Bij mij waren dat zes lessen, dus dat is ongeveer 4-5 weken geweest denk ik. Is wel fijn om dan nog wat lessen te hebben, omdat je dan niet meer hoeft te parkeren en dus gewoon een volledig uur kan doorrijden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:02 schreef Knevelt het volgende:
Ik heb btw halverweg september TTT. Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen TTT en eindexamen?
Jammer man. Wanneer is het eigenlijk op tijd om je knipperlicht voor uitvoegen te geven? Tussen 600m en 200m bord ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:25 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Snelweg. Reed te lang naast een vrachtwagen en bij het uitvoegen te laat richting gegeven met een motor achter me.
Binnen de bebouwde kom ging het goed.
300m voor de afslag. Dat is meestal het laatste bord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Jammer man. Wanneer is het eigenlijk op tijd om je knipperlicht voor uitvoegen te geven? Tussen 600m en 200m bord ofzo?
Okee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
300m voor de afslag. Dat is meestal het laatste bord.
En als je het algemene beeld op de snelweg volgt, doen alleen lesauto's dat.
Dat is nou 1 van de rijlesdingen die ik niet meer doe, zie er het nut ook niet van in. Gewoon richting aangeven even voor de afslag is vroeg genoeg imho
Volgens mijn examinator nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is nou 1 van de rijlesdingen die ik niet meer doe, zie er het nut ook niet van in. Gewoon richting aangeven even voor de afslag is vroeg genoeg imho
Wat, 300 meter was niet genoeg?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Volgens mijn examinator niet
Heb van mijn instructeur geleerd om de richting gewoon net voor de afslag aan te zetten(dus net voordat de rijstrook begint). Wanneer had jij hem aangezet?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Volgens mijn examinator niet
Ik zie er het nut wel van inquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Na hoeveel lessen heb je die TTT gedaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:01 schreef mister.bucket het volgende:
Zo, TTT moet je inderdaad flink verknallen om geen vrijstelling te krijgen. Was redelijk gespannen maar hij zit iig in de pocket. Nu heel de week lessen en vrijdag op voor t echie.
Heb mn TTT en examen allebei om8 uur dus 6u opstaan, moet nu vertrekken op de tijd dat ik normaal opsta....als ik er "vroeg" uit moet.
Gelukkig zijn al mijn lessen deze week rond 8 en 10u dus houdt ik tenminste enigszins systeem in vroeg opstaan. Ben zelfs om 8u opgestaan op zondag om de klap minder te maken vanochtend.
ah oke, beetje zelfde zoals mijn instructeur het dus graag wou zien..quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef mister.bucket het volgende:
Ik heb nu 15 lessen van 2uur gehad en nog drie voor het examen.
Ja 300m wel, maar ik deed het nog laterquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, 300 meter was niet genoeg?
Balen, dat mag pas als je je papiertje al hebtquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Ja 300m wel, maar ik deed het nog later
Dan hoef je je nergens zorgen over te maken, dat blijft toch het moeilijkste. Snelweg is appeltje eitje, maar als je dan op zulke dingen wordt afgerekend blijft het toch balen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Binnen de bebouwde kom ging het wel prima zei die
Ik doe het wel ivm motorrijders die ineens rechts naast je kunnen opduiken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Keukendrol het volgende:
Mij is niet helemaal duidelijk bij het afslaan of je en tweede keer moet scannen.
Rechts afslaan: Allereerst natuurlijk binnenspiegel, rechterbuitenspiegel, schouder. -> richting -> voorsorteren -> dan nader je het kruispunt (bijv.)-> kruispunt overkijken -> (Moet je dan nog een keer: lbinnenspiegel, rechterbuitenspiegel, schouder) -> afslaan
In principe moet dat niet kunnen als je goed voorgesorteerd hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik doe het wel ivm motorrijders die ineens rechts naast je kunnen opduiken.
Ik moet dit:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:17 schreef Keukendrol het volgende:
Mij is niet helemaal duidelijk bij het afslaan of je en tweede keer moet scannen.
Rechts afslaan: Allereerst natuurlijk binnenspiegel, rechterbuitenspiegel, schouder. -> richting -> voorsorteren -> dan nader je het kruispunt (bijv.)-> kruispunt overkijken -> (Moet je dan nog een keer: lbinnenspiegel, rechterbuitenspiegel, schouder) -> afslaan
Het moet dan ook voordat je voorsorteert/afslaat. Dan kan er nog iemand inhalen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:22 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
In principe moet dat niet kunnen als je goed voorgesorteerd hebt.
Valt wel mee toch? Meeste is volgens mij common sense.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:12 schreef pietkanarie het volgende:
Nog een weekje tot mijn theorie-examen. Ben al hard aan het leren. Maar wat veel informatie
Klopt, maar het deel ehbo, technische aspecten, milieu-aspecten enz. minder. Misschien heb ik ook een uitgebreid boek? Meer dan 300 pagina's.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Meeste is volgens mij common sense.
Ik iets meer dan 200quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Klopt, maar het deel ehbo, technische aspecten, milieu-aspecten enz. minder. Misschien heb ik ook een uitgebreid boek? Meer dan 300 pagina's.
EHBO? Ik heb een geldig en volledig EHBO diploma, maar wat moet ik mij daar in de auto theorie bij voorstellen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Klopt, maar het deel ehbo, technische aspecten, milieu-aspecten enz. minder. Misschien heb ik ook een uitgebreid boek? Meer dan 300 pagina's.
Voorbeeld?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat stukje over EHBO wat in het ANWB theorieboek staat is echt om te huilen. Een samenvatting van twee pagina's, geschreven door iemand die zelf echt z'n EHBO-diploma niet heeft.
Maar gelukkig ook weer niet zo belangrijk voor je theorie-examen!
Precies, ik heb geen ANWB boek maar alle stappen van de stabiele zijligging lezen/kennen is gewoon irritant. Zoiets moet ik toch echt zien. Zo droog op papier leeft het niet echt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat stukje over EHBO wat in het ANWB theorieboek staat is echt om te huilen. Een samenvatting van twee pagina's, geschreven door iemand die zelf echt z'n EHBO-diploma niet heeft.
Maar gelukkig ook weer niet zo belangrijk voor je theorie-examen!
Inderdaad, stabiele zijligging moet je meermaals oefenen om hem te kunnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:51 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen ANWB boek maar alle stappen van de stabiele zijligging lezen/kennen is gewoon irritant. Zoiets moet ik toch echt zien. Zo droog op papier leeft het niet echt.
quote:
Dat is net zoiets als zeggen:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat is alles over hartmassage. Geen aanwijzingen over hoe snel, hoe diep, waar je op moet letten... Ja, de info klopt wel, maar is niet de meest nuttige samenvatting
Ja, dat is toch genoeg info? Meer heb je niet nodig!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen:
In een schakelauto heeft men 3 pedalen.
1 hiervan is de koppeling, 1 is het rempedaal en 1 is het gaspedaal.
Als men wilt schakelen, zal men eerst moeten ontkoppelen en daarom dus het gas los laten.
Dat is ook wel een mooi voorbeeld van een stuk tekst waarbij je denkt: dat had anders gekund. Doe er dan een dvd bij met instructiefilmpjes ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hartmassage
Enkele aanwijzingen voor het geven van hartmassage zijn:
- De verhouding tussen hartmassage en beademing is 30 : 2.
- Het zo snel mogelijk uitvoeren van hartmassage heeft voorrang boven beademen.
- Als men niet in staat is te beademen of hier grote weerzin tegen heeft, dan kan de eerstehulpverlener volstaan met alleen het geven van hartmassage.
- Als het slachtoffer bewusteloos en rustig ademend op de grond ligt moet u het slachtoffer laten liggen en onmiddellijk de hulpdiensten alarmeren door 112 te bellen.
Dat is alles over hartmassage. Geen aanwijzingen over hoe snel, hoe diep, waar je op moet letten... Ja, de info klopt wel, maar is niet de meest nuttige samenvatting
Doe het op zijn Oostenrijks, iedereen verplicht EHBO bij zijn rijbewijs.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooi voorbeeld van een stuk tekst waarbij je denkt: dat had anders gekund. Doe er dan een dvd bij met instructiefilmpjes ofzo.
Nog beter! Zo heeft een heel groot deel van de bevolking meteen zijn EHBO. Vind het helemaal geen slecht idee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Doe het op zijn Oostenrijks, iedereen verplicht EHBO bij zijn rijbewijs.
En bij iedere verlenging verplichte hercursus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nog beter! Zo heeft een heel groot deel van de bevolking meteen zijn EHBO. Vind het helemaal geen slecht idee.
Is in Duitsland ook zo, btw.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Doe het op zijn Oostenrijks, iedereen verplicht EHBO bij zijn rijbewijs.
Kinderen EHBO geven is hetzelfde als een volwassene veteretriklessen gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef HansVaak het volgende:
Heeft niet iedereen een EHBO gehad op zijn basisschool? Of ben ik daar te jong voor/naar een aparte school gegaan?
Zou overigens wel een goede ontwikkeling zijn, maar zoiets hoort standaard te zijn...
Ik heb EHBO gehad op de basisschool en ben sinds enkele jaren lid van de lokale EHBO vereniging. Enkele puntjes:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef HansVaak het volgende:
Heeft niet iedereen een EHBO gehad op zijn basisschool? Of ben ik daar te jong voor/naar een aparte school gegaan?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef mister.bucket het volgende:
Zo, Nederland is weer een gevaar op de weg rijker. In 1maand alles gehaald, jammer dat die trollen van de gemeentewinkel pas maandag klaar zijn met koffie drinken.
Ik vind sowieso iets als een navigatieding bedienen bij het praktijkexamen (is dat nog een verplicht ding?) wel erg onnodig. Beter dat het CBR een EHBO-cursus aan vast plakt. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het verrekte handig is. Het maakt het verschil tussen paniek en handelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb EHBO gehad op de basisschool en ben sinds enkele jaren lid van de lokale EHBO vereniging. Enkele puntjes:
- EHBO Jeugd is bij lange na niet compleet (zit niets van beademen en reanimeren in).
- EHBO inzichten en daarmee instructies veranderen iedere paar jaar gedeeltelijk door betere onderzoeken en vernieuwde behandeling in de gezondheidszorg.
- Parate EHBO kennis is heel belangrijk en dat zakt weg. Niet voor niets is er een minimum gesteld aan het aantal herhalingen dat je moet volgen, wil je je EHBO diploma geldig houden.
Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers gewenst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef mister.bucket het volgende:
Zo, Nederland is weer een gevaar op de weg rijker. In 1maand alles gehaald, jammer dat die trollen van de gemeentewinkel pas maandag klaar zijn met koffie drinken.
Ik snap dat het lang niet genoeg is om serieus hulp te bieden, maar ondanks dat het al flink is weggezakt, zou het zeker niet nadelig hoeven zijn als ik een keer zoiets nodig heb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb EHBO gehad op de basisschool en ben sinds enkele jaren lid van de lokale EHBO vereniging. Enkele puntjes:
- EHBO Jeugd is bij lange na niet compleet (zit niets van beademen en reanimeren in).
- EHBO inzichten en daarmee instructies veranderen iedere paar jaar gedeeltelijk door betere onderzoeken en vernieuwde behandeling in de gezondheidszorg.
- Parate EHBO kennis is heel belangrijk en dat zakt weg. Niet voor niets is er een minimum gesteld aan het aantal herhalingen dat je moet volgen, wil je je EHBO diploma geldig houden.
Bedankt! Ben 17 dus er zal altijd wel een van m'n ouders naast moeten zitten. We kijken wel naar een autotje voor mijn broers en ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers gewenst.
En? Al een eigen auto? Of wordt het voorlopig lenen van anderen?
Nou ja, altijd...je blijft niet altijd 17 natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Bedankt! Ben 17 dus er zal altijd wel een van m'n ouders naast moeten zitten. We kijken wel naar een autotje voor mijn broers en ik.
Nee maar bedoel dat een eigen auto nu nog weinig nut heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, altijd...je blijft niet altijd 17 natuurlijk.
Gefeliciteerd!
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Nee maar bedoel dat een eigen auto nu nog weinig nut heeft.
Juniquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad
wanneer word je 18 dan?
Al het serieuze, levensreddende handelen leer je niet bij jeugd EHBO, op heimlich en stabiele zijligging na.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik snap dat het lang niet genoeg is om serieus hulp te bieden, maar ondanks dat het al flink is weggezakt, zou het zeker niet nadelig hoeven zijn als ik een keer zoiets nodig heb.
Er zijn wel meer dingen waarvan ik mij het nut afvraag. Van mij zou er best een verplichte slipcursus in mogen komen, met aspecten als wat te doen bij een klapband, slippen of 2 wielen in de berm. Dingen als wat is beter voor het milieu is leuk, maar nuttiger is het om mensen te "leren" bij onverwachte stilstand langs de snelweg het stuur naar de berm te draaien, om maar iets te noemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef Ridocar het volgende:
Misschien ook handig om wat kleine technische dingen te oefenen. Niet alleen onder de motorkap onderdelen aanwijzen, maar ook weten hoe je bijvoorbeeld het olie peilt. Of een wiel wisselen. Erg handig, want ik weet zeker dat het merendeel van de geslaagden hier nog nooit een krik vast heeft gehouden.
Nice, ik heb donderdag ook TTTquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef Keukendrol het volgende:
Donderdag TTT. Rete veel zin in godverdomme.![]()
Bovendien is dit een ordinaire kick.
Even je rijinstructeur vragen, de mijne zei geloof ik dat het niet nodig was en/of dat hij hem voor me had.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Morgen heb ik praktijkexamen, maar ik zie nu dat ik ook een zogenaamde reserveringsbevestiging (oproepkaart) moet meenemen.
Dit heb ik echter nooit ontvangen. Is dit normaal?
Ik hoop het. Overigens reageert hij niet op mijn berichtenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef Xetran het volgende:
[..]
Even je rijinstructeur vragen, de mijne zei geloof ik dat het niet nodig was en/of dat hij hem voor me had.
Voor zoiets bel je toch? Ga je toch niet appen of smsen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Overigens reageert hij niet op mijn berichten![]()
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Voor zoiets bel je toch? Ga je toch niet appen of smsen?
Nee, alleen op je ID kaart.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Moet je ook een pasfoto meenemen naar het praktijkexamen?
ok thanksquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Nee, alleen op je ID kaart.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:09 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
Nee, alleen op je ID kaart.
Paspoort of rijbewijs (van je scooter bv) is ook goed hoor.quote:
Nice, succes kearll!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nice, ik heb donderdag ook TTT
kheb dr ook wel zin in!
Succes. En gedraag je als een baas wanneer je kennismaakt met je examinator he. Ferme handdruk enzulks. Dat geeft een goede indruk. Maat van mij is daar niet zo bekwaam in, komt een beetje als een slaplul over. Hij is dan ook al 4x gezakt..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
Morgen heb ik praktijkexamen, maar ik zie nu dat ik ook een zogenaamde reserveringsbevestiging (oproepkaart) moet meenemen.
Dit heb ik echter nooit ontvangen. Is dit normaal?
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nice, succes kearll!
Moet je trouwens je ID meenemen voor TTT? Lijkt me wel he?
Klopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nice, succes kearll!
Moet je trouwens je ID meenemen voor TTT? Lijkt me wel he?
Dank je, zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Succes. En gedraag je als een baas wanneer je kennismaakt met je examinator he. Ferme handdruk enzulks. Dat geeft een goede indruk. Maat van mij is daar niet zo bekwaam in, komt een beetje als een slaplul over. Hij is dan ook al 4x gezakt..
Mijn instructrice zei dat ik mijn idkaart, theorieuitslag en het reflectieformulier mee moet nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt.
Das ook het enige wat je mee moest nemen geloof ik
ter plaatse moet je dan formuliertjes invullen of jij vind dat je milieubewust kan rijden enzo..
Dat reflectieformulier krijg ik volgens mij pas bij het TTT..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:44 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Mijn instructrice zei dat ik mijn idkaart, theorieuitslag en het reflectieformulier mee moet nemen.
Het reflectieformulier geeft ze volgende week aan mij, de week erna heb ik mijn ttt..
Dat formulier moet je vooraf invullen ja, dan nemen ze het met je door en zeggen ze wat ze zelf vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat reflectieformulier krijg ik volgens mij pas bij het TTT..
waarvoor zal je theorie uitslag mee moeten nemen? ik meen dat je een TTT ook zonder theorie gewoon kan doen?
update:
een wettelijk toegestaan, geldig identiteitsbewijs;
geslaagd voor het theorie-examen B of een geldig rijbewijs B-automaat,
het ingevulde formulier Zelfreflectie;
een voor dit examen geschikt motorvoertuig;
de reserveringsbevestiging.
bron: http://www.cbr.nl/4333.pp
Ik weet het niet maar ze zei het, dus ik neem het gewoon meequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat reflectieformulier krijg ik volgens mij pas bij het TTT..
waarvoor zal je theorie uitslag mee moeten nemen? ik meen dat je een TTT ook zonder theorie gewoon kan doen?
update:
een wettelijk toegestaan, geldig identiteitsbewijs;
geslaagd voor het theorie-examen B of een geldig rijbewijs B-automaat,
het ingevulde formulier Zelfreflectie;
een voor dit examen geschikt motorvoertuig;
de reserveringsbevestiging.
bron: http://www.cbr.nl/4333.pp
ah zonde man..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gezakt met mijn praktijkexamen.
Wat had ik klote gereden zeg![]()
Ik was veel te zenuwachtig waardoor ik haastig te werk ging.
Kan niemand een pilletje aanraden waardoor ik enigszins mijn zenuwen ondere controle houd.
Tijdens de rijlessen ging het heel goed en mijn instructeur was dan ook geschrokken en heel verbaasd vanochtend .
Balen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:48 schreef Moiae het volgende:
Jup, ik ben vanochtend ook gezakt.
Alles ging goed, totdat ik een auto compleet over het hoofd zag op een voorrangsweg en toen was het klaar. Ik dacht zelfs even nog dat ik geslaagd was toen we terug waren bij het CBR, maar eenmaal binnen werd me verteld dat er dus blijkbaar een zwarte auto van rechts kwam
Nee, daarom dacht ik ook dat het goed was gegaan toen we terug waren bij het CBR en vertelde ik bij een situatiebevraging vlak erna doodleuk dat links en rechts vrij warenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Balen.
Werd er ook ingegrepen in de situatie met de zwarte auto?
Valeriaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kan niemand een pilletje aanraden waardoor ik enigszins mijn zenuwen ondere controle houd.
Thanks, dat ga ik proberenquote:
Heb zelf beta blokkers. Gaan mij prima af.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gezakt met mijn praktijkexamen.
Wat had ik klote gereden zeg![]()
Ik was veel te zenuwachtig waardoor ik haastig te werk ging.
Tijdens de rijlessen ging het heel goed en mijn instructeur was dan ook geschrokken en heel verbaasd vanochtend .
omdat zonder stress je gewoon goed rijdt. In mijn geval danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Jiang153 het volgende:
Hoezo drugs gebruiken. Gewoon puur natuur rijden
Die moet je wel op recept krijgen of niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Heb zelf beta blokkers. Gaan mij prima af.
ga lijm snuivenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
omdat zonder stress je gewoon goed rijdt. In mijn geval dan
Dat wel. Maar ja, ik had ze al omdat ik toen niet fatsoenlijk achter de kassa kon werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die moet je wel op recept krijgen of niet?
Maar beïnvloedt het ook het rijgedrag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ja, ik had ze al omdat ik toen niet fatsoenlijk achter de kassa kon werken.
Ik heb propanolol, die niet. (had er speciaal navraag naar gedaan bij een arts) Van de andere beta's weet ik niet. Anders moet je even googlen, er zijn vrij weinig bijwerkingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Maar beïnvloedt het ook het rijgedrag?
Ik ga het uitzoeken. Bedankt voor de tip in ieder gevalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:25 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik heb propanolol, die niet. (had er speciaal navraag naar gedaan bij een arts) Van de andere beta's weet ik niet. Anders moet je even googlen, er zijn vrij weinig bijwerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |