Vanochtend in het NOS journaal. Die van voor 8 uur. Kun je vast wel terugkijken op de site.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef Atemno het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden. Waar en wanneer?
Ging het over het oprollen van dat lab in (ik dacht) België?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:26 schreef ssebass het volgende:
[..]
Vanochtend in het NOS journaal. Die van voor 8 uur. Kun je vast wel terugkijken op de site.
In Nederland, Etten-leur. Door de Belgische politie die daar achteraan zitten.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ging het over het oprollen van dat lab in (ik dacht) België?
Klopt het feit dat ze niets toevoegen is al niet bijster positief, maar gaan ook nog eens mensen dwarsbomen die wel iets positiefs bijdragen. Erg jammer.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mee eens, was het nooit 100% eens met Scooby maar er zat wel overtuiging en eerlijkheid achter, en dat kan ik wel waarderen. Was ook voor mij 1 van de eerste sites waar ik op terechtkwam toen ik begon.
Daarnaast, puisterige internethelden die Scooby's adres misbruiken: die voegen ECHT niks toe aan deze wereld.
Etten-Leur joh? Daar woon ikquote:Op maandag 22 juli 2013 13:35 schreef Atemno het volgende:
[..]
In Nederland, Etten-leur. Door de Belgische politie die daar achteraan zitten.
Maar nee, daar ging het niet over. Ik heb het gezien. Het ging erover dat er veel internetsites zijn bijgekomen die anabolen aanbieden.
Poverty gyms zonder aircoquote:Op maandag 22 juli 2013 16:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vanavond zo laat mogelijk trainen door de hitte.
Ik hoorde het vanmorgen toen mijn vader het nieuws keek, dat anabolen op internet "illegaal" te koop zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef Atemno het volgende:
[..]
Kan er niks over vinden. Waar en wanneer?
V-shape in je schouders?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:02 schreef Susteren het volgende:
Het was me helemaal niet echt opgevallen, maar nu ik vandaag mezelf bekeek na de training was me echt opgevallen dat m'n traps een stuk gegroeid zijn![]()
Begin steeds meer een v vorm in m'n schouders te krijgen.
Ja hoe moet je dat zeggenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
V-shape in je schouders?
[ afbeelding ]
Serieuze vraag, hoe train jij je traps? Niet met dumbells neem ik aan..quote:Op maandag 22 juli 2013 17:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja hoe moet je dat zeggen![]()
Andersom zeg maar.
Ja het klinkt knullig, maar ik heb geen ideequote:Op maandag 22 juli 2013 17:13 schreef Atemno het volgende:
[..]
Serieuze vraag, hoe train jij je traps? Niet met dumbells neem ik aan..
Classicquote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja het klinkt knullig, maar ik heb geen idee![]()
Doe een aantal machines, en een aantal oefeningen met barbells en dumbells. Welke spiergroepen precies worden gebruikt bij bepaalde compound oefeningen weet ik niet echt![]()
Heb ze niet specifiek geoefend, maar ze zullen wel meegetraind zijn denk ik.
Daar leer ik niksquote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Classicga ff naar t fitness topic man.
Nou ben ik wel benieuwd naar een nieuwe progresspic.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja het klinkt knullig, maar ik heb geen idee![]()
Doe een aantal machines, en een aantal oefeningen met barbells en dumbells. Welke spiergroepen precies worden gebruikt bij bepaalde compound oefeningen weet ik niet echt![]()
Heb ze niet specifiek geoefend, maar ze zullen wel meegetraind zijn denk ik.
Aah shrugs doe ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Atemno het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd naar een nieuwe progresspic.
Ik train mn traps met shrugs
Nee, blijkbaar hadden ze wel zo'n soort dumbell stangen, maar waar je de gewichten van de barbell op kan doen. Deze gebruik ik nu een tijdje. Ik kan dus ongeveer tot 35 kilo per dumbell gaan, maar voor de meeste oefeningen kan ik maximaal 10 kilo 8 reps (sommige 7,5 + stang).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed vandaag dumbell incline press. Zweethanden niet normaalquote:Op maandag 22 juli 2013 17:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag was eerste oefening OHP, met deze warmte is een zware compound echt kut om te doen. Moest echt 5 minuten rusten tussen setjes en constant mijn bidon bijvullen. Moest ook ongelofelijk veel zweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |