abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:30:05 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129103165
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dit is jouw meest nuttige bijdrage in dit topic??

Waar zeg ik dat mensen die depressief zijn, hun leven niet zien als tranendal/als grijze nietszeggende neitsheid?

Je trekt het leven grijs zien en zeikerd over 1 kam en das natuurlijk zo krom als wat, maar goed, jij bent maanvis en het enige dat jij kan is fokken en stoken. Moet ik soms een TR gaan plaatsen speciaal voor jou straks?

Of kan je vanaf deze post wel inhoudelijk reageren?
Ignore the moonfish ;) ook geen tr plaatsen....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129104912
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Detroit het volgende:

[..]

En, nog een leuke Berlijnse aan de haak geslagen? :P.
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien! :Y
(je weet wat mooie vrouwen en 25+ graden betekent he? :P )

Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was! _O-

Hee, en heel veel plezier in Berlijn! ^O^
pi_129105382
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was! _O-

Vrouwen, je kunt ze nog zo haten, als ze met een lief koppie leuk naar je glimlachen vind je ze allemaal weer lief.
Rustig aan.
pi_129108136
Het was een goede keuze om vanavond de deur uit te gaan. Het was niet al te druk, gewoon gezellig. Geen last van angsten gehad *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:36:08 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129108179
Yeaaah minthy *O*

hier wel oke avond gehad. te vroeg naar huis, maarja morgen werken.
Morgen nog altijd borrel en bezoek. Gister heeft ook nog een goede vriend gebeld O+
Jah.. gaa weer eens lekker. Waarom ging ik ook alweer naar de psych? :')
pi_129109319
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef Cue_ het volgende:
Yeaaah minthy *O*

hier wel oke avond gehad. te vroeg naar huis, maarja morgen werken.
Morgen nog altijd borrel en bezoek. Gister heeft ook nog een goede vriend gebeld O+
Jah.. gaa weer eens lekker. Waarom ging ik ook alweer naar de psych? :')
Yeaah indeed! :P

Dat laatste is herkenbaar, zo heb ik al heel vaak gedacht en ook hulp afgewezen, "want nu gaat het weer dikke prima, ik moet me niet aanstellen" :')
Tante minthy!! O+
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:29:28 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129111701
Goeiemorgen!
Weer zo'n zonnige dag, lekker! Mijn huis is een sauna, but who cares? Bijna weekend en ik ga vanmiddag een nieuwe telefoon kopen, yeahhhh
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129112425
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef minthy het volgende:
Het was een goede keuze om vanavond de deur uit te gaan. Het was niet al te druk, gewoon gezellig. Geen last van angsten gehad *O*
Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129118323
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!

Oh, ga zo spa blauw'en met de zen-master!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_129118413
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )
Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekken :P
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!

Met die grijze? Veel plezier! ^O^
Tante minthy!! O+
pi_129118453
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekken :P

[..]

Met die grijze? Veel plezier! ^O^
Ik denk niet dat je echte twijfel had ;). En yes, met die Grijze!
pi_129118587
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je echte twijfel had ;). En yes, met die Grijze!
Nou ja, toch altijd maar afwachten hoe het echt gaat in zo'n mensenmassa. Exposure is en blijft belangrijk doch spannend :P

Excuus, met hoofdletter uiteraard :@
Tante minthy!! O+
  vrijdag 19 juli 2013 @ 13:09:13 #49
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129118967
quote:
Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoor
pi_129120725
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoor
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressie :D
pi_129120900
quote:

Yo yo! En als we gek doen wordt het een colaatje! Heb er al eentje voor onderweg iig. 8-)
pi_129120994
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressie :D
Hitte: ben er ook niet voor gemaakt. :{w
pi_129121004
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Yo yo! En als we gek doen wordt het een colaatje! Heb er al eentje voor onderweg iig. 8-)
Haha, inderdaad. Ik heb helaas niks kunnen fixen, moest rennen naar de trein. Zwetende sticky bende. Tot over een half uur op het station!
pi_129121415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Ik heb helaas niks kunnen fixen, moest rennen naar de trein. Zwetende sticky bende. Tot over een half uur op het station!
Haha, dan slaan we de knuffel over! :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:22:59 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129121596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:

Nouja ik vind meer het hele gezeur over het weer altijd erg. Daarbij dat je dan ineens naar buiten MOET. Iedereen gezellig doen met terrasjes/zwemmen en alles en ik ben alleen ;( . Zomerkleding :X :r Zweten :X Vrolijkheid van iedereen ineens :( Gezeur over rokjes enzo :X
pi_129121976
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja ik vind meer het hele gezeur over het weer altijd erg. Daarbij dat je dan ineens naar buiten MOET. Iedereen gezellig doen met terrasjes/zwemmen en alles en ik ben alleen ;( . Zomerkleding :X :r Zweten :X Vrolijkheid van iedereen ineens :( Gezeur over rokjes enzo :X
Ik herken het wel hoor, waarom ga je niet mee naar buiten? Ah kom op joh, lekker mee doen! :') Ik krijg er automatisch jeuk van.

Ik snap de kleding issues ook wel. Mensen die zich te dik, te lelijk of wat dan ook vinden durven dan natuurlijk nog minder over straat. Jammer is dat altijd. Die graatmagere siliconen bimbo's die elke dag liggen te zonnen in die zon apparaten zijn qua omgang echg erger.
pi_129121994
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, dan slaan we de knuffel over! :P
Yes, ben er binnen 2 minuten :)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 14:35:03 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129122012
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik herken het wel hoor, waarom ga je niet mee naar buiten? Ah kom op joh, lekker mee doen! :') Ik krijg er automatisch jeuk van.

Ik snap de kleding issues ook wel. Mensen die zich te dik, te lelijk of wat dan ook vinden durven dan natuurlijk nog minder over straat. Jammer is dat altijd. Die graatmagere siliconen bimbo's die elke dag liggen te zonnen in die zon apparaten zijn qua omgang echg erger.
Tja doordat laatste vind ik de zon gewoon kut icm het geen vrienden ervoor hebben. Anders was ik wss ook altijd buiten te vinden en onder de mensen :')
Maar nu, nu haat ik echt op alles eromheen :+
pi_129122217
quote:

Nou dat scheelt echt wel! Winter, koud, nat, donker == instant depressie bij mij :') :P

En veel plezier!
pi_129122478
Zelfs online maakt men grapjes over mij ;(
pi_129122797
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:48 schreef FAUSTI het volgende:
Zelfs online maakt men grapjes over mij ;(
Ah pff, wat kan online negativiteit jou nou schelen? :D
pi_129122860
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah pff, wat kan online negativiteit jou nou schelen? :D
Nogal veel eerlijk gezegd ;(
pi_129129824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou dat scheelt echt wel! Winter, koud, nat, donker == instant depressie bij mij :') :P
Waarom?

quote:
En veel plezier!
Dat was het uiteraard! Soort van prive les :p Had ook niet anders van Gray verwacht ;)
pi_129129837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:58 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Nogal veel eerlijk gezegd ;(
Waarom?
pi_129131765
Pff, het hele proces laat nogal op zich wachten zeg. Bel ik vanochtend op, hadden ze vandaag en maandag 'een probleempje' met de planning, niemand aanwezig dus. Kan pas dinsdag aanstaande weer bellen.
Live for now, forget forever
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:02:09 #66
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_129132031
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dank gozer!
Een glimlach kan een dag wel ultiem leuk maken zoals jij ervaren hebt. Tegenwoordig probeer ik dat ook vaker, beetje glimlachen tegen mensen, er een terugkrijgen van een leuke dame maakt mijn humeur wel. :D.

OT: wat is het hier leuk in Berlijn. :D. Hip volk hier in Friedrichshain, het is alsof ik nog steeds in Amsterdam ben gezien het gehalte hipsters, al is Berlijn dan anders en spannend.

For a moment forget all my sorrows. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:10:20 #67
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_129132297
Maar s_e, hoe was het vandaag op die meet met ene Grijs? ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_129132678
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom?
Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggen :)
Ik houd van licht en warm weer, dan voel ik me vrij en hoef ik niet met een dik pak kleding rond te lopen. Dat en ik heb een hekel aan winters donker weer. Dan zit ik het liefst binnen (is wel gezellig, maar niet als je dat maanden achtereen -moet- doen). Zomer geeft me een gevoel van vrijheid, alles is groen, overal vogels die fluiten, de natuur is op z'n best. In de winter is alles dood, koud, nat en hard.

Dat en ik krijg na een fiks koude winter nog een leuke energierekening als cadeau ook :')

Ik kan me gewoon echt-niet voorstellen dat mensen ervan houden om dik ingepakt te -moeten- zijn, om lekker buiten door de hagel een wandeling te maken of boodschappen moeten doen.
Dat gekloot altijd met die fietslampjes, modder en pekel op m'n fiets. En sport beoefenen is veel prettiger in lekker weer, ik kan zo nog wel even doorgaan! :P

Edit:Ik vergat nog iets heel belangrijks :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129132750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggen :)
Ik houd van licht en warm weer, dan voel ik me vrij en hoef ik niet met een dik pak kleding rond te lopen. Dat en ik heb een hekel aan winters donker weer. Dan zit ik het liefst binnen (is wel gezellig, maar niet als je dat maanden achtereen -moet- doen). Zomer geeft me een gevoel van vrijheid, alles is groen, overal vogels die fluiten, de natuur is op z'n best. In de winter is alles dood, koud, nat en hard.

Dat en ik krijg na een fiks koude winter nog een leuke energierekening als cadeau ook :')

Ik kan me gewoon echt-niet voorstellen dat mensen ervan houden om dik ingepakt te -moeten- zijn, om lekker buiten door de hagel een wandeling te maken of boodschappen moeten doen.
Dat gekloot altijd met die fietslampjes, modder en pekel op m'n fiets. En sport beoefenen is veel prettiger in lekker weer, ik kan zo nog wel even doorgaan! :P

Edit:Ik vergat nog iets heel belangrijks :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, vrouwmensen zien er nog beter uit zonder kleren.
Rustig aan.
pi_129135176
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat was het uiteraard! Soort van prive les :p Had ook niet anders van Gray verwacht ;)
:P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef Detroit het volgende:
Maar s_e, hoe was het vandaag op die meet met ene Grijs? ;).
Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was! 8-)
pi_129135257
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
Pff, het hele proces laat nogal op zich wachten zeg. Bel ik vanochtend op, hadden ze vandaag en maandag 'een probleempje' met de planning, niemand aanwezig dus. Kan pas dinsdag aanstaande weer bellen.
Hier duurt het ook al zo bezopen lang, ik zal er maandag nog eens achteraan gaan |:( :')
Tante minthy!! O+
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:37:33 #72
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_129135695
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Gray het volgende:

[..]

:P

[..]

Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was! 8-)
Heb je toevallig ook vernomen of s_e van deze Grijs dingen heeft geleerd die zijn leven weer op de rit zetten? :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')