quote:
Klopt en ze mogen er desondanks best bijgezet worden. Dit is geen foto-dumpsite.quote:
Dus hij stond er al bij. Een naam op de foto duidelijker ga je het niet krijgen. Zeuren om te zeuren mucho?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt en ze mogen er desondanks best bijgezet worden. Dit is geen foto-dumpsite.
Verder nog iets?
Het ging mij om de pics van deniessje. Daar zie ik geen spoiler en moet ik de naam kennelijk maar uit de hyperlink halen. Het is wel goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus hij stond er al bij. Een naam op de foto duidelijker ga je het niet krijgen. Zeuren om te zeuren mucho?
Maar daar ging dit stuk niet over. Dit ging over Pamquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het ging mij om de pics van deniessje. Daar zie ik geen spoiler en moet ik de naam kennelijk maar uit de hyperlink halen. Het is wel goed.
Daar zie ik een wit veld staan, geen foto of tekst.quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zie ik een wit veld staan, geen foto of tekst.
Aan de kleding en 't haar te zien is die foto ook alweer even geleden genomen. Dna bedoel ik de 'nu' foto hierboven.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:20 schreef Ericr het volgende:
Nogal een contrast als je Keeler nu vergelijkt met 1 van de andere sleutelspelers uit de Profumo-affaire. Mandy Rice Davies nu :
Vond het ook al wat gedateerd aandoen maar zijn inderdaad vrij oude foto's bij een nieuw artikel :quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Aan de kleding en 't haar te zien is die foto ook alweer even geleden genomen. Dna bedoel ik de 'nu' foto hierboven.
Net vol verbazing haar optreden bekeken van vannacht. Nou ben ik niet preuts aangelegd, maar wat een ranzig optreden was dat. Als je dat lieve snoetje van haar ziet van een paar jaar geleden, zou je niet zeggen dat ze zo zou wordenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
Miley Toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miley nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een stukje met het geluid uit gekeken en ik kwam tot de conclusie dat ik nu echt oud benquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net vol verbazing haar optreden bekeken van vannacht. Nou ben ik niet preuts aangelegd, maar wat een ranzig optreden was dat. Als je dat lieve snoetje van haar ziet van een paar jaar geleden, zou je niet zeggen dat ze zo zou worden
Teringquote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
Je vergeet Jeremy's Crystal Meth-periode nog:
[ afbeelding ]
Dat is verleden tijd.quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Miley was echt leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
Miley Toen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Miley nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf!quote:Op maandag 2 september 2013 16:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
En dan weet ik nog niet wie het is...quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef snakelady het volgende:
Kom op, namen erbij, is dat nu echt zo moeilijk?
Het lijkt wel opf mensen er op kicken om te zien wie wel weet wie het is en wie het niet weet, zet gewoon Anouk Aimée erbij en klaar.
Oehhhhhhh, toen Mtv nog Mtv wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:07 schreef MissMSX het volgende:
Rebecca de Ruvo (MTV Europe)
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
De nu-foto is van haar Twitter-account. Ze heeft nog geen 200 volgers.Hoeveel zouden dat er geweest zijn in haar hoogtijdagen als er toen zoiets als Twitter had bestaan?
+1quote:Op maandag 16 september 2013 07:49 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb eerst heel lang nagedacht, toen heb ik op afbeeldingen gezocht en toen bleek dat ik hem niet ken
quote:Op maandag 16 september 2013 08:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zat hij niet in That 70's show? (waarschijnlijk niet, maargoed).
Ik weet niet of dat mag van Wolferl hahaha.quote:Op maandag 16 september 2013 08:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje... nou dan weet ik het echt niet, haha! Vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij zo erg gekrompen of had mevrouw Roberts nu opeens wel hakken aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:59 schreef SEMTEX het volgende:
Julia Roberts en Dermot Mulroney, 16 jaar geleden in de film 'My Best friend's wedding' (kazig vrouwengenre, niet mijn ding, maar goed)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |