quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedoel je dat mensen heel vaak verliefd werden op jou?Best vaak voor gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ben lief schijnbaar... is het vaakst genoemde argument...
Ik heb geen argument waarom ik op iemand verliefd werd, het gebeurde gewoon!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Best vaak voor gekomen![]()
Nee ben lief schijnbaar... is het vaakst genoemde argument...
Bij mij zijn er in mijn leven 3 meisjes op mij verliefd geworden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh ik ben zooo vaak verliefd geweest, niet leuk meer
Zeker niet omdat het meestal onbeantwoord bleef lol
Waar ik nu mee ga is net een kloon van mijn eerste liefdequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen argument waarom ik op iemand verliefd werd, het gebeurde gewoon!
En, nog een leuke Berlijnse aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zien mijn woordspeling niet
Anyway, ook al ben ik vanochtend uit Berlijn gekomen, ik heb vandaag alweer wat nieuwe mensen ontmoet! Ging heel snel allemaal! Tis nu al een toffe dag!
Goede vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat denk je dat je nu nog leuk zal vinden?
Zo heel duur is het leven niet. Een trip, een reis, beetje slim geld sparen, hard werken. Goede uitgaves doen. Ik spendeer op mijn vakanties vrij weinig. Mijn trip naar Florida volgende maand is puur en alleen een return ticket, overnachting is bij vrienden, eten waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:31 schreef Cue_ het volgende:
s_e soms vraag ik mij echt af waar je in godsnaam het geld vandaan haalt om dat alles maar te doen
We zijn ziek?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggen. Maar depro's kunnen er niets aan doen dat ze zeikerds zijn, ze zijn immers ziek.
Nee maar het zal vast kietelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Maanvis het volgende:
iemand van jullie hier ervaring met kieteltherapie?
Ignore the moonfishquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dit is jouw meest nuttige bijdrage in dit topic??
Waar zeg ik dat mensen die depressief zijn, hun leven niet zien als tranendal/als grijze nietszeggende neitsheid?
Je trekt het leven grijs zien en zeikerd over 1 kam en das natuurlijk zo krom als wat, maar goed, jij bent maanvis en het enige dat jij kan is fokken en stoken. Moet ik soms een TR gaan plaatsen speciaal voor jou straks?
Of kan je vanaf deze post wel inhoudelijk reageren?
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Detroit het volgende:
[..]
En, nog een leuke Berlijnse aan de haak geslagen?.
Vrouwen, je kunt ze nog zo haten, als ze met een lief koppie leuk naar je glimlachen vind je ze allemaal weer lief.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel veel mooie vrouwen gezien!
(je weet wat mooie vrouwen en 25+ graden betekent he?)
Maar helaas zag er geen mij zitten. Wel nog een vriendelijke goede middag + glimlach gehad van een leuke vakkenvulster vandaag (in Nederland nog wel), maakte m'n dag alleen nog maar beter dan ie al was!![]()
Hee, en heel veel plezier in Berlijn!
Yeaah indeed!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef Cue_ het volgende:
Yeaaah minthy
hier wel oke avond gehad. te vroeg naar huis, maarja morgen werken.
Morgen nog altijd borrel en bezoek. Gister heeft ook nog een goede vriend gebeld
Jah.. gaa weer eens lekker. Waarom ging ik ook alweer naar de psych?
Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef minthy het volgende:
Het was een goede keuze om vanavond de deur uit te gaan. Het was niet al te druk, gewoon gezellig. Geen last van angsten gehad
Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo vroeg thuis? Ik heb die herrie van jullie tot ver in de nacht kunnen horen :- )
Met die grijze? Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!
Oh, ga zo spa blauw'en met de zen-master!
Ik denk niet dat je echte twijfel hadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, het was voor mij meer om te kijken of ik het zou trekken
[..]
Met die grijze? Veel plezier!
Nou ja, toch altijd maar afwachten hoe het echt gaat in zo'n mensenmassa. Exposure is en blijft belangrijk doch spannendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je echte twijfel had. En yes, met die Grijze!
Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is iedereen hier een stuk happier vanwege de zon, de hitte, het terrasje, het alles!
Ah, dan ben ik toch niet de enige! Ik heb een gruwelhekel aan zon, en alles met hitte, sauna, etc. Wordt er gruwelijk moody van. Koud, sneeuw, winter, dat is mijn pakkie an. Hitte is echt instant depressiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar word ik over het algemeen allemaal somberder van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |