Ze is al over tijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
Wanneer moet ze eigenlijk biggen, ik heb het niet zo gevolgd?!
Toch is het triest, snap ook niet dat ze lekker bij haar moeder thuis bevalt, in je achter hoofd dat er allemaal pers staan .quote:Op maandag 22 juli 2013 09:17 schreef akveor het volgende:
Yup het is begonnen... politie voor de deur.
[ link | afbeelding ]
Dat hoop ik niet voor Kate, gewoon floep een mooie bevalling en dan gewoon 3 dagen binnen blijvenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat het zo'n 72-uurs bevalling wordt
Ik denk William............. die maar roept. Moppie persen, persen, PERSEN zeg ik, al die arme onderdanen staan in de brandende zon.quote:
Nee, het was van korte duur. Iemand was het ergens niet mee eens en je kon dat goed horen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk William............. die maar roept. Moppie persen, persen, PERSEN zeg ik, al die arme onderdanen staan in de brandende zon.
oh oke, ik heb de stream niet aan, maar zal wel een gekkenhuis daar wezen, en dan met die brandende zon, iedereen krijgt een kort lontje.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, het was van korte duur. Iemand was het ergens niet mee eens en je kon dat goed horen.
Ik heb geen geluidquote:Op maandag 22 juli 2013 11:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, het was van korte duur. Iemand was het ergens niet mee eens en je kon dat goed horen.
Hoeveel graden zal het daar wezen, en dan nog die lampen erbij ppffftt je zal maar journalist wezenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:46 schreef akveor het volgende:
Stream vanuit ander oogpunt: http://new.livestream.com/accounts/3745605/events/2261991
Gekkenhuis
[ link | afbeelding ]
Wil vandaag niet met een journalist ruilen, laat staan bevallen met deze hitte hahahaaquote:
lijkt me wel lachen om te doen eigenlijk beetje warm hooguitquote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil vandaag niet met een journalist ruilen, laat staan bevallen met deze hitte hahahaa
Ik ben een man, weet ik hetquote:
denk het niet, dan staat haar koningklijke doosje op de tochtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Die heeft vast wel wat airco's in de kamer lijkt me.
Nou laat dat -je nu maar achterwege..quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het niet, dan staat haar koningklijke doosje op de tocht
Ach als er maar geen kinderen van komen..quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Uccie het volgende:
Als agent voel je je toch ook genaaid als je daar uren een beetje moet staan bij een gesloten deur.
Zolang ik dat maar niet hoef te zien op de streamquote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach als er maar geen kinderen van komen..
Moeten ze allemaal wel oud wordenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
Nou, Kate en William, het zit erop, voor de 1e pak hem beet 120 jaar is de troon veilig gesteld
hebben geen levenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
echt, moet je de live stream bekijken voor het paleis, wat een mensen, of die niks anders te doen hebben
Er zijn ook mensen die elk jaar Koninginnedag vierenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Je moet toch wel heel erg geobsedeerd zijn wil je daar op een zomerdag met dertig graden gaan staan
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die elk jaar Koninginnedag vieren
klopt. ik ook. maar dit gaat mij toch wel wat te verquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die elk jaar Koninginnedag vieren
Nee, die kennen Blue Tea en Pink Tea.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou, beschuit met blauw/witte muisjes, of kennen ze dat in Engeland niet?
Deze is echt heel slecht. Maar dat weet jij ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, die kennen Blue Tea en Pink Tea.
Jep, en weet je wat nou zo fijn is? Dat het niemand iets kan schelenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Deze is echt heel slecht. Maar dat weet jij ook.
als jij morgenochtend wakker wordt ga je meteen kijken of ze al in de krant staanquote:Op maandag 22 juli 2013 22:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou, morgenochtend dan de kiekjes van de Royal Baby
JA! Ik sta om 9.00 op, want ik verwacht niet dat ze al eerder dan dat naar buiten zullen komen. En dan gewoon de hele tijd met stream op de achtergrond wachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij morgenochtend wakker wordt ga je meteen kijken of ze al in de krant staan
hahahaa.....en maar staren naar de stream, piepen ze er vannacht stiekem er tussen uit.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
JA! Ik sta om 9.00 op, want ik verwacht niet dat ze al eerder dan dat naar buiten zullen komen. En dan gewoon de hele tijd met stream op de achtergrond wachten
Kom maar op Royal Baby![]()
![]()
Naaah, Kate zal de traditie van prinses Diana wel voort willen zetten denk kquote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa.....en maar staren naar de stream, piepen ze er vannacht stiekem er tussen uit.
Traditie is dat de baby "gepresenteerd"wordt aan de pers zodat niemand een eerste foto kan claimen en ze zo de roddelpers een hak kunnen zetten.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa.....en maar staren naar de stream, piepen ze er vannacht stiekem er tussen uit.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:41 schreef akveor het volgende:
Ah, Kate is dus nu officieel een MILF geworden... iedereen gefeliciteerd hiermee.
Boulevard zelfde laken een pak!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef Iwanius het volgende:
Scherp Toverheks, maar zoals gewoonlijk zullen ze dat wel weer ontkennen maar ondertussen zullen al die meisjes van de SBS6 SN redactie via Google alle sites/forums en Twitter berichten afstruinen op elk stukje nieuwswaardige roddel en het vervolgens zo verwerken alsof het van hen zelf komt en als "shownieuws exclusief" presenteren.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
nou, gaan ze die baby nog tonen of niet?
Drankhekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oeh, ze zetten nu drankhekken neer
kan ieder moment gebeuren
ja, daaromquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef Poezewoes het volgende:
Wel druk achter de deur van het ziekenhuis!
zie niks, heeft William wel een baby vast of een prop witte luierdoekenquote:
Oh wat leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hebben het al in eastenders verwerkt, Dot had het over nieuwe toekomstige koning!
Ja dom mannetje!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Maar even los van de getoonde baby.
Wie heeft gisteren die debiel van een Kees Tol (van Nick & Simon) gezien en gehoord bij SBS Shownieuws?
Flappie maakte daar de opmerking op een vraag of hij vond dat Kate er mooi uitzag toen zij met William buiten de menigte en Pers te woord stond:
" Ik vind haar dik "![]()
![]()
Kees T denkt dat ie altijd maar grappig is, maar hij is een gemaakte relnicht en altijd over iemand zijn rug grappen maken werkt gewoon niet altijd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Maar even los van de getoonde baby.
Wie heeft gisteren die debiel van een Kees Tol (van Nick & Simon) gezien en gehoord bij SBS Shownieuws?
Flappie maakte daar de opmerking op een vraag of hij vond dat Kate er mooi uitzag toen zij met William buiten de menigte en Pers te woord stond:
" Ik vind haar dik "![]()
![]()
Leuk van Gaal is ook genoemd (geintjuuuh)quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:22 schreef Toverheks het volgende:
George Alexander louwie heet de baby....weet niet of ik de namen goed schrijf
Pas maar op dat Louis dit niet aangrijpt om te beweren dat hij medeverantwoordelijk is voor komst van deze baby en daarmee ook de zekerheid van een troonopvolging voor de Britse kroon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Leuk van Gaal is ook genoemd (geintjuuuh)
Zijn naam is onderdeel van zijn titel? Wat een koning.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Bron de Telegraaf
AMSTERDAM -
Hertogin Kate Middleton en prins Wiliiam hebben de naam van hun pasgeboren zoontje bekendgemaakt.
Het prinsje heet George Alexander Louis.
De officiële titel van het kindje dat maandag ter wereld kwam, luidt: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins George van Cambridge.
De baby van prins William en Kate is derde in de lijn van troonsopvolging, na opa Charles en vader William.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |