Als niemand had gezegd dat het topic bijna vol was, was het me niet opgevallen. Nu bleef ik inderdaad loeren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Je zat gewoon op de loer he hexje? Geef het maar toe.
Dit is niet zo lief Tem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Hier: Corrie, en als zij kon denken, dan dacht zij: ik rijd met die rare grote kop van me, met al dat gebit, keihard tegen de wind in.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Hier: Corrie, en als zij kon denken, dan dacht zij: ik rijd met die rare grote kop van me, met al dat gebit, keihard tegen de wind in.
[ afbeelding ]
Maar jij zegt sowieso nooit iets verstandigs natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Mart kan dingen zeggen die ik zelf nooit zou zeggen.
Ik zie 'm ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef hexje het volgende:
Werkt het plaatje bij meerdere niet? Ik zie hem gewoon.
Ik doe niet eens moeite.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar jij zegt sowieso nooit iets verstandigs natuurlijk.
Vandaar het gebrek aan niveau hier. Gelukkig is Tem er nog om dat iets op te halen. Uit mij komt vandaag helemaal niks verstandigs.quote:
Maar wel heel goed door SP gedaan.quote:
Ben je ook mishandeld?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Het laatste stukje K&vdB red ik niet meerik val om.
quote:
Nee ken ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
One 500ml bottle of Spirytus Rektyfikowany equals 38 standard drinks, more than double the potentially lethal dose for an average adult, but it is available for around $60 off the shelf at Dan Murphy's stores and through internet distributors.
------------------------------
Kost me nog geen 10 euro. Zonder vooralsnog 1 voet op Poolse bodem gezet te hebben.
------------------------------
Voel opeens 'Breaking Bad' vibes.
Uiteraard niet, jij als ervaren drinkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Nee ken ik niet.(tuurlijk wel, daar gaan ze me niet mee foppen).
Ik sta anders wel zeer bewust 4 dagen droog, en haal ff niks in huis (eventjes geen enkele 1 drup C2H5OH).quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard niet, jij als ervaren drinker
Ik ben ook van plan eventjes te minderen, wat ik nog heb drink ik nog op en dan ook even een paar weken niks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik sta anders wel zeer bewust 4 dagen droog, en haal ff niks in huis (eventjes geen enkele 1 drup C2H5OH).
1 week niks, en dan zien we wel. Maar het is op papier best wel een avontuurlijke vakantie geworden (vaak vroeg uit de veren). Dus echt bont zal het ik het ook niet maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan eventjes te minderen, wat ik nog heb drink ik nog op en dan ook even een paar weken niks.
En als je dan wat drinkt (of veel drinkt) dan kom je je bed ook niet uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 week niks, en dan zien we wel. Maar het is op papier best wel een advontuurlijke vakantie geworden (vaak vroeg uit de veren). Dus echt bont zal het ik het ook niet maken.
Met een riotgun schieten met een kater, dat ga ik dus zeker niet doen. Staat wel op programma.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dan wat drinkt (of veel drinkt) dan kom je je bed ook niet uit.
DAT is zeker avontuurlijk en nee lijkt me geen goed idee, drinken en schieten. Waar ga je dan op schieten, of is het gewoon op een baan of zo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met een riotgun schieten met een kater, dat ga ik dus zeker niet doen. Staat wel op programma.
Nou dat dacht ik vorig jaar in Barcelona ook. Goed beroerd. Eerste move... hotel uit 30 meter gelopen (met dichtgeknepen oogjes) naar het eerste kraampje en gelijk 2 handgemaakte vruchtensapjes besteld en naar binnen geworpen. Toen ging het wel weer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dan wat drinkt (of veel drinkt) dan kom je je bed ook niet uit.
Op een schietbaan, met diverse (7) verschillende wapens. En dat om 10:00 s'ochtends. Uit het hotel vertrekken om 08:15 (die planning is gewoon waanzin).quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is zeker avontuurlijk en nee lijkt me geen goed idee, drinken en schieten. Waar ga je dan op schieten, of is het gewoon op een baan of zo?
Ik bleef dan meestal maar gewoon in bed liggen of op het strand, als je dan het water inging dan kwam je meestal wel weer een beetje bij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik vorig jaar in Barcelona ook. Goed beroerd. Eerste move... hotel uit 30 meter gelopen (met dichtgeknepen oogjes) naar het eerste kraampje en gelijk 2 handgemaakte vruchtensapjes besteld en naar binnen geworpen. Toen ging het wel weer.
Ze moesten wel lachen. "Está todo en buenas condiciones?"
Oh dat lijkt me best tof om een keer te proberen. Jij bent in ieder geval niet iemand die op vakantie gaat om te luideren. Dit is wel heel apart om in je vakantie te doen man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op een schietbaan, met diverse (7) verschillende wapens. En dat om 10:00 s'ochtends. Uit het hotel vertrekken om 08:15 (die planning is gewoon waanzin).
Valt wel mee, ik heb al behoorlijk wat (sport) schietervaring. Maar het lokkertje was dat mijn selectie vrijwel allemaal wapens zijn waar ik nog nooit eerder mee geschoten heb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
Oh dat lijkt me best tof om een keer te proberen. Jij bent in ieder geval niet iemand die op vakantie gaat om te luideren. Dit is wel heel apart om in je vakantie te doen man!
Dan is dan weer het voordeel dat jij zelf van alles en nog wat uit zit te zoeken, als je met een georganiseerde reis meegaat dan zou je dit never nooit gedaan hebben. Dan word je in je hotel gedumpt en misschien zijn er wat dagtripjes maar that's it.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb al behoorlijk wat (sport) schietervaring. Maar het lokkertje was dat mijn selectie vrijwel allemaal wapens zijn waar ik nog nooit eerder mee geschoten heb.
En het is niet echt een georganiseerde bedoeling... ga daar zelf langs met het openbaar vervoer.
Klopt. Want je betaald dan flink meer (wat in mijn optiek, geen enkele meerwaarde heeft).quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
Dan is dan weer het voordeel dat jij zelf van alles en nog wat uit zit te zoeken, als je met een georganiseerde reis meegaat dan zou je dit never nooit gedaan hebben.
In sommige gevallen is een vlucht gecombineerd met hotel boeken denk ik wel goedkoper hoor. maar zoiets als wat jij doet dat vind je sowieso niet in een reisgids. En een rondreis met gids (en irritante medevakantiegangers) lijkt me ook vreselijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt. Want je betaald dan flink meer (wat in mijn optiek, geen enkele meerwaarde heeft).
En je loopt met een hondenriem om achter een gids aan (Gruwel).
Vind jij jezelf wel een leuke collega?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef Uccie het volgende:
Soms heb je van die collega's (van andere vestiging) dat je zo blij bent dat het bijna weekend is en je ze met een beetje geluk nooit meer hoeft te zien
Van de zenuwen? Mollema kan zijn achterstand och niet meer inhalen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
Ik zat eventjes naar de stream van de TdF te kijken en heel gek, ik werd er helemaal misselijk van
Van wat mensen mij vertellen, ben ik zelfs een leuke collega.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind jij jezelf wel een leuke collega?
Alpe D'Huez is Nederlandse cultuur ja. Alhoewel een hoop mensen het als dronken idioten omschrijft.quote:
Ja, iedereen wil graag zien dat de tokkies aangepakt worden. Gouden formule.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Politie op je hielen is een ouderwetse topshow.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, iedereen wil graag zien dat de tokkies aangepakt worden. Gouden formule.
Dan ga je daar erover klagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is Fok! rustig trouwens zonder VS en Remlof. Zelfs de POL SC houdt zich relatief rustig deze dagen.
Ik ook, gewoon een stel dronken mongolen op die Berg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Ben het wel met die hoop mensen eens.
Voetbal= bord op schoot.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helemaal waar.
De enige andere kijkkeuze is Lingo. Tsja. Je moet wat doen in je eentje met het eten.
Mee eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon een stel dronken mongolen op die Berg.
Ik heb pas in de keuken gestaan toen de berg was afgelopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voetbal= bord op schoot.
2x Alpe D'huez voldoet ook wel.
Het is gewoon lekker weer en warm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat is Fok! rustig trouwens zonder VS en Remlof. Zelfs de POL SC houdt zich relatief rustig deze dagen.
Ah ja, maar jij houdt je altijd rustig in die SC.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker weer en warm.
Mjah, ik ga mij niet meer zo snel druk zitten maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah ja, maar jij houdt je altijd rustig in die SC.
Wie is dit?quote:
En terecht. De 'discussies' die daar soms gevoerd wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik ga mij niet meer zo snel druk zitten maken.
Zeg, kap eens met dat geroddel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En terecht. De 'discussies' die daar soms gevoerd worden
Niet gezien, want KvdBquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die werd gister redelijk doodgemaakt door Johan bij KvdB.
Ik vind het een hele stap, Autmans.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NSA, je weet.. ik ben een drone, ik post wel vaker wel eens wat hier.
Ik geef mijn mening.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening.
Het is trouwens algemeen bekend dat de POL SC de NWS SC altijd doorleest.
Dat doet er niet toe. Het wordt niet op prijs gesteld en daarnaast post jij nooit in POL SC maar gaat hier er wel over zitten miepen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening.
Het is trouwens algemeen bekend dat de POL SC de NWS SC altijd doorleest.
Geen groot fan van JD, maar moet draaglijker zijn jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topshow gister, Johan was gastpresentator.
Ik heb zo mijn redenen om niet in de POL SC te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Het wordt niet op prijs gesteld en daarnaast post jij nooit in POL SC maar gaat hier er wel over zitten miepen.
Allemaal irrelevant. Dus vragen we vriendelijk of je er mee wil stoppen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn redenen om niet in de POL SC te komen.
Alsof ze daar hun mening over NWS niet geven, waar de meeste nooit mogen komen.
Topshow. Voornamelijk als heel Holland bakt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral als de vrouwtjes hun dagelijke kletsuurtje hebben, dan is het echt gezellig.
Goed goed, het enige wat ik zei was dat ik het daar nu relatief rustig vind. Keep your shirt on enzulks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal irrelevant. Dus vragen we vriendelijk of je er mee wil stoppen.
Vind ik ook leuk. De drama als hun cake aan dreigt te brandenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Topshow. Voornamelijk als heel Holland bakt.
Topshow inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral als de vrouwtjes hun dagelijke kletsuurtje hebben, dan is het echt gezellig.
Ow, dan kom ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Dat wordt dus flink zuipen en alles laten verbranden.
M'n moederquote:
ik nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
WEET JE WAAR IK HEEL ERG VAN HOU?
VAN PAARDEN!!!!!1!@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
Nou pic van mij dan:In je fobo staat ook al nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat vervelend. En nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In je fobo staat ook al niets
Waarom die foto?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ze post veel in JNG zie ik.
[ afbeelding ]
Vandaar de namen er boven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
Ik haal jullie door de war met jullie ui
Ik ook wel eens, dat is best wel een rare sensatie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
Ik haal jullie door de war met jullie ui
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
En dat terwijl ik net bezig was met een vleesspies
quote:
Pics.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
En dat terwijl ik net bezig was met een vleesspies
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:You don't have permission to access /recepten/wp-content/uploads/2010/10/sate.jpg on this server.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zit aan de limoencake, dat had ik dus beter niet kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Niks met limoencakequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit aan de limoencake, dat had ik dus beter niet kunnen doen.
En dat is mijn schuld omdat.....quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit aan de limoencake, dat had ik dus beter niet kunnen doen.
Ja nu dus wel, en er ligt nog meerquote:
Waar zeg ik dat het jouw schuld is, nou, nou, nou?quote:
Je quote mij jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nu dus wel, en er ligt nog meer
[..]
Waar zeg ik dat het jouw schuld is, nou, nou, nou?
Weggooien?quote:
Dan is het gelukkig kort terug.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
Door internet is mijn opa overleden.
Jij had het over eten, of nou ja vleesspies, ik vond seks meteen weer zo obviousquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je quote mij ja
[spoiler]Heren, de modder er zelf bij bedenken[spoiler]
Oh yeeh, woman and children first!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, nu gaat voetbalmanager hosselen op de Foks.
Catfight!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je quote mij ja
[spoiler] Heren, de modder er zelf bij bedenken [spoiler]
Jij wist ook wat ik ging etenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had het over eten, of nou ja vleesspies, ik vond seks meteen weer zo obvious
Uccie doet de hele tijd dubbelzinnig, met haar vleesspies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had het over eten, of nou ja vleesspies, ik vond seks meteen weer zo obvious
Ik pas mij aan, aan het gezelschapquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie doet de hele tijd dubbelzinnig, met haar vleesspies.
Nee, wel wat je moest afrekenenquote:
Zo is ze inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie doet de hele tijd dubbelzinnig, met haar vleesspies.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk Uc, ik ben aan de winnende handquote:
Ssssst mijn imago...wat doe jequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wel wat je moest afrekenen
[..]
Zo is ze inderdaad.
Oh, sorry, doen we op Fok! wel aan imago's?quote:
Jaja...Utrecht is mooiquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, sorry, doen we op Fok! wel aan imago's?
Is dat Atze?quote:
Dat is de tweede schutter die ze al sinds 1963 in de doofpot stoppenquote:
Ik vind het wel een frisse hollandse meid, iedereen loopt haar altijd zo af te zeiken, snap dat niet zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
Ze ziet er alleen niet echt 26 uit.
Valt verder weinig aan af te zeiken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een frisse hollandse meid, iedereen loopt haar altijd zo af te zeiken, snap dat niet zo
Dus Uc is aan de winnende hand.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een frisse hollandse meid, iedereen loopt haar altijd zo af te zeiken, snap dat niet zo
Ja is wel hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:35 schreef Tem het volgende:
Nee, frisse Hollandse meid is een compliment.
quote:
Neequote:
Je mag best...ik vroeg me alleen iets afquote:
Vandaag niet, ik moet morgen weer half 6 opquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Terecht, rosé
Neem dan gewoon pure wodka.
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je mag best...ik vroeg me alleen iets af
Nope, is gewoon haar uitstraling, ze is geen enorme seksbom maar dat is ook niet waar ze naar streeft anders gaat ze daar wel zitten met 3 liter makeup op en een decolleté tot op haar navel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoiets als een lief kind, in plaats van een mooi kind.
Niks geheimzinnigs aan hoor, ik zette het jaartal verkeerdquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:38 schreef Tem het volgende:
Nu wordt het weer een klein geheimzinnig onderonsje, dames en heren.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nope, is gewoon haar uitstraling, ze is geen enorme seksbom maar dat is ook niet waar ze naar streeft anders gaat ze daar wel zitten met 3 liter makeup op en een decolleté tot op haar navel.
En een lief kind is gewoon lelijk
Anders ga ik nog even verder met mijn eigen graf te gravenquote:
Gaat weer de goede kant op dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
Jongens, ik snap niks meer van dezen topic.
Uc en Kalquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:38 schreef Tem het volgende:
Nu wordt het weer een klein geheimzinnig onderonsje, dames en heren.
Een wat?quote:
quote:
Oh altijd lekkerquote:
Die dropstengel is alleen ranzigquote:
Die dropstengel is alleen ranzigquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
Die dropstok pleur ik altijd weg.
Ik gooi er de volgende keer als ik langskom wel wat onder voor jequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
Waarom hebben ze dat niet onder mijn steen
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gooi er de volgende keer als ik langskom wel wat onder voor je
Zou Voorpagina nog terugkomen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooraanzicht heeft nu een erectie.
Stok, stengel, als het maar een naam heeft toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooraanzicht heeft nu een erectie.
Ik weet niet wanneer het 3 weken geleden is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspel het nu!quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het 3 weken geleden is.Nog een weekje geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het 3 weken geleden is.Oh ik denk nog niet...geen idee, geen zin om dat op te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
als het vanaf de 26e is is 3 weken wel onderhand voorbij.quote:
Eigenlijk had ik die opmerking moeten maken bij vleesspies maar dat is achteraf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik denk nog niet...geen idee, geen zin om dat op te zoeken
Hij komt nog weleens terug...voor het herhaling-effectquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die opmerking moeten maken bij vleesspies maar dat is achteraf.
Hij is op 7 juli gebanned. Nog 10 dagen dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als het vanaf de 26e is is 3 weken wel onderhand voorbij.
Oh...je kan klokkijkenquote:
dan duurt t nog even ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is op 7 juli gebanned. Nog 10 dagen dus.
En goed jurkje...eindelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Zo, hete rondemiss.
Gelukkig heb ik mijn broek al uit.
niets mis mee.quote:
Link?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Achteraf was dat fragment wel mooi dat ie in een andere bewoording Matthijs een domme kuthoer noemde.
Razende ookquote:
NIET!!! jij gaf mij wel aandacht.quote:
Was het maar waar, lekker vaak vakantiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:11 schreef Tem het volgende:
Kally zit nog op de basisschool, dames en heren.
Aan toe welquote:
Moet?quote:
Ik ga niet op vakantie helaas dit jaar. Dan maar strand.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet wat natuurlijk. Waar ga je heen op vakantie?
Loer, loer,quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:20 schreef Webschip het volgende:
Dit topic sluit zometeen. Helemaal automatisch. U hoeft hiervoor helemaal niets voor doen.
Maak je wel foto's?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie helaas dit jaar. Dan maar strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |