Pet Shop Boys jaren 80:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef tong80 het volgende:
Deel 1: SHO / Sterren toen en Nu.
Deel 2: SHO / Sterren toen en nu.. Deel 2!
Deel 3: SHO / Sterren toen en nu #3
Deel 4: SHO / Sterren toen en nu #4
Deel 5: SHO / Sterren toen en nu #5
Deel 6: SHO / Sterren toen en nu #6
Deel 7: SHO / Sterren toen en nu #7
Nee, hij was met Téa Leoni maar zijn uit elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn ook een stelletje in het echt toch? Mulder en Scully
maar nu wel met scully gaan de geruchten dacht ik?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij was met Téa Leoni maar zijn uit elkaar
niks veranderdquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:42 schreef Turbomuis het volgende:
Carice van Houten op haar 14e
[ link | afbeelding ]
Carice van Houten nu
[ afbeelding ]
Nog twee:quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:42 schreef Turbomuis het volgende:
Carice van Houten op haar 14e
[ link | afbeelding ]
Carice van Houten nu
[ afbeelding ]
dit is een recentere fotoquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef Ericr het volgende:
Lark Voorhies (Saved by the Bell) toen :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt goed ouder geworden dus.
Dat ziet er al een stuk beter uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit is een recentere foto
[ afbeelding ]
daarnaast schijnt ze lupus te hebben (en is ook nog eens bipolair)
Een paar maanden laterquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zou ik hem van moeten kennen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:17 schreef .PRISM het volgende:
Aziz ("Zyzz")
Jong:
[ afbeelding ]
2011:
[ afbeelding ]
Nergens van, was een celeb in het BB en fitnesscircuit. Vooral bekend om idiote filmpjes die kant noch wal raakten.quote:
Aha, ik ben niet zo thuis in de BB en fitnesswereld, vandaar. Zo te zien heb ik er ook niet veel aan gemistquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nergens van, was een celeb in het BB en fitnesscircuit. Vooral bekend om idiote filmpjes die kant noch wal raakten.
Niets inderdaad, Korte hype die nergens over ging.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet zo thuis in de BB en fitnesswereld, vandaar. Zo te zien heb ik er ook niet veel aan gemist
Sodeju, is die even goed opgedroogdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:55 schreef ChatGirl het volgende:
Shaun White, bekend van de Olympische Winterspelen in Turijn en Vancouver, waar hij een gouden medaille won op de halfpipe (snowboarden)
Toen: (2008 en 2012)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Shaun White nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
15 a 20 kilo?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Sodeju, is die even goed opgedroogd![]()
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Dokter Eric, oh man, die heb ik ergens in de tussentijd een draaideur bij de Jaarbeurs tegen zijn gezicht zien krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Sodeju, is die even goed opgedroogd![]()
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog meevallen, denk dat dit gewoon een onflatteuze foto isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Zonde zeg. Die was vast best mooi 'oud' geworden als ze niet zo in zich had laten snijden.
Op die onderste is het net Matthew Perryquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:48 schreef kvd het volgende:
Kyle Maclacklan
Als Dale Cooper in 1990/1991
[ afbeelding ]
Als Trey in 2000/2002
[ afbeelding ]
als zichzelf in 2013
februari
[ afbeelding ]
Augustus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nog twee:
[ afbeelding ]
In 1985, op haar negende
[ afbeelding ]
Jemig, van leven word je er niet mooier op. Best wel jammer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:48 schreef kvd het volgende:
Kyle Maclacklan
Als Dale Cooper in 1990/1991
[ afbeelding ]
Als Trey in 2000/2002
[ afbeelding ]
als zichzelf in 2013
februari
[ afbeelding ]
Augustus
[ afbeelding ]
krijg je hardje van hequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:17 schreef .PRISM het volgende:
Aziz ("Zyzz")
Jong:
[ afbeelding ]
2011:
[ afbeelding ]
Mijn tienerdroom...wat doe jequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef Mylene het volgende:
Richard Grieco, uit 21 Jump Street. Hij is tegenwoordig kunstenaar. Toen en eergisteren gefotografeerd tijdens opening kunstexpositie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee Scully houdt van vrouwenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij was met Téa Leoni maar zijn uit elkaar
Stuk beter! Mannen worden dus echt knapper wanneer ze ouder worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef Mylene het volgende:
Richard Grieco, uit 21 Jump Street. Hij is tegenwoordig kunstenaar. Toen en eergisteren gefotografeerd tijdens opening kunstexpositie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hear, hearquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
Grieco was imo altijd al een beetje de poor man's Depp.
dat is toch niet dezelfde persoon?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was verliefd op haarquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(jaren 80)
vs
[ afbeelding ]
(2013)
Mia Sara.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Godtje op 23-08-2013 12:20:06 ]
quote:
Klopt en ze mogen er desondanks best bijgezet worden. Dit is geen foto-dumpsite.quote:
Dus hij stond er al bij. Een naam op de foto duidelijker ga je het niet krijgen. Zeuren om te zeuren mucho?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt en ze mogen er desondanks best bijgezet worden. Dit is geen foto-dumpsite.
Verder nog iets?
Het ging mij om de pics van deniessje. Daar zie ik geen spoiler en moet ik de naam kennelijk maar uit de hyperlink halen. Het is wel goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hij stond er al bij. Een naam op de foto duidelijker ga je het niet krijgen. Zeuren om te zeuren mucho?
Maar daar ging dit stuk niet over. Dit ging over Pamquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het ging mij om de pics van deniessje. Daar zie ik geen spoiler en moet ik de naam kennelijk maar uit de hyperlink halen. Het is wel goed.
Daar zie ik een wit veld staan, geen foto of tekst.quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zie ik een wit veld staan, geen foto of tekst.
Aan de kleding en 't haar te zien is die foto ook alweer even geleden genomen. Dna bedoel ik de 'nu' foto hierboven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:20 schreef Ericr het volgende:
Nogal een contrast als je Keeler nu vergelijkt met 1 van de andere sleutelspelers uit de Profumo-affaire. Mandy Rice Davies nu :
Vond het ook al wat gedateerd aandoen maar zijn inderdaad vrij oude foto's bij een nieuw artikel :quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aan de kleding en 't haar te zien is die foto ook alweer even geleden genomen. Dna bedoel ik de 'nu' foto hierboven.
Net vol verbazing haar optreden bekeken van vannacht. Nou ben ik niet preuts aangelegd, maar wat een ranzig optreden was dat. Als je dat lieve snoetje van haar ziet van een paar jaar geleden, zou je niet zeggen dat ze zo zou wordenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
Miley Toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miley nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een stukje met het geluid uit gekeken en ik kwam tot de conclusie dat ik nu echt oud benquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net vol verbazing haar optreden bekeken van vannacht. Nou ben ik niet preuts aangelegd, maar wat een ranzig optreden was dat. Als je dat lieve snoetje van haar ziet van een paar jaar geleden, zou je niet zeggen dat ze zo zou worden
Teringquote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
Je vergeet Jeremy's Crystal Meth-periode nog:
[ afbeelding ]
Dat is verleden tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Miley was echt leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
Miley Toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miley nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf!quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
En dan weet ik nog niet wie het is...quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef snakelady het volgende:
Kom op, namen erbij, is dat nu echt zo moeilijk?
Het lijkt wel opf mensen er op kicken om te zien wie wel weet wie het is en wie het niet weet, zet gewoon Anouk Aimée erbij en klaar.
Oehhhhhhh, toen Mtv nog Mtv wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Rebecca de Ruvo (MTV Europe)
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
De nu-foto is van haar Twitter-account. Ze heeft nog geen 200 volgers.Hoeveel zouden dat er geweest zijn in haar hoogtijdagen als er toen zoiets als Twitter had bestaan?
+1quote:Op maandag 16 september 2013 07:49 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb eerst heel lang nagedacht, toen heb ik op afbeeldingen gezocht en toen bleek dat ik hem niet ken
quote:Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zat hij niet in That 70's show? (waarschijnlijk niet, maargoed).
Ik weet niet of dat mag van Wolferl hahaha.quote:Op maandag 16 september 2013 08:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje... nou dan weet ik het echt niet, haha! Vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij zo erg gekrompen of had mevrouw Roberts nu opeens wel hakken aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Julia Roberts en Dermot Mulroney, 16 jaar geleden in de film 'My Best friend's wedding' (kazig vrouwengenre, niet mijn ding, maar goed)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |