Ja, want met Diane 35 worden vrouwen nooit meer ongesteld natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:03 schreef aegir_de_viking het volgende:
ernstige bijwerkingen zoals ongesteld worden??
Je kreeg bijwerkingen van het stoppen ja..?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:58 schreef TardisMatrix het volgende:
Ik heb vorig jaar geprobeerd te stoppen met dit medicijn maar ik kreeg last van zeer ernstige bijwerkingen
ik gok op acné...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:03 schreef shmoopy het volgende:
Wat heb je in godsnaam voor erge bijwerkingen dan, dat je er weer aan wil beginnen?
en toch lijkt me dat relevant als je ons advies wil.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:06 schreef TardisMatrix het volgende:
Nogmaals ik kom hier niet voor medisch advies
Lijkt mij nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en toch lijkt me dat relevant als je ons advies wil.
Mevrouw wil alleen horen wat in haar straatje past, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en toch lijkt me dat relevant als je ons advies wil.
Het is niet "volstrekt legaal", het is verkrijgbaar op recept..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef TardisMatrix het volgende:
Ik heb al 20 huisartsen gebeld. 10 zijn wegens vakantie gesloten. 5 nemen geen patienten over, 4 zitten niet in het juiste 'postcodegebied' en 1 wil niet voorschrijven.
shmoopy ik vraag hier niet om medisch advies of om verantwoording af te leggen. Ik vraag gewoon hoe ik aan dit (volstrekt legale) medicijn kan komen
tsja, misschien heeft je huisarts juist wel een punt en is er in de afgelopen 15-20 jaar een minder lichaamsslopende oplossing voor je dramatische bijwerkingen gevonden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:06 schreef TardisMatrix het volgende:
Nogmaals ik kom hier niet voor medisch advies
Je zit op een forum, daar mogen mensen vragen stellen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:05 schreef TardisMatrix het volgende:
Ik heb al 20 huisartsen gebeld. 10 zijn wegens vakantie gesloten. 5 nemen geen patienten over, 4 zitten niet in het juiste 'postcodegebied' en 1 wil niet voorschrijven.
shmoopy ik vraag hier niet om medisch advies of om verantwoording af te leggen. Ik vraag gewoon hoe ik aan dit (volstrekt legale) medicijn kan komen
Je klinkt als een junk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
wat een huisartsen hier zeg.
Als je niet weet hoe ik aan de diane-35 kan komen reageer dan gewoon niet!
Door middel van een recept, bij de apotheek. Dat is de legale weg. Vragen naar de niet-legale weg worden doorgaans niet zo op prijs gesteld hier..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
Kom dan niet op het FOK!forumquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
Jawel, nu ga ik heel erg reageren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:08 schreef TardisMatrix het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Waren de bijwerkingen misschien heftige moodswings?
Jij bent geen huisarts dus jij mag niet reageren!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je bijwerkingen krijgt van het niet slikken van pillen heet dat geen bijwerking, maar een verslaving...
Plus je weet niet of je wel écht Diane 35 slikt of een placebo met wat kleurstof.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
bent op die manier wel gevaarlijk bezig, aangezien je huisarts er dan niet van op de hoogte is dat je 'm slikt. Ik zou het risico niet nemen.
Waar je dan ook nog eens de hoofdprijs voor hebt betaald...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Plus je weet niet of je wel écht Diane 35 slikt of een placebo met wat kleurstof.
En daarna een klacht op www.klacht.nl geschrevenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Goddelijker het volgende:
Ze heeft denk ik ook de HA bedreigd, omdat ie hem niet wil voorschrijven.
You take the blue pill: the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill: you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |