Moeten ze allemaal wel oud wordenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
Nou, Kate en William, het zit erop, voor de 1e pak hem beet 120 jaar is de troon veilig gesteld
hebben geen levenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
echt, moet je de live stream bekijken voor het paleis, wat een mensen, of die niks anders te doen hebben
Er zijn ook mensen die elk jaar Koninginnedag vierenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Je moet toch wel heel erg geobsedeerd zijn wil je daar op een zomerdag met dertig graden gaan staan
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die elk jaar Koninginnedag vieren
klopt. ik ook. maar dit gaat mij toch wel wat te verquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die elk jaar Koninginnedag vieren
Nee, die kennen Blue Tea en Pink Tea.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou, beschuit met blauw/witte muisjes, of kennen ze dat in Engeland niet?
Deze is echt heel slecht. Maar dat weet jij ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, die kennen Blue Tea en Pink Tea.
Jep, en weet je wat nou zo fijn is? Dat het niemand iets kan schelenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Deze is echt heel slecht. Maar dat weet jij ook.
als jij morgenochtend wakker wordt ga je meteen kijken of ze al in de krant staanquote:Op maandag 22 juli 2013 22:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nou, morgenochtend dan de kiekjes van de Royal Baby
JA! Ik sta om 9.00 op, want ik verwacht niet dat ze al eerder dan dat naar buiten zullen komen. En dan gewoon de hele tijd met stream op de achtergrond wachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als jij morgenochtend wakker wordt ga je meteen kijken of ze al in de krant staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |