Ah je bent een arabier.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zelf een semiet. Jij bent een antisemiet met je haat voor Arabieren.
Semiet staat niet gelijk aan Arabier. Maar jij bent een Jood, dus dat verklaart allesquote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ah je bent een arabier.![]()
Verklaart alles
Ik ben ook een Arabier en daar ben ik trots op....Racistquote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ah je bent een arabier.![]()
Verklaart alles
JOUW land.....woon je daar ofzo? Ga dan met je vriendjes en vriendinnetjes Hebreeuws praten ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 15:07 schreef vladesk het volgende:
Ik haat trouwens geen arabieren, wel antizionisten want ze willen m'n land kapot maken
Trieste filmpje maar dat past weer goed bij jequote:Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef vladesk het volgende:
Dit is mijn club in Isral![]()
![]()
een joods nationalistische club
Ik ga over een jaar in Isral wonenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
JOUW land.....woon je daar ofzo? Ga dan met je vriendjes en vriendinnetjes Hebreeuws praten ofzo
Mooi. Opgerot staat netjes. Ga even een jaar rust houden dan.quote:
Kan alleen hopen dat je begroet word door een fanatieke arabierquote:
Of een paar bom aanslagen vanuit Libanonquote:Op maandag 22 juli 2013 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan alleen hopen dat je begroet word door een fanatieke arabier
Natuurlijk, deze staan op de terroristische lijst van Amerika en Isral en binnenkort wellicht Europaquote:
Dan hoop ik van harte dat ze je terroriseren....Snap eigenlijk niet waarom dit zo is want het enige wat ze deden was een oorlog voeren tegen de bezetting van het zuidelijke deel van Libanon.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze staan op de terroristische lijst van Amerika en Isral en binnenkort wellicht Europa
Ja en toevallig worden er veel aanslagen geclaimd tot hezbollah.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:17 schreef vladesk het volgende:
Toevallig vandaag
De ministers van Buitenlandse Zaken van de Europese Unie hebben vandaag beslist om de militaire tak van de Libanese organisatie Hezbollah op de lijst met terreurorganisaties te zetten. Ze oordeelden dat Hezbollah betrokken is bij aanslagen op Europees grondgebied. Een aanslag op Isralische toeristen in Bulgarije vorig jaar wordt toegeschreven aan Hezbollah.
Door de beslissing van de EU-ministers worden de tegoeden van de leden van de organisatie bevroren. De EU zal hen ook geen visa meer verstrekken. Die sancties moeten de actieradius van Hezbollah beknotten.
Hezbollah heeft een grote aanhang onder de sjiitische meerderheid in Libanon. Isral vraagt al lang om de organisatie als een terroristische groepering te beschouwen. De VS plaatste Hezbollah al in de jaren 90 op de terreurlijst, maar heel wat Europese landen wilden lange tijd niet zover gaan.
De aanslag vorig jaar in Bulgarije, waarbij zeven doden (onder wie vijf Isralirs) vielen, deed de meningen kantelen. Ook de steun die Hezbollah zou verlenen aan het regime van Assad in Syri zou een rol spelen, maar daarover zei de EU vandaag niets.
http://www.deredactie.be/(...)zbollah_terreurlijst
Je ware aard komt naar bovenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:20 schreef Peunage het volgende:
Hezbollah heeft niks met die aanslagen te maken. Ze doen niet aan bomaanslagen en dat soort onzin.
Soldaten kidnappen, tanks vernietigen, dat soort dingen.
Beter kan ik 't niet zeggenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:20 schreef Peunage het volgende:
Hezbollah heeft niks met die aanslagen te maken. Ze doen niet aan bomaanslagen en dat soort onzin.
Soldaten kidnappen, tanks vernietigen, dat soort dingen.
Ja dat kan?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:26 schreef Fides het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Koerdistan ging. Bestellen jullie ook hotdogs in een pizzeria?
Dit topic was vanaf het begin gedoemd te mislukken. vlap had namelijk vanaf het begin al een niet zo goed verborgen agenda. Eerst over Koerdistan praten en dan ineens over Palestijnen, terwijl dat 2 hele verschillende dingen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:26 schreef Fides het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Koerdistan ging. Bestellen jullie ook hotdogs in een pizzeria?
Is dat Ali Al-Attar?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit topic was vanaf het begin gedoemd te mislukken. vlap had namelijk vanaf het begin al een niet zo goed verborgen agenda. Eerst over Koerdistan praten en dan ineens over Palestijnen, terwijl dat 2 hele verschillende dingen zijn.
Het zijn koerden en joden die vergelijkbaar zijn... 2 volkeren zonder land waar genocide op gepleegd wordt en die onderdrukt wordt. Daarom is er een band tussen Koerden en Joden.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit topic was vanaf het begin gedoemd te mislukken. vlap had namelijk vanaf het begin al een niet zo goed verborgen agenda. Eerst over Koerdistan praten en dan ineens over Palestijnen, terwijl dat 2 hele verschillende dingen zijn.
Jood zijn is alleen je geloof, heeft niks te maken met waar je thuishoort.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef vladesk het volgende:
[..]
Het zijn koerden en joden die vergelijkbaar zijn... 2 volkeren zonder land waar genocide op gepleegd wordt en die onderdrukt wordt
Nu is er voor Joden een betere toekomst in Isral, hopelijk binnenkort voor de Koerden in Koerdistan
Jup.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Is dat Ali Al-Attar?
degene die zingt?
Palestina en Israel en Koerdistan en buurlanden is absoluut niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef vladesk het volgende:
[..]
Het zijn koerden en joden die vergelijkbaar zijn... 2 volkeren zonder land waar genocide op gepleegd wordt en die onderdrukt wordt. Daarom is er een band tussen Koerden en Joden.
Nu is er voor Joden een betere toekomst in Isral, hopelijk binnenkort voor de Koerden in Koerdistan
Er zijn veel gelijkenissenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Palestina en Israel en Koerdistan en buurlanden is absoluut niet vergelijkbaar.
Tjah, waarom vergelijk je het dan niet met Tibet? Daar zijn ook gelijkenissen mee. Faalbeer. Je weet best waarom je dit topic hebt geopend. Niet omdat je zo om Koerden of Koerdistan geeft. Puur om je haat voor Arabieren.quote:
Leer vergelijken voordat je vergelijkt.......Alsof je de kwaliteit van een auto vergelijkt met de grootte van een appel.quote:
Onzin, Koerden zijn een volk met 2x zoveel man als Nederlanders. Deze verdienen een eigen staatquote:Op maandag 22 juli 2013 15:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, waarom vergelijk je het dan niet met Tibet? Daar zijn ook gelijkenissen mee. Faalbeer. Je weet best waarom je dit topic hebt geopend. Niet omdat je zo om Koerden of Koerdistan geeft. Puur om je haat voor Arabieren.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leer vergelijken voordat je vergelijkt.......Alsof je de kwaliteit van een auto vergelijkt met de grootte van een appel.
Dat slaat helemaal nergens op. Ik heb nooit gezegd dat Koerden geen volk zijn. Behalve dat je geen vergelijkingen kunt maken kun je ook niet discussiren. Ja, jij gaat daar vast een aanwinst zijn voor Israelquote:Op maandag 22 juli 2013 15:37 schreef vladesk het volgende:
[..]
Onzin, Koerden zijn een volk met 2x zoveel man als Nederlanders. Deze verdienen een eigen staat
ik haat geen arabieren, ik haat antizionisten, maar het is een feit dat meer dan 95% van de arabieren antizionisten zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Ik heb nooit gezegd dat Koerden geen volk zijn. Behalve dat je geen vergelijkingen kunt maken kun je ook niet discussiren. Ja, jij gaat daar vast een aanwinst zijn voor Israel
Reageer een keer op wat ik zeg, niet zo van de hak op de tak springen.
Waarom had je dan dat filmpje gepost met Arabierenhaat?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:44 schreef vladesk het volgende:
[..]
ik haat geen arabieren, ik haat antizionisten, maar het is een feit dat meer dan 95% van de arabieren antizionisten zijn
van die supporters? zoals ik zeg vele arabieren zijn gwn antizionistenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom had je dan dat filmpje gepost met Arabierenhaat?
Kun je even vertalen wat de soldaten hier zeggen? Jij gaat binnenkort 'terug' dus ik ga er van uit dat je hebreeuws spreekt.quote:
Amerika en Europa kunnen de Taliban in Afghanistan ook niet aan...quote:
Taliban werkt voor Amerika Asshole. Lees eens wat. Ze doen alsof ze een zogenaamde groepering voor islam zijn maar iedereen die erin zit krijgt geld voor wattie doetquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Amerika en Europa kunnen de Taliban in Afghanistan ook niet aan...
"Het zijn spoken. Zelfs in onze tanks zijn we niet veiligquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Amerika en Europa kunnen de Taliban in Afghanistan ook niet aan...
op welke minuut?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kun je even vertalen wat de soldaten hier zeggen? Jij gaat binnenkort 'terug' dus ik ga er van uit dat je hebreeuws spreekt.
Dansende vrouwen? Nee dat heb ik nou nog nooit gezien.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef vladesk het volgende:
Zie je dit al bij Hamas of Hezbollah gebeuren
[..]
op welke minuut?
bij hamas of hezbollah?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dansende vrouwen? Nee dat heb ik nou nog nooit gezien.
Ga leren wat Hezbollah is. Hezbollah bestaat uit mensen die VRIJWILLIG vechten voor hun land en hiervan houden. Jongens van 16 en ouder die voor hun land en voor degene van wie ze houden dood gaan. Als Jood hoor je wel te weten wat dit inhoud, en sterker nog je moet ze vrezenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef vladesk het volgende:
Zie je dit al bij Hamas of Hezbollah gebeuren
[..]
op welke minuut?
hezbollah zijn terroristen die door Iran gesteund wordenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ga leren wat Hezbollah is. Hezbollah bestaat uit mensen die VRIJWILLIG vechten voor hun land en hiervan houden. Jongens van 16 en ouder die voor hun land en voor degene van wie ze houden dood gaan. Als Jood hoor je wel te weten wat dit inhoud, en sterker nog je moet ze vrezen
Hamas en Hezbollah hebben echte mannen die voor hun land vechten. Maar al die Isralirs poepen in hun luiers van angst. Daarom moeten de vrouwen maar voor hen vechten......quote:
Nee, er zitten geen vrouwen bij verzetsbewegingen. Wel in het Libanese leger. In zo'n beetje alle Arabische legers zitten vrouwen. Wat is je punt?quote:
Wie terroriseerde Libanon in 2006 en daarvoor? Leer wat domme hondquote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef vladesk het volgende:
[..]
hezbollah zijn terroristen die door Iran gesteund worden
of omdat bij hamas en hezbollah de vrouwen achter de haard staanquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1998880
/11/25#129222985]maandag 22 juli 2013 15:55[/url] schreef darkmond het volgende:
[..]
Hamas en Hezbollah hebben echte mannen die voor hun land vechten. Maar al die Isralirs poepen in hun luiers van angst. Daarom moeten de vrouwen maar voor hen vechten......
Ben je een milkshake aan het maken van alles? Je moet niet alles door elkaar halen. Dat ze achter de haard staan is cultuur en geloof, niks te maken met terrorismequote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef vladesk het volgende:
[..]
of omdat bij hamas en hezbollah de vrouwen achter de haard staan
vrouwen hebben vooral administratieve functies, boekhouding, aankoop en verkoop, public relationsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, er zitten geen vrouwen bij verzetsbewegingen. Wel in het Libanese leger. In zo'n beetje alle Arabische legers zitten vrouwen. Wat is je punt?
Is dit het ultieme bewijs dat Koerdistan een land moet worden? Omdat er vrouwen in het Israelische leger zitten?
Iza ghatabakom al zhahiloen kaloe salama........ik ga weg hierquote:Op maandag 22 juli 2013 15:57 schreef Peunage het volgende:
Ik dacht dit topic in onz zat?Nou ik ben weg, ik ga pol niet verder vervuilen
Nou, toevallig heeft hezbollah geen administratie, boekhouding of verkoopquote:Op maandag 22 juli 2013 15:57 schreef vladesk het volgende:
[..]
vrouwen hebben vooral administratieve functies, boekhouding, aankoop en verkoop, public relations
(natuurlijk ook de basis van hoe je met een geweer moet omgaan)
je zal anders maar met een vrouw naar het front trekken en sneuvelen en die vrouw die je naar een veilige plaats moet slepen
Maar dit topic gaat over Koerdistan, niet over de hele wereldquote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja laten we dat dan maar op de hele wereld doen......
Als de Arabieren mijn land overnemen, een Arabische staat stichten en ik behoor tot de 20% die zij niet verjagen dan zou ik ook geen liefde kennen voor mijn Arabische landgenoten en hen ook proberen te doden. Zelfde met Palestijnen. Ook al zijn ze Isralisch burger, Jden raussss.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ik heb een andere documentaire gezien. Van een Palestijn met een Isralisch paspoort die vrij kon leven in Isral, vervolgens blies hij zich op en maakte hij meer dan 20 doden
't Zijn toch kerels de arabieren
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze staan op de terroristische lijst van Amerika en Isral en binnenkort wellicht Europa
Mwa, bij het Syrische leger wel, telt dat ook (want ook boze antizionisten)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |