Cliffhanger waar ik de afloop niet van wil wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog 1 post. Wie zal deze fittie winnen? Tune in next week for the answer.
Oeps, overdruk in de kamer, knal, pang, geschrokken militairquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Van wie zou die persoonlijke wapen zijn?
[ afbeelding ]
Sergeant, hij doet het niet meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oeps, overdruk in de kamer, knal, pang, geschrokken militair.
STORING! Volgens mij zit er een patroon klemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
Van wie zou die persoonlijke wapen zijn?
[ afbeelding ]
Heb ik ook op mijn softmount staanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Always remember that your weapon is made by the lowest bidder.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Na al dit gebash heeft BB besloten uit het leven te stappen![]()
Requiescat in pace BB
Ja, jij zal het wel weten he. IWABquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dit zou een BB topic kunnen zijn: GC / raar berichtje gestuurd
Ukulele duo. Dan zal ik de toetsen en vocalen verzorgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zal ik je een kopie toesturen ER, kan je meedoen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ukulele duo. Dan zal ik de toetsen en vocalen verzorgen.
Nou lui, ik ben op vakantie. Tot over 1 week.
Je hebt nu pas een punt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik roep het al een tijdje, maar je bent het nu pas met me eens
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je ziet het nu pas in dat ik al die tijd al gelijk had
Is ie blauw dan?quote:
Loopt ie dan 7x24 in DTquote:
Moet je de verwarming wat hoger zettenquote:
Doe maar deftig met dit warme weerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef jitzzzze het volgende:
Het is vrijdag, dus heb ik mijn CT zelfs aangetrokken
Oh, ik dacht dat alleen op blauwe maandag wasquote:
nee, altijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alleen op blauwe maandag was
Is wel een deftige Chiquitaquote:
Dit is wel sneu eigenlijkquote:
Je wou zeker een TW gaan doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom zijn alle leuke sportevenementen 18+
Correctquote:
quote:
Oei, je weet hoe je linkjes moet postenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ihttp://m.youtube.com/resu(...)ankrijk%20&oq=&gs_l=
Wat vind jij hiervan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ihttp://m.youtube.com/resu(...)ankrijk%20&oq=&gs_l=
quote:
Hardlopen komt er nog bij..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Pas om 12 uur werken, en dan nu al slapen?
Nu maffen, 0700 eruit, in 5 uur kan je een aardig stukje hardlopenquote:
That's the spiritquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef Thaboel het volgende:
Slappe bb... Morgen om 11werken en ik ga zo nog stappen
Ik vind dat muziekje nog best wel te pruimen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
Ik was er zelf niet bij, maar wil jullie deze wake up-song niet onthouden.
Ik ook, ik ben met een heleboel slechtere muziek gewektquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:43 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik vind dat muziekje nog best wel te pruimen.
Nu nog met drie uur slaap en een gigantische nadorst...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:43 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik vind dat muziekje nog best wel te pruimen.
Met 3 uur slaap trek ik wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nu nog met drie uur slaap en een gigantische nadorst...
Sinds wanneer is dat een criterium om slecht wakker te worden?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk de beste ochtendequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En de laatste 20 om te nuchtere.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:18 schreef Rave_NL het volgende:
Grote voordeel is wel dat je de eerste 20 klikjes kan gebruiken om wakker te worden..
En dan ga je maar zitten FOK!ken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Heerlijk hier zo in de natuur, de vogels zingen hun lied en een heerlijke stilte
Er is verder toch geen zak te doen dan lekker op een bankje te zitten in de weidequote:[img]http://i.fokzine.net/p/12s/img] Op zaterdag 20 juli 2013 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan ga je maar zitten FOK!ken?
My god, ik ben "even rustig uit eten" geweest met vrienden.. Oh, de nadorstquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
My god, ik ben "even rustig uit eten" geweest met vrienden.. Oh, de nadorst. Heb ook nog 6x gebeld naar
, terwijl hij helemaal niet te bereiken is nu
.
Keurigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
My god, ik ben "even rustig uit eten" geweest met vrienden.. Oh, de nadorst. Heb ook nog 6x gebeld naar
, terwijl hij helemaal niet te bereiken is nu
.
Ellan duikt nu de history in...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
KeurigOok nog smsjes of whatsapjes gestuurd?
Wie belt Lenie?quote:
Nee, dat niet hahaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
KeurigOok nog smsjes of whatsapjes gestuurd?
Wat eigenlijk nog best een prestatie isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, dat niet haha. Wel een e-mail
. Zonder spelfouten!
euro95quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:31 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens, mijn Google is stukEn mijn Zippo is ook leeg, waarmee kan ik hem vullen?
Het enige wat ik heb is terpentine of ammonia, natuurlijk nog een heleboel andere kutzooi maar daar gaat een Zippo het zeker niet op doen
Haal gewoon een BIC aansteker...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk ook niet staanEn nee, ook niet in de auto.
Ja, echt? Krijg je dan niet een onwijs rare verbranding?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Terpentine werkt wel. Anders ff aceton gebruiken
Ik ga natuurlijk niet steeds jouw quote's fixenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je iets raars van alles
Terpentine werkt als een natte krant, als het eindelijk een keer fikt is je plafond zwart van het roet, hetzelfde geldt voor standaard benzine, ook dat roet als de tering. Aceton verdampt te snel, dan is je Zippo binnen een uur leeg. Derhalve blijft wasbenzine over, Coleman fuel werkt ook wel aardig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt? Krijg je dan niet een onwijs rare verbranding?
Hmmm, dan houdt het wel een beetje op dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Terpentine werkt als een natte krant, als het eindelijk een keer fikt is je plafond zwart van het roet, hetzelfde geldt voor standaard benzine, ook dat roet als de tering. Aceton verdampt te snel, dan is je Zippo binnen een uur leeg. Derhalve blijft wasbenzine over, Coleman fuel werkt ook wel aardig.
Idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmmm, dan houdt het wel een beetje op dus
Ik heb ondertussen de sigaar al aangelopenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Gebruik toch gewoon lucifers als je niks anders voor handen hebt
Een sigaar aan willen steken met een Zippo?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de sigaar al aangelopen
Ja, want een lucifer doet het zo slecht als het waait. En daarbij; net alsof het uitmaakt waar het vlammetje uit komt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een sigaar aan willen steken met een Zippo?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, want een lucifer doet het zo slecht als het waait. En daarbij; net alsof het uitmaakt waar het vlammetje uit komt.
Dat moet je idd niet willen. Moet je vijftig Euro biljetten voor gebruienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een sigaar aan willen steken met een Zippo?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, want een lucifer doet het zo slecht als het waait. En daarbij; net alsof het uitmaakt waar het vlammetje uit komt.
quote:
Bronquote:Probeer het aansteken met een benzineaansteker van een sigaar te vermijden. De smaak van de benzine zal in de sigaar trekken en de smaak aantasten.Een kaars is ook taboe!! Het beste kan men gebruik maken van een gasaansteker of lucifers. Denk er bij lucifers wel aan om eerst het zwavel te laten verbranden omdat anders de smaak van zwavel in de sigaar kan trekken. Het aansteken met behulp van cederhouten spaander is een goed alternatief maar is eigenlijk meer een traditie het geeft een extra dimensie.
Dat bleek wel ja...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wut? Dit wist ik dus gewoon echt niet
Wist ik zelfsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar kun je op wachten ja...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
Het is nu wachten op BB, die ongetwijfeld weer een betere theorie heeft
hehequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is alleen voorbehouden aan onderofficieren...
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij komt of met zoiets:
[ afbeelding ]die gebruiken ze bij masterchef![]()
Of een:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij komt of met zoiets:
[ afbeelding ]
Of een:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
I know e][ afbeelding ]
I know maar ik durf. F het wel toe te geven
ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Dat helpt niet tegen lompe klauwen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry, maar die auto correctie moet ik er toch maar eens afhalen
Dat wist zelfs ikquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 2 weken zeker 10 dagen overgewerktquote:
Het blijkt ook een standaard in ZV te zijn, maar te begrijpen aangezien ze daar zo sloom als slakken werkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 2 weken zeker 10 dagen overgewerkt
Gas aansteker ja, geen gezeik met wind die je vlam uitblaast en kan je naartoe richten waar je wilt. Tevens gelijk aan want vlam van 1300 gradenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
Zo'n een dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
Gebeurt niet, vanochtend geschorenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Oppassen dat je je snor dan niet verbrand BB
Peugeot 308 SWquote:
Maar zo eentje had je toch al?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Peugeot 308 SW
Ik moet ook naar de garage om lampjes te laten vervangen hoor
Ik heb nu de 307 SW, klopt.quote:
Iets groter, en luxer. Ik heb alle optiepacks die je maar kan kopen op de nieuwe zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Ahhhhh. Jij gaat dus even maatje groter rijd en
Zie bericht en kijk ffquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Goede auto correctie heb je met netnes
Heeft niets met autocorrectie te maken. Je moet gewoon onder de laatste quote markering beginnen te tikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft niets met autocorrectie te maken. Je moet gewoon onder de laatste quote markering beginnen te tikken
Ben ook wel tevreden
Mijn oude sok is nu wel leeg, maar hij wilde blijkbaar graag genoeg verkopenEn nu inrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet nog afgeleverd worden. Wordt komende week van de importeur naar de garage gehaald om rijklaar te maken. Als het meezit kan ik hem 31 juli ophalenquote:
Wat zal de volgende zaak zijn sherlock?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/politics/military/stabbedmarine.asp
Staat reeds op mijn to-see listquote:Op zondag 21 juli 2013 01:54 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb nog een leuke mini-serie voor je om te kijken tijdens het bier drinken![]()
Zag die serie toevallig tussen de 'Suggested TV shows' op facebook staan (waar ik normaal nooit op let).quote:Op zondag 21 juli 2013 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat reeds op mijn to-see list![]()
Zit jij weer in de USA nu?
Meeste dingen die ik hier voorbij zie komen die > 45 min. zijn komen op mijn to-see list. (Niet de ER linkjes natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 01:59 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zag die serie toevallig tussen de 'Suggested TV shows' op facebook staan (waar ik normaal nooit op let).
Nog niet helaas. Vanaf 15 augustus weer.
Mwa het valt de laatste tijd toch heel erg mee wat dat betreft... maar dat komt misschien door de tabletquote:Op zondag 21 juli 2013 02:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste dingen die ik hier voorbij zie komen die > 45 min. zijn komen op mijn to-see list. (Niet de ER linkjes natuurlijk)
Ah, nog 3 weekjes en je zit weer in de U.S. of A.
Ow, ER weet inmiddels al hoe hij een linkje moet plaatsen, gaat nog niet helemaal goed, maar ik denk dat het nog maar een week of twee duurt of hij post gewoon mobiel de grenadiersmars weerquote:Op zondag 21 juli 2013 02:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa het valt de laatste tijd toch heel erg mee wat dat betreft... maar dat komt misschien door de tablet.
![]()
Hm...quote:Op zondag 21 juli 2013 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ER weet inmiddels al hoe hij een linkje moet plaatsen, gaat nog niet helemaal goed, maar ik denk dat het nog maar een week of twee duurt of hij post gewoon mobiel de grenadiersmars weer
En je gaat een leuk college jaar tegemoet las ik, met leuke DoD sprekers op colleges.
Ik ben benieuwd, vooral omdat ik vanuit mijn eigen USA ervaring weet dat er toch wel een verschil tussen europese en amerikaanse gedachten zitten.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:21 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm...of
.... ik weet het niet
.
Inderdaad, een heel heel semester lang les van de foreign policy advisor van US Pacific Command. En ze betrekken sowieso altijd enorm veel gebeurtenissen uit het nieuws in de lessen, dus met alles wat er op het moment allemaal speelt zal dat enorm interessant worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 21 juli 2013 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vooral omdat ik vanuit mijn eigen USA ervaring weet dat er toch wel een verschil tussen europese en amerikaanse gedachten zitten.
Ikzelf wil ook weer de schoolbanken in en heb mij opgegeven voor een open hoorcollegeOok binnen de VS zijn daar tegenwoordig wel flinke meningsverschillen over. Bijvoorbeeld binnen de GOP zie je toch wel dat de meeste personen die de laatste tijd flink naam hebben gemaakt tegen allerlei inmenging in het buitenland zijn. Van de andere kant beginnen figuren als de Cheneys zich toch weer te roeren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er uit als een erg interessant hoorcollege!![]()
Ik volg US nieuws nog steeds, ik sta nu al weer ruim 10 jaar buiten de US, en zie toch vooral de lobbies.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:41 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ook binnen de VS zijn daar tegenwoordig wel flinke meningsverschillen over. Bijvoorbeeld binnen de GOP zie je toch wel dat de meeste personen die de laatste tijd flink naam hebben gemaakt tegen allerlei inmenging in het buitenland zijn. Van de andere kant beginnen figuren als de Cheneys zich toch weer te roeren...![]()
Ziet er uit als een erg interessant hoorcollege!
De lobbies op zich vind ik niet het grootste probleem. Maar in combinatie met alle problemen met de (corporate) tax code... Als die in orde zou zijn dan zou de invloed van de lobbies tenminste ook een positieve invloed hebben op de economie, maar dat is nu niet het geval. Nu vinden de grote bedrijven allerlei manieren om onder het betalen van belasting uit te komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik volg US nieuws nog steeds, ik sta nu al weer ruim 10 jaar buiten de US, en zie toch vooral de lobbies.Ik hoop dat ik een plekkie krijg, als ondersteunende dienst niet veel kans op gesponsorde plek, maar lijkt mij interessant genoeg om zelf voor te betalen
Is het bij jullie zo rustig dat je klanten moet winnen?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom even langs in 19th/champ/grand als je tijd hebt
Ik werk er niet hoor, het zijn alleen wel goede tenten, alleen zoals overal kost het bier wel wat.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het bij jullie zo rustig dat je klanten moet winnen?
Zat te twijfelen of ik gister effe een kijkje moest nemen, maar toch maar niet gegaan.quote:Op zondag 21 juli 2013 09:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom even langs in 19th/champ/grand als je tijd hebt
Wat kost een liter dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 09:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik werk er niet hoor, het zijn alleen wel goede tenten, alleen zoals overal kost het bier wel wat.
Is 't proberen waard hoor, Zit ook een goede tent op 't strand daar, Blue Beachquote:Op zondag 21 juli 2013 09:49 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Zat te twijfelen of ik gister effe een kijkje moest nemen, maar toch maar niet gegaan.
Ik vergelijk het altijd met pils uit de superquote:
Valt reuze mee voor een strandtent.quote:
Nee, ik ben Shermans aan het afknallen.quote:
Ahh dat spelletjequote:Op zondag 21 juli 2013 10:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik ben Shermans aan het afknallen.
Ik niks, oom wel. Vraagt aan mij of ik zo'n swiss army ding wil bestellen voor hem, kom ik erachter dat er 100 soorten zijnquote:
Beiden.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is handiger voor outdoors, gekarteld of glad mes?
Er zit wel standaard een mini zaag aan, alleen heb nog geen 1 gezien met glad en gekarteld mes.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 10:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er zit wel standaard een mini zaag aan, alleen heb nog geen 1 gezien met glad en gekarteld mes.
Niet goed? Zelf MacGyver trekt zich af op dat ding.quote:
Ik vind het werkelijk waar een verschrikkelijke saaie, stoffige bende, NL BV heeft het een paar maanden veel beter laten zien, gelukkig.quote:
Eensch.quote:Op zondag 21 juli 2013 12:04 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk waar een verschrikkelijke saaie, stoffige bende, NL BV heeft het een paar maanden veel beter laten zien, gelukkig.
dafuq... 1 schot per 30 seconden...quote:Op zondag 21 juli 2013 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
101 saluutschoten gaat 50 minuten en 30 seconden duren?
Hebben ze maar één geschikt kanon in België?
Er zullen wel duikers druk bezig zijn om kruit uit het schip van Van Speijk naar boven te halen?quote:
of ze blazen gewoon boterhamzakjes op en iemand met een sigaar voor de rookwolkjes? En dan die 30 seconden zodat ze niet duizelig worden ofzoquote:Op zondag 21 juli 2013 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zullen wel duikers druk bezig zijn om kruit uit het schip van Van Speijk naar boven te halen?
Leatherman.quote:Op zondag 21 juli 2013 10:07 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is handiger voor outdoors, gekarteld of glad mes?
Ditquote:
Blijven hydrateren.quote:
alquote:
Rood verbrandquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_kerkklokken.html
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_kerkklokken.html
Ik wil nog steeds niets liever dan in een bad met ijsklontjes zakkenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:44 schreef Thaboel het volgende:
Thuis... Eindelijk even op temperatuur komen. Wel blij met mn indo bloed. Had er ietjes minder moeite mee dat het zo warm was
Idem bij de bootverhuurquote:
Rustig ventilator aan en een peukie! Muziekje, biertje ik zit in mn elementquote:Op zondag 21 juli 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds niets liever dan in een bad met ijsklontjes zakken
Rot met die warmte ff lekker naar de pinda fabriekquote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Rustig ventilator aan en een peukie! Muziekje, biertje ik zit in mn element![]()
Mag nog wel ietjes warmer
Kan je wel zeggenquote:
Zeg AJ junior, ik begin eindelijk eens in mn element te komenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Rot met die warmte ff lekker naar de pinda fabriek
Als je dan compleet in je element bent kom je dan bij mij met een palm blad zwaaien?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeg AJ junior, ik begin eindelijk eens in mn element te komen
Ben je baboe niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je dan compleet in je element bent kom je dan bij mij met een palm blad zwaaien?
He kak, het was het proberen waardquote:
Probeer VeVa'ers te regelen daarvoor; presteren onder verwarmde omstandigheden.quote:
Ga ik morgen zelf al doen, midden op de dag naar leiden hardlopenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Probeer VeVa'ers te regelen daarvoor; presteren onder verwarmde omstandigheden.
Zo raak je wel het snelst aan de temp gewendquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga ik morgen zelf al doen, midden op de dag naar leiden hardlopen
twee meiden gezoend?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Record verbroken en een nummer gefixed
1 aangekeken en een aai over z'n bol gehad van mama.quote:
Mooizoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |