quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig krijgen we vanavond weer een tour analyse.
Dat mogen ze er van mij wel uithalen. Wat een stom gezeur over eigenlijk niets.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig krijgen we vanavond weer een tour analyse.
Er zit al 2,5 uur analyse voor KVDB.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat mogen ze er van mij wel uithalen. Wat een stom gezeur over eigenlijk niets.
Zak aardappels misschien?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:21 schreef Specularium het volgende:
Elles Vos, zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Wielrenners beklimmen "de Nederlandse berg"quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
Tourgeneuzel![]()
Marijn de Vries
Wielrenners beklimmen "de Nederlandse berg"
Al dagenlang 'wonen' duizenden supporters op de flanken van Alpe d'Huez en zijn ze in afwachting van wat de koninginnenrit in de 100ste Tour de France moet worden.
Wielrenster Marijn de Vries over de beklimming van de "Nederlandse berg"
Dit dus.
Al ben ik het er wel mee eens, klein beetje overkill.
Elke presentator mag zijn eigen gast meenemen. Johan Derksen neemt Hans van Breukelen mee als gastquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Plus weer dat Tour-geneuzel en nog een onbekende gast.
Dit is niet aan deze boerenlul uit de Betuwe besteedquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch nog een rebus, vandaag eentje voor de echte EO diehards.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe dikker hoe gezelliger hoe slanker hoe kritische het is net de Nederlandse Oprah Winfreyquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:24 schreef Dos37 het volgende:
Johan heeft een goede zomer gehad. Dat gewicht van hem blijft hilarisch.
Hij is Oprah en Dr Phil in éénquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe dikker hoe gezelliger hoe slanker hoe kritische het is net de Nederlandse Oprah Winfrey
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch nog een rebus, vandaag eentje voor de echte EO diehards.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel 's kunnen tegenvallen. Johan is geheelonthouder. Denk dat hij het met die CDA'er eens is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef arjan1212 het volgende:
die cda'er krijgt het heel zwaar, héél zwaar
Ik verwacht dat de OP na vanavond weer aangepast kan wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef exile79 het volgende:
Die vergelijk met Beavis en Butthead in de OP!Zie ik nu pas
Doet ie niet. D'r staat altijd een brandweerman achter hem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef arjan1212 het volgende:
Als Johan een sigaar opsteekt , dan is ie voor altijd mijn held
De rebus moet nog komen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaat de Martosaurus nu eens ophouden omg omg
't is allemaal wat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Goh, dus het gaat vanavond eens niet de halve uitzending over sport?
Nee hoor, Mart is bang voor Knevel en zo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Knevel en Derksen wordt uitgesteld vanwege Mart z'n showtje
Derksen & Van den Brink...quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Knevel en Derksen wordt uitgesteld vanwege Mart z'n showtje
En toch zit Marijn weer aan tafelquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Goh, dus het gaat vanavond eens niet de halve uitzending over sport?
Ik vind dus echt dat een netmanager de taak heeft om in dit soort situaties in te grijpen en de diversiteit van de tv-avond te bewaken. Maar dat zal wel te extreem gedacht zijn.quote:
Tijsquote:
Mart is een act.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Mart is een journalist van Jan lik mn reet
Truttekuttwitter:AfkeAnne twitterde op woensdag 17-07-2013 om 23:14:12Waaah Johan Derksen bij #kvdb Houdt het dan nooit op?! reageer retweet
Ja... Normaal erger ik mij aan dat verplichte quotum van gelovigen dat aan tafel moet zitten, maar deze keer met Derksen als gastpresentator zou dat voor de 1e keer leuk zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijsbah tegenvaller
Maar eerst Mart & Smeets en dan Derksen & Van den Brink over wielrennen. Wat een hoop aandacht voor zo'n marginale sport
Sowieso snap ik niet dat ze dit onderwerp doen waar Derksen bij zit. Hij weet nog niet of er lucht of zand in een band zit. Nodig dan een christenbroeder uit om over vaccineren te praten. Of een feministische mevrouw die wil dat men bij VI verplicht over vrouwenvoetbal gaat praten.
Ik vind Tijs een betere interviewer dan Andries. Een tijdje geleden zat - uitgerekend - Johan Derksen als gast aan tafel. Tijs stelde relevante vragen en gaf er blijk van dat hij van de ins & outs op de hoogte is. Andries zat er echt letterlijk bij te kijken en liet zelfs doorschemeren: ik snap hier niks van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijsbah tegenvaller
Maar eerst Mart & Smeets en dan Derksen & Van den Brink over wielrennen. Wat een hoop aandacht voor zo'n marginale sport
Sowieso snap ik niet dat ze dit onderwerp doen waar Derksen bij zit. Hij weet nog niet of er lucht of zand in een band zit. Nodig dan een christenbroeder uit om over vaccineren te praten. Of een feministische mevrouw die wil dat men bij VI verplicht over vrouwenvoetbal gaat praten.
Speelt die juffrouw in een soap?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
Truttekuttwitter:AfkeAnne twitterde op woensdag 17-07-2013 om 23:14:12Waaah Johan Derksen bij #kvdb Houdt het dan nooit op?! reageer retweet
Hoi Travel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
Is dat tweede scherm nog wat de laatste tijd?
Heel eng gezelschapquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat soort mensen krijgen voorrang op http://live.eo.nl
Klopt, en toen Johan met zijn platte uitspraken kwam kon Andries niet meer uitbrengen dan "Ho ho ho" en wat ongemakkelijk gegrinnik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Tijs een betere interviewer dan Andries. Een tijdje geleden zat - uitgerekend - Johan Derksen als gast aan tafel. Tijs stelde relevante vragen en gaf er blijk van dat hij van de ins & outs op de hoogte is. Andries zat er echt letterlijk bij te kijken en liet zelfs doorschemeren: ik snap hier niks van.
Tijs interviewt veel, ook op de radio. Dat is echt geen verkeerde man.
Kennelijk is de uitzending bij sommigen al begonnen. Ik zit nog steeds Mart te kijken. Hoewel... eindtune nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
teletekst 229 bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk is de uitzending bij sommigen al begonnen. Ik zit nog steeds Mart te kijken. Hoewel... eindtune nu.
Pff... werd tijd ook, ik ben me kapot aan het ergeren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk is de uitzending bij sommigen al begonnen. Ik zit nog steeds Mart te kijken. Hoewel... eindtune nu.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Als Johan autocue voorleest klinkt het als meneer de Uil
gifje anyone?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
Nu al een topshow, die kop van Johan tijdens het autocue voorlezen
Lekker arty farty plaatje heur. Dat ze maar lekker in de keuken gaan staan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Johannes_Vermeer:
laatste bezoek: 3 uur, 44 minuten geleden.
Johannes is de wijde wereld ingetrokken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Johannes_Vermeer:
laatste bezoek: 3 uur, 44 minuten geleden.
Het was wel leuk toen Renske nog de aftershow deed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
Live.eo.nl is geen neuk aan voor mijn fok leven zAt ik no life daarop.
Die staat morgen op die Alp.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is de wijde wereld ingetrokken.
Dat schijnt zo ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef opperkleurder het volgende:
Wisten jullie dat die Marijn de Vries pas zeer recent is gaan fietsen?
je vergeet niet rullevantquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:24 schreef Type-R het volgende:
inb4 Dorpsidioot, smakeloos landje, blaag, notiore domoor, not dun.
De allereerste aflevering met Johan had hij ook al gemist. Zogenaamd bij een verjaardag. Ondertussen was hij gewoon bij Club '94.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is de wijde wereld ingetrokken.
Goeie tijden met Knevel en Brink vroeger,quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Het was wel leuk toen Renske nog de aftershow deed.
Binnenkort krijgen we Renske weer terug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Goeie tijden met Knevel en Brink vroeger,
Die is met Knevel op vakantie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we Renske weer terug.
Word weer leuk met Live.eo.topic.nl.wwwquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we Renske weer terug.
Knevel is jongetjes scoren op Thailand, Renske is domme sletjes aan het pakken op Ibiza.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is met Knevel op vakantie?
Vrijdag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef ZaZoe het volgende:
Wie kunnen we de komende dagen nog meer verwachten op de stoel van Andries?
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem?
Ja vrijdag geloof ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef ZaZoe het volgende:
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem?
Ja, deze vrijdag al.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef ZaZoe het volgende:
[ afbeelding ]
Maarten van Rossem?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een rouwende nabestaande met een mooie inkijk, dat dan weer wel.
Marijn is knapper.quote:
Ik ruik de spruitjes vanaf hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sander de Rouwe ziet er altijd zo jaren 90 uit.
Ze mogen er beiden een puntje aan komen zuigen.quote:
Heerlijk dat voorspelbarequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Hahah ik wist dat er 10x rullevant gepost zou worden
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je doelt op het nichtje van Mollema?
Jij bent iets te lang bij de Avondetappe blijven hangen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Johan stelt hele lange vragen en geeft dan ook het liefst zelf het antwoord, een gast is bij hem slechts een figurant.
Tsja, Johan die zijn mening niet geeft is niet zo leuk, dus ik vind het allemaal bestquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Johan stelt hele lange vragen en geeft dan ook het liefst zelf het antwoord, een gast is bij hem slechts een figurant.
Carrieretijger. Kende alle cliches voordat hij naar de middelbare school ging. Wil veel te graag minister of mp worden. Alles is nep aan hem.quote:
Mensen met een mening zijn er niet zoveel. En Johan zit hier om zijn mening te, oh wachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zoveel. En Johan zit hier om zijn mening te, oh wacht
Wie is daar nou in geinteresseerd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef Evertjan het volgende:
en zijn radioshow waarin hij een kwartier vol lult met informatie over de back up gitarist van Buddy Holly
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Derksen kan dit zo niet.
hij heeft tenminste een meningquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Een vraag van Johan is gewoon zij mening geven met "He?" erachter
he he he beste beluisterde radioprogramma van Rijnmond al die oude lullen vinden die muziek heerlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wie is daar nou in geinteresseerd?
presentatoren daarin tegen meer dan genoegquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En daar heb je er niet zo veel van.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meneer Derksen bakt er als gastpresentator niets van.
jij als user ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze uitzending moeten we nomineren voor de Gouden Televiezierringquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar Johan gaat dit niet vaker doen, want het wereldje in Hilversum spreekt hem helemaal niet aan.
Daarom zit hij er drie keer per weekquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar Johan gaat dit niet vaker doen, want het wereldje in Hilversum spreekt hem helemaal niet aan.
Je bedoelt dat jij er niets van bakt kneusquote:
Nou, Derksen doet geen oog dicht meer vannacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |