Wat is snel? En hoe geleidelijk nam het aantal pukkels toe?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef emss het volgende:
Hmmm.... het enige leuke gevolg van stoppen met die Diane pil was dat ik binnen no-time 10 kilo kwijt was. Maar m'n huid werd al snel slechter, m'n haar al snel vetter... Slik nu al 2 jaar de Yasmin, ben ik erg tevreden mee, en ik ben nog niets aangekomen door deze pil.
En is je huid nog steeds slechter en je haar vetter, mét de Yasmin?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef emss het volgende:
Hmmm.... het enige leuke gevolg van stoppen met die Diane pil was dat ik binnen no-time 10 kilo kwijt was. Maar m'n huid werd al snel slechter, m'n haar al snel vetter... Slik nu al 2 jaar de Yasmin, ben ik erg tevreden mee, en ik ben nog niets aangekomen door deze pil.
Maar die Yasmin helpt dus ook tegen puistjes als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:26 schreef emss het volgende:
Ik stopte met de diane, en dacht ook af te vallen maar ik viel helemaal niets af (hoeft ook niet, maar is natuurijk altijd mooi mee genomen)quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:29 schreef GotC het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om over te stappen naar Yasmin, of iig een andere pil. Is het bij meerdere mensen dus dat je ineens veel afvalt, en je..libido ineens weer omhoog schiet? En de Yasmin heeft niet die briljante bijwerkingen?
Ja ik weet niet zo goed of ik aan ben gekomen van de diane 35 ik begon ermee op mn 14e, en ik weeg nu dik tien kilo meer. Maarja ik woog toen minder dan 50 kilo, dus of ik aangekomen ben door de pil of doordat ik volwassen werd weet ik niet. Denk een combinatie van beidequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ben je wel aangekomen van de Diane, of dat ook niet? Opzich zou het niet vreemd zijn als je niet afvalt als je er ook niet van bent aangekomen.
Ik overweeg eigenlijk om gewoon helemaal te stoppen, of misschien over te stappen. Heb op 't moment toch geen vriend, en ben wel benieuwd of mijn puistjes wegblijven als ik helemaal stop. Misschien was het gewoon puur de puberteit ofzo.
Waarom wil je met de microgynon starten? Die heeft toch juist een negatieve werking op acné?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:32 schreef blueboat het volgende:
Ik ga binnenkort starten met de microgynon dus ben benieuwd hoe ik daarop ga reageren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |