Pet Shop Boys jaren 80:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef tong80 het volgende:
Deel 1: SHO / Sterren toen en Nu.
Deel 2: SHO / Sterren toen en nu.. Deel 2!
Deel 3: SHO / Sterren toen en nu #3
Deel 4: SHO / Sterren toen en nu #4
Deel 5: SHO / Sterren toen en nu #5
Deel 6: SHO / Sterren toen en nu #6
Deel 7: SHO / Sterren toen en nu #7
Nee, hij was met Téa Leoni maar zijn uit elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn ook een stelletje in het echt toch? Mulder en Scully
maar nu wel met scully gaan de geruchten dacht ik?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij was met Téa Leoni maar zijn uit elkaar
niks veranderdquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:42 schreef Turbomuis het volgende:
Carice van Houten op haar 14e
[ link | afbeelding ]
Carice van Houten nu
[ afbeelding ]
Nog twee:quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:42 schreef Turbomuis het volgende:
Carice van Houten op haar 14e
[ link | afbeelding ]
Carice van Houten nu
[ afbeelding ]
dit is een recentere fotoquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef Ericr het volgende:
Lark Voorhies (Saved by the Bell) toen :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt goed ouder geworden dus.
Dat ziet er al een stuk beter uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit is een recentere foto
[ afbeelding ]
daarnaast schijnt ze lupus te hebben (en is ook nog eens bipolair)
Een paar maanden laterquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:14 schreef Ericr het volgende:
Lark Voorhies (Saved by the Bell) toen :
[ afbeelding ]
Nu :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt goed ouder geworden dus.
Waar zou ik hem van moeten kennen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:17 schreef .PRISM het volgende:
Aziz ("Zyzz")
Jong:
[ afbeelding ]
2011:
[ afbeelding ]
Nergens van, was een celeb in het BB en fitnesscircuit. Vooral bekend om idiote filmpjes die kant noch wal raakten.quote:
Aha, ik ben niet zo thuis in de BB en fitnesswereld, vandaar. Zo te zien heb ik er ook niet veel aan gemistquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nergens van, was een celeb in het BB en fitnesscircuit. Vooral bekend om idiote filmpjes die kant noch wal raakten.
Niets inderdaad, Korte hype die nergens over ging.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Aha, ik ben niet zo thuis in de BB en fitnesswereld, vandaar. Zo te zien heb ik er ook niet veel aan gemist
Sodeju, is die even goed opgedroogdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:55 schreef ChatGirl het volgende:
Shaun White, bekend van de Olympische Winterspelen in Turijn en Vancouver, waar hij een gouden medaille won op de halfpipe (snowboarden)
Toen: (2008 en 2012)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Shaun White nu:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |