Kom dan niet op het FOK!forumquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
wat een huisartsen hier zeg.
Als je niet weet hoe ik aan de diane-35 kan komen reageer dan gewoon niet!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
Jawel, nu ga ik heel erg reageren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Waren de bijwerkingen misschien heftige moodswings?
Jij bent geen huisarts dus jij mag niet reageren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je bijwerkingen krijgt van het niet slikken van pillen heet dat geen bijwerking, maar een verslaving...
Plus je weet niet of je wel écht Diane 35 slikt of een placebo met wat kleurstof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
bent op die manier wel gevaarlijk bezig, aangezien je huisarts er dan niet van op de hoogte is dat je 'm slikt. Ik zou het risico niet nemen.
Waar je dan ook nog eens de hoofdprijs voor hebt betaald...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Plus je weet niet of je wel écht Diane 35 slikt of een placebo met wat kleurstof.
En daarna een klacht op www.klacht.nl geschrevenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
Ze heeft denk ik ook de HA bedreigd, omdat ie hem niet wil voorschrijven.
You take the blue pill: the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill: you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |