Jawel, nu ga ik heel erg reageren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
wat een huisartsen hier zeg.
Als je niet weet hoe ik aan de diane-35 kan komen reageer dan gewoon niet!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Waren de bijwerkingen misschien heftige moodswings?
Jij bent geen huisarts dus jij mag niet reageren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je bijwerkingen krijgt van het niet slikken van pillen heet dat geen bijwerking, maar een verslaving...
Plus je weet niet of je wel écht Diane 35 slikt of een placebo met wat kleurstof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
bent op die manier wel gevaarlijk bezig, aangezien je huisarts er dan niet van op de hoogte is dat je 'm slikt. Ik zou het risico niet nemen.
Waar je dan ook nog eens de hoofdprijs voor hebt betaald...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Plus je weet niet of je wel écht Diane 35 slikt of een placebo met wat kleurstof.
En daarna een klacht op www.klacht.nl geschrevenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
Ze heeft denk ik ook de HA bedreigd, omdat ie hem niet wil voorschrijven.
You take the blue pill: the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill: you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes.quote:
Mehehehehehehequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP gequoteEn dan nu OT:
Stomtoevallig (ik kon niet slapen) heb ik recent een aantal informatieve programma's liggen luisteren over de Diane-35. Da's geen fijn spul. Imho moet je blij zijn dat je het niet meer slikt.
De enige manier om er (redelijk veilig) aan te komen is het je te laten voorschrijven. Wil je eigen HA het niet, en sta jij niet open voor alternatieven, dan zit er weinig anders op dan op zoek te gaan naar een andere huisarts. Dat is ook al niet zo makkelijk, zeker niet in deze situatie: "Ik moet een andere HA, want de mijne wil me mijn pillen niet voorschrijven!"
Het maakt mij verder niet uit dat je ze wilt slikken of waarom je ze wilt slikken. Maar wel een interessante vraag: waarom wil je HA ze niet meer voorschrijven?
Verslaving aan een anticonceptiepil (of waar de Diana in dit geval ook voor gebruikt werd), echt nog nooit van gehoord. Kan dat uberhaupt?quote:
psychisch wel lijkt me...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Verslaving aan een anticonceptiepil (of waar de Diana in dit geval ook voor gebruikt werd), echt nog nooit van gehoord. Kan dat uberhaupt?
Diane 35 is van oorsprong geen anticonceptie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Verslaving aan een anticonceptiepil (of waar de Diana in dit geval ook voor gebruikt werd), echt nog nooit van gehoord. Kan dat uberhaupt?
ts is er wel maar verwaardigt zich gewoonweg niet meer tot het reageren op eventuele oplossingen en ideeënquote:
Nee vandaar mijn "of waar het voor gebruikt werd" opmerking erbij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Diane 35 is van oorsprong geen anticonceptie.
Misschien is `verslaafd` niet het juiste woord, hoor, maar veel vrouwen die stoppen met Diane krijgen vervelende klachten. Zoals depressies, etc.
Zie ook LIF / Ervaringen stoppen Diane35
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |