We wachten af👍quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef omemiloo het volgende:
Geef haar de tijd en dan komt het vast wel goed!
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo moet je dat aan je vriendengroep vertellen?
Laten we ergens wat gaan drinken!![]()
Ja goed idee![]()
Lekker bieren, ja toch![]()
Mijn vriendin pijpt niet![]()
Zijn vriendin pijpt niet![]()
WAT?!
Gast.. duw gewoon haar hoofd naar je lul!quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:24 schreef speedboot het volgende:
maar ik heb ook een meisje die liever niet pijpt omdat ze het vies vind etc
nee haar hoofd verdient mij mastercock nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gast.. duw gewoon haar hoofd naar je lul!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
Ach ja, zoals je moeder altijd zei:
mijn man en ik doen dit ook.t is heerlijk smerig.ik ben 45 en de kids zijn al uit.dus we misdragen ons echt!plassex is ook heerlijk.gele pis op mijn gezicht en in me mond.ook als me gezicht onder gespoten is met sperma dan laat ik t zo erop.de kick is dan dat ik precies zo ga lopen buiten en idereen kijkt me raar aan.ze enken dat t zelf is.ook neuken we vaak voor t raam zodat me buurjonge van 17 ons kan zien.dan pier ik me poenta goed laat hij alles zien.de kick is dat ik m zie rukken aan zijn jongens pik!ik schaam me niet voor me geilheid.en ook poepsex is niet zo lang terug begonnen.ik hou r van om mijn man zn bil diep te likken en de geur maakt me nog geiler.een keertje was er een beetje stront nog aan en ik heb alles gelikt.nu poept hij vaak in me gezicht loop zo door t huis wetende dat me buur jonge gluurd.mijn kinderen weten niet dat ik zo een grote hoer ben,wie weet neuk ik die jonge van 17 ook nog.ik lust zijn pis wel!ochtend pis die lekker stinkt.en me man doet alles bij me.soms als ik zit te eten dan spuit hij gewoon in me gezicht en dan eet ik door. het is heerlijk om zo vies te zijn en iedereen buiten denk dat ik een netten brave mevrouw ben.
Waarom zou je het uberhaupt zeggen...quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.
Ik ga helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal stuuuuuuuuuuuuuuuk hahahaquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
mijn man en ik doen dit ook.t is heerlijk smerig.ik ben 45 en de kids zijn al uit.dus we misdragen ons echt!plassex is ook heerlijk.gele pis op mijn gezicht en in me mond.ook als me gezicht onder gespoten is met sperma dan laat ik t zo erop.de kick is dan dat ik precies zo ga lopen buiten en idereen kijkt me raar aan.ze enken dat t zelf is.ook neuken we vaak voor t raam zodat me buurjonge van 17 ons kan zien.dan pier ik me poenta goed laat hij alles zien.de kick is dat ik m zie rukken aan zijn jongens pik!ik schaam me niet voor me geilheid.en ook poepsex is niet zo lang terug begonnen.ik hou r van om mijn man zn bil diep te likken en de geur maakt me nog geiler.een keertje was er een beetje stront nog aan en ik heb alles gelikt.nu poept hij vaak in me gezicht loop zo door t huis wetende dat me buur jonge gluurd.mijn kinderen weten niet dat ik zo een grote hoer ben,wie weet neuk ik die jonge van 17 ook nog.ik lust zijn pis wel!ochtend pis die lekker stinkt.en me man doet alles bij me.soms als ik zit te eten dan spuit hij gewoon in me gezicht en dan eet ik door. het is heerlijk om zo vies te zijn en iedereen buiten denk dat ik een netten brave mevrouw ben.
Ik vind jouw Nederlands vele malen erger dan het bericht zelf.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:22 schreef Harvest89 het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind jouw Nederlands vele malen erger dan het bericht zelf.
Dat ligt ook aan de vrouw hoor, ik heb er geen probleem mee en geef mn man toch min 1x per week een oraal happy endquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:14 schreef MrV het volgende:
tussen 20/25 willen ze het ook niet graag hoor. Gebeurt echt niet elke maand bij mij (helaas)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |