Korte omschrijving depressie:quote:Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.
Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien
Korte uitleg van angststoornissen:quote:Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.
Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.
Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
quote:Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.
Wanneer spreken we van een angststoornis?
Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.
In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:
Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs
Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:
Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Maw, ik ben nu al weer aan het kijken om daar heen te gaan. Het is ook niet zo dat ik me 'bleergh' kut voel ofzo. Ik doe op het moment veel. Maar ja, het blijft sukkelen. En sukkelen is stomquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Arme s_e! Nog even en je ziet jeweer, misschien dat dat iets is om naartoe te leven, for what it is!
Gelukkig dat je jezelf niet 'bleergh' kut voelt, dat is wel de overtreffende trap van bagger, en wens ik niemand daarom toe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maw, ik ben nu al weer aan het kijken om daar heen te gaan. Het is ook niet zo dat ik me 'bleergh' kut voel ofzo. Ik doe op het moment veel. Maar ja, het blijft sukkelen. En sukkelen is stom![]()
Ben elke dag wel ergens op stap, of ergens koffie'tje of iets in die geest. Sporten, uit, alles. En toch blijf ik me zwaarmoediger than ever voelen. Gisteren ook weer zo'n moment, toen maar op Omegle gezeten, kwam ik een filantroop uit New York tegen. En gezien hij mij zijn mail, twitter, website en alles doorstuurde had ik het idee dat het wel klopteMja, altijd interessant
Als het niet werkt, dan moet je ermee stoppen en meer op jezelf gaan focussen. Ik vind dat je over het algemeen vrij onevenwichtig overkomt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maw, ik ben nu al weer aan het kijken om daar heen te gaan. Het is ook niet zo dat ik me 'bleergh' kut voel ofzo. Ik doe op het moment veel. Maar ja, het blijft sukkelen. En sukkelen is stom![]()
Ben elke dag wel ergens op stap, of ergens koffie'tje of iets in die geest. Sporten, uit, alles. En toch blijf ik me zwaarmoediger than ever voelen. Gisteren ook weer zo'n moment, toen maar op Omegle gezeten, kwam ik een filantroop uit New York tegen. En gezien hij mij zijn mail, twitter, website en alles doorstuurde had ik het idee dat het wel klopteMja, altijd interessant
Onevenwichtig is inderdaad wel een goede beschrijving. Ik ben enorm onevenwichtigquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als het niet werkt, dan moet je ermee stoppen en meer op jezelf gaan focussen. Ik vind dat je over het algemeen vrij onevenwichtig overkomt.
Ik focus me op dat ik me beter wil voelen en dat ik op een gegeven moment het idee heb dat het op sociaal gebied het goed met mij gaat. Ik wil dat ik op een gegeven moment in staat ben om met enig regelmaat met een groep mensen af te spreken om eens met dit mooie weer op een terrasje te gaan zitten. Dat zijn voor mij redelijke zaken waar ik naartoe kan werken met professionele hulp.
verliefd wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onevenwichtig is inderdaad wel een goede beschrijving. Ik ben enorm onevenwichtig. Ik heb geen idee (behalve EMDR) wat ik zou moeten doen om weer echte vrolijkheid te merken.
Werken in Londen was dan ook geen 32/36 urige werkweek, daar maak je ook gewoon rustig 100 of meer. Voor de rest zet ik mijn centen natuurlijk niet op de bank om rente te vangen. Dan vreet de inflatie mijn centjes op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:02 schreef Detroit het volgende:
Volgens mij heeft s_e vrij goed geboerd toen hij nog in London werkte. Dusdanig goed dat hij tijdelijk kon Drenthenieren.
Maar dat zal op enig moment toch wel op zijn?.
nou hij werkte in londen, genoeg leuke vrouwen daar. ik werkte daar ook ooit en op het hoofdkantoor van het bedrijf waar ik toen werkte werkte me toch een mooie zweedse!!! tering zeg!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe doe je verliefd worden dan?
Veel dames zien, dan komt die verliefdheid vanzelf wel. Overal en nergens heen gaan, zo vergroot je zelf de kans. Zo werkt het bij mij iig. Verliefd worden is niet zo heel lastig (Jorge Bucay).quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe doe je verliefd worden dan?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou hij werkte in londen, genoeg leuke vrouwen daar. ik werkte daar ook ooit en op het hoofdkantoor van het bedrijf waar ik toen werkte werkte me toch een mooie zweedse!!! tering zeg!!
Jullie zien mijn woordspeling nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Veel dames zien, dan komt die verliefdheid vanzelf wel. Overal en nergens heen gaan, zo vergroot je zelf de kans. Zo werkt het bij mij iig. Verliefd worden is niet zo heel lastig (Jorge Bucay).
Wat denk je dat je nu nog leuk zal vinden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onevenwichtig is inderdaad wel een goede beschrijving. Ik ben enorm onevenwichtig. Ik heb geen idee (behalve EMDR) wat ik zou moeten doen om weer echte vrolijkheid te merken.
Je impriceert daarmee dat mensen met depressie maar zeikerds zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:19 schreef Maanvis het volgende:
zie je wel het komt goed met jullie neit meer zeuren maar kop d'r veur!
Das 't zelfde als zeggen dat mensen die geen benen meer hebben, aanstellers zijn omdat ze niet zo snel meer kunnen lopenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen. Maar depro's kunnen er niets aan doen dat ze zeikerds zijn, ze zijn immers ziek.
nee man, ik wil zeggen dat mensen die geen benen hebben traag zijn, en dat ze daar niets aan kunnen doen. ik leef dus met ze mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das 't zelfde als zeggen dat mensen die geen benen meer hebben, aanstellers zijn omdat ze niet zo snel meer kunnen lopen
Natuurlijk kunnen die niet snel lopen! Maar dat maakt ze nog niet tot aanstellers
Zeggen dat mensen die depressief zijn, zeikerds zijn is van dezelfde strekking. Iemand die depressief is, is niet gelijk een zeikerd
En dit is jouw meest nuttige bijdrage in dit topic??quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee man, ik wil zeggen dat mensen die geen benen hebben traag zijn, en dat ze daar niets aan kunnen doen. ik leef dus met ze mee.
of wil je zeggen dat mensen die depressief zijn hun leven niet als tranendal zien? okay, als grijze nietszeggende neitsheid?
He, ik kan me totaal niet voorstellen dat ik verliefd ga worden. Ik geloof dat ik het ook nog nooit geweest ben (hoewel ik in het verleden een paar keer een vriendin heb gehad).quote:
Oh ik ben zooo vaak verliefd geweest, niet leuk meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
He, ik kan me totaal niet voorstellen dat ik verliefd ga worden. Ik geloof dat ik het ook nog nooit geweest ben (hoewel ik in het verleden een paar keer een vriendin heb gehad).
Bij mij is het juist andersomquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ik ben zooo vaak verliefd geweest, niet leuk meer
Zeker niet omdat het meestal onbeantwoord bleef lol
Bedoel je dat mensen heel vaak verliefd werden op jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je dat mensen heel vaak verliefd werden op jou?Best vaak voor gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ben lief schijnbaar... is het vaakst genoemde argument...
Ik heb geen argument waarom ik op iemand verliefd werd, het gebeurde gewoon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Best vaak voor gekomen![]()
Nee ben lief schijnbaar... is het vaakst genoemde argument...
Bij mij zijn er in mijn leven 3 meisjes op mij verliefd geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ik ben zooo vaak verliefd geweest, niet leuk meer
Zeker niet omdat het meestal onbeantwoord bleef lol
Waar ik nu mee ga is net een kloon van mijn eerste liefdequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen argument waarom ik op iemand verliefd werd, het gebeurde gewoon!
En, nog een leuke Berlijnse aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien mijn woordspeling niet
Anyway, ook al ben ik vanochtend uit Berlijn gekomen, ik heb vandaag alweer wat nieuwe mensen ontmoet! Ging heel snel allemaal! Tis nu al een toffe dag!
Goede vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat denk je dat je nu nog leuk zal vinden?
Zo heel duur is het leven niet. Een trip, een reis, beetje slim geld sparen, hard werken. Goede uitgaves doen. Ik spendeer op mijn vakanties vrij weinig. Mijn trip naar Florida volgende maand is puur en alleen een return ticket, overnachting is bij vrienden, eten waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Cue_ het volgende:
s_e soms vraag ik mij echt af waar je in godsnaam het geld vandaan haalt om dat alles maar te doen
We zijn ziek?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen. Maar depro's kunnen er niets aan doen dat ze zeikerds zijn, ze zijn immers ziek.
Nee maar het zal vast kietelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Maanvis het volgende:
iemand van jullie hier ervaring met kieteltherapie?
Ignore the moonfishquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit is jouw meest nuttige bijdrage in dit topic??
Waar zeg ik dat mensen die depressief zijn, hun leven niet zien als tranendal/als grijze nietszeggende neitsheid?
Je trekt het leven grijs zien en zeikerd over 1 kam en das natuurlijk zo krom als wat, maar goed, jij bent maanvis en het enige dat jij kan is fokken en stoken. Moet ik soms een TR gaan plaatsen speciaal voor jou straks?
Of kan je vanaf deze post wel inhoudelijk reageren?
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Detroit het volgende:
[..]
En, nog een leuke Berlijnse aan de haak geslagen?.
Vrouwen, je kunt ze nog zo haten, als ze met een lief koppie leuk naar je glimlachen vind je ze allemaal weer lief.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!
(je weet wat mooie vrouwen en 25+ graden betekent he?)
Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was!![]()
Hee, en heel veel plezier in Berlijn!
Yeaah indeed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef Cue_ het volgende:
Yeaaah minthy
hier wel oke avond gehad. te vroeg naar huis, maarja morgen werken.
Morgen nog altijd borrel en bezoek. Gister heeft ook nog een goede vriend gebeld
Jah.. gaa weer eens lekker. Waarom ging ik ook alweer naar de psych?
Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef minthy het volgende:
Het was een goede keuze om vanavond de deur uit te gaan. Het was niet al te druk, gewoon gezellig. Geen last van angsten gehad
Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )
Met die grijze? Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!
Oh, ga zo spa blauw'en met de zen-master!
Ik denk niet dat je echte twijfel hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekken
[..]
Met die grijze? Veel plezier!
Nou ja, toch altijd maar afwachten hoe het echt gaat in zo'n mensenmassa. Exposure is en blijft belangrijk doch spannendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je echte twijfel had. En yes, met die Grijze!
Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoor
Yo yo! En als we gek doen wordt het een colaatje! Heb er al eentje voor onderweg iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Hitte: ben er ook niet voor gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressie
Haha, inderdaad. Ik heb helaas niks kunnen fixen, moest rennen naar de trein. Zwetende sticky bende. Tot over een half uur op het station!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Yo yo! En als we gek doen wordt het een colaatje! Heb er al eentje voor onderweg iig.
Haha, dan slaan we de knuffel over!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ik heb helaas niks kunnen fixen, moest rennen naar de trein. Zwetende sticky bende. Tot over een half uur op het station!
Nouja ik vind meer het hele gezeur over het weer altijd erg. Daarbij dat je dan ineens naar buiten MOET. Iedereen gezellig doen met terrasjes/zwemmen en alles en ik ben alleenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressie
Ik herken het wel hoor, waarom ga je niet mee naar buiten? Ah kom op joh, lekker mee doen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik vind meer het hele gezeur over het weer altijd erg. Daarbij dat je dan ineens naar buiten MOET. Iedereen gezellig doen met terrasjes/zwemmen en alles en ik ben alleen. Zomerkleding
![]()
Zweten
Vrolijkheid van iedereen ineens
Gezeur over rokjes enzo
Yes, ben er binnen 2 minutenquote:
Tja doordat laatste vind ik de zon gewoon kut icm het geen vrienden ervoor hebben. Anders was ik wss ook altijd buiten te vinden en onder de mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik herken het wel hoor, waarom ga je niet mee naar buiten? Ah kom op joh, lekker mee doen!Ik krijg er automatisch jeuk van.
Ik snap de kleding issues ook wel. Mensen die zich te dik, te lelijk of wat dan ook vinden durven dan natuurlijk nog minder over straat. Jammer is dat altijd. Die graatmagere siliconen bimbo's die elke dag liggen te zonnen in die zon apparaten zijn qua omgang echg erger.
Nou dat scheelt echt wel! Winter, koud, nat, donker == instant depressie bij mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Nogal veel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah pff, wat kan online negativiteit jou nou schelen?
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dat scheelt echt wel! Winter, koud, nat, donker == instant depressie bij mij![]()
![]()
Dat was het uiteraard! Soort van prive les :p Had ook niet anders van Gray verwachtquote:En veel plezier!
Waarom?quote:
Dank gozer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!
(je weet wat mooie vrouwen en 25+ graden betekent he?)
Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was!![]()
Hee, en heel veel plezier in Berlijn!
Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggen
Ik houd van licht en warm weer, dan voel ik me vrij en hoef ik niet met een dik pak kleding rond te lopen. Dat en ik heb een hekel aan winters donker weer. Dan zit ik het liefst binnen (is wel gezellig, maar niet als je dat maanden achtereen -moet- doen). Zomer geeft me een gevoel van vrijheid, alles is groen, overal vogels die fluiten, de natuur is op z'n best. In de winter is alles dood, koud, nat en hard.
Dat en ik krijg na een fiks koude winter nog een leuke energierekening als cadeau ook
Ik kan me gewoon echt-niet voorstellen dat mensen ervan houden om dik ingepakt te -moeten- zijn, om lekker buiten door de hagel een wandeling te maken of boodschappen moeten doen.
Dat gekloot altijd met die fietslampjes, modder en pekel op m'n fiets. En sport beoefenen is veel prettiger in lekker weer, ik kan zo nog wel even doorgaan!
Edit:Ik vergat nog iets heel belangrijksEcht he, vrouwmensen zien er nog beter uit zonder kleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat was het uiteraard! Soort van prive les :p Had ook niet anders van Gray verwacht
Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef Detroit het volgende:
Maar s_e, hoe was het vandaag op die meet met ene Grijs?.
Hier duurt het ook al zo bezopen lang, ik zal er maandag nog eens achteraan gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
Pff, het hele proces laat nogal op zich wachten zeg. Bel ik vanochtend op, hadden ze vandaag en maandag 'een probleempje' met de planning, niemand aanwezig dus. Kan pas dinsdag aanstaande weer bellen.
Heb je toevallig ook vernomen of s_e van deze Grijs dingen heeft geleerd die zijn leven weer op de rit zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was!
En het goeie nieuws is, het blijft voorlopig nog warm!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt he, vrouwmensen zien er nog beter uit zonder kleren.
Dat vernam ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was!
Uiteraard. Gray was precies zoals ik verwachtte, En straalt toch wel meer rust uit ivg met s_e'tje. Nog genoeg werk aan de winkel voor deze elf.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook vernomen of s_e van deze Grijs dingen heeft geleerd die zijn leven weer op de rit zetten?.
Same, maar dan om hem te vervroegen. Valt me wel op dat ik hier vooral gezeik lees over psychs, dat ze er niet zijn etc. Ik kan eigenlijk altijd langs wanneer ik dat zou willen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier duurt het ook al zo bezopen lang, ik zal er maandag nog eens achteraan gaan![]()
Nou ja, ik weet dat wachtlijsten soms lang kunnen zijn want ik werk er zelf ook mee. Ik wil er ook niet over zeiken maar een start van het proces zou wel een keertje gewenst zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Same, maar dan om hem te vervroegen. Valt me wel op dat ik hier vooral gezeik lees over psychs, dat ze er niet zijn etc. Ik kan eigenlijk altijd langs wanneer ik dat zou willen.
Meeste van de wachtlijsten zijn grote onzin. Mijn vader werkt in een ziekenhuis en hij heeft wel eens gebeld of ik een scan kon krijgen omdat de verzekeraar zei dat er een 6 week wachtrij was! Hij belde op naar de directe verantwoordelijke, ik kon evt. direct langs komenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat wachtlijsten soms lang kunnen zijn want ik werk er zelf ook mee. Ik wil er ook niet over zeiken maar een start van het proces zou wel een keertje gewenst zijn
Waarom doet het pijn? Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daarom.
Nee![]()
Gewoon irritant en doet pijn hoor
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggen
Ik houd van licht en warm weer, dan voel ik me vrij en hoef ik niet met een dik pak kleding rond te lopen. Dat en ik heb een hekel aan winters donker weer. Dan zit ik het liefst binnen (is wel gezellig, maar niet als je dat maanden achtereen -moet- doen). Zomer geeft me een gevoel van vrijheid, alles is groen, overal vogels die fluiten, de natuur is op z'n best. In de winter is alles dood, koud, nat en hard.
Dat en ik krijg na een fiks koude winter nog een leuke energierekening als cadeau ook
Ik kan me gewoon echt-niet voorstellen dat mensen ervan houden om dik ingepakt te -moeten- zijn, om lekker buiten door de hagel een wandeling te maken of boodschappen moeten doen.
Dat gekloot altijd met die fietslampjes, modder en pekel op m'n fiets. En sport beoefenen is veel prettiger in lekker weer, ik kan zo nog wel even doorgaan!
Edit:Ik vergat nog iets heel belangrijksRespect, zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben sowieso geen kou kleum en winter s_e of zomer s_e zal niet een groot verschil zijn qua kleding. Sjaal en gloves doe ik sowieso niet aan. Donker is intrigerend. Door de natte bossen rennen met storm in het pikkedonker en muziek op de oren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Omdat ik geen Turk ben! Kutgeintjes iedere keerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom doet het pijn? Waarom?
Omdat jij hoopt dat anderen je anders zien?
Omdat iemand die jou belachelijk maakt het per definitie pijn voor je zal geven?
Fausti, al zal je me de huid vol schelden, I don't care
Bij ons is daar geen sprake van, dan moet er maar net iemand uitgeplaatst worden. Geen idee of het bij een behandelende instelling zo werkt maar een bureaucratisch geneuzel is het vaak wélquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Meeste van de wachtlijsten zijn grote onzin. Mijn vader werkt in een ziekenhuis en hij heeft wel eens gebeld of ik een scan kon krijgen omdat de verzekeraar zei dat er een 6 week wachtrij was! Hij belde op naar de directe verantwoordelijke, ik kon evt. direct langs komen.
Ach, ik merk dat er altijd wel wat te regelen valt. Altijd netjes blijven, desnoods komt de psych een uurtje eerder naar zijn werk of blijft hij een uurtje langer zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij ons is daar geen sprake van, dan moet er maar net iemand uitgeplaatst worden. Geen idee of het bij een behandelende instelling zo werkt maar een bureaucratisch geneuzel is het vaak wél
Dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Omdat ik geen Turk ben! Kutgeintjes iedere keer
Vanwaar al die aggresssie? Fuck ik lijk Gray wel! Haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef FAUSTI het volgende:
Hetzelfde denkt er zo'n fuckneus van een buitenstaander mij even te vertellen, hoe alles in elkaar steekt zit er al bijna 20 jaar bij![]()
Homo
De fucking relnicht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef FAUSTI het volgende:
Hetzelfde denkt er zo'n fuckneus van een buitenstaander mij even te vertellen, hoe alles in elkaar steekt zit er al bijna 20 jaar bij![]()
Homo
We gaan het zien, vooralsnog wacht ik al maanden!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ach, ik merk dat er altijd wel wat te regelen valt. Altijd netjes blijven, desnoods komt de psych een uurtje eerder naar zijn werk of blijft hij een uurtje langer zitten.Misschien heb ik gewoon tot dusverre altijd mazzel gehad hoor? Kan ook.
Als ik mensen vraag waar ik vandaan kom (zeg maar wat mijn achtergrond is), dan hoor ik de gekste dingen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Omdat ik geen Turk ben! Kutgeintjes iedere keer
Je bent het kind van een alianware computer en bill gates?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik mensen vraag waar ik vandaan kom (zeg maar wat mijn achtergrond is), dan hoor ik de gekste dingen!
Do say? Vertel!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik mensen vraag waar ik vandaan kom (zeg maar wat mijn achtergrond is), dan hoor ik de gekste dingen!
Misschienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent het kind van een alianware computer en bill gates?
Heeft weinig zin als je niet weet hoe ik er uit ziequote:
Omdat ik het niet ben klaar!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dus? Je bent geen Turk, daarom doet het pijn? Waarom doet het pijn? Ik meen het serieus
Kut geintjes? So what?
Als er iemand belletje gaat trekken aan mijn deur doet me dat ook niks hoor. En als ze mijn aandacht zoeken wacht ik netjes tot ze over de schreef gaan en dan kunnen ze netjes opdonderen. Niet toegeven helpt mijn inziens altijd.
Ik haat zequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vanwaar al die aggresssie? Fuck ik lijk Gray wel! Haha.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Heeft weinig zin als je niet weet hoe ik er uit zieMoet ik hier uit nou lezen dat je me wil meetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Maar ben wel benieuwd. Normaliter heb ik het wel goed, ben vrij goed in gokken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Kut is dat he? Ik herken het wel hoor. Eerst na een periode een label krijgen of iig een richting uitgestuurd worden. Je denkt dan, hehe! Eindelijk! We kunnen aan de slag om onze problemen op te lossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik vind het hele wachten zo... vermoeiend. Ik weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven.
Een aantal weken is er iets gebeurd dat me heeft gebracht tot waar ik nu ben. In eerste instantie heb ik ruim twee weken lang rondgelopen als een soort zombie. Niets interesseerde me. Deed m'n werk wel (en ook gewoon normaal), maar zocht verder geen contact met collega's, vrienden of familie. Toen kwam er een avond dat ik instortte en volledig wanhopig m'n moeder heb opgebeld. Mijn ouders hebben me de volgende dag opgehaald en m'n moeder heeft een afspraak gemaakt voor me bij de huisarts.
De huisarts zou me aanmelden bij een hulpinstantie, maar ik moest dus eerst wachten op de brief met de oproep. Die brief kwam dus vrij laat, onder andere door het verschil tussen mijn officiële woonadres en mijn postadres (woon op kamers). Blijken die lui welgeteld 1 uurtje per dag bereikbaar te zijn. Kon dus pas vanochtend bellen. Heb ik alleen wat praktische zaken met de belmiep kunnen regelen, want er was niemand aanwezig en maandag aanstaande ook al niet.
Terwijl ik juist nu enorm de drive heb om er mee aan de slag te gaan. Veel inzichten heb ik al jarenlang, heb er alleen nooit iets mee gedaan. Ik ben sowieso niet iemand die makkelijk om hulp vraagt en daarnaast dacht ik: ach, stel je niet zo aan.
Verder zijn er nog een aantal andere (belangrijke) processen in gang gezet, maar ook daarbij is het weer wachten, wachten, wachten.
That's affirmative!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moet ik hier uit nou lezen dat je me wil meeten? Maar ben wel benieuwd. Normaliter heb ik het wel goed, ben vrij goed in gokken.
Ja, maar die zolderkamer hè... Al wordt het wel aardig warm daarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
That's affirmative!
Ik zou iedereen in dit topic wel willen meeten, volgens mij zijn jullie stuk voor stuk allemaal interessante mensen (behalve maanvis natuurlijk!)
Zweet me helemaal droog op m'n zolder nuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar die zolderkamer hè... Al wordt het wel aardig warm daar
Hier ook, ik heb de airco maar aangezetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zweet me helemaal droog op m'n zolder nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |