Hoi Travel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
Is dat tweede scherm nog wat de laatste tijd?
Heel eng gezelschapquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat soort mensen krijgen voorrang op http://live.eo.nl
Klopt, en toen Johan met zijn platte uitspraken kwam kon Andries niet meer uitbrengen dan "Ho ho ho" en wat ongemakkelijk gegrinnik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Tijs een betere interviewer dan Andries. Een tijdje geleden zat - uitgerekend - Johan Derksen als gast aan tafel. Tijs stelde relevante vragen en gaf er blijk van dat hij van de ins & outs op de hoogte is. Andries zat er echt letterlijk bij te kijken en liet zelfs doorschemeren: ik snap hier niks van.
Tijs interviewt veel, ook op de radio. Dat is echt geen verkeerde man.
Kennelijk is de uitzending bij sommigen al begonnen. Ik zit nog steeds Mart te kijken. Hoewel... eindtune nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef tralalala het volgende:
Truttekuttwitter:AfkeAnne twitterde op woensdag 17-07-2013 om 23:14:12Waaah Johan Derksen bij #kvdb Houdt het dan nooit op?! reageer retweet
teletekst 229 bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk is de uitzending bij sommigen al begonnen. Ik zit nog steeds Mart te kijken. Hoewel... eindtune nu.
Pff... werd tijd ook, ik ben me kapot aan het ergeren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk is de uitzending bij sommigen al begonnen. Ik zit nog steeds Mart te kijken. Hoewel... eindtune nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |