Wat is er mis met schotelantennes? Ik woon in een wijk met alleen maar vrijstaande huizen en bij ons heeft iedereen een schotelantenne.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben soms best blij met mijn overpriced koophuis als ik dit soort dingen leeswe hebben wel zonderlinge figuren in de buurt, maar geen Tokkies of schotelantennes
Bij schotelantennes moeten denk ik de meeste denken aan turken/polen etc, denk ik. Is hier in de buurt namelijk wel allemaal zo. (dat ze dat denken)quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er mis met schotelantennes? Ik woon in een wijk met alleen maar vrijstaande huizen en bij ons heeft iedereen een schotelantenne.
Hier ook niet hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:32 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij in de buurt wonen vrij veel Turken en zijn er weinig schotels. Geloof ikIk zou er eens op moeten letten om te weten hoe erg het is
figure of speech : in volksbuurten zijn dat meestal Marokkaanse gezinnen met 15 slooplustige kotersquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er mis met schotelantennes? Ik woon in een wijk met alleen maar vrijstaande huizen en bij ons heeft iedereen een schotelantenne.
Gewoon lekker simpel een eitje door de salade?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Sporten en zweten als een malle.
Nu even een smooth water met yoghurt en fruit door de staafmixer en daarna even wat in huis doen.
Dagplanning:
O: 3 miniboterhams (55 gram) met ham en leverworst (niet op dezelfde boterham.) Koffie.
S: 3 kwartier kracht, kwartier cardio.
T: Water met yoghurt en fruit gestaafmixerd. En lijnzaad.
L: Salade. Ik weet nog niet zo goed wat de eiwitbron wordt. Heb nog gerookte zalm, maar eet ook vanavond al zalm.
D: Zalm dus. Gebakken. Met aardappeltjes uit de oven en boontjes.
T: Verjaardagsfeestje in de kroeg. 1 of 2 wijn.
Anders wordt ie zo dik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom doe je dat water er door lonaa? Is dat lekkerder?
Dat is op zich best een heul goed idee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gewoon lekker simpel een eitje door de salade?
Ik wou dat ik voor mijn eigen eetplanning ook zulke goede ideeen hadquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anders wordt ie zo dik.
Ik had er nu 30 gram ananas, 120 gram bosbessen en 1 kiwi inzitten. Met 100 ml yoghurt wordt ie dan kei dik en kei zuur.Water zwakt het allebei een beetje af en ik vind het een mooie manier om nog wat meer vocht binnen te krijgen.
[..]
Dat is op zich best een heul goed idee.
Oh hier kan het ook veel beter hoor. Maar ik ben al blij als het netjes is. Als het weer wat minder word ga ik wel weer goed schoonmaken, nu hou ik het een beetje bij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:09 schreef Lonaa het volgende:
Nou Joyce, eet een salade als lunch en doe er ei doorheen!
Maar ik ken het hoor. Ik weet heel goed hoe het moet, en dan schijn ik bij mezelf alles te vergeten of een black out te hebben.
Ik ga zo ook even als een wervelwind door het huis. Heb er zat van. Gisteren wel eea gedaan, maar het kan veul beter.
Spinaziesalade? Staat bij ons morgen ook op het menu. Ik weet nog niet wat ik er door gooi, in ieder geval mozzarella en tomaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Lijstje
O kwark met 2 nectarines en all bran
S sportschool, 15 minuten crosstrainer, 50 min. gewichten 10 min. fietsen.
T banaan
L 2 roggebroodjes met kaas, 2 cracottes met komkommersalade, beker optimel
T appel en beetje yoghurt
D. Weet ik nog niet maar ik heb trek in spinazie alleen nog niet in de vorm van pasta of met aardappelen en vlees.
Ik zou er ook wat spinazie doorheen doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Spinaziesalade? Staat bij ons morgen ook op het menu. Ik weet nog niet wat ik er door gooi, in ieder geval mozzarella en tomaat.
Bijdehandquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou er ook wat spinazie doorheen doen.
Nu ik geen werk heb niet zo veel..quote:
Dat geeft een mens hoop!quote:
Ik ben ook maar klein, en het mag natuurlijk nog minder, maar tussen 80 en 88 is ok.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh echt! Want ik zit rond de 88 en vind dat zelf nog aardig onacceptabelmaar goed, ik ben ook maar 1.68...
dat is zonder meer waar!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook maar klein, en het mag natuurlijk nog minder, maar tussen 80 en 88 is ok.
En ach, het is in mijn geval toch - 2 cm, dus sowieso goed bezig.
Dat valt alles mee dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
So far so good!
2 boterhammen op en nu aan een verse fruit-smoothie en vooralsnog zeer weinig pijn. Lang leve drugs.![]()
Wat super!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat het meevalt, so far, BE!
Ik gooi hem er nog maar een keer in: vanmorgen dus ruim -2 cm op de taille, waarmee ik dus op iets minder dan 88 cm zit en uit de gevarenzone ben
good busyquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, zwempassepartout en 1600 meter in the pocket. aan half werk doen we niet
Fijn dat de pijn meevalt BE!
Netjes Dat is ook al een prestatiequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:40 schreef Vicky het volgende:
Gelikk maar even gemeten.. ik zit op 85
Ik kwam van 96
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil zeggen, dat zijn toch bijna 3 kledingmatenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef miss_sly het volgende:
LL, dat is dus - 14 cmDat is toch hartstikke geweldig goed!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef miss_sly het volgende:
LL, dat is dus - 14 cmDat is toch hartstikke geweldig goed!
Ik weet het ook welquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil zeggen, dat zijn toch bijna 3 kledingmaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Maar het is veel beter voor jezelf, je zelfbeeld en je doelen om het positief te bekijken en trots te zijn op die 14 cm die je kwijt bent. 14 cm, dat is echt veel! Dat heb je toch maar mooi bereikt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het ook wel![]()
En het zal wel aan mijn humeur liggen hoor en die stomme weegschaal vanmorgen.
Vandaag even nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het is veel beter voor jezelf, je zelfbeeld en je doelen om het positief te bekijken en trots te zijn op die 14 cm die je kwijt bent. 14 cm, dat is echt veel! Dat heb je toch maar mooi bereikt!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Worteltjes.99 is echt altijd zo veel beter dan 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
True.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
99 is echt altijd zo veel beter dan 100![]()
nee, je taille is je smalste puntquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar moet ik mijn taille meten net onder mijn borsten? Dat is mijn omvang 94. Mijn buik bij de navel 115.. al vind ik dat punt altijd zo moeilijk te meten..
darmen, lever, maag...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef J0ycie88 het volgende:
als ik mijn smalste punt meet kom ik op 90. Echt precies onder mijn maag zeg maar.. Maar mijn flubber buik is dus 120..
Wat zit er net boven je navel? Als ik daar druk dat is het zo'n gevoelig/pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |