Ze is al over tijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
Wanneer moet ze eigenlijk biggen, ik heb het niet zo gevolgd?!
Toch is het triest, snap ook niet dat ze lekker bij haar moeder thuis bevalt, in je achter hoofd dat er allemaal pers staan .quote:Op maandag 22 juli 2013 09:17 schreef akveor het volgende:
Yup het is begonnen... politie voor de deur.
[ link | afbeelding ]
Dat hoop ik niet voor Kate, gewoon floep een mooie bevalling en dan gewoon 3 dagen binnen blijvenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoop niet dat het zo'n 72-uurs bevalling wordt
Ik denk William............. die maar roept. Moppie persen, persen, PERSEN zeg ik, al die arme onderdanen staan in de brandende zon.quote:
Nee, het was van korte duur. Iemand was het ergens niet mee eens en je kon dat goed horen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk William............. die maar roept. Moppie persen, persen, PERSEN zeg ik, al die arme onderdanen staan in de brandende zon.
oh oke, ik heb de stream niet aan, maar zal wel een gekkenhuis daar wezen, en dan met die brandende zon, iedereen krijgt een kort lontje.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, het was van korte duur. Iemand was het ergens niet mee eens en je kon dat goed horen.
Ik heb geen geluidquote:Op maandag 22 juli 2013 11:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, het was van korte duur. Iemand was het ergens niet mee eens en je kon dat goed horen.
Hoeveel graden zal het daar wezen, en dan nog die lampen erbij ppffftt je zal maar journalist wezenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:46 schreef akveor het volgende:
Stream vanuit ander oogpunt: http://new.livestream.com/accounts/3745605/events/2261991
Gekkenhuis
[ link | afbeelding ]
Wil vandaag niet met een journalist ruilen, laat staan bevallen met deze hitte hahahaaquote:
lijkt me wel lachen om te doen eigenlijk beetje warm hooguitquote:Op maandag 22 juli 2013 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil vandaag niet met een journalist ruilen, laat staan bevallen met deze hitte hahahaa
Ik ben een man, weet ik hetquote:
denk het niet, dan staat haar koningklijke doosje op de tochtquote:Op maandag 22 juli 2013 16:54 schreef CherryLips het volgende:
Die heeft vast wel wat airco's in de kamer lijkt me.
Nou laat dat -je nu maar achterwege..quote:Op maandag 22 juli 2013 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het niet, dan staat haar koningklijke doosje op de tocht
Ach als er maar geen kinderen van komen..quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Uccie het volgende:
Als agent voel je je toch ook genaaid als je daar uren een beetje moet staan bij een gesloten deur.
Zolang ik dat maar niet hoef te zien op de streamquote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach als er maar geen kinderen van komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |