Strike Back begint binnenkort weer...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deed me een beetje heiraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef samthegreat5 het volgende:
hoe oud denken jullie dat deze meisjen is?
Mad MenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Opa' je wordt traag met openen, verwachtte een hele uitgebreide OP met foto's en filmpjes en zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Strike Back begint binnenkort weer...
Waarom zit je hier in DEF dan? Hier posten alleen maar ferme jongens en stoere knapen met six packs etc....quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]liever een kerel met een kratje dan met een sixpack
Duhu...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'Opa' je wordt traag met openen, verwachtte een hele uitgebreide OP met foto's en filmpjes en zo
Dat is waarquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duhu...![]()
Elke TT die niet begint met "waar" is al creatief.
Ken het alleen van de vele youtube filmpjes die ik er van gezien heb, moet ook maar eens gaan kijken. Ik vind het wel leukquote:
Wist niet dat Minnie Driver daar in speeldequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar kun je liggen in het zand todat je hele lijf verbrandt, waar kun je zwemmen als beest... etc.quote:
Dat is aan de rand van Nederland, Dat is aan ons onvolprezen strandquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar kun je liggen in het zand todat je hele lijf verbrandt, waar kun je zwemmen als beest... etc.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Wist niet dat Minnie Driver daar in speelde.
Hulde!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is aan de rand van Nederland, Dat is aan ons onvolprezen strand
Ik deze singlequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:30 schreef AchJa het volgende:
Ik heb deze LP nog liggen...![]()
[ afbeelding ]
Dat is vrij normaal voor vlootbalen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik hier wel mee om kan gaan
Ik ben heul niet oud, ben gewoon al vergeten hoe lang ik 27 benquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
BB, Sam en de rest zitten een beetje stuk nu... Ja ook jij bent oud MM...
Die chick heet Minnie Driver waar ik naar linkte en waarop jij reageerde dat Strike Back er weer aan komtquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor vlootbalen...
22 jaar, en dan je testament nalaten, ja, daar kunnen de jonkies nog wel wat van lerenquote:
Naast AchJa op de Grebbebergquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opa deed al zaken met de KM bij Kornwerderzand...
Gevechts Opleiding Buddy Systeem...quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
Welk helder licht kan mij vertellen waar GOBS voor staat? Kreeg een brief voor m'n AMO + voor in oktober (met rooster) alleen GOBS is me niet helemaal duidelijk.
Is je google stuk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
Welk helder licht kan mij vertellen waar GOBS voor staat? Kreeg een brief voor m'n AMO + voor in oktober (met rooster) alleen GOBS is me niet helemaal duidelijk.
Dank je, en denk je wel aan je bloeddruk, opa?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gevechts Opleiding Buddy Systeem...
Moet opa gvd alles uitleggen hier!
Staat zelfs in Boekje Pienterquote:
Heb je daar google voor nodig dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dank je, en denk je wel aan je bloeddruk, opa?
En ja, google is stuk
Valt toch wel mee, opaquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je daar google voor nodig dan?
En nu op naar de bar... Morgen vrij gekregen van de baas, maar ach, vind het veel te gezellig op de kazerne, morgenochtend maar naar huis en dan vakantie..![]()
Hoezo afgestompt....
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je daar google voor nodig dan?
En nu op naar de bar... Morgen vrij gekregen van de baas, maar ach, vind het veel te gezellig op de kazerne, morgenochtend maar naar huis en dan vakantie..![]()
Hoezo afgestompt....
Van de dik twintig jaar bij defensie meer dan 15 jaar binnenslaper...quote:
Ik ben de nieuwe generatie, moet niet teveel moeite kosten hequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al, had het in 5 seconden gevonden met google.
hehequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van de dik twintig jaar bij defensie meer dan 15 jaar binnenslaper...![]()
Stel je voor dat ik te vaak thuis kom.
Luie aapquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben de nieuwe generatie, moet niet teveel moeite kosten he
Ik weet niet of ik met deze nieuwe generatie dan nog rustig kan gaan slapenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben jij dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
We kunnen denk ik wel stellen dat Defensiepersoneel toch wel in ieder geval voor het grootste deel ten minste 1 overlappend kenmerk heeftquote:
Ze weten hoe ze een url kunnen aanpassenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
We kunnen denk ik wel stellen dat Defensiepersoneel toch wel in ieder geval voor het grootste deel ten minste 1 overlappend kenmerk heeft.
Speciaal voor Nibb-itquote:
Yes, senk joe. Mooie Glock.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Pictures & Photos of Maj. Rachel Dalton - IMDb
zo dan
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met deze nieuwe generatie dan nog rustig kan gaan slapen
Hehehe, hier doe ik het voorquote:
Ahum, als dat DT is snap ik wel dat er oorlogen gewonnen wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Pictures & Photos of Maj. Rachel Dalton - IMDb
zo dan
Ze houden rekening met de wat rondere airsofters zo te zienquote:Leverbaar in de maten: Small tot XXX-Large
Ik heb er gelijk 1 besteldquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.vikingmilitary(...)amo--N_art_4254.html
[..]
Ze houden rekening met de wat rondere airsofters zo te zien
Dat zijn de lui die geen bierkratje meer hebben maar een compleet fustquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:16 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.vikingmilitary(...)amo--N_art_4254.html
[..]
Ze houden rekening met de wat rondere airsofters zo te zien
Ja dan kan je "onze leger" erop zetten net als in amerika "us army". In de winkel zeiden ze dat de text niet klopte, maar toen zei ik, i am not from yesterday, make that the cat wisequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:17 schreef jitzzzze het volgende:
Wel handig dat je er twee naamlinten op kan doen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja dan kan je "onze leger" erop zetten net als in amerika "us army". In de winkel zeiden ze dat de text niet klopte, maar toen zei ik, i am not from yesterday, make that the cat wise
onze legerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja dan kan je "onze leger" erop zetten net als in amerika "us army". In de winkel zeiden ze dat de text niet klopte, maar toen zei ik, i am not from yesterday, make that the cat wise
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Kutpolitiekquote:
De eerste politicus was dus een vrouwquote:
Ah, dus vrouwen zijn de oorzaak van al het kwaad... ik wist het wel...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste politicus was dus een vrouw
Dan doe je goed je werkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:12 schreef AchJa het volgende:
Ik zat net te bedenken, alle paxen die ik op mijn PRTL gehad heb zijn ze allemaal onderofficier geworden op 1 na, die vent is officier geworden.
Staat al in Genesis beschrevenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah, dus vrouwen zijn de oorzaak van al het kwaad... ik wist het wel...
Oh, wat is PRTL dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Juist niet, ze zijn allemaal net zo vervelend als mij...
Houden zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wist ik niet, ben niet zo van de sprookjesboeken
Niets ten nadele van jou, maar ik ga maar eens slapen, morgen iets met zo'n Arboartsquote:
Ja? Problemen mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ER werd vroeger wakker gemaakt door zijn sgt, en plots zag ER dat hij een ODOL had.
Gezelliigg!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja? Problemen mee?
Een ODOL hebben is gezond. Daarna lekker gezamenlijk douchen
die staat erbij en kijkt ernaar. Na douchen ruikt hij of je je ook echt hebt gedouchtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer douched de SGT mee
Prutserquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme KUT hoeren TomTom kaartzones waarvan nergens te vinden is welke landen bij welke zone horen.. zooi
Ik hou pas mijn bek als ik tot as verworden benquote:
Moet ik dat proces anders even komen versnellen!?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou pas mijn bek als ik tot as verworden ben
oooooo ma pang pang harde battle hier, fissa gaande hieroquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik dat proces anders even komen versnellen!?
Sod off coneheadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haai ER, ben er voor je dushi xoxo
Vent stop met dat domme gezwans van je en kruip weer terug achter je xdoosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
oooooo ma pang pang harde battle hier, fissa gaande hiero
ik heb heul geen xdoosquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vent stop met dat domme gezwans van je en kruip weer terug achter je xdoos![]()
Ennieweej, ik ben SimCity 4 aant installeren, oude herinneringen weer opbrengen
Correct, Maar wel een leuke pauper hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Impliceer je dat ER een pauper is?
http://nl.bab.la/woordenboek/engels-nederlands/pauperquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb jij op je palmares staan?
Draai er niet omheen, wat heb jij gedaan? Jou palmares dusquote:Op [uDus? DEF / [DEF SC]#606 Strike Back! 19 juli 2013 01:18[/url] schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://nl.bab.la/woordenboek/engels-nederlands/pauper
Ik draai nergens om heenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Draai er niet omheen, wat heb jij gedaan? Jou palmares dus
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik draai nergens om heen![]()
Jij associeert dat woord met een andere betekenis
Rijden op de oldschool way.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Tering tyfus takke kut, nieuwe TomTOm kaarten werken niet, oude backup doet het niet.. gvd
Niet effe gewoon je ouders laten gaan en zelf twee weken de tent afbrekenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Tering tyfus takke kut, nieuwe TomTOm kaarten werken niet, oude backup doet het niet.. gvd
Wilde ik ook, maar toen begon het gezeur. Nou heb ik de TomTom ook nog eens geneukt. Mag ik nu mooi gaan fixen anders word ik morgen verrot gescholdenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Niet effe gewoon je ouders laten gaan en zelf twee weken de tent afbreken
Reset dat dingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wilde ik ook, maar toen begon het gezeur. Nou heb ik de TomTom ook nog eens geneukt. Mag ik nu mooi gaan fixen anders word ik morgen verrot gescholden
KaKoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wilde ik ook, maar toen begon het gezeur. Nou heb ik de TomTom ook nog eens geneukt. Mag ik nu mooi gaan fixen anders word ik morgen verrot gescholden
Snurk ze manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Snap ik. Snurken, effe wat uren inhalen, vierdaagsefeesten zijn desastreus..
Je bent nog blauwquote:
Strandstoel voor de SUNEXquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee zo'n campingstoeltje voor aan boord. En een 12V zonnepaneel voor de auto.
Optimistquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
mijn auto staat dagen te bakken in de zon.
Nee, serieus. Erasmo kan het beamen; het aantal zonuren wat onze auto's meekrijgt is meer dan gemiddeld in Nederland.quote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, serieus. Erasmo kan het beamen; het aantal zonuren wat onze auto's meekrijgt is meer dan gemiddeld in Nederland.
Er zijn plekken in Nederland waar er meer zon schijnt dan in de rest.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En zoveel mensen met garage zijn er niet hoor!
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Strandstoel voor de SUNEX![]()
En wat kan je met zo'n paneeltje voeren, dat is misschien wel iets want mijn auto staat dagen te bakken in de zon.
Alleen jammer van de zoute zeewindquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn plekken in Nederland waar er meer zon schijnt dan in de rest.
Ja, zonder strandstoel ben je nergens. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de gekste strandstoel mee te nemenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij snapt het
Is voornamelijk bedoelt om de accu op spanning te houden als je de auto een tijdje niet gebruikt:
[ afbeelding ]
Gewoon in je aansteker pluggen en op je dashboard leggen.
Ik heb er zelfs eentje uit het zolderraam hangen met een 12cm fan erbij
¤13quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zonder strandstoel ben je nergens. Het is natuurlijk wel de bedoeling om de gekste strandstoel mee te nemen![]()
Maar dat is best een handig ding ja, kost dat?
Je hebt wel de beste weerperiodequote:
wut? 13 euroquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
¤13
[..]
Je hebt wel de beste weerperiode
Voor wat extra ventilatie op bv. een zolder of schuurtje is het een handig ding.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wut? 13 euroDat is bijna graties. Ook voor andere zaken te misbruiken?
Verlof is hier over een week alweer voorbijquote:
Iets om te overwegen als mijn auto weer eens een tijdje stil moet staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor wat extra ventilatie op bv. een zolder of schuurtje is het een handig ding.
Zeker aan te raden, als je een maandje gevaren hebt is er altijd wel een collega wiens auto niet wil starten. Don't be that guyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets om te overwegen als mijn auto weer eens een tijdje stil moet staan.
Ik weet er alles van, maar mijn oude auto start altijd. I.t.t. nieuwe auto's van collega'squote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeker aan te raden, als je een maandje gevaren hebt is er altijd wel een collega wiens auto niet wil starten. Don't be that guy
Nee, het is gewoon niet degelijk. Allemaal elektronica, weinig mechanische delen. Dat is best leuk en geinig, totdat het stuk gaat. Of als je accu echt leeg is, dan is je hele auto over de zeik als je hem dan weer aan krijgtquote:
Ik ga maandag een auto halen die pas echt revolutionair is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet degelijk. Allemaal elektronica, weinig mechanische delen. Dat is best leuk en geinig, totdat het stuk gaat. Of als je accu echt leeg is, dan is je hele auto over de zeik als je hem dan weer aan krijgt![]()
Nee, doe mij maar een oudere auto. Het modernste in mijn auto is mijn analoge horloge. En dat bevalt me prima.
Die wil jij wel hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
http://score.nl/sales/g-star-gs11310-black-9f00500029-090.html
_!
Dan zou ik wel M90's halenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
Dacht dat juist jij die dingen wel leuk zou vinden
Vertelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ga maandag een auto halen die pas echt revolutionair is.
Ik wacht tot Nike kisten gaat maken, dan ben ik overtuigd van aankoopquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, dat zou ik nu ook snel zeggen
Ik hoop voor jou dat ze in het roze komen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wacht tot Nike kisten gaat maken, dan ben ik overtuigd van aankoop
Een DS21 natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is een Citroën, je kan wel raden welke
Dat valt toch veel te veel op in het donkerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze in het roze komen.
Jij valt sowieso op, dus het maakt niet zo gek veel uit welke kleur kisten jij aan hebt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat valt toch veel te veel op in het donker
Hoe heb je die bewering gemaaktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij valt sowieso op, dus het maakt niet zo gek veel uit welke kleur kisten jij aan hebt.
Ik ken een DS wel, maar het verschil tussen een 19, 21 en 23 zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bijna goed, een 23Ik vind daarvan de neus toch net wat mooier.
Serie 1:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken een DS wel, maar het verschil tussen een 19, 21 en 23 zou ik niet weten
Hmm, dat stelt me weer teleur van jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een zwarte, als je het echt wilt weten.
Staan de cijfers voor de verschillende series? Ik dacht voor motorisering & uitrustingsniveau.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Serie 1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
Jammer joh, ik val niet op mannenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hmm, dat stelt me weer teleur van je
Door een roze toetsenbord te hebben hoef je niet homo te zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jammer joh, ik val niet op mannenZoek maar een ander holmaatje
Die laatste is inderdaad wel het beste.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Serie 1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
Oh fijn de plaatjes doen het niet
Op Wikipedia staat het goed uitgelegd.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Door een roze toetsenbord te hebben hoef je niet homo te zijn
Ik heb een roze poloquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Hoeveel hetero mannen ken jij die roze spullen hebben?
Gekregen van m'n bro, die al 3 jaar samenwoont, daar gaat je theoriequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent toch van de taai
Je bro (quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gekregen van m'n bro, die al 3 jaar samenwoont, daar gaat je theorie
De chickies die ik date zkr ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bro () weet duidelijk ook dat je homofiel bent.
Niet haten op rozequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Haar op je klus is toch bijna dezelfde kleur? Opvallen zul je dus toch wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat valt toch veel te veel op in het donker
Ga je spelen voor Waldo ofwa?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op zoek naar een rood wit gestreept t-shirt met lange mouwen
Ik ga verkleed in mega mindy pakjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:39 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haar op je klus is toch bijna dezelfde kleur? Opvallen zul je dus toch wel.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Hehe het is nu al dertig graden hier.
En die warmte komt jullie kant op.
Dat krijg je erbij als je voor de baas werkt, dat je in juli voorbereidingen voor Halloween doetquote:
Iets met het woord "op" en "zee" vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat krijg je erbij als je voor de baas werkt, dat je in juli voorbereidingen voor Halloween doet
eind augustus is het weer tijd voor de pepernoten en chocoladeletters?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat krijg je erbij als je voor de baas werkt, dat je in juli voorbereidingen voor Halloween doet
Een echte man kan roze dragen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Nog niet ontbetenquote:
Ik lig wel binnen als het goed is, weet alleen nog niet waarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets met het woord "op" en "zee" vermoed ik zo.Of "de" en "zandbak", dat zou ook nog kunnen.
Ik hoop voor je dat dat wel doorgaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik lig wel binnen als het goed is, weet alleen nog niet waar
Ben ik de enige die zich echt mateloos irriteert aan dit soort sociaal gelul? Het is dan wel de SC, maar dit zijn echt dingen waar niemand wat mee kan, dingen die je beter effe smst ofzo.quote:
Zin om te gaan shoppen zo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:02 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich echt mateloos irriteert aan dit soort sociaal gelul? Het is dan wel de SC, maar dit zijn echt dingen waar niemand wat mee kan, dingen die je beter effe smst ofzo.
Of ben ik nu de verzuurde pax?
Niks persoonlijks Huppelmuts, je viel nu even op als voorbeeldje.
Meh, er zou wel wat meer over defensie geluld mogen worden hier ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:02 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich echt mateloos irriteert aan dit soort sociaal gelul? Het is dan wel de SC, maar dit zijn echt dingen waar niemand wat mee kan, dingen die je beter effe smst ofzo.
TomTom al gefixed?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, er zou wel wat meer over defensie geluld mogen worden hier ja.
5 actief dienenden hier...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Beetje lullig dit!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:02 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Mjah dat probeerde ik pas nog!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je nu wat een bataljon is?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat probeerde ik pas nog!!
Ik kreeg alleen maarals reactie dus dat ga ik echt niet nog een keer proberen
Het enige wat ik hier heb "geleerd" is dat jij een lulletje rozenwater schijnt te zijnquote:
AH, dan zal je vast een 1 halen op je proefwerkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier heb "geleerd" is dat jij een lulletje rozenwater schijnt te zijn
het BB afzeikgedeelte schijnt 75% van je cijfer te zijn dus ik ga het halenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
AH, dan zal je vast een 1 halen op je proefwerk
Bij lange na nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het BB afzeikgedeelte schijnt 75% van je cijfer te zijn dus ik ga het halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft van mij niet over defensie te gaan, helemaal niet, maar ik zag laatst bijvoorbeeld ook een gesprek tussen ER en Lotusss in de trend van 'ik ben over 10 min thuis' en 'heb je de vaatwasser al uitgeruimd'.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Google kent het nietquote:
Bierquote:
Goh, daar strijd ik pas een jaar of drie tegen...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:23 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet over defensie te gaan, helemaal niet, maar ik zag laatst bijvoorbeeld ook een gesprek tussen ER en Lotusss in de trend van 'ik ben over 10 min thuis' en 'heb je de vaatwasser al uitgeruimd'.
En zoals ik al zei Huppelmuts, het is niet persoonlijk, haal je nu alleen even als voorbeeldje aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, lullig omdat ik niet alleen die vraag stelde! Maar prima, ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:23 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet over defensie te gaan, helemaal niet, maar ik zag laatst bijvoorbeeld ook een gesprek tussen ER en Lotusss in de trend van 'ik ben over 10 min thuis' en 'heb je de vaatwasser al uitgeruimd'.
En zoals ik al zei Huppelmuts, het is niet persoonlijk, haal je nu alleen even als voorbeeldje aan.
Zal ik deze site maar bij mn favorieten zetten dan of heb ik daar niet zo veel aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hehe, anders googled iedereen het op
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe kisten?Haaaheeuaaahaau.. ik lach me doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een goed beginquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals, lullig omdat ik niet alleen die vraag stelde! Maar prima, ik zal er op letten
[..]
Zal ik deze site maar bij mn favorieten zetten dan of heb ik daar niet zo veel aan
Echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haaaheeuaaahaau.. ik lach me dood
http://www.boekje-pienter.nl/html/afko.htmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals, lullig omdat ik niet alleen die vraag stelde! Maar prima, ik zal er op letten
[..]
Zal ik deze site maar bij mn favorieten zetten dan of heb ik daar niet zo veel aan
Wat een kutsite!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://www.boekje-pienter.nl/html/afko.htm
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een kutsite!!
De helft valt buiten beeld en dat wat ik kan zien lijkt heel erg op een krabbelplaatjes site. Ik mis alleen de comic sans nog
Snap ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Goh, daar strijd ik pas een jaar of drie tegen...
Ja, van je zolderkamer afkomen kan inderdaad eng zijn. Vooral als je dan ook nog sociaal contact met anderen moet hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik moet zo 12 uur met mijn ouders en m'n broertje in de auto zitten. The horror..
Ik heb geen zolderkamer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, van je zolderkamer afkomen kan inderdaad eng zijn. Vooral als je dan ook nog sociaal contact met anderen moet hebben
Klopt, het uiterlijk is waardeloos. Heb ik mijn collega en dorpsgenoot al eens op aangesproken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een kutsite!!
De helft valt buiten beeld en dat wat ik kan zien lijkt heel erg op een krabbelplaatjes site. Ik mis alleen de comic sans nog
Het zal best een handige site zijn, hij moet alleen zo'n 300 pixels naar rechts geschoven worden omdat er een stuk wegvalt bij mij. Opzij scrollen is niet mogelijk!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, het uiterlijk is waardeloos. Heb ik mijn collega en dorpsgenoot al eens op aangesproken.
Dan zoom je uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zal best een handige site zijn, hij moet alleen zo'n 300 pixels naar rechts geschoven worden omdat er een stuk wegvalt bij mij. Opzij scrollen is niet mogelijk!
BB!! Kappen nou met bijdehand doen in mijn DM!!
Jezus ben je nou zo lomp of niet?quote:
Doe ik ookquote:
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
Luister, een site kan nog zo handig zijn en vol staan met nuttige informatie als het design ruk is dan is de site ook ruk.
En nu ben ik weg, fijn weekend allemaal
Het design IS gewoon ruk, period.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Zolang het doet wat die moet doen naar mijn inziens prima, je klikt een letter aan en je ziet een lijst, wat er allemaal wel niet mis kan gaanquote:
Dit dekt de lading vrij aardig dacht ik zo, dus ik denk niet dat het nodig is om iets beters te bedenken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kan je niks beters verzinnen ofzo? Ik geef puur m'n mening.
Zonder de "Wauw, weer enquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit dekt de lading vrij aardig dacht ik zo, dus ik denk niet dat het nodig is om iets beters te bedenken.
Like I give a fuckquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zonder de "Wauw, weer en" kom je al een stuk beter over.
Next SC bedoel jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Nog 1 post. Wie zal deze fittie winnen? Tune in next week for the answer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |