Dit topic was vanaf het begin gedoemd te mislukken. vlap had namelijk vanaf het begin al een niet zo goed verborgen agenda. Eerst over Koerdistan praten en dan ineens over Palestijnen, terwijl dat 2 hele verschillende dingen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:26 schreef Fides het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Koerdistan ging. Bestellen jullie ook hotdogs in een pizzeria?
Is dat Ali Al-Attar?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit topic was vanaf het begin gedoemd te mislukken. vlap had namelijk vanaf het begin al een niet zo goed verborgen agenda. Eerst over Koerdistan praten en dan ineens over Palestijnen, terwijl dat 2 hele verschillende dingen zijn.
Het zijn koerden en joden die vergelijkbaar zijn... 2 volkeren zonder land waar genocide op gepleegd wordt en die onderdrukt wordt. Daarom is er een band tussen Koerden en Joden.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit topic was vanaf het begin gedoemd te mislukken. vlap had namelijk vanaf het begin al een niet zo goed verborgen agenda. Eerst over Koerdistan praten en dan ineens over Palestijnen, terwijl dat 2 hele verschillende dingen zijn.
Jood zijn is alleen je geloof, heeft niks te maken met waar je thuishoort.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef vladesk het volgende:
[..]
Het zijn koerden en joden die vergelijkbaar zijn... 2 volkeren zonder land waar genocide op gepleegd wordt en die onderdrukt wordt
Nu is er voor Joden een betere toekomst in Israël, hopelijk binnenkort voor de Koerden in Koerdistan
Jup.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Is dat Ali Al-Attar?
degene die zingt?
Palestina en Israel en Koerdistan en buurlanden is absoluut niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:29 schreef vladesk het volgende:
[..]
Het zijn koerden en joden die vergelijkbaar zijn... 2 volkeren zonder land waar genocide op gepleegd wordt en die onderdrukt wordt. Daarom is er een band tussen Koerden en Joden.
Nu is er voor Joden een betere toekomst in Israël, hopelijk binnenkort voor de Koerden in Koerdistan
Er zijn veel gelijkenissenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Palestina en Israel en Koerdistan en buurlanden is absoluut niet vergelijkbaar.
Tjah, waarom vergelijk je het dan niet met Tibet? Daar zijn ook gelijkenissen mee. Faalbeer. Je weet best waarom je dit topic hebt geopend. Niet omdat je zo om Koerden of Koerdistan geeft. Puur om je haat voor Arabieren.quote:
Leer vergelijken voordat je vergelijkt.......Alsof je de kwaliteit van een auto vergelijkt met de grootte van een appel.quote:
Onzin, Koerden zijn een volk met 2x zoveel man als Nederlanders. Deze verdienen een eigen staatquote:Op maandag 22 juli 2013 15:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, waarom vergelijk je het dan niet met Tibet? Daar zijn ook gelijkenissen mee. Faalbeer. Je weet best waarom je dit topic hebt geopend. Niet omdat je zo om Koerden of Koerdistan geeft. Puur om je haat voor Arabieren.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leer vergelijken voordat je vergelijkt.......Alsof je de kwaliteit van een auto vergelijkt met de grootte van een appel.
Dat slaat helemaal nergens op. Ik heb nooit gezegd dat Koerden geen volk zijn. Behalve dat je geen vergelijkingen kunt maken kun je ook niet discussiëren. Ja, jij gaat daar vast een aanwinst zijn voor Israelquote:Op maandag 22 juli 2013 15:37 schreef vladesk het volgende:
[..]
Onzin, Koerden zijn een volk met 2x zoveel man als Nederlanders. Deze verdienen een eigen staat
ik haat geen arabieren, ik haat antizionisten, maar het is een feit dat meer dan 95% van de arabieren antizionisten zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Ik heb nooit gezegd dat Koerden geen volk zijn. Behalve dat je geen vergelijkingen kunt maken kun je ook niet discussiëren. Ja, jij gaat daar vast een aanwinst zijn voor Israel
Reageer een keer op wat ik zeg, niet zo van de hak op de tak springen.
Waarom had je dan dat filmpje gepost met Arabierenhaat?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:44 schreef vladesk het volgende:
[..]
ik haat geen arabieren, ik haat antizionisten, maar het is een feit dat meer dan 95% van de arabieren antizionisten zijn
van die supporters? zoals ik zeg vele arabieren zijn gwn antizionistenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom had je dan dat filmpje gepost met Arabierenhaat?
Kun je even vertalen wat de soldaten hier zeggen? Jij gaat binnenkort 'terug' dus ik ga er van uit dat je hebreeuws spreekt.quote:
Amerika en Europa kunnen de Taliban in Afghanistan ook niet aan...quote:
Taliban werkt voor Amerika Asshole. Lees eens wat. Ze doen alsof ze een zogenaamde groepering voor islam zijn maar iedereen die erin zit krijgt geld voor wattie doetquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Amerika en Europa kunnen de Taliban in Afghanistan ook niet aan...
"Het zijn spoken. Zelfs in onze tanks zijn we niet veiligquote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef vladesk het volgende:
[..]
Amerika en Europa kunnen de Taliban in Afghanistan ook niet aan...
op welke minuut?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kun je even vertalen wat de soldaten hier zeggen? Jij gaat binnenkort 'terug' dus ik ga er van uit dat je hebreeuws spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |