Ah je bent een arabier.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zelf een semiet. Jij bent een antisemiet met je haat voor Arabieren.
Semiet staat niet gelijk aan Arabier. Maar jij bent een Jood, dus dat verklaart allesquote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ah je bent een arabier.![]()
Verklaart alles
Ik ben ook een Arabier en daar ben ik trots op....Racistquote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ah je bent een arabier.![]()
Verklaart alles
JOUW land.....woon je daar ofzo? Ga dan met je vriendjes en vriendinnetjes Hebreeuws praten ofzoquote:Op maandag 22 juli 2013 15:07 schreef vladesk het volgende:
Ik haat trouwens geen arabieren, wel antizionisten want ze willen m'n land kapot maken
Trieste filmpje maar dat past weer goed bij jequote:Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef vladesk het volgende:
Dit is mijn club in Isral![]()
![]()
een joods nationalistische club
Ik ga over een jaar in Isral wonenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
JOUW land.....woon je daar ofzo? Ga dan met je vriendjes en vriendinnetjes Hebreeuws praten ofzo
Mooi. Opgerot staat netjes. Ga even een jaar rust houden dan.quote:
Kan alleen hopen dat je begroet word door een fanatieke arabierquote:
Of een paar bom aanslagen vanuit Libanonquote:Op maandag 22 juli 2013 15:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan alleen hopen dat je begroet word door een fanatieke arabier
Natuurlijk, deze staan op de terroristische lijst van Amerika en Isral en binnenkort wellicht Europaquote:
Dan hoop ik van harte dat ze je terroriseren....Snap eigenlijk niet waarom dit zo is want het enige wat ze deden was een oorlog voeren tegen de bezetting van het zuidelijke deel van Libanon.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:14 schreef vladesk het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze staan op de terroristische lijst van Amerika en Isral en binnenkort wellicht Europa
Ja en toevallig worden er veel aanslagen geclaimd tot hezbollah.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:17 schreef vladesk het volgende:
Toevallig vandaag
De ministers van Buitenlandse Zaken van de Europese Unie hebben vandaag beslist om de militaire tak van de Libanese organisatie Hezbollah op de lijst met terreurorganisaties te zetten. Ze oordeelden dat Hezbollah betrokken is bij aanslagen op Europees grondgebied. Een aanslag op Isralische toeristen in Bulgarije vorig jaar wordt toegeschreven aan Hezbollah.
Door de beslissing van de EU-ministers worden de tegoeden van de leden van de organisatie bevroren. De EU zal hen ook geen visa meer verstrekken. Die sancties moeten de actieradius van Hezbollah beknotten.
Hezbollah heeft een grote aanhang onder de sjiitische meerderheid in Libanon. Isral vraagt al lang om de organisatie als een terroristische groepering te beschouwen. De VS plaatste Hezbollah al in de jaren 90 op de terreurlijst, maar heel wat Europese landen wilden lange tijd niet zover gaan.
De aanslag vorig jaar in Bulgarije, waarbij zeven doden (onder wie vijf Isralirs) vielen, deed de meningen kantelen. Ook de steun die Hezbollah zou verlenen aan het regime van Assad in Syri zou een rol spelen, maar daarover zei de EU vandaag niets.
http://www.deredactie.be/(...)zbollah_terreurlijst
Je ware aard komt naar bovenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:20 schreef Peunage het volgende:
Hezbollah heeft niks met die aanslagen te maken. Ze doen niet aan bomaanslagen en dat soort onzin.
Soldaten kidnappen, tanks vernietigen, dat soort dingen.
Beter kan ik 't niet zeggenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:20 schreef Peunage het volgende:
Hezbollah heeft niks met die aanslagen te maken. Ze doen niet aan bomaanslagen en dat soort onzin.
Soldaten kidnappen, tanks vernietigen, dat soort dingen.
Ja dat kan?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:26 schreef Fides het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Koerdistan ging. Bestellen jullie ook hotdogs in een pizzeria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |