Ik houd jullie op de hoogte, dumpen voor zo iets gaat hem niet worden, gaat het er is rustig over hebben denk.quote:
Heb inderdaad ook medelijden met de partnersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Het is echt verbazingwekkend hoeveel chicks dit niet willen. Ken er sowieso 3, terwijl dat verder compleet normale meisjes zijn met een normale seksdrive. Arme vriendjes
tja dat is 1 ding wat zeker jammer is ja....maar soms wil je het in de relatie allemaal perfect hebben, soms jammer dat het op belangrijkere zaken in de relatie dan niet altijd werktquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Het is echt verbazingwekkend hoeveel chicks dit niet willen. Ken er sowieso 3, terwijl dat verder compleet normale meisjes zijn met een normale seksdrive. Arme vriendjes
ja man hommotjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is die altijd, maarja ze blijft het vies vinden..?
Wat is der vies aan
Ik vond het ook vies in 't begin, maar eigenlijk vind ik het nu wel heel geil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Wat is der vies aan
Ja wat. Geen wonder dat je "vriendin" je niet wil pijpen. Als je je bek moet houden kan er ook niks inquote:
Je dat vind ik ook, maarja denk dat der vriendinnen enige opmerkingen erover hebben gemaakt..? Dat ze bevooroordeeld is. Maar denk dat het een kwestie van tijd is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Ik vond het ook vies in 't begin, maar eigenlijk vind ik het nu wel heel geil.
Misschien moet je haar dit topic laten lezen? Ze heeft nu allemaal vooroordelen erover, vindt het vies e.d., maar ze wil het niet eens proberen? Vind 't behoorlijk kinderachtig.
Jij bent zeker de grappigste thuis?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ja wat. Geen wonder dat je "vriendin" je niet wil pijpen. Als je je bek moet houden kan er ook niks in
Oh, ze is dus een persoon die in alles wordt beïnvloedt door d'r vriendinnen? Good luck, je gaat haar moeilijk overtuigen dan, heeft niks met tijd te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Je dat vind ik ook, maarja denk dat der vriendinnen enige opmerkingen erover hebben gemaakt..? Dat ze bevooroordeeld is. Maar denk dat het een kwestie van tijd is.
Der vriendinnen hebben geen vriend op dit moment, en hebben hier dus ook niet mee te maken, maar weet zeker als meiden onder elkaar dat als het in zo'n jank film voorkomt, dat ze het erover gaan hebben en dan misschien zeggen; ''Dat ga ik dus nooit doen hé''.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Oh, ze is dus een persoon die in alles wordt beïnvloedt door d'r vriendinnen? Good luck, je gaat haar moeilijk overtuigen dan, heeft niks met tijd te maken.
Ja, vind je het gek dat ze het niet doet. D'r vriendinnen kunnen het niet doen (of ze hebben een ONS o.i.d.) en daarom gaan ze haar maar beïnvloeden met zulke dingen. Jammer. Sowieso zou ze gewoon dit moeten proberen, al is het voor jou. Het is wel geven en nemen en dat kan ze blijkbaar niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:51 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Der vriendinnen hebben geen vriend op dit moment, en hebben hier dus ook niet mee te maken, maar weet zeker als meiden onder elkaar dat als het in zo'n jank film voorkomt, dat ze het erover gaan hebben en dan misschien zeggen; ''Dat ga ik dus nooit doen hé''.
Ga samen douchen en laat het haar schoonmakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Wat is der vies aan
Ja dat is een gok he, weet niet of dit gebeurt, maar kan het me voorstellen. Maar dat ze niet bij der zelf denkt van, wat doe ik me vriend aanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek dat ze het niet doet. D'r vriendinnen kunnen het niet doen (of ze hebben een ONS o.i.d.) en daarom gaan ze haar maar beïnvloeden met zulke dingen. Jammer.
Gebeurt vaak genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ga samen douchen en laat het haar schoonmaken
Dat gebeurd wel degelijk, maarja. Ik zou gewoon met d'r praten en zeggen dat als jij haar aan het pleasen bent, dat ze het op z'n minst moet proberen voor jou. Vindt ze het niks, dan kan je het 1) accepteren of 2) uitmaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ja dat is een gok he, weet niet of dit gebeurt, maar kan het me voorstellen. Maar dat ze niet bij der zelf denkt van, wat doe ik me vriend aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |