Ignore the moonfishquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit is jouw meest nuttige bijdrage in dit topic??
Waar zeg ik dat mensen die depressief zijn, hun leven niet zien als tranendal/als grijze nietszeggende neitsheid?
Je trekt het leven grijs zien en zeikerd over 1 kam en das natuurlijk zo krom als wat, maar goed, jij bent maanvis en het enige dat jij kan is fokken en stoken. Moet ik soms een TR gaan plaatsen speciaal voor jou straks?
Of kan je vanaf deze post wel inhoudelijk reageren?

Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Detroit het volgende:
[..]
En, nog een leuke Berlijnse aan de haak geslagen?.

Vrouwen, je kunt ze nog zo haten, als ze met een lief koppie leuk naar je glimlachen vind je ze allemaal weer lief.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!
(je weet wat mooie vrouwen en 25+ graden betekent he?)
Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was!![]()
Hee, en heel veel plezier in Berlijn!

Yeaah indeed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef Cue_ het volgende:
Yeaaah minthy
hier wel oke avond gehad. te vroeg naar huis, maarja morgen werken.
Morgen nog altijd borrel en bezoek. Gister heeft ook nog een goede vriend gebeld
Jah.. gaa weer eens lekker. Waarom ging ik ook alweer naar de psych?

Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef minthy het volgende:
Het was een goede keuze om vanavond de deur uit te gaan. Het was niet al te druk, gewoon gezellig. Geen last van angsten gehad

Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )
Met die grijze? Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!
Oh, ga zo spa blauw'en met de zen-master!

Ik denk niet dat je echte twijfel hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekken
[..]
Met die grijze? Veel plezier!

Nou ja, toch altijd maar afwachten hoe het echt gaat in zo'n mensenmassa. Exposure is en blijft belangrijk doch spannendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je echte twijfel had. En yes, met die Grijze!

Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!

Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoor

Yo yo! En als we gek doen wordt het een colaatje! Heb er al eentje voor onderweg iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:

Hitte: ben er ook niet voor gemaakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressie

Haha, inderdaad. Ik heb helaas niks kunnen fixen, moest rennen naar de trein. Zwetende sticky bende. Tot over een half uur op het station!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Yo yo! En als we gek doen wordt het een colaatje! Heb er al eentje voor onderweg iig.

Haha, dan slaan we de knuffel over!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Ik heb helaas niks kunnen fixen, moest rennen naar de trein. Zwetende sticky bende. Tot over een half uur op het station!

Nouja ik vind meer het hele gezeur over het weer altijd erg. Daarbij dat je dan ineens naar buiten MOET. Iedereen gezellig doen met terrasjes/zwemmen en alles en ik ben alleenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressie

Ik herken het wel hoor, waarom ga je niet mee naar buiten? Ah kom op joh, lekker mee doen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik vind meer het hele gezeur over het weer altijd erg. Daarbij dat je dan ineens naar buiten MOET. Iedereen gezellig doen met terrasjes/zwemmen en alles en ik ben alleen. Zomerkleding
![]()
Zweten
Vrolijkheid van iedereen ineens
Gezeur over rokjes enzo

Yes, ben er binnen 2 minutenquote:

Tja doordat laatste vind ik de zon gewoon kut icm het geen vrienden ervoor hebben. Anders was ik wss ook altijd buiten te vinden en onder de mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik herken het wel hoor, waarom ga je niet mee naar buiten? Ah kom op joh, lekker mee doen!Ik krijg er automatisch jeuk van.
Ik snap de kleding issues ook wel. Mensen die zich te dik, te lelijk of wat dan ook vinden durven dan natuurlijk nog minder over straat. Jammer is dat altijd. Die graatmagere siliconen bimbo's die elke dag liggen te zonnen in die zon apparaten zijn qua omgang echg erger.

Nou dat scheelt echt wel! Winter, koud, nat, donker == instant depressie bij mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:

Nogal veel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah pff, wat kan online negativiteit jou nou schelen?

Waarom?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou dat scheelt echt wel! Winter, koud, nat, donker == instant depressie bij mij![]()
![]()
Dat was het uiteraard! Soort van prive les :p Had ook niet anders van Gray verwachtquote:En veel plezier!

Waarom?quote:

Dank gozer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!
(je weet wat mooie vrouwen en 25+ graden betekent he?)
Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was!![]()
Hee, en heel veel plezier in Berlijn!

Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan je niet precies uitleggen waarom, daar ik het antwoord ook niet weet, maar ik zal proberen het uit te leggen
Ik houd van licht en warm weer, dan voel ik me vrij en hoef ik niet met een dik pak kleding rond te lopen. Dat en ik heb een hekel aan winters donker weer. Dan zit ik het liefst binnen (is wel gezellig, maar niet als je dat maanden achtereen -moet- doen). Zomer geeft me een gevoel van vrijheid, alles is groen, overal vogels die fluiten, de natuur is op z'n best. In de winter is alles dood, koud, nat en hard.
Dat en ik krijg na een fiks koude winter nog een leuke energierekening als cadeau ook
Ik kan me gewoon echt-niet voorstellen dat mensen ervan houden om dik ingepakt te -moeten- zijn, om lekker buiten door de hagel een wandeling te maken of boodschappen moeten doen.
Dat gekloot altijd met die fietslampjes, modder en pekel op m'n fiets. En sport beoefenen is veel prettiger in lekker weer, ik kan zo nog wel even doorgaan!
Edit:Ik vergat nog iets heel belangrijksEcht he, vrouwmensen zien er nog beter uit zonder kleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.

quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat was het uiteraard! Soort van prive les :p Had ook niet anders van Gray verwacht
Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:10 schreef Detroit het volgende:
Maar s_e, hoe was het vandaag op die meet met ene Grijs?.

Hier duurt het ook al zo bezopen lang, ik zal er maandag nog eens achteraan gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Vogeltje88 het volgende:
Pff, het hele proces laat nogal op zich wachten zeg. Bel ik vanochtend op, hadden ze vandaag en maandag 'een probleempje' met de planning, niemand aanwezig dus. Kan pas dinsdag aanstaande weer bellen.

Heb je toevallig ook vernomen of s_e van deze Grijs dingen heeft geleerd die zijn leven weer op de rit zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Ik vernam dat het hartstikke ontspannen was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |