"85501 5 JR 50/51 WASMACHINE BCC PRIVE GARANTIEPLAN"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:06 schreef Queller het volgende:
Op zich niet zo verrassend dat ze er proberen onderuit te komen
Wat staat er op het garantiecertificaat?
Ik heb het orgineel gevonden, kopie is dus niet nodig. hier staat echter geen einddatum op vermeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:33 schreef Kansenjongere het volgende:
Op de kassabon van mijn tv die ik 4 jaar geleden heb gekocht bij BCC staat de datum aangegeven tot wanneer mijn aanvullende garantie loopt. Ik zou dus actief achter de (kopie van de) kassabon aangaan als ik jou was.
Ja heb ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:34 schreef TC03 het volgende:
Je staat wel zwak omdat je geen bewijs hebt wat die verlengde garantie nou precies inhoudt.
Heb je BCC al gevraagd om de polisvoorwaarden opnieuw toe te sturen?
Ergo ze lullen uit hun nek.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat natuurlijk heel merkwaardig is aan het verhaal is dat als die man gelijk heeft en je inderdaad maar 5 jaar garantie had in plaats van 2 + 5 jaar hij niet had hoeven te liegen dat je die garantie helemaal niet had bijgekocht.
Hij dacht wss dat ik mijn bon nog kwijt was. Daar had ik eerder over gebeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat natuurlijk heel merkwaardig is aan het verhaal is dat als die man gelijk heeft en je inderdaad maar 5 jaar garantie had in plaats van 2 + 5 jaar hij niet had hoeven te liegen dat je die garantie helemaal niet had bijgekocht.
goed planquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo ze lullen uit hun nek.
En als ze garantie verkopen als 5 jaar extra garantie dan wordt dat gezien als bovenop de normale garantie, ongeacht wat ze in hun voorwaarden zetten. Althans dat lijkt me zo.
Stampij maken
ja dat is de grap ook, je hebt betaald voor garantie die je al had, veel plezierquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:31 schreef Diepvriez het volgende:
Ik betwijfel dit ten zeerste...
In de voorwaarden van hun huidig systeem (verzekering) staat het wel keihard dat de extra garantie ingaat 2 jaar na aanschaf van het apparaat.
Zie ook hun eigen PDF
3.2
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:44 schreef vosss het volgende:
Toch absurd dat zo een groot bedrijf voor een paar honderd euro moeilijk loopt te doen.
De klant is koning. Beter een paar honderd euro kosten maken dan een boze klant.
dat lijkt zo ja, men is immers niet op de hoogte van de wet en dat weet het bedrijf..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo ze lullen uit hun nek.
En als ze garantie verkopen als 5 jaar extra garantie dan wordt dat gezien als bovenop de normale garantie, ongeacht wat ze in hun voorwaarden zetten. Althans dat lijkt me zo.
Stampij maken
ja dat ben ik ook, ik heb gisteravond het verhaal online gezet daar (en ook op forum van Radar).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:44 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Is dit wel serieus? Als dat het geval is alvast mijn excuses.
Ik zie op klacht.nl namelijk hetzelfde verhaal staan.
http://www.klacht.nl/bcc/klacht/garantieproblemen-met-bcc/
Oke, ik zat al te denken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:46 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ja dat ben ik ook, ik heb gisteravond het verhaal online gezet daar (en ook op forum van Radar).
lijkt dat of staat dat er echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:49 schreef TC03 het volgende:
Als je '5 jaar garantieplan' koopt lijkt het me logisch dat dit na de normale garantie ingaat, aangezien je anders maar 3 jaar zou kopen.
Dan heb je dus ook mensen misleid. Als ik 5 jaar garantie koop, dan koop ik 5 jaar en niet 3 jaar! ik heb namelijk 'gratis' 2 jaar fabrieksgarantie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Je koopt 3jaar garantie erbij en je hebt in totaal 5jaar garantie...
Zelf in de Block gewerkt die dit ook verkocht
Je koopt 5jaar garantie dus met die 2jaar erbij. Staat ook in de AV van de Bccquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook mensen misleid. Als ik 5 jaar garantie koop, dan koop ik 5 jaar en niet 3 jaar! ik heb namelijk 'gratis' 2 jaar fabrieksgarantie.
als jij twee appels koopt.. blijft 1 appel goed totdat je ze ene op hebt of heb je twee appels gekocht en zie je maar wanneer je ze opeetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:51 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook mensen misleid. Als ik 5 jaar garantie koop, dan koop ik 5 jaar en niet 3 jaar! ik heb namelijk 'gratis' 2 jaar fabrieksgarantie.
Er staat niks 'echt' aangezien meerdere interpretaties mogelijk zijn.quote:
Waar staat dat? Heb jij die voorwaarden voor mij?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je koopt 5jaar garantie dus met die 2jaar erbij. Staat ook in de AV van de Bcc
Overigens vertelde ik het er altijd bij dat het 5jaar totaal was
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er staat niks 'echt' aangezien meerdere interpretaties mogelijk zijn.
Als de totale garantie maar 5 jaar bedraagt, heeft hij er dus maar 3 bijgekocht. De bon maakt echter melding van aanschaf van 5 jaar garantie. Dat zou dus 3 moeten zijn, want in de praktijk heeft hij er 3 bij gekocht.
Ik vind het misleidend van BCC.
http://www.bcc.nl/info/algemene-voorwaarden.htmlquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:54 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Waar staat dat? Heb jij die voorwaarden voor mij?
En indien wat jij zegt juist is? Waarom is er op hun kosten wel een monteur met materiaal gestuurd om de machine te maken? pas nadat reparatie niet mogelijk was deden ze moeilijk.
Daarom gaat het om wat er op papier staatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als de totale garantie maar 5 jaar bedraagt, heeft hij er dus maar 3 bijgekocht. De bon maakt echter melding van aanschaf van 5 jaar garantie. Dat zou dus 3 moeten zijn, want in de praktijk heeft hij er 3 bij gekocht.
"Extra garantie of service verzekeringquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://www.bcc.nl/info/algemene-voorwaarden.html
Ik heb 6jaar in een winkel gewerkt en al die 6jaar was het echt maar 2jaar standaard en 5jaar totaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
"Extra garantie of service verzekering
De extra garantie of service verzekering is een aanvulling op de wettelijke garantie en de eventuele fabrieksgarantie. Uw BCC verkoopadviseur kan u een toelichting geven
over de Service Plus Polis die u bij BCC kunt aanschaffen bij een product."
Waar staat wat jij zegt? of ben je gewoon aan het lullen?
De koopovereenkomst vind ik gewoon misleidend. Mogelijk dat dit in de bijbehorende voorwaarden duidelijker beschreven staat, maar de overeenkomst zelf zou op zich al duidelijk moeten zijn, lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Daarom gaat het om wat er op papier staat![]()
als je garantie ingaat bij aankoop en je hebt 2 jaar wettelijk en je koopt er 5 jaar bij... heb je nog steeds maar 5 jaar
Prima, maar zoals ik net al zei dan heb je dus zelf ook klanten misleid.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 6jaar in een winkel gewerkt en al die 6jaar was het echt maar 2jaar standaard en 5jaar totaal
Een aanvulling is niet per se langer garantie, maar kan ook een aanvulling op de voorwaarden zijn. Dus zaken die normaal gesproken buiten de garantie vallen wel verzekeren, of betere service dan je bij fabrieksgarantie krijgt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
De extra garantie of service verzekering is een aanvulling op de wettelijke garantie en de eventuele fabrieksgarantie. Uw BCC verkoopadviseur kan u een toelichting geven
aanvulling... wat zegt dat dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:58 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:59 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Prima, maar zoals ik net al zei dan heb je dus zelf ook klanten misleid.
het mag trouwens geen verzekeren zijn. ze hebben geen vergunnig om verzekeringen af te sluiten....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een aanvulling is niet per se langer garantie, maar kan ook een aanvulling op de voorwaarden zijn. Dus zaken die normaal gesproken buiten de garantie vallen wel verzekeren, of betere service dan je bij fabrieksgarantie krijgt.
Denk ook dat BCC zich daarop zou beroepen. De 'aanvullende garantie' zal bijv. hoogstwaarschijnlijk de bewijslast bij de koper wegnemen na 6 maanden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een aanvulling is niet per se langer garantie, maar kan ook een aanvulling op de voorwaarden zijn. Dus zaken die normaal gesproken buiten de garantie vallen wel verzekeren, of betere service dan je bij fabrieksgarantie krijgt.
dan heb je dus nog minder dan 5, maar 3 jaar, wat jij wiltquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
De koopovereenkomst vind ik gewoon misleidend. Mogelijk dat dit in de bijbehorende voorwaarden duidelijker beschreven staat, maar de overeenkomst zelf zou op zich al duidelijk moeten zijn, lijkt mij.
En jouw voorbeeld slaat nog steeds nergens op aangezien je er dus maar 3 jaar bijkoopt en niet 5.
ik hoop dat jullie voorwaarden wel helder zijn en dat dit ook op de bon staat, anders krijg je na x jaar ja maar dit en dit...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
NeeIk vertelde het die klanten gewoon netjes dat het 5jaar totaal was
Ben er al jaren weg en de winkelketen zelf is faillietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie voorwaarden wel helder zijn en dat dit ook op de bon staat, anders krijg je na x jaar ja maar dit en dit...
Doe niet zo dom aub. Je kan niet betalen voor iets wat je al hebt hè.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan heb je dus nog minder dan 5, maar 3 jaar, wat jij wilt
dat krijg je toch wel maar is toch niet zijn probleem dat de klant een verkeerde voorstelling van zaken maakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ik hoop dat jullie voorwaarden wel helder zijn en dat dit ook op de bon staat, anders krijg je na x jaar ja maar dit en dit...
Jawel zie OPquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom aub. Je kan niet betalen voor iets wat je al hebt hè.
ja maar heeft iemand de oude voorwaarden van de garantie. Want dit is dus vernieuwd en ze zeggen dat in hun oude voorwaarden iets anders staat. Het heette toen 'prive garantieplan'.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef Diepvriez het volgende:
Je kan bij de BCC 2,3 of 5 jaar garantie kopen. Deze jaren komen allemaal bij de standaard 2 jaar die je krijgt. Dit staat ook duidelijk in de voorwaarden van de verzekering. Ook staat er op de aankoopbon het aantal jaren dat je erbij koopt!
[3.3]
In dit geval staat bij jou 5 jaar dus heb je in totaal 7 jaar garantie!!
Bij? Dus nadat de wettelijke garantie is verlopen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:02 schreef Diepvriez het volgende:
Je kan bij de BCC 2,3 of 5 jaar garantie kopen. Deze jaren komen allemaal bij de standaard 2 jaar die je krijgt. Dit staat ook duidelijk in de voorwaarden van de verzekering. Ook staat er op de aankoopbon het aantal jaren dat je erbij koopt!
[3.3]
In dit geval staat bij jou 5 jaar dus heb je in totaal 7 jaar garantie!!
Jawel want hij is misleid door BCC met vage koopovereenkomst. Vind ik de schuld van BCC.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat krijg je toch wel maar is toch niet zijn probleem dat de klant een verkeerde voorstelling van zaken maakt?
uhm het is nog altijd een koopovereenkomst die gewoon ongeldig gemaakt kan worden als er dingen onduidelijk zijn, of als klanten genaaid wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat krijg je toch wel maar is toch niet zijn probleem dat de klant een verkeerde voorstelling van zaken maakt?
bedrijven zijn te klantvriendelijk, consumentenrehct heeft al veel bedrijven de kop gekost.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:44 schreef vosss het volgende:
Toch absurd dat zo een groot bedrijf voor een paar honderd euro moeilijk loopt te doen.
De klant is koning. Beter een paar honderd euro kosten maken dan een boze klant.
wettelijke garantie is 2jaar. Je kan aanspraak maken op een deels vergoeding na die tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef dude1986 het volgende:
Los van het hele garantie verhaal heb je gewoon recht op een deugdelijk product en een wasmachine die na 5 jaar onherstelbaar kapot gaat is geen deugdelijk product. Dit is gewoon wettelijk zo (wettelijke garantie).
een wasmachine moet zeker langer dan 2 jaar meegaan hoor. anders zeker geen deugdelijk product.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wettelijke garantie is 2jaar. Je kan aanspraak maken op een deels vergoeding na die tijd
Inderdaad.Mijn ervaring is dan weer het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:44 schreef vosss het volgende:
ook als de consumentenbond mensen waarschuwt dat hun idee van garantie iets anders is dan wat de wet zegt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Dreigen met de consumentenbond werkt vaak wel goed
Dan nog heb je geen recht op iets zoals jij aangeeft. Dan kan elke leverancier beter levenslange garantie gaan geven als ik jouw uitspraak van net leesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:08 schreef dude1986 het volgende:
[..]
een wasmachine moet zeker langer dan 2 jaar meegaan hoor. anders zeker geen deugdelijk product.
ja je krijgt gewoon je geld terug en een nieuwe wasmasjien, dat zegt de wetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:06 schreef dude1986 het volgende:
Los van het hele garantie verhaal heb je gewoon recht op een deugdelijk product en een wasmachine die na 5 jaar onherstelbaar kapot gaat is geen deugdelijk product. Dit is gewoon wettelijk zo (wettelijke garantie).
toch? Experts??
Krijgen we deze discussie weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wettelijke garantie is 2jaar. Je kan aanspraak maken op een deels vergoeding na die tijd
zanker's gingen 30 jaar mee en daar is het bedrijf aan kapot gegaan, meteen alle wasmachines maar 30 jaar wettelijke garantie geven?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:08 schreef dude1986 het volgende:
[..]
een wasmachine moet zeker langer dan 2 jaar meegaan hoor. anders zeker geen deugdelijk product.
Nieuw hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja je krijgt gewoon je geld terug en een nieuwe wasmasjien, dat zegt de wet
Het is ook een richtlijn want Nederland aanhoudt ja in samenspraak met andere landen. En sowieso zei ik volgens mij ook dat je nergens recht op had en zeker niet na die 2jaar maar dat je deels gecompenseerd wordtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Krijgen we deze discussie weer.
Wettelijke garantie is 6 maanden en daarna heb je recht op schadeloosstelling gedurende de levensduur van het product in geval van non-conformiteit, even grof gezegd.
Die twee jaar die jij noemt bestaat niet in de Nederlandse wet.
De vraag is: mag je verwachten dat de levensduur van een wasmachine langer is dan vijf jaar?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zanker's gingen 30 jaar mee en daar is het bedrijf aan kapot gegaan, meteen alle wasmachines maar 30 jaar wettelijke garantie geven?
Ligt aan het merk. Ik zou een indeshit wasmachine niet vertrouwenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef TC03 het volgende:
De vraag is: mag je verwachten dat de levensduur van een wasmachine langer is dan vijf jaar?
Je hebt wel degelijk recht op een deugdelijk product hoor, gedurende de verwachte levensduur zelfs, niks meer niks minder.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is ook een richtlijn want Nederland aanhoudt ja in samenspraak met andere landen. En sowieso zei ik volgens mij ook dat je nergens recht op had en zeker niet na die 2jaar maar dat je deels gecompenseerd wordt
Dan nog krijg je never noooooooit volledige vergoeding tenzij dat ding echt overduidelijk uit zichzelf uit elkaar is geflikkerd maar ze gooien het gewoon op gebruikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt wel degelijk recht op een deugdelijk product hoor, gedurende de verwachte levensduur, niks meer niks minder.
nee zeker niet levenslang, maar je kan er toch vanuit gaan dat een wasmachine x aantal jaar meegaat. zeker als het product minimaal gebruikt is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen recht op iets zoals jij aangeeft. Dan kan elke leverancier beter levenslange garantie gaan geven als ik jouw uitspraak van net lees
Dat is inderdaad lastig aangezien TS nu moet bewijzen dat er sprake is van een ondeugdelijk product. Maar hij heeft wel degelijk rechten in geval van non-conformiteit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan nog krijg je never noooooooit volledige vergoeding tenzij dat ding echt overduidelijk uit zichzelf uit elkaar is geflikkerd maar ze gooien het gewoon op gebruik
Niet zo leuk voor zankers. maar gelukkig beschermt de wet consumenten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zanker's gingen 30 jaar mee en daar is het bedrijf aan kapot gegaan, meteen alle wasmachines maar 30 jaar wettelijke garantie geven?
Ja bewijs het maar eens dat het minimaal gebruikt isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:14 schreef dude1986 het volgende:
[..]
nee zeker niet levenslang, maar je kan er toch vanuit gaan dat een wasmachine x aantal jaar meegaat. zeker als het product minimaal gebruikt is.
tickets aanwezig. ben de afgelopen 12 maanden exact 102 dagen in nederland geweest. jaren hiervoor ook allemaal te achterhalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja bewijs het maar eens dat het minimaal gebruikt is
Ik wens je heel veel succesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef dude1986 het volgende:
[..]
tickets aanwezig. ben de afgelopen 12 maanden exact 102 dagen in nederland geweest. jaren hiervoor ook allemaal te achterhalen.
ik vind dat bij bijna artikelen, maar 2 jaar is niet zomaar genomen..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
De vraag is: mag je verwachten dat de levensduur van een wasmachine langer is dan vijf jaar?
Een vraag van erg subjectieve aard. Ik ben geneigd om 'ja' te zeggen. Zeker gezien het het matige gebruik van TS.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef dude1986 het volgende:
[..]
tickets aanwezig. ben de afgelopen 12 maanden exact 102 dagen in nederland geweest. jaren hiervoor ook allemaal te achterhalen.
Die wet zal de komende jaren aangepast worden aangezien ondernemers tenonder gaan aan consumentenrecht. Zie harense smid, it's etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:15 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Niet zo leuk voor zankers. maar gelukkig beschermt de wet consumenten.
okquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die wet zal de komende jaren aangepast worden aangezien ondernemers tenonder gaan aan consumentenrecht. Zie harense smid, it's etc.
Die ging aan zichzelf ten onder.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die wet zal de komende jaren aangepast worden aangezien ondernemers tenonder gaan aan consumentenrecht. Zie harense smid, it's etc.
Niemand heeft ooit 2 jaar genomen. In de wet staat niks over 2 jaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik vind dat bij bijna artikelen, maar 2 jaar is niet zomaar genomen..
Ja, de jaren die je koopt komen erbij !! Staat in de huidige verzekering voorwaarden.!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Bij? Dus nadat de wettelijke garantie is verlopen?
in de wet zelf niet nee, toch is een redelijke richtlijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit 2 jaar genomen. In de wet staat niks over 2 jaar.
en hoe komen ze erbij, gaan ze in bij aankoop of na het verlopen van de wettelijke garantie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:27 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Ja, de jaren die je koopt komen erbij !! Staat in de huidige verzekering voorwaarden.!
Hoe kom je daarbij? Hij koopt vijf jaar garantie bij de BCC, niet bij de fabrikant. Het is in dit geval een garantie van de BCC en niet van de fabrikant, dus dat klopt gewoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier heb je een link naar een uitspraak van de ACM in 2011 van een zaak dat in 2010 diende. Dit ging ook over het aanschaf van de 'prive garantieplan' of 'garantie verlenging'quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef dude1986 het volgende:
[..]
ja maar heeft iemand de oude voorwaarden van de garantie. Want dit is dus vernieuwd en ze zeggen dat in hun oude voorwaarden iets anders staat. Het heette toen 'prive garantieplan'.
De extra garantie die je koopt gaat in 2 jaar na de aankoop-( als de product meteen meegenomen wordt) of leverdatum ( als deze later nageleverd wordt)quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en hoe komen ze erbij, gaan ze in bij aankoop of na het verlopen van de wettelijke garantie?
dat ze erbij komen (en dus niet eraf gaan) lijkt mij duidelijk
tnx!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:31 schreef Diepvriez het volgende:
anschaf van de 'prive garantieplan' of 'garantie verlenging'
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:31 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Hier heb je een link naar een uitspraak van de ACM in 2011 van een zaak dat in 2010 diende. Dit ging ook over het aanschaf van de 'prive garantieplan' of 'garantie verlenging' . Dit ging ook over het jaar 2008 en 2009
Door niet aan te geven dat het om extra jaren ging boven de wettelijke beging de BCC een overtreding. Zie ook [5.39]
Hoe dan ook, BCC probeert natuurlijk goedkoop uit te komen
Waarom niet? Ik heb er al 5 jaar een draaien en nooit een centje pijn gehad!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan het merk. Ik zou een indeshit wasmachine niet vertrouwen
5 jaar, TS ook.. tijd om kapot te gaan!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:35 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb er al 5 jaar een draaien en nooit een centje pijn gehad!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jammer dat doodsverwensingen niet mogenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
5 jaar, TS ook.. tijd om kapot te gaan!
Sorry wasmachine van Gravediggerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:47 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Jammer dat doodsverwensingen niet mogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |