SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik
hou
van
...
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:26 schreef appelschaap het volgende:
Wat is t probleem als je in een vriendin hebt die niet pijpt? Wordt je dan uit je bazen vriendengroep gezet?
2 opties. Niet zeggen, of je vriendin hooken.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.
Dat t lekker is oké dat snap ik. Blijkbaar is ze er nog niet klaar voor. Bij je vrienden lul je er gewoon overheen of je zegt t gewoon je bent 16 en dan is het niet meer dan normaal dat ze nog niet wil pijpen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.
Ik zou me er eerder voor schamen om te zeggen dat je een vriendin hebt die piemels in haar mond stopt.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS gewoon 1 piemel heeft en ze er dus maar 1 in haar mond neemt.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder voor schamen om te zeggen dat je een vriendin heb die piemels in haar mond stopt.
Niet dus, dat is het hele probleem..quote:Op zondag 21 juli 2013 19:31 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS gewoon 1 piemel heeft en ze er dus maar 1 in haar mond neemt.
Likken zeker niet nu, omdat zij het ook niet wil doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:44 schreef zyntex het volgende:
Lik je haar wel?
Dan zou ik het niet meer doen...
Doen je wel al haar penetreren?
Het voor wat hoort wat principe.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef klaas_th het volgende:
Likken zeker niet nu, omdat zij het ook niet wil doen.
En onderste rib laten verwijderen, want die zit zowizo in de weg:Dquote:Op zondag 21 juli 2013 22:04 schreef wootahH het volgende:
Beetje rekken en strekken, dan kun je er zelf bij. Vergeet t dan niet tegen je vriendengroep te vertellen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef klaas_th het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Het "voorwat hoort wat" principe is natuurlijk gewoon bagger. Seks gaat om plezier, voor beide partijen. Je wilt elkaar verwennen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef Silenus het volgende:
Nou zeg, moet je al die's zien van vrouwen omdat TS een baatzuchtige beffer is.
Niet meer dan terecht natuurlijk. Waarom wel met je snufferd in die grot als TS's vriendin blijkbaar geen enkele concessie wenst te doen.
Ik ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom zou je dat in de vriendengroep zeggen? Gaat ze toch geen flikker aan.
Precies, je wil elkaar verwennen. Blijkbaar heeft de vriendin van TS daar geen behoefte aan. Een relatie hebben is geven (pijpen) en nemen (gepijpt worden). Ditzelfde geldt uiteraard voor het edele bef-ambacht.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het "voorwat hoort wat" principe is natuurlijk gewoon bagger. Seks gaat om plezier, voor beide partijen. Je wilt elkaar verwennen.
Snap best dat ie het minder vaak gaat doen / minder plezier in beleeft om haar te beffen als dat het enige voorspel is wat er dan nog overblijft. Maar dat is even wat anders dan 'zij doet het niet, dus ik ook niet.. lekker puh! " Dat is gewoon kinderachtig.
Het is een relatie, geen one night stand of een fuckbuddy.
Heel raar misschien, maar ik vind orale seks leuk om te nemen en om te geven. Met een instelling van 'jij niet, dan ik ook niet!', zou ik dus ook mezelf te kort doen. Buiten dat het imo een kinderachtige houding is. Maar TS is 16, daar snap ik het wel weer van.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef Silenus het volgende:
Niet meer dan terecht natuurlijk. Waarom wel met je snufferd in die grot als TS's vriendin blijkbaar geen enkele concessie wenst te doen.
En accepteren dat iemand niet alles doet wat jij graag zou willen. Een enkele 'ik wil het niet punt' is natuurlijk erg kort door de bocht. Als TS zijnde zou ik er ook verder op door gaan. Wat is dan de precieze reden en zijn er oplossingen voor te bedenken (evt enkel onder de douche ofzo)quote:Op maandag 22 juli 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
Precies, je wil elkaar verwennen. Blijkbaar heeft de vriendin van TS daar geen behoefte aan. Een relatie hebben is geven (pijpen) en nemen (gepijpt worden). Ditzelfde geldt uiteraard voor het edele bef-ambacht.
Schamen dat je niet op 16 jarige leeftijd gepijpt wordt, waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Ik vind het maar raar.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat dacht
Misschien wil ze het daarom wel niet doenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef klaas_th het volgende:
Meiden onder elkaar praten daar toch veel gedaitailleerder over?
Toen ik het voor het eerst deed belde ik wel m'n beste vriendinnen destijds opquote:Op maandag 22 juli 2013 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, ik weet niet of tijden veranderen, maar wij praatten vroeger helemaal niet over elkaar's seksuele escapades en wie wat waarom wel of niet deed
Toch niet iedere keer, mag ik hopen?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Nu is het enkel van of je het gedaan hebt of niet
"We zitten nu op nr 58.. vanmiddag wordt het vast 59 "quote:Op maandag 22 juli 2013 13:40 schreef Copycat het volgende:
Toch niet iedere keer, mag ik hopen?
TS, dat haar vriendinnen het wel doen, betekent natuurlijk niet dat zij het dan ook maar moet doen.
En dan zeg je maar tegen je vrienden dat ze het (nog) doet, als je dat zo nodig moet delen. Niks om je voor te schamen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:46 schreef pokkerdepok het volgende:
als je zelf niet beft, dan verdien je het ook niet. en dan zal zij nooit denken misschien moet ik ook maar eens proberen..
Als de man in kwestie het niet doet omdat hij het graag doet dan hoeft het voor mij niet. Dus voort wat hoort wat heeft geen plaats in mijn bed. Het is gewoon pretty please of niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:48 schreef Silenus het volgende:
Doe je het alleen daarvoor dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef klaas_th het volgende:
want hoe zeg je dit tegen je vriendengroep?
Skkltjequote:Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef Edensnator het volgende:
Op mijn zestiende zat ik achter de PlayStation
Dit dus.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Als de man in kwestie het niet doet omdat hij het graag doet dan hoeft het voor mij niet. Dus voort wat hoort wat heeft geen plaats in mijn bed. Het is gewoon pretty please of niet.
ja precies, zo bring je zoiets ter sprake, kunnen jullie elkaar steunenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo moet je dat aan je vriendengroep vertellen?
Laten we ergens wat gaan drinken!![]()
Ja goed idee![]()
Lekker bieren, ja toch![]()
Mijn vriendin pijpt niet![]()
Zijn vriendin pijpt niet![]()
WAT?!
Als de vrouw in kwestie het goed doet welquote:Op maandag 22 juli 2013 23:59 schreef Nemeosis het volgende:
Pijpen betekent toch niet meteen sperma in de mond
Waar anders?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:59 schreef Nemeosis het volgende:
Pijpen betekent toch niet meteen sperma in de mond
Kan overal... Als de man op tijd waarschuwt heb je enkel voorvocht in je bakkes!quote:
niet iedereen is gewoonzichzelf he...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kan overal... Als de man op tijd waarschuwt heb je enkel voorvocht in je bakkes!
Persoonlijk maak ik het gewoon helemaal af, maar kan mij voorstellen dat niet iedereen dat doet!
Waarom zou je dat aan je vriendengroep vertellen?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef klaas_th het volgende:
want hoe zeg je dit tegen je vriendengroep?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
Ach als je 16 bent ga je opscheppen natuurlijk
Goddomme lekker gepepen gisteren, haar veertien keer laten komen en haar in haar gezicht gespoten!!!1!! En jij Henkie? Lekker afgezogen recentelijk?? Heyy henkie!! Nou??
Ben toch blij dat dat een paar jaar geleden in mijn vriendenkring althans niet gebeurde.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
Ach als je 16 bent ga je opscheppen natuurlijk
Goddomme lekker gepepen gisteren, haar veertien keer laten komen en haar in haar gezicht gespoten!!!1!! En jij Henkie? Lekker afgezogen recentelijk?? Heyy henkie!! Nou??
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aan je vriendengroep vertellen?gewoon terloops in een gesprek over het weer ofzo?
Vriend 1: "Ja, het is echt bloedheet"
Vriend 2: "Zeg dat wel, beter gaan we ergens zwemmen"
TS: "Ja mijn vriendin pijpt me niet"
???
Niets. Dat is het punt ook. Zouden genoegen moeten nemen met TS' voldoening, of nog beter, geen neuk geven. Of pijp in Ts z'n gevalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat hebben vrienden wel of niet te accepteren aan het feit of er wel of niet aan jouw lollie gezogen wordt als man?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben ook wel meisjes tegengekomen die dachten dat ze pijpen vies vonden. Maar dat bef ik er wel uit.
Deze man weet! En dat terwijl ik het haat als iemand anders het beter weet te formuleren dan ik het zelf zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij seks ligt vies en lekker heel dicht bij elkaar. Ik ben ook wel meisjes tegengekomen die dachten dat ze pijpen vies vonden. Maar dat bef ik er wel uit. Het kan een week duren of het kan maanden duren, maar uiteindelijk krijgen ze er zelf wel zin in en iets anders wil je ook niet. Zeuren of druk zetten werkt averechts, zowel qua frequentie als kwaliteit. Je moet eerst de job uit de blowjob halen.
Uh ik weet niet? Mijn ex wilde het ook niet in de mond hebben... dus dan waarschuwen als je komtquote:
Als je diep genoeg spuit proeft ze er niets van toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Uh ik weet niet? Mijn ex wilde het ook niet in de mond hebben... dus dan waarschuwen als je komt
Dat vind ik geen pijpen dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Uh ik weet niet? Mijn ex wilde het ook niet in de mond hebben... dus dan waarschuwen als je komt
Proef zelf is zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je diep genoeg spuit proeft ze er niets van toch?
Wat ik geproefd hebt wil niet zeggen dat TS diep genoeg komt om haar niets te laten proeven..quote:
ik heb het een keer gehad dat een vrouw het pijpen met condoom wilde doen. ik had daarvoor min of meer aangegeven geen probleem met orale sex te hebben (wat uiteraard ook waar is) dus mevrouw was happy en hoopte dat het ging gebeuren.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het voor wat hoort wat principe.
Ooit zul je het voor je eigen plezier doen. Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
We wachten af👍quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef omemiloo het volgende:
Geef haar de tijd en dan komt het vast wel goed!
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo moet je dat aan je vriendengroep vertellen?
Laten we ergens wat gaan drinken!![]()
Ja goed idee![]()
Lekker bieren, ja toch![]()
Mijn vriendin pijpt niet![]()
Zijn vriendin pijpt niet![]()
WAT?!
Gast.. duw gewoon haar hoofd naar je lul!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:24 schreef speedboot het volgende:
maar ik heb ook een meisje die liever niet pijpt omdat ze het vies vind etc
nee haar hoofd verdient mij mastercock nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gast.. duw gewoon haar hoofd naar je lul!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ach ja, zoals je moeder altijd zei:
mijn man en ik doen dit ook.t is heerlijk smerig.ik ben 45 en de kids zijn al uit.dus we misdragen ons echt!plassex is ook heerlijk.gele pis op mijn gezicht en in me mond.ook als me gezicht onder gespoten is met sperma dan laat ik t zo erop.de kick is dan dat ik precies zo ga lopen buiten en idereen kijkt me raar aan.ze enken dat t zelf is.ook neuken we vaak voor t raam zodat me buurjonge van 17 ons kan zien.dan pier ik me poenta goed laat hij alles zien.de kick is dat ik m zie rukken aan zijn jongens pik!ik schaam me niet voor me geilheid.en ook poepsex is niet zo lang terug begonnen.ik hou r van om mijn man zn bil diep te likken en de geur maakt me nog geiler.een keertje was er een beetje stront nog aan en ik heb alles gelikt.nu poept hij vaak in me gezicht loop zo door t huis wetende dat me buur jonge gluurd.mijn kinderen weten niet dat ik zo een grote hoer ben,wie weet neuk ik die jonge van 17 ook nog.ik lust zijn pis wel!ochtend pis die lekker stinkt.en me man doet alles bij me.soms als ik zit te eten dan spuit hij gewoon in me gezicht en dan eet ik door. het is heerlijk om zo vies te zijn en iedereen buiten denk dat ik een netten brave mevrouw ben.
Waarom zou je het uberhaupt zeggen...quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik ga helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal stuuuuuuuuuuuuuuuk hahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
mijn man en ik doen dit ook.t is heerlijk smerig.ik ben 45 en de kids zijn al uit.dus we misdragen ons echt!plassex is ook heerlijk.gele pis op mijn gezicht en in me mond.ook als me gezicht onder gespoten is met sperma dan laat ik t zo erop.de kick is dan dat ik precies zo ga lopen buiten en idereen kijkt me raar aan.ze enken dat t zelf is.ook neuken we vaak voor t raam zodat me buurjonge van 17 ons kan zien.dan pier ik me poenta goed laat hij alles zien.de kick is dat ik m zie rukken aan zijn jongens pik!ik schaam me niet voor me geilheid.en ook poepsex is niet zo lang terug begonnen.ik hou r van om mijn man zn bil diep te likken en de geur maakt me nog geiler.een keertje was er een beetje stront nog aan en ik heb alles gelikt.nu poept hij vaak in me gezicht loop zo door t huis wetende dat me buur jonge gluurd.mijn kinderen weten niet dat ik zo een grote hoer ben,wie weet neuk ik die jonge van 17 ook nog.ik lust zijn pis wel!ochtend pis die lekker stinkt.en me man doet alles bij me.soms als ik zit te eten dan spuit hij gewoon in me gezicht en dan eet ik door. het is heerlijk om zo vies te zijn en iedereen buiten denk dat ik een netten brave mevrouw ben.
Ik vind jouw Nederlands vele malen erger dan het bericht zelf.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind jouw Nederlands vele malen erger dan het bericht zelf.
Dat ligt ook aan de vrouw hoor, ik heb er geen probleem mee en geef mn man toch min 1x per week een oraal happy endquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef MrV het volgende:
tussen 20/25 willen ze het ook niet graag hoor. Gebeurt echt niet elke maand bij mij (helaas)
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de vrouw hoor, ik heb er geen probleem mee en geef mn man toch min 1x per week een oraal happy end sta mezelf 1x per week een calorievolle mannenmilkshake toe.
Heel veel respect voor deze vrouw!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de vrouw hoor, ik heb er geen probleem mee en geef mn man toch min 1x per week een oraal happy end
Ja, heb je me gehoort?! Leuk!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef zlotka het volgende:
Was jij net op Slam FM? Precies het zelfde verhaal
Ik dacht dat je een grapje maakte...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef zlotka het volgende:
Was jij net op Slam FM? Precies het zelfde verhaal
Nee, was serieus iemand met het zelfde verhaalquote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte...![]()
Ts, heb je goed advies gekregen op de radio...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef zlotka het volgende:
[..]
Nee, was serieus iemand met het zelfde verhaal
Precies het zelfde als hier, dat gedoe met die vriendengroep werd ie bijna om uitgelachenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ts, heb je goed advies gekregen op de radio...
Als je alles had gevolgd heb ik duidelijk gemaakt dat ik het niet wil vertellen, maar als het een keer ter sprake komt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef zlotka het volgende:
[..]![]()
Zelfde reactie gekregen als hier, beetje raar dat van je vriendengroep..
Heb het topic niet gevolgd.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Als je alles had gevolgd heb ik duidelijk gemaakt dat ik het niet wil vertellen, maar als het een keer ter sprake komt.
Oh hetzelfde als hier dusquote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef zlotka het volgende:
[..]
Precies het zelfde als hier, dat gedoe met die vriendengroep werd ie bijna om uitgelachen
of je geeft haar gewoon wat tijd om eraan te wennen. ze is nog jong en op sexueel gebied onervaren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef spreektuitervaring het volgende:
ga eens met haar douchen en probeer het dan kan ze niet zegge dat het vies is zowel dan duw je hem onder de douch en dan is ze uitgepraat. hahahha
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef spreektuitervaring het volgende:
ga eens met haar douchen en probeer het dan kan ze niet zegge dat het vies is zowel dan duw je hem onder de douch en dan is ze uitgepraat. hahahha
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef klaas_th het volgende:
Ik en me vriendin hadden het er laatst over omdat het erop tv overging, pijpen.
Nu lijkt het me vrij normaal dat meisjes/vrouwen af en toe hun vriend onder handen neemt, alleen vind ze dat vies en wilt ze geen sperma in der mond, mijn antwoord natuurlijk dat er condooms met smaakjes waren. ''Maar nee, ik wil het niet...''
Ik respecteer haar uitting hierover, alleen vind ik het jammer, want hoe zeg je dit tegen je vriendengroep?
Iemand tips?Enige advies wat ik je kan geven is: probeer het voorzichtig aan haar te vragen of ze onder de douche het wel wil, is schoner dan ook....mocht ze dat ook niet willen, dan of ze is nog te jong...of ze zal het nooit wat gaan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Jaja, op die leeftijd heb je ook hele serieuze relaties.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het "voorwat hoort wat" principe is natuurlijk gewoon bagger. Seks gaat om plezier, voor beide partijen. Je wilt elkaar verwennen.
Snap best dat ie het minder vaak gaat doen / minder plezier in beleeft om haar te beffen als dat het enige voorspel is wat er dan nog overblijft. Maar dat is even wat anders dan 'zij doet het niet, dus ik ook niet.. lekker puh! " Dat is gewoon kinderachtig.
Het is een relatie, geen one night stand of een fuckbuddy.
Gelukkig ben jij dat niet, en komt vanzelf alles goed. Heeft even tijd nodig denk ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:55 schreef iXVI het volgende:
[..]
Jaja, op die leeftijd heb je ook hele serieuze relaties.
En je vrienden vertellen dat je vriendin je (nog) niet durft te pijpen? Als ik je vriendin zou zijn was het nu uit.
zodra het bij je vrienden ter sprake komt, niet accepteren dat ze slecht over haar praten alleen omdat ze niet wil pijpen, want als je echt om haar geeft, dan neem je haar zoals ze is , en ze zal nooit echt dol op pijpen gaan worden, dus dat is ook iets wat je zal moeten accepteren...het is nou eenmaal zo dat het alles of niets is...quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:22 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij dat niet, en komt vanzelf alles goed. Heeft even tijd nodig denk ik.
Ik houd jullie op de hoogte, dumpen voor zo iets gaat hem niet worden, gaat het er is rustig over hebben denk.quote:
Heb inderdaad ook medelijden met de partnersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Het is echt verbazingwekkend hoeveel chicks dit niet willen. Ken er sowieso 3, terwijl dat verder compleet normale meisjes zijn met een normale seksdrive. Arme vriendjes
tja dat is 1 ding wat zeker jammer is ja....maar soms wil je het in de relatie allemaal perfect hebben, soms jammer dat het op belangrijkere zaken in de relatie dan niet altijd werktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Het is echt verbazingwekkend hoeveel chicks dit niet willen. Ken er sowieso 3, terwijl dat verder compleet normale meisjes zijn met een normale seksdrive. Arme vriendjes
ja man hommotjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is die altijd, maarja ze blijft het vies vinden..?
Wat is der vies aan
Ik vond het ook vies in 't begin, maar eigenlijk vind ik het nu wel heel geil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Wat is der vies aan
Ja wat. Geen wonder dat je "vriendin" je niet wil pijpen. Als je je bek moet houden kan er ook niks inquote:
Je dat vind ik ook, maarja denk dat der vriendinnen enige opmerkingen erover hebben gemaakt..? Dat ze bevooroordeeld is. Maar denk dat het een kwestie van tijd is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Ik vond het ook vies in 't begin, maar eigenlijk vind ik het nu wel heel geil.
Misschien moet je haar dit topic laten lezen? Ze heeft nu allemaal vooroordelen erover, vindt het vies e.d., maar ze wil het niet eens proberen? Vind 't behoorlijk kinderachtig.
Jij bent zeker de grappigste thuis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja wat. Geen wonder dat je "vriendin" je niet wil pijpen. Als je je bek moet houden kan er ook niks in
Oh, ze is dus een persoon die in alles wordt beïnvloedt door d'r vriendinnen? Good luck, je gaat haar moeilijk overtuigen dan, heeft niks met tijd te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Je dat vind ik ook, maarja denk dat der vriendinnen enige opmerkingen erover hebben gemaakt..? Dat ze bevooroordeeld is. Maar denk dat het een kwestie van tijd is.
Der vriendinnen hebben geen vriend op dit moment, en hebben hier dus ook niet mee te maken, maar weet zeker als meiden onder elkaar dat als het in zo'n jank film voorkomt, dat ze het erover gaan hebben en dan misschien zeggen; ''Dat ga ik dus nooit doen hé''.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Oh, ze is dus een persoon die in alles wordt beïnvloedt door d'r vriendinnen? Good luck, je gaat haar moeilijk overtuigen dan, heeft niks met tijd te maken.
Ja, vind je het gek dat ze het niet doet. D'r vriendinnen kunnen het niet doen (of ze hebben een ONS o.i.d.) en daarom gaan ze haar maar beïnvloeden met zulke dingen. Jammer. Sowieso zou ze gewoon dit moeten proberen, al is het voor jou. Het is wel geven en nemen en dat kan ze blijkbaar niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:51 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Der vriendinnen hebben geen vriend op dit moment, en hebben hier dus ook niet mee te maken, maar weet zeker als meiden onder elkaar dat als het in zo'n jank film voorkomt, dat ze het erover gaan hebben en dan misschien zeggen; ''Dat ga ik dus nooit doen hé''.
Ga samen douchen en laat het haar schoonmakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Wat is der vies aan
Ja dat is een gok he, weet niet of dit gebeurt, maar kan het me voorstellen. Maar dat ze niet bij der zelf denkt van, wat doe ik me vriend aanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat ze het niet doet. D'r vriendinnen kunnen het niet doen (of ze hebben een ONS o.i.d.) en daarom gaan ze haar maar beïnvloeden met zulke dingen. Jammer.
Gebeurt vaak genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ga samen douchen en laat het haar schoonmaken
Dat gebeurd wel degelijk, maarja. Ik zou gewoon met d'r praten en zeggen dat als jij haar aan het pleasen bent, dat ze het op z'n minst moet proberen voor jou. Vindt ze het niks, dan kan je het 1) accepteren of 2) uitmaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ja dat is een gok he, weet niet of dit gebeurt, maar kan het me voorstellen. Maar dat ze niet bij der zelf denkt van, wat doe ik me vriend aan
Dan ben ik hem kwijt denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik zou het niet accepteren, maar gewoon in dr mond stoppen
Dit dus.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Als de man vrouw in kwestie het niet doet omdat hij zij het graag doet dan hoeft het voor mij niet. Dus voort wat hoort wat heeft geen plaats in mijn bed. Het is gewoon pretty please of niet.
Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Gewoon dwingen, hand achter het hoofd en laten gaggen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef probeer het volgende:
En je vraag is, "hoe vertel ik dit aan mijn vrienden?"
Nou .. "mijn vriendin pijpt niet"
Tada!
Nu lijkt het me vrij normaal dat meisjes/vrouwen af en toe hun vriend onder handen neemt, alleen vind ze dat vies en wilt ze geen sperma in der mond, mijn antwoord natuurlijk dat er condooms met smaakjes waren. ''Maar nee, ik wil het niet...''
Ik respecteer haar uitting hierover, alleen vind ik het jammer, want hoe zeg je dit tegen je vriendengroep?
Iemand tips?Wil je onder de douche wel je pijpen eigenlijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT!!!! Alles komt vanzelf goed met TS, gewoon een kwestie van levenservaring...en openstaan voor een aantal zaken ook natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Joh, geef het tijd. Toen ik zo oud was, leek het me ook maar vies. Je stopt em in haar vagina, je plast er uit, voorvocht, sperma. Nu vind ik het juist erg lekker en geil om te doen.
Bouw het rustig op, onder de douche, eerst eens wat kusjes of likjes er om heen, vervolgens je lul, etc.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Iemand tips?Keihard uitmaken, pijpen is een must!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin had het ook. Toen heeft ze het uiteindelijk onder een deken gedaan. Voor haar een stuk ''veiliger''! Stel het voor
Dat zeggen ze omdat ze denken dat ze anders sletten zijn. Heb nog nooit een vrouw meegemaakt die dit bij mij wijgerdequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Dominante mannen zijn wel geil, probeer het anders eens.quote:
Dus dat is de reden dat ik bij mijn ex zulke goede seks had ahhhhh bedankt voor deze openbaringquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dominante mannen zijn wel geil, probeer het anders eens.
Als ze boos wordt zeg je; sorry haha grapje
Goeie tip.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dominante mannen zijn wel geil, probeer het anders eens.
Als ze boos wordt zeg je; sorry haha grapje
ja, want dat je vriendin dit niet doet is het een genant.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Je kan nog flink wat SOA's oplopen via pijpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:59 schreef Ambicioso het volgende:
Je laten pijpen met condoomBen je gay ofzo
Niet veel kans op ongeneeslijke soa'squote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:53 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Je kan nog flink wat SOA's oplopen via pijpen.
Alleen beffen is nagenoeg geen probleem (1% kans op mondherpes en dan nog in zeer zeldzame gevallen).
Geldt vooral voor beffende mannen/vrouwen toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Miss. wil ze niet pijpen omdat je van orale sex keelkanker krijgt.
Nee voor alle soorten van orale sex. Beffen is zoals ik hierboven heb aangegeven vrijwel veilig (al is de kans op herpes zeker daar bij het ontvangen).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geldt vooral voor beffende mannen/vrouwen toch?
Klopt maar dat maakt het niet gay dat je liever geen risico loopt op syphilis etc. ook al is er medicatie aanwezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Niet veel kans op ongeneeslijke soa's
Eh, niet!quote:
quote:Wat een verrassing. Dimmen knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* mitchelll0181 checkt geboorte datum van miss bitch, 1920, geloof t gelijkquote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Eh, niet!Wat ben jij voor een respectloos stuk vreten dat je denkt voor je vriendin te kunnen bepalen wie mag weten wat zij al dan niet bereid is te doen op seksueel gebied?
[..]
Wat een verrassing. Dimmen knul.
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op zondag 1 september 2013 14:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
* mitchelll0181 checkt geboorte datum van miss bitch, 1920, geloof t gelijk
Typisch.quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ja... Bij sommigen wel..
Boomknuffelaar
Go get laid, ur stressed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |