SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
![]()
En natuurlijk Sagan
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
uh, okéquote:
Dat heb je goed gezien.quote:
¤'squote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat die Uran uberhaupt daarheen?
kutploeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
¤'s
Dat van de Olympische Spelen is al op.
coke is duurquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
¤'s
Vino heeft nog niet betaald.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
¤'s
De wijn wordt duur betaald.quote:
Of Vino heeft hem een loer gedraaid?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
¤'s
In his car back to the village.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:15 schreef snellejelle het volgende:
Bert hoeft van moj niet meer terug te komen, voegt niks toe.
Maar dat is al jaren en heeft niet specifiek te maken met bocht 7.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Thijs heeft wel gelijk. Het was wel een beetje een zooitje.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Dat zei hij toch ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat is al jaren en heeft niet specifiek te maken met bocht 7.
thijs heeft wel vaak gelijk. Hij verwoordt vaak mijn mening.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
quote:
Nee dat is ook zo. Ze moeten ervoor zorgen dat die mensen niet TE dicht bij de renners kunnen komen, af en toe konden ze er nog amper doorheen komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat is al jaren en heeft niet specifiek te maken met bocht 7.
Die rijden niet voor een etappe of klassement. Deden ze dat maar.quote:
alle Nederlanders zitten toch in de bus, dus het is prima.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, wel bij de bus, maar niet de mensen die ergens voor rijden.
Nee, een bedorven croissant.quote:
Lekke band toch?quote:
Costa is positief.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef Redefine het volgende:
Klöden had dan eindelijk eens zijn etappe gewonnen.
Veel te snel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef pennyfarthing het volgende:
Wat gaat die drie weken snel voorbij
dan wel ja. Zou goed zijn als ze zich buiten de bus fatsoenlijk zouden gedragen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle Nederlanders zitten toch in de bus, dus het is prima.
Herbert gaat het nog jaren herhalen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
Dit verhaal kende ik nog niet. Bedankt Bert.
Kunnen ze het trucje van Sagan niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan wel ja. Zou goed zijn als ze zich buiten de bus fatsoenlijk zouden gedragen.
Het staat inmiddels al op de Bingo-kaart.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herbert gaat het nog jaren herhalen.
Dit verhaal kan sowieso wel op de bingokaart ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herbert gaat het nog jaren herhalen.
Volgens de overlevering hebben ze vroeger samen gevoetbaldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voecklers vader en Quintanas vader.
Over een paar jaar was het geen 30 maar 80 km per dag a 15% gemiddeld dat hij moest fietsen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Niet weer dat verhaal over die 20 kg wegende MTB.
En is de schoolbus een Porsche.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over een paar jaar was het geen 30 maar 80 km per dag a 15% gemiddeld dat hij moest fietsen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cancellara moet 5 km naar school fietsen. Dat vond ie te ver, dus zette hij een motortje op zijn fiets.
en op een driewielertjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over een paar jaar was het geen 30 maar 80 km per dag a 15% gemiddeld dat hij moest fietsen.
Die voetbal is dus ook verdwenen in de Bermuda driehoekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens de overlevering hebben ze vroeger samen gevoetbald
hehe.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cancellara moet 5 km naar school fietsen. Dat vond ie te ver, dus zette hij een motortje op zijn fiets.
Ja t was een vent blijkbaarquote:
Samen met Herman de schermenman.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Martijn Hendriks verantwoordelijk voor die rebussen?
Ja, samen met Herman de Schermman.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Martijn Hendriks verantwoordelijk voor die rebussen?
een zakelijke rebusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig elke dag een rebus, service hè
Lekker kritisch.quote:
Gelukkig is de rebus een hoofdact.quote:
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 23:24:07De allerbeste #avondetappe #ned1@nos reageer retweet
Bijna niemand in de jaren 90.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Die controles zeggen dus ook niks. Boogerd had ook nooit een positieve controle.
Groepbrancardemaatbeker.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Menselijke maatquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed zoquote:
Ah de legendarische Groep Dode E Maatbekerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ho ho. Het bandje zat te strak.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pantani een te hoog hematocriet, meer kan ik me niet herinneren idd.
Weet ik. Maar bij de Piraat zat die nog strakker.quote:
Eerst TdJ tot Avondetappe begint en na Avondetappe weer TdJ omdat Dries.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
TV-tip voor morgenavond: TdJ of avondetappe?
Ik zou eerst de Tour kijken.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst TdJ tot Avondetappe begint en na Avondetappe weer TdJ omdat Dries.
Dat is tijdens Tour de Jour namelijk.quote:
Tour du Jour begint morgen ook later.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is tijdens Tour de Jour namelijk.
Hoezo?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is tijdens Tour de Jour namelijk.
Ah, dat wist ik niet. Ik keek bij vandaag.quote:
Hoezo, moet je dan al naar bed?quote:
100e Tour, ze willen waarschijnlijk een speciale laatste rit.quote:
¤, aldus Ambrosius.quote:
Bij TdJ mogen ze dat zeker niet laten zien? De finish/huldiging.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik keek bij vandaag.Maar om 22:00 zijn ze misschien nog niet of net binnen, dan mis je alsnog de huldiging.
Nee lijkt me niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij TdJ mogen ze dat zeker niet laten zien? De finish/huldiging.
Geen rechten ?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij TdJ mogen ze dat zeker niet laten zien? De finish/huldiging.
Opnemen?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet.
Uiteraard ga ik eerst de etappe afkijken. Dan maar alleen Dries zien.
Armstrong zal de eiffeltoren ook in de brand steken uit wraak.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar eigenlijk is het 's avonds om energie te besparen. Sky zit zo vol met doping dat ze licht geven in het donker.
Dat lijkt me dan weer heel sterk.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Armstrong zal de eiffeltoren ook in de brand steken uit wraak.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel sterk.
Die kan Parijs al verlichten met het licht dat uit z'n gat schijnt alleen al ...quote:Op zondag 21 juli 2013 00:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Armstrong zal de eiffeltoren ook in de brand steken uit wraak.
In principe heeft ie die gewonnen want Lance is uit de uitslag geschrapt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:19 schreef Redefine het volgende:
Klöden had dan eindelijk eens zijn etappe gewonnen.
Ja zo kunnen we vele uitslagen aanpassen.... Zal dat ook op Wikipedia en de wielersites gebeuren ? tot 20 jaar terug of hoe lang speelt het al .....?quote:Op zondag 21 juli 2013 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
In principe heeft ie die gewonnen want Lance is uit de uitslag geschrapt.
Toch is het vreemd dat wel de tourzeges zijn afgepakt maar niet de etappewinsten in dezelfde rondes?quote:Op zondag 21 juli 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo kunnen we vele uitslagen aanpassen.... Zal dat ook op Wikipedia en de wielersites gebeuren ? tot 20 jaar terug of hoe lang speelt het al .....?
Als je iets terugdraait doe het dan goed iddquote:Op zondag 21 juli 2013 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat wel de tourzeges zijn afgepakt maar niet de etappewinsten in dezelfde rondes?
Van dit jaar ja.quote:
Dat sowieso. Over een aantal maanden zullen we wel horen dat Mart nog een jaartje doorgaat.quote:
Dat is altijd nog sneller dan de daguitslag van een Giro etappequote:
that shit cray!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter had ie niggas in paris gedraaid, speciaal voor Kevin en Yohann
Joost verteld straks het verhaal van de tien kleine negertjes. Er zijn er nu nog maar twee over.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter had ie niggas in paris gedraaid, speciaal voor Kevin en Yohann
Altijd al geweten dat Ray-K bijziend was.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
"Zelfs in Parijs is Parijs nog ver"
Getekend Ray.
Ik neem aan dat je niet serieus bentquote:
Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Dat wordt heen en weer zappen tussen Genee en Mart.
quote:
Nee. Maar hij presteert al wel jaren niet meer (ook niet in tijdritten).quote:
Dit jaar dan zeker niet gekekenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Nee. Maar hij presteert al wel jaren niet meer (ook niet in tijdritten).
Hij zegt het ook 10xquote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smeets kan wel improviseren, dat moet je m nageven
die ronde ligt hem wel beter als de TDFquote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Redefine het volgende:
Lars heeft hier mooi drie weken warm kunnen draaien voor de ENECO Tour
Voor Tom 'autoque' Egbers zou het lastiger worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smeets kan wel improviseren, dat moet je m nageven
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Zal Bauke straks bij Mart op schoot gaan?
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Hahaha Mart "Mag ik gaan zitten?" Te gast in zijn eigen programma
nederigheid is de Mart niet onbekendquote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef DeLuna het volgende:
g ik gaan zitten?" Te gast in zijn eigen programma
Hebben renners vaker last van.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Extra bal. Dat had laatst iemand anders toch ook?
Bij TdJ hadden ze het erover.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Veel wielrenners hebben datquote:Op zondag 21 juli 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |