Dan ben ik hem kwijt denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik zou het niet accepteren, maar gewoon in dr mond stoppen
Dit dus.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Als de man vrouw in kwestie het niet doet omdat hij zij het graag doet dan hoeft het voor mij niet. Dus voort wat hoort wat heeft geen plaats in mijn bed. Het is gewoon pretty please of niet.
Dit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Gewoon dwingen, hand achter het hoofd en laten gaggen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef probeer het volgende:
En je vraag is, "hoe vertel ik dit aan mijn vrienden?"
Nou .. "mijn vriendin pijpt niet"
Tada!
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef klaas_th het volgende:
Ik en me vriendin hadden het er laatst over omdat het erop tv overging, pijpen.
Nu lijkt het me vrij normaal dat meisjes/vrouwen af en toe hun vriend onder handen neemt, alleen vind ze dat vies en wilt ze geen sperma in der mond, mijn antwoord natuurlijk dat er condooms met smaakjes waren. ''Maar nee, ik wil het niet...''
Ik respecteer haar uitting hierover, alleen vind ik het jammer, want hoe zeg je dit tegen je vriendengroep?
Iemand tips?Wil je onder de douche wel je pijpen eigenlijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Nu lijkt het me vrij normaal dat meisjes/vrouwen af en toe hun vriend onder handen neemt, alleen vind ze dat vies en wilt ze geen sperma in der mond, mijn antwoord natuurlijk dat er condooms met smaakjes waren. ''Maar nee, ik wil het niet...''
Ik respecteer haar uitting hierover, alleen vind ik het jammer, want hoe zeg je dit tegen je vriendengroep?
Iemand tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT!!!! Alles komt vanzelf goed met TS, gewoon een kwestie van levenservaring...en openstaan voor een aantal zaken ook natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Joh, geef het tijd. Toen ik zo oud was, leek het me ook maar vies. Je stopt em in haar vagina, je plast er uit, voorvocht, sperma. Nu vind ik het juist erg lekker en geil om te doen.
Bouw het rustig op, onder de douche, eerst eens wat kusjes of likjes er om heen, vervolgens je lul, etc.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Iemand tips?Keihard uitmaken, pijpen is een must!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:03 schreef BlauweTijger het volgende:
Mijn vriendin had het ook. Toen heeft ze het uiteindelijk onder een deken gedaan. Voor haar een stuk ''veiliger''! Stel het voor
Dat zeggen ze omdat ze denken dat ze anders sletten zijn. Heb nog nooit een vrouw meegemaakt die dit bij mij wijgerdequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
Het is echt verbazingwekkend hoeveel chicks dit niet willen. Ken er sowieso 3, terwijl dat verder compleet normale meisjes zijn met een normale seksdrive. Arme vriendjes
Dominante mannen zijn wel geil, probeer het anders eens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |