Als niemand had gezegd dat het topic bijna vol was, was het me niet opgevallen. Nu bleef ik inderdaad loeren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Je zat gewoon op de loer he hexje? Geef het maar toe.
Dit is niet zo lief Tem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Hier: Corrie, en als zij kon denken, dan dacht zij: ik rijd met die rare grote kop van me, met al dat gebit, keihard tegen de wind in.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:33 schreef Tem het volgende:
Hier: Corrie, en als zij kon denken, dan dacht zij: ik rijd met die rare grote kop van me, met al dat gebit, keihard tegen de wind in.
[ afbeelding ]
Maar jij zegt sowieso nooit iets verstandigs natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Mart kan dingen zeggen die ik zelf nooit zou zeggen.
Ik zie 'm ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef hexje het volgende:
Werkt het plaatje bij meerdere niet? Ik zie hem gewoon.
Ik doe niet eens moeite.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar jij zegt sowieso nooit iets verstandigs natuurlijk.
Vandaar het gebrek aan niveau hier. Gelukkig is Tem er nog om dat iets op te halen. Uit mij komt vandaag helemaal niks verstandigs.quote:
Maar wel heel goed door SP gedaan.quote:
Ben je ook mishandeld?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Het laatste stukje K&vdB red ik niet meerik val om.
quote:
Nee ken ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
One 500ml bottle of Spirytus Rektyfikowany equals 38 standard drinks, more than double the potentially lethal dose for an average adult, but it is available for around $60 off the shelf at Dan Murphy's stores and through internet distributors.
------------------------------
Kost me nog geen 10 euro. Zonder vooralsnog 1 voet op Poolse bodem gezet te hebben.
------------------------------
Voel opeens 'Breaking Bad' vibes.
Uiteraard niet, jij als ervaren drinkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Nee ken ik niet.(tuurlijk wel, daar gaan ze me niet mee foppen).
Ik sta anders wel zeer bewust 4 dagen droog, en haal ff niks in huis (eventjes geen enkele 1 drup C2H5OH).quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard niet, jij als ervaren drinker
Ik ben ook van plan eventjes te minderen, wat ik nog heb drink ik nog op en dan ook even een paar weken niks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik sta anders wel zeer bewust 4 dagen droog, en haal ff niks in huis (eventjes geen enkele 1 drup C2H5OH).
1 week niks, en dan zien we wel. Maar het is op papier best wel een avontuurlijke vakantie geworden (vaak vroeg uit de veren). Dus echt bont zal het ik het ook niet maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan eventjes te minderen, wat ik nog heb drink ik nog op en dan ook even een paar weken niks.
En als je dan wat drinkt (of veel drinkt) dan kom je je bed ook niet uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1 week niks, en dan zien we wel. Maar het is op papier best wel een advontuurlijke vakantie geworden (vaak vroeg uit de veren). Dus echt bont zal het ik het ook niet maken.
Met een riotgun schieten met een kater, dat ga ik dus zeker niet doen. Staat wel op programma.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dan wat drinkt (of veel drinkt) dan kom je je bed ook niet uit.
DAT is zeker avontuurlijk en nee lijkt me geen goed idee, drinken en schieten. Waar ga je dan op schieten, of is het gewoon op een baan of zo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met een riotgun schieten met een kater, dat ga ik dus zeker niet doen. Staat wel op programma.
Nou dat dacht ik vorig jaar in Barcelona ook. Goed beroerd. Eerste move... hotel uit 30 meter gelopen (met dichtgeknepen oogjes) naar het eerste kraampje en gelijk 2 handgemaakte vruchtensapjes besteld en naar binnen geworpen. Toen ging het wel weer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dan wat drinkt (of veel drinkt) dan kom je je bed ook niet uit.
Op een schietbaan, met diverse (7) verschillende wapens. En dat om 10:00 s'ochtends. Uit het hotel vertrekken om 08:15 (die planning is gewoon waanzin).quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is zeker avontuurlijk en nee lijkt me geen goed idee, drinken en schieten. Waar ga je dan op schieten, of is het gewoon op een baan of zo?
Ik bleef dan meestal maar gewoon in bed liggen of op het strand, als je dan het water inging dan kwam je meestal wel weer een beetje bij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik vorig jaar in Barcelona ook. Goed beroerd. Eerste move... hotel uit 30 meter gelopen (met dichtgeknepen oogjes) naar het eerste kraampje en gelijk 2 handgemaakte vruchtensapjes besteld en naar binnen geworpen. Toen ging het wel weer.
Ze moesten wel lachen. "Está todo en buenas condiciones?"
Oh dat lijkt me best tof om een keer te proberen. Jij bent in ieder geval niet iemand die op vakantie gaat om te luideren. Dit is wel heel apart om in je vakantie te doen man!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op een schietbaan, met diverse (7) verschillende wapens. En dat om 10:00 s'ochtends. Uit het hotel vertrekken om 08:15 (die planning is gewoon waanzin).
Valt wel mee, ik heb al behoorlijk wat (sport) schietervaring. Maar het lokkertje was dat mijn selectie vrijwel allemaal wapens zijn waar ik nog nooit eerder mee geschoten heb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
Oh dat lijkt me best tof om een keer te proberen. Jij bent in ieder geval niet iemand die op vakantie gaat om te luideren. Dit is wel heel apart om in je vakantie te doen man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |