Braddietje, kerel, hoe the fuck kun je 3x je theorie falen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
De eerste x dat ik m`n theorie wilde doen vroegen ze "Kan je over 3 dagen? "
Ik doe hem pas eind van de maand omdat ik dan weer geld heb () En zodat ik nog even 3 weken keihard kan gaan leren...
Omdat ik geen geweldige leerling ben, en ik heb wat concentratie problemen... dus dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Braddietje, kerel, hoe the fuck kun je 3x je theorie falen.
Ga gewoon zitten en geef de juiste antwoorden. Zo moeilijk is het toch nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik geen geweldige leerling ben, en ik heb wat concentratie problemen... dus dan krijg je dat.
Tel daar lichte faalangst bij op, en dan krijg je dit.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ga gewoon zitten en geef de juiste antwoorden. Zo moeilijk is het toch niet
Jazeker. Ik vind dat je lijdt aan overmatig zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:21 schreef Braddie het volgende:
[..]___! Uberhaupt mijn reactie gelezen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vind dat je lijdt aan overmatig zelfmedelijden.
Maar in je andere post zei je dat je niet eens, dan wel te laat, begon met leren wegens gebrek aan discipline?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik niet.
Heel eenvoudig, leren is gewoon altijd al een zwak punt bij mij geweest.
Precies.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Maar in je andere post zei je dat je niet eens, dan wel te laat, begon met leren wegens gebrek aan discipline?
Ik heb het al eerder genoemd, maar je moet mij toch echt nog eens uitleggen hoe je de voorrangsregels voor trams niet kan begrijpen, Een tram heeft op een gelijkwaardige kruising altijd voorrang. Simpeler dan dat kan toch bijna niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb wel geleerd, voor m`n eerste theorie examen heb ik dat boek 2-3x doorgenomen en examens gemaakt. Toen ik zakte werd ik heel lax, en heb ik de laatste 4 dagen maar wat geleerd, en voor m`n 3e examen ben ik wel hard aan de slag gegaan (elke dag 2 hoofdstukken uit het boek lezen + 1 week lang alleen maar exameens maken.. 3 per dag)
Maar dat was blijkbaar niet genoeg.
Heb nu een 88pagina tellende PDF van het ministerie van infrastructuur en milieu gedownload, en daar staat ook zo`n beetje alles in (inclusief gedetaileerde dingen waar ik op zakte, trams, en stoptekens van agenten etc)
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had een pakket met rijbewijsgarantie en verdorie, ik ben in 1 keer geslaagd.
Dus ik was een aardig bedrag kwijt voor m'n aantal lessen. 2400 euro ofzo.
En toch zou ik het zo weer doen, want het feit dat het financieel niet uitmaakte of ik zakte of niet maakte een heel groot verschil. Plus ik wist zeker dat m'n instructeur en ik aan hetzelfde doel werkte, ik hoefde me geen zorgen te maken of hij me te veel of te weinig liet lessen. Dat gaf ook heel veel rust.
Ik heb hem al 1, 5 jaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:56 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Hoeveel lessen heb je uiteindelijk gehad?
Hoe kan je daar nou op zakken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Braddie het volgende:
(inclusief gedetaileerde dingen waar ik op zakte, trams, en stoptekens van agenten etc)
Succes! Gewoon verstand op nul en je niks van die vent/vrouw naast je aantrekken. Als je (een beetje) kan rijden moet het gewoon goed komen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Morgen afrijden. Nog niet echt heel zenuwachtigZal morgen wel komen denk ik.
Dat probleem keerde bij mij ook een aantal keren terug. Ik schakelde dan en liet de koppeling opkomen zonder gas bij te geven. Pas als de koppeling omhoog was, gaf ik weer gas. Wat hielp was meer gas te geven (zodat hij 'n beetje gaat grommen) en dan pas de koppeling geleidelijk laten opkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alweer een tijdje aan het lessen, maar na 20 lessen schakel ik nog steeds veel te lomp. Ik laat de koppeling te snel opkomen waardoor ik niet of schokkerig weg kom bij verkeerslichten, de motor slaat nog steeds een enkele keer af en vloeiend bochten maken in nauwe woonwijken is daarom ook nog te slordig.
1) Meestal laat ik de koppeling langzaam opkomen, maar niet ver genoeg
2) Als de koppeling dan niet aangrijpt, laat ik m verder opkomen, maar vaak te snel
3) En dan is het kwaad al geschied, want dan is alle vaart er uit...
Wie heeft er voor mij tips om beter met dat klote pedaal om te gaan? Ik heb trouwens les in een diesel.
Jammer pik.quote:
Dan zegt m'n instructeur weer dat ik te veel gas geefquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Dat probleem keerde bij mij ook een aantal keren terug. Ik schakelde dan en liet de koppeling opkomen zonder gas bij te geven. Pas als de koppeling omhoog was, gaf ik weer gas. Wat hielp was meer gas te geven (zodat hij 'n beetje gaat grommen) en dan pas de koppeling geleidelijk laten opkomen.
Gewoon je koppeling rustig laten opkomen totdat je wegrijdt. Zo moet je ook je bijzondere manoeuvres doen, dus dat aanknopingspunt moet je wel weten te vinden. Daar een beetje gas bij geven en weg ben je. Probeer ook rustig te blijven voor een stoplicht en je niks aan te trekken van het overige verkeer, want dan gaat het des te sneller fout. Succes.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dan zegt m'n instructeur weer dat ik te veel gas geef. In theorie moet het me ook lukken om zonder gas weg te rijden (diesel rijdt 20 in z'n 2 zonder gas), maar de praktijk blijkt wat lastiger...
Dan moet je die overweging precies zoals je die nu omschrijft eens aan je instructeur overbrengen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dan zegt m'n instructeur weer dat ik te veel gas geef. In theorie moet het me ook lukken om zonder gas weg te rijden (diesel rijdt 20 in z'n 2 zonder gas), maar de praktijk blijkt wat lastiger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |