quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
Ach als je 16 bent ga je opscheppen natuurlijk
Goddomme lekker gepepen gisteren, haar veertien keer laten komen en haar in haar gezicht gespoten!!!1!! En jij Henkie? Lekker afgezogen recentelijk?? Heyy henkie!! Nou??
Ben toch blij dat dat een paar jaar geleden in mijn vriendenkring althans niet gebeurde.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:35 schreef Catch22- het volgende:
Ach als je 16 bent ga je opscheppen natuurlijk
Goddomme lekker gepepen gisteren, haar veertien keer laten komen en haar in haar gezicht gespoten!!!1!! En jij Henkie? Lekker afgezogen recentelijk?? Heyy henkie!! Nou??
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom zou je dat aan je vriendengroep vertellen?gewoon terloops in een gesprek over het weer ofzo?
Vriend 1: "Ja, het is echt bloedheet"
Vriend 2: "Zeg dat wel, beter gaan we ergens zwemmen"
TS: "Ja mijn vriendin pijpt me niet"
???
Niets. Dat is het punt ook. Zouden genoegen moeten nemen met TS' voldoening, of nog beter, geen neuk geven. Of pijp in Ts z'n gevalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat hebben vrienden wel of niet te accepteren aan het feit of er wel of niet aan jouw lollie gezogen wordt als man?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben ook wel meisjes tegengekomen die dachten dat ze pijpen vies vonden. Maar dat bef ik er wel uit.
Deze man weet! En dat terwijl ik het haat als iemand anders het beter weet te formuleren dan ik het zelf zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij seks ligt vies en lekker heel dicht bij elkaar. Ik ben ook wel meisjes tegengekomen die dachten dat ze pijpen vies vonden. Maar dat bef ik er wel uit. Het kan een week duren of het kan maanden duren, maar uiteindelijk krijgen ze er zelf wel zin in en iets anders wil je ook niet. Zeuren of druk zetten werkt averechts, zowel qua frequentie als kwaliteit. Je moet eerst de job uit de blowjob halen.
Uh ik weet niet? Mijn ex wilde het ook niet in de mond hebben... dus dan waarschuwen als je komtquote:
Als je diep genoeg spuit proeft ze er niets van toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Uh ik weet niet? Mijn ex wilde het ook niet in de mond hebben... dus dan waarschuwen als je komt
Dat vind ik geen pijpen dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Uh ik weet niet? Mijn ex wilde het ook niet in de mond hebben... dus dan waarschuwen als je komt
Proef zelf is zou ik zeggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je diep genoeg spuit proeft ze er niets van toch?
Wat ik geproefd hebt wil niet zeggen dat TS diep genoeg komt om haar niets te laten proeven..quote:
ik heb het een keer gehad dat een vrouw het pijpen met condoom wilde doen. ik had daarvoor min of meer aangegeven geen probleem met orale sex te hebben (wat uiteraard ook waar is) dus mevrouw was happy en hoopte dat het ging gebeuren.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het voor wat hoort wat principe.
Ooit zul je het voor je eigen plezier doen. Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |