en ook jouw reactie is antisemitisch en strafbaar. Door zionisten te vergelijken met nazi's minimaliseer je de holocaust en daarop staan straffen in Nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die Joden hier waren gwn nederlanders.....dus horen ze gewoon in nl te wonen gaan ze naar het midden-oosten hoe asshole kun je dan zijn. Die zionisten zijn niet beter dan de Nazi's eigenlijk ze doen precies hetzelfde wat met hen is gedaan.
Haha ja en jij gelooft zogenaamde armoede statistieken?? Israel is de grootste bondgenoot van Amerika man. Die 2 zijn de beste vriendjes die er zijn! Dacht je echt dat Israel geen geld krijgt.....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef vladesk het volgende:
bij de tsunami zo'n 10 jaar geleden gaf Israël een van de meeste hulp per hoofd van de bevolking, ondanks dat in Israël veel armen wonen. 1 op 3 kinderen leeft onder de armoedegrens
Wat?.....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:38 schreef vladesk het volgende:
[..]
maar jouw reactie is antisemitisch... want hiermee insinueer je dat joden enkel geven om zichzelf?
Man wat er met de Joden is gebeurd tijdens de oorlogen vind ik heel erg...ik ben geen hartloos mens. Maar dat een groep Joden dan hetzelfde doen? Ik ben tegen die groep en heb niks gezegd over de holocaustquote:Op maandag 22 juli 2013 10:41 schreef vladesk het volgende:
[..]
en ook jouw reactie is antisemitisch en strafbaar. Door zionisten te vergelijken met nazi's minimaliseer je de holocaust en daarop staan straffen in Nederland
Een Joodse ''staat'' heeft nooit bestaan. De Joden of de Israëlieten waren vroeger een volk met profeten. Maar dat volk heeft nooit geleefd in heel Palestina. En de Joden die er nu wonen hebben 0.0% banden met het oude Israëlische volk. Dus zionisten hebben geen reden om te claimen dat Palestina van hen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Peunage het volgende:
Het is niet erg dat vladesk zegt dat er nooit een Palestijnse staat heeft bestaan. Het begrip 'staat' is zeer modern. Dus in feite heeft hij gelijk. Maar daarmee zegt hij ook meteen dat er voor 1948 geen Israëlische of Joodse staat bestond, want die is wel heeeeeel erg oud. Zo oud dat het begrip staat nog niet bestond. Dus hierbij vervallen alle Joodse claims op het gebied Palestina.
Oh ja, zionisten zijn net nazi's. Wat zeg ik, ze zijn gelijk aan nazi's. Sue me.[ afbeelding ]
Het ergste is dat hij serieus is.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef IPA35 het volgende:
Vladesk is een enorme troll, althans dat hoop ik.
1/4e dan wel:P? Ik denk dat Turkije hier sowieso niet wil meewerken. Kost ze "kostbare" grond denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:32 schreef IPA35 het volgende:
Niet een derde...
Maar wat dan, komt er dan weer een gedwongen volksverhuizing?
Dus dan komen die joden ook op voor de IRA? En de ETA? Typisch volkje zeg ik toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:43 schreef Peunage het volgende:
Meh die discussie is puur opgelaaid doordat TS een fervent zionist is. Je ziet het steeds vaker op fok!, Koerden die voor Joden/Israël op komen en andersom. Het begon ooit met 2 leden die het deden om een beetje Arabische leden te trollen, maar het is een eigen leven gaan leiden.
Het slaat trouwens nergens op, want Israël en Koerdistan zitten niet in hetzelfde schuitje en het conflict is niet te vergelijken.
Koerden zijn bijvoorbeeld de underdog, Israël niet.
Mijn vermoeden was in eerste instantie dat TS een Palestijnse troll was om Jodenhaat aan te wakkeren.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:43 schreef Peunage het volgende:
Meh die discussie is puur opgelaaid doordat TS een fervent zionist is. Je ziet het steeds vaker op fok!, Koerden die voor Joden/Israël op komen en andersom. Het begon ooit met 2 leden die het deden om een beetje Arabische leden te trollen, maar het is een eigen leven gaan leiden.
Oh, maar wat er toevallig in de titel staat maakt niet uit voor topics van deze TS.quote:Het slaat trouwens nergens op, want Israël en Koerdistan zitten niet in hetzelfde schuitje en het conflict is niet te vergelijken.
Koerden zijn bijvoorbeeld de underdog, Israël niet.
Palestijnen hebben niks tegen Joden, alleen tegen zionisten......quote:Op maandag 22 juli 2013 12:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn vermoeden was in eerste instantie dat TS een Palestijnse troll was om Jodenhaat aan te wakkeren.
[..]
Oh, maar wat er toevallig in de titel staat maakt niet uit voor topics van deze TS.
Na 2 reacties gaat het gewoon over Israël/Palestina.
Tis een begin.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:32 schreef arjan1212 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdische_Autonome_Regio
hier heb je koerdistan , succes ermee
Derhalve 'troll'.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Palestijnen hebben niks tegen Joden, alleen tegen zionisten......
Waarom zou er een Koerdische staat moeten komen? Zelfs als je Koeren onderling vergelijkt zijn er verschillen in cultuur en taalgebruik. Turkse Koerden verschillen van Iraakse en zo kan je doorgaan. Landen moeten Koerden erkennen net als dat Nederland de Friezen erkent als volwaardige burgers...quote:
Als de verschillen onderling zo groot zijn, kunnen er natuurlijk ook gewoon meerdere koerdische staten komen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zou er een Koerdische staat moeten komen? Zelfs als je Koeren onderling vergelijkt zijn er verschillen in cultuur en taalgebruik. Turkse Koerden verschillen van Iraakse en zo kan je doorgaan. Landen moeten Koerden erkennen net als dat Nederland de Friezen erkent als volwaardige burgers...
Ja laten we dat dan maar op de hele wereld doen......quote:Op maandag 22 juli 2013 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als de verschillen onderling zo groot zijn, kunnen er natuurlijk ook gewoon meerdere koerdische staten komen hoor
Net wat de Koerden zelf willen
Ja en? De verdeling rijk - arm in Israël is één van de grootste ter wereld (net zoals in Amerika)quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Haha ja en jij gelooft zogenaamde armoede statistieken?? Israel is de grootste bondgenoot van Amerika man. Die 2 zijn de beste vriendjes die er zijn! Dacht je echt dat Israel geen geld krijgt.....
zionisten vergelijken met nazis is de holocaust minimaliseren en dus strafbaarquote:Op maandag 22 juli 2013 10:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Man wat er met de Joden is gebeurd tijdens de oorlogen vind ik heel erg...ik ben geen hartloos mens. Maar dat een groep Joden dan hetzelfde doen? Ik ben tegen die groep en heb niks gezegd over de holocaust
Ja, dat heeft te maken met de Palestijnen in deels Israëlische gebieden.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja en? De verdeling rijk - arm in Israël is één van de grootste ter wereld (net zoals in Amerika)
Mensen die zoiets zeggen mogen ze van mij onder de grond stoppen. Hebben niets te zoeken op deze wereldquote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Peunage het volgende:
Oh ja, zionisten zijn net nazi's. Wat zeg ik, ze zijn gelijk aan nazi's. Sue me.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |