SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, taille zit meestal hoger dan je navel!
of je taille laagquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zit mijn navel dan zo hoog![]()
![]()
of ik meet gewoon psies in die plooi van mijn 2 vetrollen
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn taille zit vrij hoog, eerder halverwege tussen tettas en navel
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh, ik heb al die tijd over mijn navel gemeten
Friet pak ik sowieso niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een T-bone van 500 gram is wel heftig, maar als jij er lol uit haalt, zou ik eerder dat doen dan extra friet pakken
ik vraag me echt af hoe je met jouw lijstje te laag kan zitten. Maareh, pak 1 biertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Friet pak ik sowieso niet.
Ik vind die van 300 ook prima die biefstuk.. maar dan zit ik alsnog te laag. Dus waarmee compenseer ik dat?
Ik wil geen biertje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe je met jouw lijstje te laag kan zitten. Maareh, pak 1 biertje
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik gooi hem er nog maar een keer in: vanmorgen dus ruim -2 cm op de taille, waarmee ik dus op iets minder dan 88 cm zit en uit de gevarenzone ben
in restaurants gebruiken ze over het algemeen ook nog flink wat geoliede marinades / dressings / andere toevoegingen. En ik vind voor mezelf 1500 kcals echt ultiem perfect. Maar als je meer kcals wil dan eet je toch wat meer? Pak dan een maiskolf ofzo, of toch tien frietjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen biertje.
Vind jij 1485 niet laag? Mijn biefstuk is volgens de eetmeter 432 kcal. Mijn sla 14 en mijn soep 88. Nou, tel daar nog eventueel groente v/d dag op (als die lekker is) en je zit op 1550 ofzo.
Als ze op mijn biefstuk marinade doen, pleur ik het terug de keuken inquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in restaurants gebruiken ze over het algemeen ook nog flink wat geoliede marinades / dressings / andere toevoegingen. En ik vind voor mezelf 1500 kcals echt ultiem perfect. Maar als je meer kcals wil dan eet je toch wat meer? Pak dan een maiskolf ofzo, of toch tien frietjes.
Heb ik. Momentquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
Sjezus, Qwea, ik kan me haast niet voorstellen dat je met dat lijstje zo laag in calorieën zit! Heb je toevallig een specificatie bij de hand? Lijkt me wel leerzaam voor mezelf.
ik zie alleen maar voordelenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ze op mijn biefstuk marinade doen, pleur ik het terug de keuken inBiefstuk moet puur!
T-bone daar is ook puur
1500 is opzich ook best o.k voor een keer, maar IMHO niet als je al 600 hebt weggesport.
Ben ik met je eens. Maar a) is het geen schransen en b) is 1500 imho echt gewoon veel te laag voor me.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie alleen maar voordelen
Ik "sport" dagelijks wel 600 weg, maar ga dan niet meer schransen
Welnu, pak dan gewoon wel de dressing en neem een volle schep muesli in je yoghurt, dan kom je er welquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar a) is het geen schransen en b) is 1500 imho echt gewoon veel te laag voor me.
1700 eet ik altijd.
's avonds in de kwark jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
tien gram muesli? Dat is een halve eetlepel joh. Mag best een extra schep bij hoor!
Okeujquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnu, pak dan gewoon wel de dressing en neem een volle schep muesli in je yoghurt, dan kom je er wel
Ik mag toch serieus hopen dat ze de biefstuk op een grill pleuren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef Zeester het volgende:
Vergeet niet dat ze biefstuk in een restaurant vaak ook in een fikse hoeveelheid boter en/of olie bakken, is ook nog meer calorietjes erbij. Maar dat zal ook geen grote zoden aan de dijk zetten denk ik.
Mijn smalste punt loopt wel echt over mijn navel, maar vanaf mijn navel tot aan onder m'n BH zit echt nog een vetkwab. En onder de navel loop ik vrijwel horizontaal door in heel veel heupen en onderbuik-vet.
Ik herkende m als die van het voedingscentrum, de website.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
Qwea is dat een app of een website waar je dat invult?
Zoja linkje?
Hier is de D een kom goed gevulde zelfgemaakte kippensoep en 2 crackers met kaas geworden.
+ Beker optimel er bij.
Weinig trek
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:
SQ lekker aan het zwemmenLeuk! Ga je dan wekelijks een keer?
Whoa, wat veel eiwit, Qwea, maar dat was die flinke biefstuk dus
En ik heb een nieuwe baanAansluitend op de oude.
Ene week 3 dagen, andere week 4 en dan heb ik nog een nachtbaan van ca 3-4 nachten per maand.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat fijn Isa! Voltijd? Of die 3-daagse?
onder water zie je daar niks vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet naar het zwembad, ik vind mezelf te dik
Dat hoop ik ook. Maar nu eerstquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt allemaalIk ben zo blij dat ik me maar zo kort druk heb hoeven maken
En ik hoop voor iedereen hier die op zoek is naar werk dat ze snel iets leuks vinden!
jij drinkt ook elke dag wijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Lonaa het volgende:
Vriendinnetje dat vanochtend niet mee wilde sporten zit nu pizza te bunkeren en wijn te drinken.
Ik had stiekem gehoopt dat ze het afvallen serieus had gemeend, maar ze doet dingen die ik niet begrijp.
Ik neem het afvallen ook serieus maar op dit moment gaat het bij mij ook niet lekker. En kan ik me er niet helemaal voor inzetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Lonaa het volgende:
Vriendinnetje dat vanochtend niet mee wilde sporten zit nu pizza te bunkeren en wijn te drinken.
Ik had stiekem gehoopt dat ze het afvallen serieus had gemeend, maar ze doet dingen die ik niet begrijp.
Liefquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef miss_sly het volgende:
B kwam net thuis en noemde me slanke den
Nou is dat ook lichtelijk overdrevenmaar het is wel fijn dat hij het kennelijk wel ziet en dat ook zegt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort maar eens op lijnzaad oid uit.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet er aardig van af te blijven![]()
Ik hoop nog steeds dat als ik weer eens kak ik in 1 klap 3 kilo lichter ben.Toch maar in een spoiler ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort maar eens op lijnzaad oid uit.
Sterkheidsbaas van alles.
Ja, ik ben zelf geen voorstander (understatement) van mensen die "edgy" dingen posten als het aankomt op afvallen. En ik besef me dat dit wel zo'n ding is.quote:
Ok, het was ook niet aanvallend naar jou bedoeld hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:25 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Het is 1 van de voorbeelden. Zo zijn er nog legio. Zelf claimt ze wel heel hard af te vallen (maar ik zie het niet...) dus er echt over praten is niet een mogelijkheid. Ze zegt dat ze er heel hard aan werkt, dus is dat zo, geen tegenspraak. Punt.
Anyways, ik ga een verjaardag vieren.
Doe mij zo'n man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef miss_sly het volgende:
B kwam net thuis en noemde me slanke den
Nou is dat ook lichtelijk overdrevenmaar het is wel fijn dat hij het kennelijk wel ziet en dat ook zegt!
Ik zeg het gewoon elke dag tegen mezelf!quote:
Ik zal eens tellen:quote:
Herkenbaar. Zie mijn signature.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon elke dag tegen mezelf!
Een fruitsalade van 500 kcal? Dat is een kilo fruit!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:02 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Ik zal eens tellen:
Fruitsla: Mango banaan appel nectarine: 487 kcal
Broodje tonijnsalade: Baguette, tonijn, ei, wortel, cocktailsaus: 700
Dinner: 500 kcal
Banaan en mango tikt anders behoorlijk aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Een fruitsalade van 500 kcal? Dat is een kilo fruit!
Lijkt me ook erg ruim geteldquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een fruitsalade van 500 kcal? Dat is een kilo fruit!
Zelfs als je enkel banaan eet heb je al 700 gram ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Banaan en mango tikt anders behoorlijk aanNiet 500 kcal, maar toch.
6-7 bananenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Zelfs als je enkel banaan eet heb je al 700 gram ofzo
Hetzelfde met m'n schoonzusje. Die wou ook met mij sporten, heeft ook gedaan: een maandje. Nu heeft ze geen zin en vind ze 1 keer paardrijden in de week genoeg sporten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Lonaa het volgende:
Sterk hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:19 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hetzelfde met m'n schoonzusje. Die wou ook met mij sporten, heeft ook gedaan: een maandje. Nu heeft ze geen zin en vind ze 1 keer paardrijden in de week genoeg sporten.
Laatst was ze 's avonds samen met een vriendin van haar bij Niek zijn vader (ook haar vader dus) film wezen kijken met ons. Hadden ze honger. 2 zakken lays XXL chips van 300 gram gingen eraan. En daarna ook nog zo'n pak met croissantjes in de oven (a 8 stuks?). Maar ze is zo goed bezig zegt ze zelf en snoept nooit.
En net waren we bij Niek z'n moeder en die vroeg of we daar bleven eten. Maar ze had geen zin in koken dus haalde ze turkse pizza/kebap. Ik wou dat niet en bleef dat schoonzusje maar aandringen van "Ach een keertje (bij hun is dat ongeveer 2 keer in de week) kan wel". Ja, als je zo denkt blijf je inderdaad een fattie. Maar ik ging dat dus niet doen en toen was ze een beetje op haar pikkie getrapt... Maar ik heb dus lekker thuis gegeten. En gesport. Zonder haar.
Kan aan mij liggen, maar ik vind wel dat je daar bij de WW nog veel ongezonde troep mag hebben...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Zeester het volgende:
Ik probeer het afvallen wel vooral alleen te doen, al heb ik wel een vriendin die meegaat naar de WW en dan eten we daarna altijd samen. Maar dat is meer de gezelligheid, en ik was al bijna een half jaar bezig toen zij mee ging doen. Nu gaat ze 4 weken op vakantie, dus moet nu weer alleen eten op woensdagen de komende tijd.
Er zat 7 ons aan. Maar ik had een volle blaas, had een bakje salade van m'n huisgenootje gegeten terwijl ik normaal met een lege maag ga. Dus al met al zal 't misschien 4 ons extra zijn. Was wel terecht ook, want heb 5 avonden bier gedronken. Maar 1 avond echt veel, maar goed, 3 biertjes op 1 avondje tikken natuurlijk wel aan als je dat 5x doet. Deze week maar weer niet doen. Jammer dat het zo lekker is, een koud Grolschje op het terras bij de buren (is een café).
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind wel dat je daar bij de WW nog veel ongezonde troep mag hebben...
He, god, wat vreemd dat ik dan bijna 25 kilo ben afgevallen inmiddels, met hun programma.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind wel dat je daar bij de WW nog veel ongezonde troep mag hebben...
Ik zeg toch ook niet dat het programma zelf slecht is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:39 schreef Zeester het volgende:
[..]
[..]
He, god, wat vreemd dat ik dan bijna 25 kilo ben afgevallen inmiddels, met hun programma.
er zijn veel dingen die je mag eten daar. Sterker nog,volgens mij vrijwel alles. Alleen wel met mate. Als je pizza kiest heb je zo'n beetje je dagpunten er al door. Dan ga je vanzelf handigere keuzes makenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal ook hoor, ik ben helemaal geen grote drinker. Maar ik heb vakantie (werk wel 2 dagen per week) en heb veel leuke sociale afspraken. Dat is binnenkort wel weer minder dus dan zal dat dagelijkse drinken ook wel weer overgaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, daar val je inderdaad niet mee af Zeester
Is het geen idee om 1 a twee drinkavondjes met jezelf af te spreken en de rest gewoon niet?
Ik drink bijvoorbeeld sowieso niet als ik de volgende dag moet werken.
Het is inderdaad zoals Stormqueen zegt, je mag alles. Je leert met hun systeem alleen keuzes maken, en dingen op hun 'waarde' te schatten. En dat helpt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het programma zelf slecht is.
you go girlquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Het moet niet gekker worden.. Ik zit in mijn sportkleren in een opgeruimd huis. En ik ga zo om 8 uur sporten! Heb ik dat weer gehad voor vandaag!
Hej! Ik ben ook met WW begonnen weer. Met de "oude" WW ooit de eerste 15 van mijn enige grote afvalsucces kwijtgeraakt, maar wat ik toen deed was vetloos crashen eigenlijk...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:42 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is inderdaad zoals Stormqueen zegt, je mag alles. Je leert met hun systeem alleen keuzes maken, en dingen op hun 'waarde' te schatten. En dat helpt.
Ik geloof niet zo in een manier van eten waarbij er dingen verboden zijn (eetbare dingen dus, ik geloof ook niet zo in de gezonde werking van arsenicum, strychnine of groene knolamoniet). Het gaat er idd ook om dat je keuzes leert maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie me al zitten met een bord capucijners met spek in de lerarenkamer. Oh wacht. Dat is ook niet slank verantwoordquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat overigens ook, kwakzor! Als ik brood eet bij de lunch dan krijg ik daarna enorme trek in zoetigheid. Dat heb ik dus niet met een salade van groente + eiwitten. Bonen willen ook goed, maar dat is niet zo heel handig op mijn werk
Preciesquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:03 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zie me al zitten met een bord capucijners met spek in de lerarenkamer. Oh wacht. Dat is ook niet slank verantwoord
Echt hoor, ik ben een professed carb-verdediger, maar rond de lunch werkt het niet voor me blijkt nu pas... helemaal low carb is dan ook weer niet wat ik wil, dat werkt niet voor mij.
Zijn eiwitten niet belangrijker als je krachttraining doet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies's Morgens heb ik gewoon koolhydraten, dan werkt het blijkbaar wel. En 's avonds niet elke dag, maar doorgaans wel op dagen dat ik krachttraining doe.
Beetje een vergissing om te denken dat je geen koolhydraten nodig bent voor krachttrainingquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Zijn eiwitten niet belangrijker als je krachttraining doet?
Ik ga vandaag een verjaardagstaart maken! Ik ga natuurlijk nergens van snoepen, niets proeven en heel gezond en verantwoord bezig zijn, dus is het voor mij geen enkel probleem
Ik zeg niet 'geen koolhydraten', maar omdat je zegt dat je op die dagen zorgt voor koolhydraten bij het avondeten, vroeg ik me dat gewoon af over die eiwittenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje een vergissing om te denken dat je geen koolhydraten nodig bent voor krachttrainingEn eiwitten probeer ik boven de 100 gram per dag te houden.
En niet snoepen van taart makenVorige keer dat ik twee taarten heb gemaakt lukte me dat prima bij de eerste taart en bij de tweede ging het mis
Succes
strontclusterbomquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe lang zou je niet kunnen kakken voor je ontploft?
Hmm, ontploffen zal wel niet gebeuren, maar na 8-10 dagen wordt het wel serieus een medisch probleem. Eigenlijk is drie dagen zonder poepen al slecht voor je, want dan wordt de ontlasting dus domweg erg hard en krijg je weer te veel moeite met de toiletgangquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe lang zou je niet kunnen kakken voor je ontploft?
nicerquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef BananaPancake het volgende:
Whoooei 83.8![]()
dat is 2 kilo eraf in de laatste twee weken en alweer een flinke tijd geleden dat ik onder de 84 woog
Daaaag, tot nooit weer ziensquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hier zijn de bruilofts-, vakantie-, en hormoonpreparaatkilo's ook weer opgezouten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik betrap mijn schoonmoeder er net op dat ze aan het opscheppen was omdat ze zo'n geweldige schoondochter heeft
Ik denk dat ze zelf ook wel opgelucht is van hem af te zijn. Wel verdrietig dat hij is overleden, zal ze zelf ook wel vinden. En fijn dat dat jullie band heeft versterktquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, echt lief! Het is natuurlijk verschrikkelijk ellendig dat haar man is overleden maar het heeft haar en mij wel een heel stuk dichter tot elkaar gebracht.
Dat zei ze net inderdaad, dat ze een paar slechte dagen heeft. Nu het Tour de France is, mist ze het gemopper en gezeik van haar man. Die keek namelijk alleen tv zodat hij kon kankeren op alles, met als grote favorieten grote sporttoernooien en Paul de Leeuw. Ik werd er knettergek van en zij natuurlijk ook toen hij nog leefde. Maar ja, zelfs de negatieve kanten ga je missen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook wel opgelucht is van hem af te zijn. Wel verdrietig dat hij is overleden, zal ze zelf ook wel vinden. En fijn dat dat jullie band heeft versterkt
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zei ze net inderdaad, dat ze een paar slechte dagen heeft. Nu het Tour de France is, mist ze het gemopper en gezeik van haar man. Die keek namelijk alleen tv zodat hij kon kankeren op alles, met als grote favorieten grote sporttoernooien en Paul de Leeuw. Ik werd er knettergek van en zij natuurlijk ook toen hij nog leefde. Maar ja, zelfs de negatieve kanten ga je missen natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn is dat hè, Lucky. Ik heb er met mijn schoonouders ook gewoon een extra stel ouders bijgekregen. Mijn schoonmoeder is alleen helaas overleden afgelopen November, maar schoonpaps en wij/ik waren sowieso al wel erg tof samen. En hij is ook gewoon trots op menet als m'n eigen vader
Toen ik 'm belde om te zeggen dat ik m'n PhD plek had, was dat ook echt gewoon alsof ik m'n eigen ouders belde.
![]()
En toen we hem laatst spraken zei hij ook: "ja, en als ik dan die en die en die tegenkom, dan moet ik ook altijd even vertellen dat je een PhD gaat doen en dan zeggen ze allemaal 'wow! wat goed!' enzo! Ben trots! "Zo tof!
!
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Nu lunchbakje aan het klaarmaken voor in de trein. En ik heb een fruitsalade ingepakt voor in de middag. Wat eigenlijk lekker om te weten dat je niet afhankelijk bent van wat je op straat kan kopen
Weet ik niet, maar ben stront misselijk. Hou zelfs een glas water niet binnen.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ben stront misselijk. Hou zelfs een glas water niet binnen.
Kans is met dit weer groot dat je iets hebt gegeten wat bedorven was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ben stront misselijk. Hou zelfs een glas water niet binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere gevulde soepen vriezen goed in. Ik weet niet of ze het aankan om verse rijst/pasta te koken, of dat d'r vriend dat voor d'r wil doen, maar dan kun je misschien lekkere pasta sauzen maken met veel groen en dan hoeft ze alleen dat op te warmen en rijst of pasta te koken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik heb even hulp nodig. Zoals ik nu al 20 keer heb verteld is mijn beste vriendin zwaar depressief en heeft ze een eetstoornis. Ze is te depressief om te koken. Haar man is op dit vlak een asshole die liever junkfood eet dan kookt (die krijgt binnenkort de wind nog wel even van voren van me maar dat is een ander verhaal). Dus ze eten al een paar weken junkfood, waar zij weer depri van wordt.
Ik ga dus een paar keer in de week voor haar koken. Ik wil dingen maken die ze op kan warmen. Of dingen zo klaar zetten dat ze echt nauwelijks nog iets hoeft te doen.
Heeft iemand suggesties voor dingen die ik kan maken?
Mijn favoriet trouwens op het gebied van supergezonde maaltijd is ratatouille, een ui, knoflook, courgette, paprika en aubergine in kleine stukjes, met een pakje tomatenpassata erbij en dat een half uurtje laten pruttelen. Nauwelijks calorieen en lekker met zowel rijst als pasta.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Lekkere gevulde soepen vriezen goed in. Ik weet niet of ze het aankan om verse rijst/pasta te koken, of dat d'r vriend dat voor d'r wil doen, maar dan kun je misschien lekkere pasta sauzen maken met veel groen en dan hoeft ze alleen dat op te warmen en rijst of pasta te koken?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kans is met dit weer groot dat je iets hebt gegeten wat bedorven was.Ik heb vandaag niks gegeten. Ja, ik begon met roggebrood met rauwe ham. Dat had ik half op en toen werd ik nog misselijker dan dat ik al was. Ik weet het niet, amar het komt echt in vlagen e ndan gaat het weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blegh, voel me echt beroerd.
Sterkheidsbaas van alles.
Allerlei groentenprutjes met afwisselend rijst of pasta. Variatie zit in de groenten en de kruiden. Makkelijk in te vriezen en op te warmen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik heb even hulp nodig. Zoals ik nu al 20 keer heb verteld is mijn beste vriendin zwaar depressief en heeft ze een eetstoornis. Ze is te depressief om te koken. Haar man is op dit vlak een asshole die liever junkfood eet dan kookt (die krijgt binnenkort de wind nog wel even van voren van me maar dat is een ander verhaal). Dus ze eten al een paar weken junkfood, waar zij weer depri van wordt.
Ik ga dus een paar keer in de week voor haar koken. Ik wil dingen maken die ze op kan warmen. Of dingen zo klaar zetten dat ze echt nauwelijks nog iets hoeft te doen.
Geloof me, professionele hulp heeft zequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Allerlei groentenprutjes met afwisselend rijst of pasta. Variatie zit in de groenten en de kruiden. Makkelijk in te vriezen en op te warmen.
(Effe voor jezelf. Let op jezelf, want zorgen voor depri mensen is erg uitputtend. Laat haar mee helpen met koken en probeer te wandelen met haar. Verder hoop ik dat je vriendin professionele hulp heeft.)
Ik denk sowieso dat het fijn is als je iets praktisch voor haar kan doen. Haar uit al haar donkere denkbeelden halen gaat jou niet lukken, maar haar leven een beetje makkelijker maken wel en dan kun je dus op die manier een fijne bijdrage leveren. Maar het lijkt me echt heel heftig en ik heb veel respect voor je dat je zo'n trouwe vriendin bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geloof me, professionele hulp heeft ze![]()
Wandelen gaat niet omdat ze nauwelijks kan lopen door permanente spierpijn. Dat is een bijwerking van haar medicatie (anti-epileptica, antidepressiva en antipsychotica) maar ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze wel wat eiwit kan gebruiken.
Ik weet dat het uitputtend is, we zijn vorig jaar een aantal nachten op zoek naar haar geweest. Een aantal weken dagelijks op bezoek in de gesloten inrichting is ook niet echt leuk. Maar goed, ze is thuis en ze werkt dus zoals ik het bekijk gaat het alweer veel beter. Alleen ziet zij de dingen nogal zwart in maar goed, da's logisch
Het is ook niet zo dat ik haar beter kan maken maar ik denk wel dat een mens zich beter gaat voelen door gezond te eten. Alle kleine beetjes helpen, hopelijk.
Ik lees hier nog wel 'ns mee voor ideeën voor eten enzo, maar heb dit keer ook wel wat suggesties. En tis lief van je dat je dit voor d'r wil doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaa kan je me daar een PB over sturen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef Lonaa het volgende:
Oh car, wat ontzettend vervelend.
Ik weet dat het bedrijf waar mijn vriend nu werkt, ze een nieuwe afdeling willen starten met alleen uitzendkrachten. Het is productiewerk maar wel afwisselend zeg maar. Ze werken via Randstad, misschien heb je er wat aan.
Thanks voor de input! Die supersnelle rijst is inderdaad wel een goed idee. Dat brengt me op een idee: Amoy heeft ook noodles die je alleen nog maar even in de pan bij een wokprutje hoeft te gooien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik lees hier nog wel 'ns mee voor ideeën voor eten enzo, maar heb dit keer ook wel wat suggesties. En tis lief van je dat je dit voor d'r wil doen
Als rijst koken teveel moeite is nu, dan heeft Lassie (en ook AH, misschien nog meer merken) ook minuutje rijst, bakje in de magnetron en klaar. Of anders misschien van die noodles die je niet echt in een pannetje hoeft te koken maar alleen gekookt water op hoeft te gieten.
Als je dan wat groenteprutjes erbij maakt en invriest in magnetron bakjes, zodat ze die ook op kan warmen, kan ze binnen 'n paar minuten toch 'n stuk gezonder eten dan junkfood. Bijv. een Italiaans prutje, een kip-kerrie (met ananas en evt. wat ander fruit als ze dat lekker vindt), of iets met broccoli/kip/champ/spekjes. Geloof dat omelet ook goed in te vriezen is, dus misschien ook wat Aziatisch met reepjes omelet.
Verder zou je smoothie zakjes kunnen maken, met verschillende soorten groente en/of fruit, en die zakjes per portie in de vries gooien. Je zou d'r ook wat aanvulling in kunnen gooien zoals chia zaad (daar zit geloof ik ook aardig wat eiwit in). Dan hoeft ze ze alleen maar in 'n blender te gooien met wat yoghurt oid.
Soepen waren ook al genoemd, vind zelf die tomatensoep van de AH (zo'n zak met alle ingredienten en het recept zodat je 'm ook zelf los kan maken) erg lekker en is prima in te vriezen. Of net als die smoothies, groentes in zakjes invriezen, water en 'n bouillonblokje erbij en klaar. Dan kan ze zelf naar eetlust nog dingen toevoegen, of je vriest al meteen wat ongekookte pasta mee in, zodat die gaar gekookt wordt met de groentes.
En met dit weer kun je natuurlijk ook ijsjes maken van vers fruit, of door smoothies in te vriezen, krijgt ze toch wat gezonders binnen.
Ik ga inderdaad ook een fruitsalade maken, die komt vast wel op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:54 schreef J0ycie88 het volgende:
-Lekkere soepjes invriezen.
-Lekkere vulllingen maken voor in wraps.
-Pastasausjes invriezen
-Je heb van die maaltijdzakken van iglo en aviko die ze alleen in de pan hoeft te gooien.
-Als je voor haar wilt koken kun je misschien ook zorgen dat haar ontbijt klaar staat? Misschien wat muesli met yoghurt of kwark.
-Lekkere grote fruitsalade maken en die in de koelkast (blijft wel een dag of 3 goed)
Ik zou me niet alleen richten op avond eten. Maar misschien ook wat voor de ochtend.
En wat een lullo van een vriend heeft ze wel niet zeg!
Kan. Ik gedij niet zo goed bij warmte, maar ik hou me dan meestal rustig. Het gaat wel iets beter al. Half glas water is nog steeds binnen en ik had net sorbetijs. Dat was fijn. En lekker. En het zit nog in mijn maag. So far, so good.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Lonaa, heb je geen last van de warmte?
Ik hoef bijv. maar iets te eten en ik moet naar het toilet. Mijn darmen trekken de warmte niet zo goed. Misschien dat dat ook bij jou het geval is?
Ik heb net lekker gedut. Kon mijn ogen niet meer open houden net. (kan ook wel kloppen want minder nachtrust als dat ik gewend en nodig heb)
Lucky, wat lief dat je dit voor je vriendin wilt doen. Ik ga even brainstormen!
Het is hier potverdorrie 26,5 graag binnen. Kan net zo goed buiten gaan zitten...quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan. Ik gedij niet zo goed bij warmte, maar ik hou me dan meestal rustig. Het gaat wel iets beter al. Half glas water is nog steeds binnen en ik had net sorbetijs. Dat was fijn. En lekker. En het zit nog in mijn maag. So far, so good.
Ik snap best dat je als man zijnde aan het einde van je latijn raakt. Supertof dat je ze wil helpen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook een fruitsalade maken, die komt vast wel op.
Tja, haar man is best een eikel wat dit betreft. Aan de andere kant, hij heeft ook ontzettend veel meegemaakt met haar de laatste jaren, hij trekt het ook niet meer. En hij raakt heel snel beinvloed door haar gedrag. Hij is tot weinig meer in staat dan werken eigenlijk. Plus dat hij waarschijnlijk alles wel fout doet in haar beleving. En te veel rommel maakt in haar ogen. En heeft ook gewoon een junkfoodverslaving en is liever lui dan moe
Ja het zal allemaal wel een relatie tot mekaar hebben. En kan me voorstellen dat hij er op een bepaalde manier ook wel doorheen zit. Maar goed, dit is wel het minste en makkelijkste wat hij voor haar kan doen, een beetje gezondheid en structuur in haar leven brengen. Maakt het voor hem waarschijnlijk ook een stuk makkelijker!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad ook een fruitsalade maken, die komt vast wel op.
Tja, haar man is best een eikel wat dit betreft. Aan de andere kant, hij heeft ook ontzettend veel meegemaakt met haar de laatste jaren, hij trekt het ook niet meer. En hij raakt heel snel beinvloed door haar gedrag. Hij is tot weinig meer in staat dan werken eigenlijk. Plus dat hij waarschijnlijk alles wel fout doet in haar beleving. En te veel rommel maakt in haar ogen. En heeft ook gewoon een junkfoodverslaving en is liever lui dan moe
Superkut.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is hier potverdorrie 26,5 graag binnen. Kan net zo goed buiten gaan zitten...
Ja, dat dus precies. Ik snap wel hoe hij zo ver komt maar juist het eten heeft zoveel invloed op haar. Op hem ook trouwens maar goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja het zal allemaal wel een relatie tot mekaar hebben. En kan me voorstellen dat hij er op een bepaalde manier ook wel doorheen zit. Maar goed, dit is wel het minste en makkelijkste wat hij voor haar kan doen, een beetje gezondheid en structuur in haar leven brengen. Maakt het voor hem waarschijnlijk ook een stuk makkelijker!
Grote schoonmaak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:23 schreef Zeester het volgende:
Ik heb het niet zo warm dus ik ben een grote schoonmaak aan het doen. Wel op een slakkentempo, met tussendoor zit pauzes. Als beloning ga ik zo denk ik in het park een salade eten.
Alstublieft zeg!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Superkut.
Ik weet niet hoe warm het hier is, maar alle huisdieren liggen voor pampus, alles zit dicht en ik heb alleen een jurkje aan. Blegh. En het houdt voorlopig niet op. Ik wil regen en onweer!
Daar zijn we nederlanders voor..quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alstublieft zeg!
Ik heb 7 maanden lang gekanker gelezen over het koude natte weer op fok en facebook, nu is het eindelijk lekker, staat heel fok en facebook vol gekanker over "de hitte"
En niet een beetje he, het lijkt wel een collectieve ziekte in dit land
/rant
Ik hou niet van warm weer. Nooit. 23 graden is zat. Punt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alstublieft zeg!
Ik heb 7 maanden lang gekanker gelezen over het koude natte weer op fok en facebook, nu is het eindelijk lekker, staat heel fok en facebook vol gekanker over "de hitte"
/rant
Zoveel heter is het echt niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Daar zijn we nederlanders voor..
Weet je wat het is. Het kan nooit eens normaal. Met een graad of 23 hoor je mij niet klagen hoor! Maar het is niet koel te houden hier in huis. Plat dak....... Dat koelt pas echt af met een goede plensbui.
Oh en na een middag ben ik die schapen ook echt wel beu. Maar ben bang dat we ze nog een week als gezelschap hebben.. Meeehheeeehhhhh
Oh nee, je bent niet de enige, ga vooral je gang, ik vind het alleen zo vermoeiend voor mezelf dat hoe het weer ook is, of het nou min twintig, plus twintig, nat, droog, wat dan ook is, ik altijd maar word doodgegooid met weerklachtenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Laten we het er op houden dat ik de genen van mijn moeder heb gekregen en niet tegen het weer kan. Ik zal voor de rest alleen nog maar klagen over de schapen die aan het mekkeren zijn in de achtertuin!
Ik vind alles beneden de 18 graden geweldig. Sneeuw, regen, hagel, wind, heerlijk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, je bent niet de enige, ga vooral je gang, ik vind het alleen zo vermoeiend voor mezelf dat hoe het weer ook is, of het nou min twintig, plus twintig, nat, droog, wat dan ook is, ik altijd maar word doodgegooid met weerklachtenen dat mensen die echt maandenlang gejankt hebben over het uitblijven van de zomer, nu lopen te janken dat het te warm is, ik kan er gewoon niet mee omgaan, met de mensheid
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:47 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het heerlijk, dit weer. Ik functioneer best prima met warmte, zeker als ik weinig te doen heb.
Huis is nu netjes, moet nu alleen nog de was ophangen en bedenken of ik het aandurf om mijn gordijnen te wassen.
is het niet de ene helft die klaagt bij kou, en de andere helft bij hittequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoveel heter is het echt niet.
Kijk, als mensen met temperaturen van 35+ gaan mopperen, daar kan ik prima in komen. Maar bij 27 graden stellen dat het "nooit eens normaal kan" vind ik ook wat zwaar op de hand
Als ik ervan zou afvallen, tot een ons hoeft niet, zou ik wel wat harder klagenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Het doet me in elk geval deugd dat we kunnen klagen en mekkeren tot we een ons wegen - we veranderen het weer er niet mee![]()
dat gezegd hebbende ga ik nog even lekker in mijn tuintje van de zon genieten
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen toch nog maar een poging tot Jillian doen, dan maar iets minder intensief.
Gewoon blijven tellen als dat het beste voor jou werkt. Het is nog heel leerzaam ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ja lach me maar uit met mijn calorieën tellen, ik ben nooit een held in schatten geweest![]()
Mijn poep wordt fameus vochtig met dit weer als ik ga fietsen dus ik klaag toch een beetje
Hoe was het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb het in de winter al warm, laat staan met dit weerIk zweet deorollers weg momenteel.
En dan ga ik zo ook nog sporten. Buiten. Een uur lang.
3x 3 minuten krachtoefeningen (bijvoorbeeld opdrukken of squats met gewichtjes), 3x 2 minuten cardio (zoals jumping jacks, boksen, 'touwtje springen) en 3x 1 minuut verschillende buikspieroefeningenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wat doe je zoal tijdens zo'n work-out, Sarabi?
Hoelang ben je er in totaal mee bezig? En zitten er ook onderdelen tussen die je niet helemaal kunt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
3x 3 minuten krachtoefeningen (bijvoorbeeld opdrukken of squats met gewichtjes), 3x 2 minuten cardio (zoals jumping jacks, boksen, 'touwtje springen) en 3x 1 minuut verschillende buikspieroefeningen
Dat zijn een paar van de oefeningen van level 1 (en dan nog warming up en cooling down natuurlijk)
Bij level 2 zitten er volgens mij veel plank oefeningen.
Bij Jillian is het de allerlaatste oefening, daarna blijf ik ook altijd wel even liggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, die bicycle crunch! Die moesten wij doen na afloop van een paar setjes waarin we de buikspieren al onwijs getraind hadden. Zwaahaar! Ik kon m'n benen nog amper omhoog houden.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alstublieft zeg!
/rant
quote:
Jep..alles al. Hij wou vanavond al in de kast zitten dus daarom hadden we daar al goed gekeken. Heel hat maïsland nagekeken, bomen.. een stuk gefietst want ja... hij kan ook overreden zijn. Maar niks..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:10 schreef Sarabi het volgende:
Al achter/onder alle kasten etc gekeken?
Dat hoop ik ook.. Normaal komt hij 's avonds ook wel eens niet maar dan zie je hem wel in het weiland zitten en dan wil hij gewoon niet komen. Maar dan komt hij 's nachts voor je raam miauwen. Dus ik hoop dat ik daar vannacht door wakker word.quote:
Kut en vooral onhandig. Net mn vakantie geboekt (Nepal dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:08 schreef BananaPancake het volgende:
d-e ik zou daar ook echt een paar dagen chagrijnig van zijn. Wat kut zeg! Net lijstje wel
Nouquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt ie niet mee terug en word je niet slanker van...
Soms hebben ze wel leuke acties met combis van gewone en zonne brillen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kut en vooral onhandig. Net mn vakantie geboekt (Nepal dusvakantiegeld
); is je fiets gejat en zit je zonnebril op sterkte in de fietstas. Meer dan genoeg spaargeld achter de hand hoor, maar ik geef mn geld liever uit aan leuke dingen!
[..]
NouNu alles lopend doen en mn spaarrekening valt er wel een paar honderd euro van af
Vanavond maar even langs de fietsenboer en even op mn werk kijken naar het fietsplan, of dat nou al eens geregeld is.
Morgen langs opticien om een nieuwe zonnebril uit te zoeken. Stond een gewone nieuwe bril op de planning want montuur begint wat te oxideren. Mweh.
Ligt eraan om de hoeveel jaar je kunt deelnemen....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag nu ook aan het fietsenplan deelnemen nu ik een contract heb. Maar eerst maar eens kijken wat voor soort fiets ik nodig ga hebbenwel extreem balen, douche!
iedere 3 jaar of je werkgever moet afwijken van de regeling.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ligt eraan om de hoeveel jaar je kunt deelnemen....dat maakte de keuze voor de soort fiets misschien makkelijker.
altijd drie jaar. En dan nog betaal je minstens de helft zelf, dan is het best de moeite waardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ligt eraan om de hoeveel jaar je kunt deelnemen....dat maakte de keuze voor de soort fiets misschien makkelijker.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Mokkels het volgende:
Oh god. De poes (van die mensen waar we oppassen) is weg...
Hij at de laatste dagen al slecht, had wat kale plekken in z'n vacht, hij was oud en miste natuurlijk z'n vriendje.. Ik vrees het ergste..
wat deze vrouw zegtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In dat geval Qwea, kijk niet naar wat je niet kunt, maar juist naar wat je nog wel kunt. Misschien niet knallen in de sportschool, maar als fietsen wel gaat, dan ga je lekker fietsen. Of je gaat zwemmen. Overleg iig met je fysio en zoek iets wat wel kan en wat je ook leuk vindt.
dat ja. Collega heeft een dure elektrische fiets gekocht waar ze uiteindelijk 1000 euro voor betaald via fietsplan. Ze moest wel zelf nog een deel bijleggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd drie jaar. En dan nog betaal je minstens de helft zelf, dan is het best de moeite waard
Ja, maar dat is het kutte. Fietsen gaat wel, maar niet de stukken die ik wilquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In dat geval Qwea, kijk niet naar wat je niet kunt, maar juist naar wat je nog wel kunt. Misschien niet knallen in de sportschool, maar als fietsen wel gaat, dan ga je lekker fietsen. Of je gaat zwemmen. Overleg iig met je fysio en zoek iets wat wel kan en wat je ook leuk vindt.
Zo niet dan toch.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb besloten dat ik weer in the zone zit. Zo niet, dan toch![]()
Lijssie voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 crackers met komijnekaas
L: 3 bruin met sellerie en smeerkaas, glas tomatensap
T: rijstwafels, appel, proeven tijdens het koken
A: Tagliatelle, kaassaus, courgette, ham, kastanjechampignons, cherrytomaat
T: fruitsalade
Waarom kan ik nou niet bedenken wie HPKW eerst was. Iedereen weet het![]()
Ik begrijp dat je er van baalt, maar je hebt reuma bij je crohn. Dat betekent dat je zomaar wel eens tegen veel meer dingen kunt gaan aanlopen die je wel wilt doen en die niet kunnen. En dat is ontzettend kut, maar je zult het er wel mee moeten doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het kutte. Fietsen gaat wel, maar niet de stukken die ik wil![]()
Ik schijt er de balen van. Ik wil sporten, en flink
Tegen welke kwalen loop jij momenteel aan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er van baalt, maar je hebt reuma bij je crohn. Dat betekent dat je zomaar wel eens tegen veel meer dingen kunt gaan aanlopen die je wel wilt doen en die niet kunnen. En dat is ontzettend kut, maar je zult het er wel mee moeten doen.
Ik wil ook graag weer een halve marathon lopen, maar op dit moment gaat me dat gewoon echt niet lukken omdat 5 km al een niet leuke opgave is. Vind ik ook heel erg stom, maar ik zal het toch echt moeten accepteren dat het nu niet gaat en focus me op de dingen die juist wel goed gaan.
Jaaa! Vanmorgen kwam hij aanlopen. Een beetje kreupel.. en onder het kwijl. Dus ik denk dat hij gepakt is door een hond oid..quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kan ik nou niet bedenken wie HPKW eerst was. Iedereen weet het![]()
fijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jaaa! Vanmorgen kwam hij aanlopen. Een beetje kreupel.. en onder het kwijl. Dus ik denk dat hij gepakt is door een hond oid..
Maar ik ben al blij dat hij er is!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Jaaa! Vanmorgen kwam hij aanlopen. Een beetje kreupel.. en onder het kwijl. Dus ik denk dat hij gepakt is door een hond oid..
Gelukkig is ie weer thuis, hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik ging helemaalquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn pastasalade is bijna klaar! Hele berg groente (verschillende kleuren paprika, mais, erwtjes, rode ui, bleekselderij, augurk en mischien nog tomaat en komkommer), beetje tonijn, beetje pasta.. en wij eten vandaag en morgen heerlijk!
Wat fijn!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is ie weer thuis, hopelijk valt het allemaal mee!
Gewicht gaat erg langzaamaan naar beneden maar de cm's lijken wel sneller te gaan
Dinsdag maar weer eens tussenfoto's maken en goed meten.
ja, dat is ook niet mijn lievelingsetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ging helemaaltot ik bij de
bleekselderij
kwam.
Ja wel weer motivatie om door te gaan met Jillianquote:
Absoluut. Echt een mankement in de evolutie zoals ik van de week al zei. Maar ik moet zeggen dat ik aankomende menstruatie zal verwelkomenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:44 schreef Zeester het volgende:
Even klagen hoor. Ik werd gisteravond ongesteld en heb nu weer gelijk zo heerlijk veel buikpijn en darmgerommel. Vrouw zijn is stooohooom!
Haha maar na 1 dag ben ik die vreugde toch wel weer kwijtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absoluut. Echt een mankement in de evolutie zoals ik van de week al zei. Maar ik moet zeggen dat ik aankomende menstruatie zal verwelkomen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha maar na 1 dag uur ben ik die vreugde toch wel weer kwijt
Welkom in mijn wereld haha. Bij mijn vader thuis ruikt/stinkt het 24/7 naar koeien, paarden, varkens en schapen (wel door de buren hoor, zelf hebben we alleen maar paarden).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zorgt lekker koken altijd voor zo'n rommeltje in de keuken?
Verder heb ik echt het idee dat ik op de boerderij woon.. Behalve het gemekker, is nu ook de stank ons huis binnengetrokken..
Beetje jammer!
Nou dat. Ik krijg meer doorbraakbloedingen hoe langer ik doorslik. En contactbloedingen, ook zo'n pretje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:59 schreef Zeester het volgende:
Het is mij nooit gelukt om door te slikken. Ik ben dan ook maar een paar x voor kortere tijd aan de pil geweest, maar doorslikken stond garant voor doorbraakbloedingen. Heb later nuvaring gebruikt, dat werkte beter, maar doorringen was ook niet zo'n succes. Flauw is dat.
Hell!! ik ook!! Godverdomme.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:00 schreef Zeester het volgende:
Nu we het hier toch over hebben, godver, als ik het zo uitreken ben ik PRECIES MET LOWLANDS WEER ONGESTELD!!!!
Eau, matigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:00 schreef Zeester het volgende:
Nu we het hier toch over hebben, godver, als ik het zo uitreken ben ik PRECIES MET LOWLANDS WEER ONGESTELD!!!!
Ik ken het gevoel wel exact.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Naar buiten glijdende kikkersje weet het poetisch te brengen SQ
Zo ben ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Naar buiten glijdende kikkersje weet het poetisch te brengen SQ
En dan Charlie of Juliet noemen <3!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eau, matig
Ik heb mijn ei met lowlands, score, festivalbaby maken
Ik las schapen. Komt door al die postst van Joycequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef Vicky het volgende:
Ik waarschijnlijk op vakantie...ben nu ongesteld en ga over 4w op vakantie.. Zucht.
Vanmorgen heerlijk gesport. Zweet droop van mijn lijf.
Lijstje onder voorbehoud:
O: brints met banaan, lijnzaad en beetje honing
S: shapen
T: paar stukjes popcorn en een halve watermeloen
L: uhhhh ik denk kwark met cruesli
T: nog geen idee
D: bbq bij zusje
Lijkt me tof. Had ik het al met Lonaa over ook. Maar als ik dan met vrienden samen ben moeten we ff een undercover bedenken voor het feit dat ik jullie van Fok ken want dan zullen ze niet rusten voor ze mijn account (inclusief gewichtquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik las schapen. Komt door al die postst van Joyce
Zeg gewoon dat je ons van iets anders kentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef Zeester het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Had ik het al met Lonaa over ook. Maar als ik dan met vrienden samen ben moeten we ff een undercover bedenken voor het feit dat ik jullie van Fok ken want dan zullen ze niet rusten voor ze mijn account (inclusief gewicht) gevonden hebben
Ja, ga ik ook doen, maar daarom van te voren ff de waarschuwingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je ons van iets anders kent![]()
Dat had ik ook al gezegd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gezamelijke vrienden ofzoiets.. Elkaar eens gezien op een verjaardag? Ontmoet op een vakantie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht, jullie zijn wat jonger dan ik
quote:
En dat is haar goed recht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, zeester wel. kan me wel voorstellen.
Nee we wonen aan een dijk en bos/parkje. Blijkbaar doet de gemeente hier aan natuurlijk maaien van het grasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Joycie, misschien overheen gelezen, maar wat doen die schapen in je achtertuin? Is daar een weiland of zo.
Dit zijn de verhalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik kende mijn ex-vriendje via CU2. Later kreeg hij een andere relatie, die meid ging haar relatieproblemen op Fok bespreken, daardoor kwam ik op Fok, waar ik mijn echtgenoot leerde kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |