Zionisten hebben zichzelf ''Joden'' genoemd. Zionisten geloven niet in een Gods geloof als Jodendom, Islam en Christendom....moet ik je uitleggen wat Zionisme is?? Alsof je een land maakt van de 2 grootste vijanden op de wereld.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:08 schreef vladesk het volgende:
[..]
Isral is een Joodse zionistische staat
De zionisten wilden een Joodse staat. Voor niet-Joden is dat natuurlijk niet acceptabel.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:08 schreef vladesk het volgende:
[..]
Zionisten hadden nooit de bedoeling om Palestijnen te verdrijven. Het waren de arabieren die een oorlog starten tegen de zionisten, niet omgekeerd
De zionisten waren akkoord met de '48 grenzen van de VN
En zo simpel is het. Dat is wat is gebeurd maar dat wordt niet erkentquote:Op zondag 21 juli 2013 17:11 schreef IPA35 het volgende:
waar praten we in Godsnaam over, wanneer buitenlanders naar je land komen met als enige doel daar een eigen staat te stichten dan is het al gerechtvaardigd hen te doden want zij zijn niets anders dan een vijandelijke invasie.
Precies.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
En zo simpel is het. Dat is wat is gebeurd maar dat wordt niet erkent
Ging dit niet over koerden en hun staat??
Ben ik 't helemaal mee eens....zo hoef ik zelf niet meer een hele lap tekst te schrijvenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Precies.
Koerden dienen dus geen eigen staat te krijgen maar de landen waarin zij wonen dien hen te erkennen als volwaardige burgers en hun eigen cultuur te respecteren.
Ik denk dat de meesten hier het daarmee eens zullen zijn?
Hier gaat nog wel eens wat mis helaas. In Syri kregen ze pas in 2006 staatsburgerschap. In Turkije wilde de Kemalisten met alle geweld een natiestaat vormen en daar zijn de Koerden (en Zazas) het slachtoffer van geworden. Gelukkig gaat het de goede kant op. Wat Iran precies uitspookt weet ik niet.
De KRG in Irak sta ik weinig sympathiek tegenover, dat Ba'athisten weinig goeds hebben betekent voor niet-Arabische minderheden begrijp ik maar om nou te gaan heulen met Revolutionair Iran (verder heb ik groot respect voor Iran, maar de islamitische revolutie ben ik niet zo kapot van) vind ik ver gaan. Erger nog was het helpen van de Amerikanen. Daarnaast hebben zij, net als bijvoorbeeld de Azeri's, hun ziel verkocht aan Isral.
Ik heb inzicht in het Midden-Oosten en shitquote:Op zondag 21 juli 2013 17:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben ik 't helemaal mee eens....zo hoef ik zelf niet meer een hele lap tekst te schrijven
Onzin natuurlijk, Koerden hebben evenveel recht op een eigen staat als Duitsers, Turken of Russenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Precies.
Koerden dienen dus geen eigen staat te krijgen maar de landen waarin zij wonen dien hen te erkennen als volwaardige burgers en hun eigen cultuur te respecteren.
Idd. Itt joden. Die hebben geen recht op een eigen staat, omdat zij joods zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:27 schreef vladesk het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, Koerden hebben evenveel recht op een eigen staat als Duitsers, Turken of Russen
Dat is antisemitischquote:Op zondag 21 juli 2013 19:15 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Idd. Itt joden. Die hebben geen recht op een eigen staat, omdat zij joods zijn.
Oh no's.quote:
Moslims hebben toch staten? Er zijn zo'n 20 Islamitische staten op de wereldquote:Op zondag 21 juli 2013 19:22 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Oh no's.
It's the anti-jewish card![]()
Nee. Zoals moslims ook geen recht hebben tot het hebben van een eigen staat, puur gebaseerd op hun religie.
Leer discussieren of ga je op elk vorm van kritiek anti-semiet roepen?
Die hebben geen staat gekregen, omdat zij toevallig joods zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef vladesk het volgende:
[..]
Moslims hebben toch staten? Er zijn zo'n 20 Islamitische staten op de wereld
Die hebben ze niet gekregen inderdaad maar wel veroverd van de Christenenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:32 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Die hebben geen staat gekregen, omdat zij toevallig joods zijn.
Dus elk volk dient een eigen staat te hebben ook al is hier geen rede voor?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:15 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Idd. Itt joden. Die hebben geen recht op een eigen staat, omdat zij joods zijn.
Munteenheid = Dinar, Durhum, ruilen, goud, zilver . Staatshoofd weet ik niet maar jij weet ook wel dat die er was. Heb nooit een land gezien die geen regering had.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:29 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Darkmond, kom nou eens met het antwoord op de vraag! Wie was in het verleden de koning-keizer van de palestijnen en wat was hun munteenheid?
Zeggen dat er aan ruilhandel werd gedaan is een drogreden omdat je geen antwoord hebt.
Moslims hebben geen staten en die hebben ze ook niet gekregen. Toevallig is het overgrootte deel van de bevolking Moslim.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef vladesk het volgende:
[..]
Moslims hebben toch staten? Er zijn zo'n 20 Islamitische staten op de wereld
In Saoedi Arabi mogen enkel moslims hun geloof belijdenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Moslims hebben geen staten en die hebben ze ook niet gekregen. Toevallig is het overgrootte deel van de bevolking Moslim.
Je weet niet wie een palestijns staatshoofd is geweest omdat er nooit 1 geweest is. Wel was er koning David, de sjekel etccc......quote:Op zondag 21 juli 2013 20:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Munteenheid = Dinar, Durhum, ruilen, goud, zilver . Staatshoofd weet ik niet maar jij weet ook wel dat die er was. Heb nooit een land gezien die geen regering had.
Maar dat is gwn een K*T land want niemand mag.....Hoe dan ook, meeste staan onder naam van Islam maar geloven niet en hebben soms zelfs een andere religie. SA kan je ook niet vergelijken met Palestina. Dit land is niet veroverd door Moslims over de hele wereld die vinden dat ze er recht op hebben. De moslims die daar nu wonen waren ooit Joods en hebben in geschiedenis ook andere Goden aanbeden.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:15 schreef vladesk het volgende:
[..]
In Saoedi Arabi mogen enkel moslims hun geloof belijden
Heb 't net nog aan mn oma gevraagd fredje. Die woonde in buurland Libanon voordat er al iets bestond als Isral.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Je weet niet wie een palestijns staatshoofd is geweest omdat er nooit 1 geweest is. Wel was er koning David, de sjekel etccc......
Er is door de palestijnen nooit betaald met dinaren, durhum etccc.....
Als reactie op de lasterpraat dat Iran Isral zou willen 'vernietigen'.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Snap de grap niet....ligt niet aan mn engels
Wilt Iran toch ook (gaat toch ook gebeuren..)?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als reactie op de lasterpraat dat Iran Isral zou willen 'vernietigen'.
Mwa, nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wilt Iran toch ook (gaat toch ook gebeuren..)?![]()
Je weet toch dat elke vorm van kritiek gelijk staat aan een ''jodenhater''quote:
Iran wordt niet vernield door de honden uit washington (goede benaming trouwensquote:Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa, nee.
Helaas. Zij willen alleen de staat opgeheven zien, zij gaan niet Tel Aviv in een krater veranderen of zo.
Misschien maar beter ook, de Palestijnen ten spijt zou ik het niet leuk vinden als Iran vernield wordt door die honden uit Washington. Dan daarbij lijken de Palestijnen zichzelf te laten paaien door Prins Vetklep van Qatar en de Ikwan mongooltjes. Zij hebben Syri, Hezbollah en Iran (hun enige echte vrienden) verraden voor wat geld.
Hij weet niks van die K*T zionisten. Hij denkt dat het Joden zijn terwijl het echte zionisme al voor het Jodendom bestond. Ali....Sjiitisch?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je weet toch dat elke vorm van kritiek gelijk staat aan een ''jodenhater''
vladesk: weet je zeker wat het inhoudt om zionist te zijn >?
Lijkt me ook iddquote:Op zondag 21 juli 2013 20:46 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hij weet niks van die K*T zionisten. Hij denkt dat het Joden zijn terwijl het echte zionisme al voor het Jodendom bestond. Ali....Sjiitisch?
Keballah....wat is dat??quote:Op zondag 21 juli 2013 20:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me ook idd
Hij zal wel met een verklaring komen behoorlijk afwijkt van de realiteit
Iets met god's volk
ze moorden isrealische kindereuh!!!!!
ow well lets see
Ps doel je op de keballah?
Ja die is mooi......net als de beste en sterkste tank ter wereld die ONMOGELIJK stuk kom gaan door een raket....whahaha raad maarquote:
De wapens die het hebben vernietigd waren......IRAANS!!! Logisch dat Israel en Amerika al flauwvallen bij het horen van de naam....quote:
Kornet en Metis-M zijn Russisch. Cadeautjes van Assad.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef darkmond het volgende:
[..]
De wapens die het hebben vernietigd waren......IRAANS!!! Logisch dat Israel en Amerika al flauwvallen bij het horen van de naam....
Oja de Russen! Dat is ook een van de volkeren die het wel goed doen bij mij. Mijn oom heeft Russisch Systema geleerd in de tijd van de oorlog bij Hezbollah.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kornet en Metis-M zijn Russisch. Cadeautjes van Assad.
Iran leverde de Hoot raket, een kopie van de Chinese C-802 Saccade waarmee de Isralische marine klop kreeg.
Leg uit wat er niet klopt en noem me de munteenheid etc .................... pas dan neem ik je serieus.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb 't net nog aan mn oma gevraagd fredje. Die woonde in buurland Libanon voordat er al iets bestond als Isral.
Je informatie klopt trouwens niet helemaal en je gebruikt 't verkeerd
Bedoel je Karbala?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me ook idd
Hij zal wel met een verklaring komen behoorlijk afwijkt van de realiteit
Iets met god's volk
ze moorden isrealische kindereuh!!!!!
ow well lets see
Ps doel je op de keballah?
Jij communiceert typisch. Zie ik velen doen die jouw gedachtengoed aanhangen.quote:
Omdat Koerden (net als Joden) vaak lijden onder genocide en onderdrukkingquote:Op maandag 22 juli 2013 09:47 schreef Haarserum het volgende:
Vanwaar de behoefte om na te denken voor de Koerden? En dat door een jood.
Die Joden hier waren gwn nederlanders.....dus horen ze gewoon in nl te wonen gaan ze naar het midden-oosten hoe asshole kun je dan zijn. Die zionisten zijn niet beter dan de Nazi's eigenlijk ze doen precies hetzelfde wat met hen is gedaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:38 schreef vladesk het volgende:
[..]
Omdat Koerden (net als Joden) vaak lijden onder genocide en onderdrukking
dus als n iemand zich in de plaats van Koerden kan stellen zijn het wel joden
maar jouw reactie is antisemitisch... want hiermee insinueer je dat joden enkel geven om zichzelf?
en ook jouw reactie is antisemitisch en strafbaar. Door zionisten te vergelijken met nazi's minimaliseer je de holocaust en daarop staan straffen in Nederlandquote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Die Joden hier waren gwn nederlanders.....dus horen ze gewoon in nl te wonen gaan ze naar het midden-oosten hoe asshole kun je dan zijn. Die zionisten zijn niet beter dan de Nazi's eigenlijk ze doen precies hetzelfde wat met hen is gedaan.
Haha ja en jij gelooft zogenaamde armoede statistieken?? Israel is de grootste bondgenoot van Amerika man. Die 2 zijn de beste vriendjes die er zijn! Dacht je echt dat Israel geen geld krijgt.....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:40 schreef vladesk het volgende:
bij de tsunami zo'n 10 jaar geleden gaf Isral een van de meeste hulp per hoofd van de bevolking, ondanks dat in Isral veel armen wonen. 1 op 3 kinderen leeft onder de armoedegrens
Wat?.....quote:Op maandag 22 juli 2013 10:38 schreef vladesk het volgende:
[..]
maar jouw reactie is antisemitisch... want hiermee insinueer je dat joden enkel geven om zichzelf?
Man wat er met de Joden is gebeurd tijdens de oorlogen vind ik heel erg...ik ben geen hartloos mens. Maar dat een groep Joden dan hetzelfde doen? Ik ben tegen die groep en heb niks gezegd over de holocaustquote:Op maandag 22 juli 2013 10:41 schreef vladesk het volgende:
[..]
en ook jouw reactie is antisemitisch en strafbaar. Door zionisten te vergelijken met nazi's minimaliseer je de holocaust en daarop staan straffen in Nederland
Een Joodse ''staat'' heeft nooit bestaan. De Joden of de Isralieten waren vroeger een volk met profeten. Maar dat volk heeft nooit geleefd in heel Palestina. En de Joden die er nu wonen hebben 0.0% banden met het oude Isralische volk. Dus zionisten hebben geen reden om te claimen dat Palestina van hen is.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Peunage het volgende:
Het is niet erg dat vladesk zegt dat er nooit een Palestijnse staat heeft bestaan. Het begrip 'staat' is zeer modern. Dus in feite heeft hij gelijk. Maar daarmee zegt hij ook meteen dat er voor 1948 geen Isralische of Joodse staat bestond, want die is wel heeeeeel erg oud. Zo oud dat het begrip staat nog niet bestond. Dus hierbij vervallen alle Joodse claims op het gebied Palestina.
Oh ja, zionisten zijn net nazi's. Wat zeg ik, ze zijn gelijk aan nazi's. Sue me.[ afbeelding ]
Het ergste is dat hij serieus is.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef IPA35 het volgende:
Vladesk is een enorme troll, althans dat hoop ik.
1/4e dan wel:P? Ik denk dat Turkije hier sowieso niet wil meewerken. Kost ze "kostbare" grond denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:32 schreef IPA35 het volgende:
Niet een derde...
Maar wat dan, komt er dan weer een gedwongen volksverhuizing?
Dus dan komen die joden ook op voor de IRA? En de ETA? Typisch volkje zeg ik toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:43 schreef Peunage het volgende:
Meh die discussie is puur opgelaaid doordat TS een fervent zionist is. Je ziet het steeds vaker op fok!, Koerden die voor Joden/Isral op komen en andersom. Het begon ooit met 2 leden die het deden om een beetje Arabische leden te trollen, maar het is een eigen leven gaan leiden.
Het slaat trouwens nergens op, want Isral en Koerdistan zitten niet in hetzelfde schuitje en het conflict is niet te vergelijken.
Koerden zijn bijvoorbeeld de underdog, Isral niet.
Mijn vermoeden was in eerste instantie dat TS een Palestijnse troll was om Jodenhaat aan te wakkeren.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:43 schreef Peunage het volgende:
Meh die discussie is puur opgelaaid doordat TS een fervent zionist is. Je ziet het steeds vaker op fok!, Koerden die voor Joden/Isral op komen en andersom. Het begon ooit met 2 leden die het deden om een beetje Arabische leden te trollen, maar het is een eigen leven gaan leiden.
Oh, maar wat er toevallig in de titel staat maakt niet uit voor topics van deze TS.quote:Het slaat trouwens nergens op, want Isral en Koerdistan zitten niet in hetzelfde schuitje en het conflict is niet te vergelijken.
Koerden zijn bijvoorbeeld de underdog, Isral niet.
Palestijnen hebben niks tegen Joden, alleen tegen zionisten......quote:Op maandag 22 juli 2013 12:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn vermoeden was in eerste instantie dat TS een Palestijnse troll was om Jodenhaat aan te wakkeren.
[..]
Oh, maar wat er toevallig in de titel staat maakt niet uit voor topics van deze TS.
Na 2 reacties gaat het gewoon over Isral/Palestina.
Tis een begin.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:32 schreef arjan1212 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdische_Autonome_Regio
hier heb je koerdistan , succes ermee
Derhalve 'troll'.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Palestijnen hebben niks tegen Joden, alleen tegen zionisten......
Waarom zou er een Koerdische staat moeten komen? Zelfs als je Koeren onderling vergelijkt zijn er verschillen in cultuur en taalgebruik. Turkse Koerden verschillen van Iraakse en zo kan je doorgaan. Landen moeten Koerden erkennen net als dat Nederland de Friezen erkent als volwaardige burgers...quote:
Als de verschillen onderling zo groot zijn, kunnen er natuurlijk ook gewoon meerdere koerdische staten komen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zou er een Koerdische staat moeten komen? Zelfs als je Koeren onderling vergelijkt zijn er verschillen in cultuur en taalgebruik. Turkse Koerden verschillen van Iraakse en zo kan je doorgaan. Landen moeten Koerden erkennen net als dat Nederland de Friezen erkent als volwaardige burgers...
Ja laten we dat dan maar op de hele wereld doen......quote:Op maandag 22 juli 2013 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als de verschillen onderling zo groot zijn, kunnen er natuurlijk ook gewoon meerdere koerdische staten komen hoor
Net wat de Koerden zelf willen
Ja en? De verdeling rijk - arm in Isral is n van de grootste ter wereld (net zoals in Amerika)quote:Op maandag 22 juli 2013 10:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Haha ja en jij gelooft zogenaamde armoede statistieken?? Israel is de grootste bondgenoot van Amerika man. Die 2 zijn de beste vriendjes die er zijn! Dacht je echt dat Israel geen geld krijgt.....
zionisten vergelijken met nazis is de holocaust minimaliseren en dus strafbaarquote:Op maandag 22 juli 2013 10:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Man wat er met de Joden is gebeurd tijdens de oorlogen vind ik heel erg...ik ben geen hartloos mens. Maar dat een groep Joden dan hetzelfde doen? Ik ben tegen die groep en heb niks gezegd over de holocaust
Ja, dat heeft te maken met de Palestijnen in deels Isralische gebieden.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ja en? De verdeling rijk - arm in Isral is n van de grootste ter wereld (net zoals in Amerika)
Mensen die zoiets zeggen mogen ze van mij onder de grond stoppen. Hebben niets te zoeken op deze wereldquote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef Peunage het volgende:
Oh ja, zionisten zijn net nazi's. Wat zeg ik, ze zijn gelijk aan nazi's. Sue me.[ afbeelding ]
Straf me maar. Ik ben 14 woon in Haarlem. Komt popo me nu halen en in gevangenis gooien?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
zionisten vergelijken met nazis is de holocaust minimaliseren en dus strafbaar
ook ultraorthodoxenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, dat heeft te maken met de Palestijnen in deels Isralische gebieden.
Het boeit niet wat JIJ vind en wat JIJ wil.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Mensen die zoiets zeggen mogen ze van mij onder de grond stoppen. Hebben niets te zoeken op deze wereld
Hoop ikquote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Straf me maar. Ik ben 14 woon in Haarlem. Komt popo me nu halen en in gevangenis gooien?
Doodsbedreiging!quote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Mensen die zoiets zeggen mogen ze van mij onder de grond stoppen. Hebben niets te zoeken op deze wereld
als ze parasiteren niet nee, maar er zijn ook gewoon ultraorthodoxen die werken, het leger dienen en daar heb ik geen probleem meequote:Op maandag 22 juli 2013 14:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja maar daar houden de zionisten niet van...
Dat is bij Joden ook... een Russische Jood en Marokkaanse Jood zijn niet hetzelfdequote:Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zou er een Koerdische staat moeten komen? Zelfs als je Koeren onderling vergelijkt zijn er verschillen in cultuur en taalgebruik.
Ja maar dat was een vergissingquote:Op maandag 22 juli 2013 14:55 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dat is bij Joden ook... een Russische Jood en Marokkaanse Jood zijn niet hetzelfde
Toch leven zij ook in Isral
Free Kurdistan!
Ik heb een andere documentaire gezien. Van een Palestijn met een Isralisch paspoort die vrij kon leven in Isral, vervolgens blies hij zich op en maakte hij meer dan 20 dodenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:45 schreef IPA35 het volgende:
Er is ook zo'n documentaire over Palestina van een Nederlander het krulhaar. Daarin komt een vrouwelijke kolonist aan het woord. Ze vertelt dan hoe de Palestijnen hen druiven kwamen brengen om hen te verwelkomen. Vervolgens werd hun land ingepikt.
Zionisten zijn echt tot op het bot kwaadaardige mensen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:55 schreef vladesk het volgende:
[..]
Dat is bij Joden ook... een Russische Jood en Marokkaanse Jood zijn niet hetzelfde
Toch leven zij ook in Isral
Free Kurdistan!
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Dat we deze dagen mochten zien.. Een jood die moslims steunt.. Allah-u Akbar zou ik bijna roepen.
Bijna.
Haha ja.....man je weet niet wat voor haat mensen kunnen hebben tegen grond bezitters. Ik zou precies hetzelfde doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ik heb een andere documentaire gezien. Van een Palestijn met een Isralisch paspoort die vrij kon leven in Isral, vervolgens blies hij zich op en maakte hij meer dan 20 doden
't Zijn toch kerels de arabieren
Ik spuug op twee van die vlaggenquote:
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 22 juli 2013 13:49 schreef ModeFirst het volgende:
lol koerdistan bestaat niet en zal nooit bestaan. snap dat eens
Haha ja laat ze maar nog een oorlog krijgen met Hezbollah.....laat me maar zien hoeveel kloten ze dan hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:01 schreef vladesk het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
Niemand achtte het geloofwaardig dat een Joodse staat kon ontstaan in '48, laat staan overleven
En Isral doet het toch al 65 jaar... en is sterker dan ooit
To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.- Voltairequote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef vladesk het volgende:
[..]
zionisten vergelijken met nazis is de holocaust minimaliseren en dus strafbaar
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef vladesk het volgende:
[..]
Hoezo wordt Isral niet bekritiseerd? Het Westen is veel gevoeliger voor fouten van Isral dan voor de Arabische statenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.- Voltaire
En ja zionisten zijn de scum van de aarbol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |