Straf me maar. Ik ben 14 woon in Haarlem. Komt popo me nu halen en in gevangenis gooien?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
zionisten vergelijken met nazis is de holocaust minimaliseren en dus strafbaar
ook ultraorthodoxenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, dat heeft te maken met de Palestijnen in deels Isralische gebieden.
Het boeit niet wat JIJ vind en wat JIJ wil.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Mensen die zoiets zeggen mogen ze van mij onder de grond stoppen. Hebben niets te zoeken op deze wereld
Hoop ikquote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Straf me maar. Ik ben 14 woon in Haarlem. Komt popo me nu halen en in gevangenis gooien?
Doodsbedreiging!quote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Mensen die zoiets zeggen mogen ze van mij onder de grond stoppen. Hebben niets te zoeken op deze wereld
als ze parasiteren niet nee, maar er zijn ook gewoon ultraorthodoxen die werken, het leger dienen en daar heb ik geen probleem meequote:Op maandag 22 juli 2013 14:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja maar daar houden de zionisten niet van...
Dat is bij Joden ook... een Russische Jood en Marokkaanse Jood zijn niet hetzelfdequote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zou er een Koerdische staat moeten komen? Zelfs als je Koeren onderling vergelijkt zijn er verschillen in cultuur en taalgebruik.
Ja maar dat was een vergissingquote:Op maandag 22 juli 2013 14:55 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dat is bij Joden ook... een Russische Jood en Marokkaanse Jood zijn niet hetzelfde
Toch leven zij ook in Isral
Free Kurdistan!
Ik heb een andere documentaire gezien. Van een Palestijn met een Isralisch paspoort die vrij kon leven in Isral, vervolgens blies hij zich op en maakte hij meer dan 20 dodenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:45 schreef IPA35 het volgende:
Er is ook zo'n documentaire over Palestina van een Nederlander het krulhaar. Daarin komt een vrouwelijke kolonist aan het woord. Ze vertelt dan hoe de Palestijnen hen druiven kwamen brengen om hen te verwelkomen. Vervolgens werd hun land ingepikt.
Zionisten zijn echt tot op het bot kwaadaardige mensen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:55 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dat is bij Joden ook... een Russische Jood en Marokkaanse Jood zijn niet hetzelfde
Toch leven zij ook in Isral
Free Kurdistan!
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Dat we deze dagen mochten zien.. Een jood die moslims steunt.. Allah-u Akbar zou ik bijna roepen.
Bijna.
Haha ja.....man je weet niet wat voor haat mensen kunnen hebben tegen grond bezitters. Ik zou precies hetzelfde doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ik heb een andere documentaire gezien. Van een Palestijn met een Isralisch paspoort die vrij kon leven in Isral, vervolgens blies hij zich op en maakte hij meer dan 20 doden
't Zijn toch kerels de arabieren
Ik spuug op twee van die vlaggenquote:
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 22 juli 2013 13:49 schreef ModeFirst het volgende:
lol koerdistan bestaat niet en zal nooit bestaan. snap dat eens
Haha ja laat ze maar nog een oorlog krijgen met Hezbollah.....laat me maar zien hoeveel kloten ze dan hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef vladesk het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
Niemand achtte het geloofwaardig dat een Joodse staat kon ontstaan in '48, laat staan overleven
En Isral doet het toch al 65 jaar... en is sterker dan ooit
To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.- Voltairequote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
zionisten vergelijken met nazis is de holocaust minimaliseren en dus strafbaar
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Hoezo wordt Isral niet bekritiseerd? Het Westen is veel gevoeliger voor fouten van Isral dan voor de Arabische statenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.- Voltaire
En ja zionisten zijn de scum van de aarbol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |