Die van mij: Instaweather Proquote:Op zondag 21 juli 2013 20:34 schreef ZarB het volgende:
Mijn nieuwsoverZicht op dit moment: foto's en updates van het strand, bbq's en boten.
Wat een diversiteit!
pleinquote:Op zondag 21 juli 2013 13:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Waarom snappen mensen het doel van een site als Facebook nou niet? Het is een middel om te communiceren. Je stuurt elkaar privé berichten, organiseert evenementen of volgt pagina's van personen die iets interessants te melden hebben zoals je favoriete artiest of journalist. Ik vraag me echt af waar het is misgegaan dat mensen het zijn gaan zien als een uithangbord voor hun persoonlijke sores. Wie heeft ze op het idee gebracht om dat allemaal en plain publique te gaan doen en waar komt die hang voor online aandacht vandaan?
Waarom komt er geen waarschuwing van facebook in beeld voordat mensen op enter drukken met de tekst: "Bedenk goed of dit interessant is voor anderen en of het ze überhaupt iets aangaat voordat je dit op je pagina plaatst. Vraag uzelf af of deze post niet in de eerste instantie wordt gedreven door uw eigen aandachtshonger."
quote:Op zondag 21 juli 2013 11:27 schreef kami124 het volgende:
[..]
Ze weet zelf ook al dat die beesten niet al te lang meegaan, dus is ze maar begonnen met fokken. Let op de spoiler bevat neukende hamsters.
[ afbeelding ]Die neukende hamstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
bedankt voor de fucking info.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik een keer. Ik had een jongen verwijderd want het was een rare stalker die vage reacties achterliet (en hij had zelf heel irritante statusupdates vol spelfouten). Kreeg ik een kwartier later een bericht waarom ik hem had verwijderd (hoe kom je daar zo snel achter vraag ik me af?). Ik zei dat ik hem irritant vond en geen behoefte had aan z'n reacties. Hij zei: oke dat is je goed recht. Ik zei nog terug dat het helemaal mooi zou wezen als dat niet zo zou zijn. Daarna gelukkig nooit meer iets van hem gehoord.
Kijk dan welke reactie ik gequote had, mongooltje.quote:
Dit is wel heel kansloos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:15 schreef Queens het volgende:
Kijk, hoewel FB geen datingssite is snap ik dat mensen op die manier contact met elkaar kunnen leggen met de intentie om te daten ofzo.
Maar deze gozer is ZO triest bezig, al een week stuurt ie me prive berichten.
Wat maakt het zo triest?
- mijn profiel is afgeschermd voor vreemden, op een paar foto's na
- wat wel zichtbaar is, is dat ik al 5 jaar een relatie heb
- hij oogt minimaal 20 jaar ouder dan ik
- hij kan gvd zien dat ik zijn berichten lees en niet reageer
-![]()
[ link | afbeelding ]
Get a fucking life zeg, jezus.
ja, leuk.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Kijk dan welke reactie ik gequote had, mongooltje.
19 graden.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:10 schreef Benigoi het volgende:
Mensen die in Oostenrijk op vakantie zijn en er van balen dat het hier prachtig weer is.
Maar je vooral niet laten kennen![]()
[ afbeelding ]
Plain public.quote:
Ja, duh, was een grap.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:40 schreef Platina het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=en+plein+public&lang=nn
public.. verbeter me dan goed.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:40 schreef Platina het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=en+plein+public&lang=nn
Wat was er mee dan? In onz loopt er ook een.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:17 schreef -niemand- het volgende:
ze hebben het topic van de pittige kapsels dus toch verwijderd
is er nog iets belangrijks gezegd daar?
Is best leuk om te zien maar doe het dan als je op een andere plek bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |