Dat geeft een mens hoop!quote:
Ik ben ook maar klein, en het mag natuurlijk nog minder, maar tussen 80 en 88 is ok.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Oh echt! Want ik zit rond de 88 en vind dat zelf nog aardig onacceptabelmaar goed, ik ben ook maar 1.68...
dat is zonder meer waar!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben ook maar klein, en het mag natuurlijk nog minder, maar tussen 80 en 88 is ok.
En ach, het is in mijn geval toch - 2 cm, dus sowieso goed bezig.
Dat valt alles mee dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
So far so good!
2 boterhammen op en nu aan een verse fruit-smoothie en vooralsnog zeer weinig pijn. Lang leve drugs.![]()
Wat super!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat het meevalt, so far, BE!
Ik gooi hem er nog maar een keer in: vanmorgen dus ruim -2 cm op de taille, waarmee ik dus op iets minder dan 88 cm zit en uit de gevarenzone ben
good busyquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, zwempassepartout en 1600 meter in the pocket. aan half werk doen we niet
Fijn dat de pijn meevalt BE!
Netjes Dat is ook al een prestatiequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:40 schreef Vicky het volgende:
Gelikk maar even gemeten.. ik zit op 85
Ik kwam van 96
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil zeggen, dat zijn toch bijna 3 kledingmatenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef miss_sly het volgende:
LL, dat is dus - 14 cmDat is toch hartstikke geweldig goed!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef miss_sly het volgende:
LL, dat is dus - 14 cmDat is toch hartstikke geweldig goed!
Ik weet het ook welquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil zeggen, dat zijn toch bijna 3 kledingmaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Maar het is veel beter voor jezelf, je zelfbeeld en je doelen om het positief te bekijken en trots te zijn op die 14 cm die je kwijt bent. 14 cm, dat is echt veel! Dat heb je toch maar mooi bereikt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het ook wel![]()
En het zal wel aan mijn humeur liggen hoor en die stomme weegschaal vanmorgen.
Vandaag even nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het is veel beter voor jezelf, je zelfbeeld en je doelen om het positief te bekijken en trots te zijn op die 14 cm die je kwijt bent. 14 cm, dat is echt veel! Dat heb je toch maar mooi bereikt!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:05 schreef Lonaa het volgende:
Worteltjes.99 is echt altijd zo veel beter dan 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
True.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
99 is echt altijd zo veel beter dan 100![]()
nee, je taille is je smalste puntquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Waar moet ik mijn taille meten net onder mijn borsten? Dat is mijn omvang 94. Mijn buik bij de navel 115.. al vind ik dat punt altijd zo moeilijk te meten..
darmen, lever, maag...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef J0ycie88 het volgende:
als ik mijn smalste punt meet kom ik op 90. Echt precies onder mijn maag zeg maar.. Maar mijn flubber buik is dus 120..
Wat zit er net boven je navel? Als ik daar druk dat is het zo'n gevoelig/pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |