Nope.....had eerder al wat daarover gepostquote:Op zondag 21 juli 2013 16:57 schreef Haarserum het volgende:
[..]
En God heeft Israel aan de joden geschonken?
Is de huidige "staat" Israel de bedoeling van God geweest?quote:
Daar staat iets over een Messias die de Joden naar hun land brengt. Zo te zien was die Messias gwn VNquote:
Ja want God is dan een gewelddadige terror die ervan houd Palestijnse kinderen onder het bloed te zien, bekogeld met verboden kogels. Doodgegaan door bommen die ook verboden zijn door de VS....toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:58 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Is de huidige "staat" Israel de bedoeling van God geweest?
Daar kan enkel God over oordelenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:58 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Is de huidige "staat" Israel de bedoeling van God geweest?
Maar is jouw mening dat deze staat is gegeven door jullie God?quote:
Ga geen rollen omdraaien. Het zijn Palestijnen die Israëlische kinderen afslachten en Israëliërs die Palestijnse raketinstallaties bombarderen.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:00 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja want God is dan een gewelddadige terror die ervan houd Palestijnse kinderen onder het bloed te zien, bekogeld met verboden kogels. Doodgegaan door bommen die ook verboden zijn door de VS....toch?
Slappe praatjes heb jij.....God oordeelt via zn boeken en die boeken waren tegen een oprichting van de staat Israel op deze manierquote:
Ik ben een zionistquote:Op zondag 21 juli 2013 17:01 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Maar is jouw mening dat deze staat is gegeven door jullie God?
Wat een mongolische (pun haha) reactie.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:46 schreef Haarserum het volgende:
[..]
Turken leven daar niet duizenden jaren. Get your facts straight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/w(...)f_the_Turkish_people
Hedendaagse Turken hebben etnisch gezien weinig te maken met de Turkse volkeren die Anatolië binnentrokken in de 11e eeuw (en daarna, en ook wel daarvoor).
En ziet: de 'Turken stelen Europees land'-mythe ontzenuwd."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Haha alsof er überhaupt Israëlische kinderen waren toen Palestina nog bestond...quote:Op zondag 21 juli 2013 17:01 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ga geen rollen omdraaien. Het zijn Palestijnen die Israëlische kinderen afslachten en Israëliërs die Palestijnse raketinstallaties bombarderen.
Wat heb ik een haat tegen zionisten......hoop dat je nog weet wat Hezbollah met jouw soort deed en dat nooit vergeet.quote:
Ik haat antizionisten. Anti zionisme is een misdaad tegen de menselijkheidquote:Op zondag 21 juli 2013 17:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat heb ik een haat tegen zionisten......hoop dat je nog weet wat Hezbollah met jouw soort deed en dat nooit vergeet.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat heb ik een haat tegen zionisten......hoop dat je nog weet wat Hezbollah met jouw soort deed en dat nooit vergeet.
Alsof zionisten een greintje menselijkheid hebben. Ik hoef je geen feiten te geven voor wat zionisten deden...dat zul je wel zelf wetenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:05 schreef vladesk het volgende:
[..]
Ik haat antizionisten. Anti zionisme is een misdaad tegen de menselijkheid
Zionisten waren akkoord met de '48 grenzen. Arabieren niet. Hadden de arabieren de zionisten niet aangevallen dan was er nooit bezetting of oorlog geweestquote:Op zondag 21 juli 2013 17:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Alsof zionisten een greintje menselijkheid hebben. Ik hoef je geen feiten te geven voor wat zionisten deden...dat zul je wel zelf weten
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat een mongolische (pun haha) reactie.Er is een verschil tussen Turken en Turkse volkoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://en.wikipedia.org/w(...)f_the_Turkish_people
Hedendaagse Turken hebben etnisch gezien weinig te maken met de Turkse volkeren die Anatolië binnentrokken in de 11e eeuw (en daarna, en ook wel daarvoor).
En ziet: de 'Turken stelen Europees land'-mythe ontzenuwd.Dat is duidelijk.quote:"First ship 'em dope and let 'em deal to brothers/Give 'em guns, step back and watch 'em kill each other/'It's time to fight back,'
Precies. Hedendaagse Turken zijn nou niet bepaald een Turks volk qua oorsprong. Cultureel en qua taal zijn de dat echter wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:07 schreef Haarserum het volgende:
Er is een verschil tussen Turken en Turkse volkoren.
Nu geef je toe dat het zionisten waren en GEEN joden....Dus Israel is een Zionistische staat. En hebben er dus geen recht opquote:Op zondag 21 juli 2013 17:07 schreef vladesk het volgende:
[..]
Zionisten waren akkoord met de '48 grenzen. Arabieren niet. Hadden de arabieren de zionisten niet aangevallen dan was er nooit bezetting of oorlog geweest
Zionisten hadden nooit de bedoeling om Palestijnen te verdrijven. Het waren de arabieren die een oorlog starten tegen de zionisten, niet omgekeerdquote:Op zondag 21 juli 2013 17:07 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat boeit dit? Wij Gelderlanders hebben nooit een eigen staat gehad. Mogen wij nu verdreven worden door de Koerden/Joden/Tibetanen en moeten wij maar in Overijssel gaan wonen omdat wij toch hetzelfde zouden zijn?
Israël is een Joodse zionistische staatquote:Op zondag 21 juli 2013 17:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nu geef je toe dat het zionisten waren en GEEN joden....Dus Israel is een Zionistische staat. En hebben er dus geen recht op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |