zie niks, heeft William wel een baby vast of een prop witte luierdoekenquote:
Oh wat leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef Poezewoes het volgende:
Ze hebben het al in eastenders verwerkt, Dot had het over nieuwe toekomstige koning!
Ja dom mannetje!quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Maar even los van de getoonde baby.
Wie heeft gisteren die debiel van een Kees Tol (van Nick & Simon) gezien en gehoord bij SBS Shownieuws?
Flappie maakte daar de opmerking op een vraag of hij vond dat Kate er mooi uitzag toen zij met William buiten de menigte en Pers te woord stond:
" Ik vind haar dik "![]()
![]()
Kees T denkt dat ie altijd maar grappig is, maar hij is een gemaakte relnicht en altijd over iemand zijn rug grappen maken werkt gewoon niet altijd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Iwanius het volgende:
Maar even los van de getoonde baby.
Wie heeft gisteren die debiel van een Kees Tol (van Nick & Simon) gezien en gehoord bij SBS Shownieuws?
Flappie maakte daar de opmerking op een vraag of hij vond dat Kate er mooi uitzag toen zij met William buiten de menigte en Pers te woord stond:
" Ik vind haar dik "![]()
![]()
Leuk van Gaal is ook genoemd (geintjuuuh)quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:22 schreef Toverheks het volgende:
George Alexander louwie heet de baby....weet niet of ik de namen goed schrijf
Pas maar op dat Louis dit niet aangrijpt om te beweren dat hij medeverantwoordelijk is voor komst van deze baby en daarmee ook de zekerheid van een troonopvolging voor de Britse kroon.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:31 schreef Poezewoes het volgende:
Leuk van Gaal is ook genoemd (geintjuuuh)
Zijn naam is onderdeel van zijn titel? Wat een koning.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:32 schreef Toverheks het volgende:
Bron de Telegraaf
AMSTERDAM -
Hertogin Kate Middleton en prins Wiliiam hebben de naam van hun pasgeboren zoontje bekendgemaakt.
Het prinsje heet George Alexander Louis.
De officiële titel van het kindje dat maandag ter wereld kwam, luidt: Zijne Koninklijke Hoogheid Prins George van Cambridge.
De baby van prins William en Kate is derde in de lijn van troonsopvolging, na opa Charles en vader William.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |