SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, taille zit meestal hoger dan je navel!
of je taille laagquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zit mijn navel dan zo hoog![]()
![]()
of ik meet gewoon psies in die plooi van mijn 2 vetrollen
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn taille zit vrij hoog, eerder halverwege tussen tettas en navel
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
Ooh, ik heb al die tijd over mijn navel gemeten
Friet pak ik sowieso niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Een T-bone van 500 gram is wel heftig, maar als jij er lol uit haalt, zou ik eerder dat doen dan extra friet pakken
ik vraag me echt af hoe je met jouw lijstje te laag kan zitten. Maareh, pak 1 biertjequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Friet pak ik sowieso niet.
Ik vind die van 300 ook prima die biefstuk.. maar dan zit ik alsnog te laag. Dus waarmee compenseer ik dat?
Ik wil geen biertje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me echt af hoe je met jouw lijstje te laag kan zitten. Maareh, pak 1 biertje
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik gooi hem er nog maar een keer in: vanmorgen dus ruim -2 cm op de taille, waarmee ik dus op iets minder dan 88 cm zit en uit de gevarenzone ben
in restaurants gebruiken ze over het algemeen ook nog flink wat geoliede marinades / dressings / andere toevoegingen. En ik vind voor mezelf 1500 kcals echt ultiem perfect. Maar als je meer kcals wil dan eet je toch wat meer? Pak dan een maiskolf ofzo, of toch tien frietjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil geen biertje.
Vind jij 1485 niet laag? Mijn biefstuk is volgens de eetmeter 432 kcal. Mijn sla 14 en mijn soep 88. Nou, tel daar nog eventueel groente v/d dag op (als die lekker is) en je zit op 1550 ofzo.
Als ze op mijn biefstuk marinade doen, pleur ik het terug de keuken inquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in restaurants gebruiken ze over het algemeen ook nog flink wat geoliede marinades / dressings / andere toevoegingen. En ik vind voor mezelf 1500 kcals echt ultiem perfect. Maar als je meer kcals wil dan eet je toch wat meer? Pak dan een maiskolf ofzo, of toch tien frietjes.
Heb ik. Momentquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef Claudia_x het volgende:
Sjezus, Qwea, ik kan me haast niet voorstellen dat je met dat lijstje zo laag in calorieën zit! Heb je toevallig een specificatie bij de hand? Lijkt me wel leerzaam voor mezelf.
ik zie alleen maar voordelenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ze op mijn biefstuk marinade doen, pleur ik het terug de keuken inBiefstuk moet puur!
T-bone daar is ook puur
1500 is opzich ook best o.k voor een keer, maar IMHO niet als je al 600 hebt weggesport.
Ben ik met je eens. Maar a) is het geen schransen en b) is 1500 imho echt gewoon veel te laag voor me.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie alleen maar voordelen
Ik "sport" dagelijks wel 600 weg, maar ga dan niet meer schransen
Welnu, pak dan gewoon wel de dressing en neem een volle schep muesli in je yoghurt, dan kom je er welquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar a) is het geen schransen en b) is 1500 imho echt gewoon veel te laag voor me.
1700 eet ik altijd.
's avonds in de kwark jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
tien gram muesli? Dat is een halve eetlepel joh. Mag best een extra schep bij hoor!
Okeujquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnu, pak dan gewoon wel de dressing en neem een volle schep muesli in je yoghurt, dan kom je er wel
Ik mag toch serieus hopen dat ze de biefstuk op een grill pleuren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef Zeester het volgende:
Vergeet niet dat ze biefstuk in een restaurant vaak ook in een fikse hoeveelheid boter en/of olie bakken, is ook nog meer calorietjes erbij. Maar dat zal ook geen grote zoden aan de dijk zetten denk ik.
Mijn smalste punt loopt wel echt over mijn navel, maar vanaf mijn navel tot aan onder m'n BH zit echt nog een vetkwab. En onder de navel loop ik vrijwel horizontaal door in heel veel heupen en onderbuik-vet.
Ik herkende m als die van het voedingscentrum, de website.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
Qwea is dat een app of een website waar je dat invult?
Zoja linkje?
Hier is de D een kom goed gevulde zelfgemaakte kippensoep en 2 crackers met kaas geworden.
+ Beker optimel er bij.
Weinig trek
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:
SQ lekker aan het zwemmenLeuk! Ga je dan wekelijks een keer?
Whoa, wat veel eiwit, Qwea, maar dat was die flinke biefstuk dus
En ik heb een nieuwe baanAansluitend op de oude.
Ene week 3 dagen, andere week 4 en dan heb ik nog een nachtbaan van ca 3-4 nachten per maand.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
Wat fijn Isa! Voltijd? Of die 3-daagse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |