SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
eerste paar uur kreeg ik ruim een euro per summersale kaart nu mag je blij zijn bij 15 centquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik alles maar verkopen ;p
Mijn eerste kaart is net verkocht voor 13 cent... En ik moet er nog 8 verkopen. Maarja, misschien dat ik bij een game een leuke DLC zie voor een euro of zo, dan kan ik die mooi kopen van het geld in m'n wallet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Moro het volgende:
[..]
eerste paar uur kreeg ik ruim een euro per summersale kaart nu mag je blij zijn bij 15 cent
http://steamcommunity.com/market/quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:04 schreef s0ul1991 het volgende:
Waar koop je die kaarten eingelijk? Ik moet er nog een paar voor Civ 5.
wat zijn je specsquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Ramkraker het volgende:
30 FPS op alan wake met drops naar de 10FPSHoe dan?
Core I7 3770quote:
Alan Wake is best wel zwaar op max. Zelfs m'n GTX680 doet soms moeilijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Ramkraker het volgende:
30 FPS op alan wake met drops naar de 10FPSHoe dan?
Snap ik wel met zulke specs dat ie het niet trektquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Core I7 3770
16GB DDR3
GTX670
Windows 7 HP 64BIT
Daarom ook hoe dan?
En ik speelde net even op Costum met meeste op medium paar dingen high en 2x AA enzovoort en nog loopt het voor geen meterquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alan Wake is best wel zwaar op max. Zelfs m'n GTX680 doet soms moeilijk
Mja zoals ik al zei, mijn GTX680 doet nog moeilijk met Alan Wake, het is op de een of andere manier een best zware game.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
En ik speelde net even op Costum met meeste op medium paar dingen high en 2x AA enzovoort en nog loopt het voor geen meter
wat is er mis met deze setupquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Snap ik wel met zulke specs dat ie het niet trekt
Geen octacore op 6ghz, geen 64gb ddr4 en geen gtx 990 in sliquote:
dat klinkt niet heel legit eerlijk gezegd, ik zou mijn wachtwoord nog maar eens veranderen via blizzard.com oidquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Mailtje van blizzard, ja uw account is gehacked.
Dan wil ik wel eens weten wie dit wachtwoord voor de lol geraden heeft.
PelOzzKAOIK5r5MQ
Het was al een crime om in te typen soms
Had tevens ook authenticator geactiveerd dus die helpt ook niet
Heb dit ook es gehad. Terwijl ik normaal supervoorzichtig ben met passwords die ook nog eens niet aan mij te herleiden zijn etc. en die spammailtjes trap ik al helemaal niet in. Hoe ze het doen blijft een raadsel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Mailtje van blizzard, ja uw account is gehacked.
Dan wil ik wel eens weten wie dit wachtwoord voor de lol geraden heeft.
PelOzzKAOIK5r5MQ
Het was al een crime om in te typen soms
Had tevens ook authenticator geactiveerd dus die helpt ook niet
Heb nu een hele reeks verkocht, waaronder een foil, die leverde iets meer op (tegen de euro aan), en heb daarvan System Shock 2 gekocht! Toch mooi!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Mijn eerste kaart is net verkocht voor 13 cent... En ik moet er nog 8 verkopen. Maarja, misschien dat ik bij een game een leuke DLC zie voor een euro of zo, dan kan ik die mooi kopen van het geld in m'n wallet.
Was me ook opgevallen maar ik heb niks kunnen vinden over een nieuw deel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alan Wake zijn ze laatste tijd echt voor bodemprijzen aan 't weggeven. Eerst al die humble bundle sale en nu weer 90% off. Komt er een nieuw deel aan ofzo?
De publisher van Alan Wake is Microsoft. Door de game slecht te optimaliseren zul je gigantisch goede hardware nodig moeten hebben om de game te spelen op de PC. Dit zorgt er dus voor dat er heel veel gefrustreerde gamers zullen zijn wat slecht is voor het PC platform want die zullen meer neigen naar consoles(!)quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was me ook opgevallen maar ik heb niks kunnen vinden over een nieuw deel.
Civ V manquote:Op woensdag 17 juli 2013 03:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pauperdeals op dit moment. Aliens Colonial Marines.
Ik heb niks met CIV V en volgens mij is die al twee keer als deal geweest. De nieuwe vote opties zijn ook bleh.quote:
volgens mij krijg je hem pas vanaf 5$ hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:14 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Als primordia de community's choice wint (ik betwijfel het) en je wil het hebben koop het dan hier:
http://groupees.com/bm8
Krijg je hem voor 1$ en ook nog eens 7 extra spellen en wat muziek albums. Vooral paranautical activity is een vet spel, eigenlijk is het the binding of isaac in 3d.
Jammer dat die sale over is blades of time is opzich wel geinig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij krijg je hem pas vanaf 5$ hoor
wel veel games, maar veel onbekende spellen
overigens: Sale is over
Hij was eerst 33% off. En daarnaast is hij een week uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:39 schreef GlenSpey het volgende:
Geen korting op Brave New World dus, wat een aanfluiting deze sale...
Zijn een hoop sites waar je m standaard voor minder dan -33% haaltquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was eerst 33% off. En daarnaast is hij een week uit
Haal je m daar, heb ik ook gedaan. Steam kost altijd net zoveel als retail bij release dus ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:45 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zijn een hoop sites waar je m standaard voor minder dan -33% haalt
Het is toch nog geen 22 juliquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens ctrl+F5?
wellicht haalt hij wat dingen uit z'n cache..
Aaaah... ik begon al te panikeren...quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
http://groupees.com/bm8 daar hadden we het over
wel bijblijven he
vast maar dan is het een slechte afronding, rond dan naar beneden af, dat is logischer..quote:
Ik ook al ruim 36 uur nietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb gewoon nog niks gekocht deze sale. Enorme sloeber deze maand.
ik heb een paar gokjes gedaan: Dust, Scribblenauts alle 2 waren voor mij geen slechte gokjes en het geld zeker waardquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:39 schreef Moro het volgende:
Ik heb helemaal nog niks uitgegeven alles wat ik voorbij heb zien komen is of als nog te duur, heb ik al of geen interesse in.
Site is gewoon even fucked upquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef mschol het volgende:
hmm geen community sale en maar 2 keuzes?
[ afbeelding ]
ik mis nog een 3de optie in de vote, maar flash zie ik nu ook..quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:05 schreef MaxMark het volgende:
Flash sale staat er nu bij mij, misschien even verversen.
met deze keus wel jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:08 schreef MaxMark het volgende:
Wel makkelijk te voorspellen welke gaat winnen
Hmmm, dan heb ik één vote gemist...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:10 schreef mschol het volgende:
en hoppa kaart nummer 6 door voten binnen
Heb je die van Reus nog nodig? Ik heb die van Dead Island Riptide nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:04 schreef SteveBudin het volgende:
Lekker, mijn 3e Dead Island: Riptide kaart![]()
![]()
![]()
kaarten worden random toegekend, en dubbele zijn dan geen uitzonderingquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef MaxMark het volgende:
Hoe krijg je kaarten eigenlijk dubbel? Ik krijg tot nu toe slechts 1 van elk
Extra ruilmogelijkhedenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
kaarten worden random toegekend, en dubbele zijn dan geen uitzondering
van 1 spel had ik 5x dezelfde kaart gekregen
Helsing is ook best aardig, als je van hack & slash al diablo 2 houdquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:11 schreef JaimyLee het volgende:
Gestemd voor Van Helsing omdat ik het TWD spel kut vind
De serie daar in tegen
valt wel mee. Op een 8800 GTX draait Alan Wake nog redelijk hoor. (Wel op lage resolutie en medium settings)quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Core I7 3770
16GB DDR3
GTX670
Windows 7 HP 64BIT
Daarom ook hoe dan?
De Orange Box komt alleen met 75% als de HL2's en Portal 75% hebben, dus weinig kans. Het hoogste wat die ooit is geweest is 66%.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef Azerdion het volgende:
Zou de Orange Box nog een dd of flash worden? Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij naar -75% zou gaan omdat Half Life 2 een flash is. Maar kennelijk niet. Niet dat ik hem wil, maar een vriend wil hem graag.
Don't do it! Worst game of the year, zoek maar eens op reviews, vergelijkingen met de demovid en de actual game, en het hele schandaal om de release heen...quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef rubbels het volgende:
Geen flauw idee waarom eigenlijk, maar zit toch aardig te twijfelen over Aliens Colonial Marines
Heb ik allemaal meegekregen ja, maar toch lijkt ie me op zich wel leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Don't do it! Worst game of the year, zoek maar eens op reviews, vergelijkingen met de demovid en de actual game, en het hele schandaal om de release heen...
Reus heb ik nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb je die van Reus nog nodig? Ik heb die van Dead Island Riptide nog niet.
edit: Ik heb nu ook die van Chivalry dubbel.
geen idee, mag hopen van nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:52 schreef Wells.p het volgende:
klopt het dat als je level 5 Steam Summer Getaway badge hebt dat je daar geen kaarten meer voor krijgt?
Had em via usenet om te testen, na een uur lachen gieren brullen om de waanzinnige hoeveelheid gamebreaking bugs gedelete..quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heb ik allemaal meegekregen ja, maar toch lijkt ie me op zich wel leuk
Maar heb hem niet gekocht hoor, is wel ergens veel goedkoper te krijgen
oke, want kreeg een melding toen ik stemde maar niet gelezen en kreeg geen kaart. dus hoop inderdaad niet dat dat een teken is dat ik geen kaart meer krijg.quote:
lijkt me wel zodat mensen de badge nog kunnen craften.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:55 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Blijf je die summersale kaarten eigenlijk nog gewoon houden na de sale?
elke keer dat je vote krijg je een melding met hoe vaak je gevote hebt, hoe vaak je nog moet voten voor de volgende kaart enzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
oke, want kreeg een melding toen ik stemde maar niet gelezen en kreeg geen kaart. dus hoop inderdaad niet dat dat een teken is dat ik geen kaart meer krijg.
Je kan er geld mee verdienen of een badge wat je wil. Het is net een sticker op je voorhoofd dat je vroeger op school kreeg. hebt er dus niets aan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef maurisioo het volgende:
Een kaart gekregen bij een gekocht spel, maar volgens mij de meest voorkomende. Meer dan 20.000 staan nu op steam te koop.
Maar ik snap het gedoe met die kaarten niet. Draait het nou om geld verdienen (12 cent per keer) of om het verkrijgen van zo'n badge? En wat heb je daaraan.
of je verkoopt ze en als je genoeg hebt kan je een game kopen voor niks, of je maakt er een badge van en daar krijg je een emoticon, achtergrond, uitbreiding van vriendenlijst en xp van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef maurisioo het volgende:
Een kaart gekregen bij een gekocht spel, maar volgens mij de meest voorkomende. Meer dan 20.000 staan nu op steam te koop.
Maar ik snap het gedoe met die kaarten niet. Draait het nou om geld verdienen (12 cent per keer) of om het verkrijgen van zo'n badge? En wat heb je daaraan.
Gewoon weggeven die kaarten. Doe ik ook. Heb er weer vijf, spaar nog even door en dan gun ik ze weer aan deze of gene.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:06 schreef maurisioo het volgende:
Nouja dat sparen voor een badge is niets voor mij. En verkopen gaat niet meer lukken. Kan ik in ieder geval stoppen met proberen in level 5 te komen.
Meer dan zat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef Shygirl18 het volgende:
Is mijn computer goed genoeg voor TWD?
Intel(R) Core(TM) i5-2300 CPU @ 2.80GHz
4.1 GB RAM
GeForce GTS 450 (512 MB)
Ook mijn videokaart? Wil misschien een nieuwe kopen maar weet niet welkequote:
Denk het wel. Weet niet zeker meer, maar volgens mij heb ik het spel ook gespeeld op mijn laptop, met een NVidia 420 videokaart en kan me niet herinneren dat ik problemen had.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ook mijn videokaart? Wil misschien een nieuwe kopen maar weet niet welke
S.
Je video kaart heeft niet 512, maar 1024MB. Dus dan voldoe je aan de aanbevolen systeemeisen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef Shygirl18 het volgende:
Ook mijn videokaart? Wil misschien een nieuwe kopen maar weet niet welke
level 5 dat haal toch al met de gratis badges enzulks? (die community badge b.v.)quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:06 schreef maurisioo het volgende:
Nouja dat sparen voor een badge is niets voor mij. En verkopen gaat niet meer lukken. Kan ik in ieder geval stoppen met proberen in level 5 te komen.
je weet dat je nu geen gaming rig hebt? Maakt opzich weinig uit voor TWD, die is niet zo zwaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef Shygirl18 het volgende:
4.1 GB RAM
GeForce GTS 450 (512 MB)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je video kaart heeft niet 512, maar 1024MB. Dus dan voldoe je aan de aanbevolen systeemeisen.
Ok, ik zocht het net op en ik kreeg alleen 450 GTS-en met 1024MB te zien.quote:
Gratis is altijd goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:55 schreef maurisioo het volgende:
Maar iemand die cubemen 2 wil? Moet er vanaf.
Meer dan prima. Mijn bejaarde 8800GT trekt het nog op max (ook af en aa) op 1680x1050.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:15 schreef Shygirl18 het volgende:
4.1 GB RAM
GeForce GTS 450 (512 MB)
GeForce 8800quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer dan prima. Mijn bejaarde 8800GT trekt het nog op max (ook af en aa) op 1680x1050.
Wat is je steam?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:47 schreef Leonos het volgende:
Ik heb nog zo'n bioshock kaart. Mocht iemand die dingen sparen, ik heb daar geen zin in
JA! JA! JA!quote:
Komt vast nog een keer of 5 terugquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:46 schreef tuut-chips het volgende:
Godverdomme ik ben door Civ V heengeslapen
Zit daar ook op te wachten. Moet wel een in de daily komen vind ik!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Is Prison Architect al een keer voorbij gekomen? Ik zit er op te wachten maar hij is nu nog maar 10% korting. Dat moet toch hoger kunnen.
die komt vermoedelijk niet hoger langsquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Is Prison Architect al een keer voorbij gekomen? Ik zit er op te wachten maar hij is nu nog maar 10% korting. Dat moet toch hoger kunnen.
Ik kan wel zien dan Totalbiscuit geliefd is in dit topic, ik zie constant zijn videos voorbijkomenquote:
ik was verkocht toen ik de illegale versie gespeeld heb..quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind 30 euro overigens wel erg veel voor een early access game die nog in alpha zit.
hij maakt gewoon goeie video's?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:22 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik kan wel zien dan Totalbiscuit geliefd is in dit topic, ik zie constant zijn videos voorbijkomen
Hij is no-nonsens en hij geeft info waar je als gamer wat aan hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:22 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik kan wel zien dan Totalbiscuit geliefd is in dit topic, ik zie constant zijn videos voorbijkomen
Anyone?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef Verbal het volgende:
Trouwens even een vraagje voor de Mark of the Ninja-spelers onder ons. Iemand die dat met een X-Box-controller speelt? Want ik krijg het niet voor elkaar om daar een stealth kill mee te doen.
Hellup!
Motn speler met xbox controller hier, gaat prima gewoon? x drukken en dan een knuppel bewegen hequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef Verbal het volgende:
Over MOTN gesproken, ik had nog een vraagje open staan in het vorige topic:
[..]
Anyone?
V.
Ik ben horrible met controllers, maar heb er een om beneden op mijn laptop op tv te spelen. Ik kan een button indrukken om de aanval in te zetten, en krijg dan dat pijltje (wat ik op de pc met de muis moet doen). Maar welke van de twee eeeeh richtingsdingetjes (geen idee hoe je dat noemt) ik ook beweeg, de kill is ALTIJD imperfect. Welk richtingsdingtje moet ik gebruiken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Motn speler met xbox controller hier, gaat prima gewoon?
hij is een summer trading card dus komt sowieso langs in de dailyquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die komt vermoedelijk niet hoger langs
http://www.steamgamesales.com/GPVAF/prison-architect
want?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
hij is een summer trading card dus komt sowieso langs in de daily
Eeeh de sale duurt nog ff?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
Dead Island Riptide is ook niet in de daily geweest volgens mij
en daily hoeft tevens niet te betekenen dattie goedkoper wordt..
Wil niet zeggen dat hij niet meer komt? En als die in een daily komt is dat de laagste prijs op steam. Goedkoper dan dat word hij niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
De sale is ook nog niet afgelopen. Tot nu toe zijn de games die de "featured" daily zijn iedere keer een trading card geweest. Er zijn even veel dagen summer sale als dat er trading cards zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
Exactly. Alsof de sale vandaag eindigt....quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij niet meer komt? En als die in een daily komt is dat de laagste prijs op steam. Goedkoper dan dat word hij niet.
maar ze zijn ook langsgekomen als flash sale..quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De sale is ook nog niet afgelopen. Tot nu toe zijn de games die de "featured" daily zijn iedere keer een trading card geweest. Er zijn even veel dagen summer sale als dat er trading cards zijn.
Haha wat cool! Bij werkt het slepen ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt te kloppen tot nu toe. Dus volgende "grote" daily deal wordt Dead Island.
Volgens mij is het zo dat de laatste dag de best verkochte game van elke dag nog een keer voorbij komt ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef Kadooosh het volgende:
Geloof dat iemand zei dat alle dailys nog terug komen op de laatste dag? Klopt dat? En moet je er dan snel bij zijn of kan je de hele dag ze kopen?
Wil misschien Secret World kopen, ben hem nu aan het testen(trial key).
Nee, ik deed het verkeerd, ik moest het tweede deel pakken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:39 schreef VulpX het volgende:
Bij mij lukte het wel. Het zijn twee losse onderdelen, dat plaatje. Je kunt het onderste gewoon slepen naar een nieuw tabblad. Ik gebruik wel Chrome, wellicht werkt het niet in alle browsers?
de summer trading cards.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vast een handige jongen die in de directory kan kijken voor welke daily deals er nog meer plaatjes geupload zijn.
Dan zou Prison Architect dus ook nog moeten komen. (wilde iemand een paar posts geleden toch?quote:
Doen, spelen, topgame.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Is Alan Wake de moeite waard om te spelen ?
Ik heb daar echt heel lang naar uitgekeken en opeens hoorde ik er niks meer van, dus ging ik er bijna vanuit dat het spel een beetje geflopt was.
Wat zijn je specs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb me trouwens wel vergist in Alan Wake. Dacht dat ik hem kon draaien met mn pc, maar dus totaal niet. Damn man zelfs op allerlaagste is het nog te zwaar.
http://store.steampowered.com/news/11091/quote:Today's Daily Deals include:
Grand Theft Auto IV 75% off
Dead Island Series 50 - 75% off
Dark Souls: Prepare to Die Edition 75% off
Fallen Enchantress Series 66 - 75% off
Tropico 4: Steam Special Edition 80% off
Batman Arkham City GOTY 75% off
Ace of Spades 75% off
Mount & Blade: With Fire & Sword 75% off
Evoland 50% off
Deus Ex: Human Revolution 85% off
Lolquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe deals worden:
[..]
http://store.steampowered.com/news/11091/
Wel bizar, want mijn oude bak (AMD dualcore plus Raadeon 4870) trekt hem best aardig op 1680x1050. Zou het een driverprobleem zijn ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik heb me trouwens wel vergist in Alan Wake. Dacht dat ik hem kon draaien met mn pc, maar dus totaal niet. Damn man zelfs op allerlaagste is het nog te zwaar.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Na Deus Ex HR zal ik er aan beginnen
Meh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe deals worden:
[..]
Wordt maar eens tijd voor Batman Arkam Cityquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe deals worden:
[..]
waarom zetten ze dat er al op?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe deals worden:
[..]
Mount & Blade sowieso doen als je die niet hebt. Je hebt alleen Warband nodigquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe deals worden:
[..]
Kom op met fucking Monaco of RL.....quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
De nieuwe deals worden:
[..]
Dat dacht ik ook al jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef mschol het volgende:
steam is weer eens overbelast..
[..]
want uiteraard heeft niemand die game al
Wil die Season pass halen , maar 20 euro is een beetjte te veelquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
vast wel, hij is er pas 2x ingeweest.
http://www.kinguin.net/ca(...)s-steam-key/id/1672/quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil die Season pass halen , maar 20 euro is een beetjte te veel
Toen tijdens de Steam sale was 'ie 12 euro ofzo/. Of 10 zelfs.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
http://www.kinguin.net/ca(...)s-steam-key/id/1672/
ohquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:03 schreef Moro het volgende:
GMG had vorige week of 2 weken terug borderlands 2 + season pass voor 15 euro.
Ja die heb ik helaas ook gemist, was toen net op vakantie wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:03 schreef Moro het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:03 schreef Moro het volgende:
Omdat er nu veel games gerecycled worden en we de meeste dus al gekocht hebben. De volgende wordt weeeeeer Torchlight, dus niks nieuws onder de zoon.quote:
Ja, meeste spellen zijn al langsgekomen en ook druk met werk en verjaardagen. Stress, stress, stressquote:
quote:
Ace of Spades heb ik al een tijdje terug gekocht maar draait op de een of andere manier op ongeveer 2 frames p/s op m'n laptop.quote:
Duidelijk, die laat ik mooi liggen dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef JaimyLee het volgende:
Ik lees en hoor overal dat Ace of Spades niks is. Het was een tof spel maar sinds Jagex het heeft gekocht is het niks meer. Het wás een leuk spel waarin je verdediging etc moest bouwen moet er voor te zorgen dat je tegenstander moeilijker bij je kwam, maar tegenwoordig heeft het spel jetpacks en kan je dus over elke verdediging heen. Wat er over blijft is gewoon een lelijke fps.
ik heb hem van de week eindelijk eens gespeeld, en hijs wel tof gedaan jaquote:
Originele game is gratis, DLC is gewoon een extra.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem van de week eindelijk eens gespeeld, en hijs wel tof gedaan ja
die community vote nu, een DLC pack
Jammer, heb DIR dubbel maar heb die twee van jou ook alquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand mijn bioshock infite en reus kaarten ruilen tegen prison architect en dead island riptide?
ik kom morgenavond pas thuis, dus dan krijg ik nog een kaart. Welke moet jij nog?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jammer, heb DIR dubbel maar heb die twee van jou ook al
Tomb Raider heb ik inderdaad nog niet, dus die kan ik goed gebruikenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
ik kom morgenavond pas thuis, dus dan krijg ik nog een kaart. Welke moet jij nog?
Oh, net nog een tomb raider kaart gekregen, die nog nodig?
ik ben morgenavond thuis, als je tot zolang kan wachten dan kan je me adden op steamquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tomb Raider heb ik inderdaad nog niet, dus die kan ik goed gebruiken
Het is even raar om in te komen, maar zeker leukquote:
Added. Ik zie je wel verschijnen (ThePriest is mijn ID).quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
ik ben morgenavond thuis, als je tot zolang kan wachten dan kan je me adden op steamzelfde naam als !FOK.
quote:You recently forgot and then reset your Steam account's password. You will not be able to trade until about five days after the most recent password reset.
Hij kan alleen niet traden voorlopig, verzamelen nog wel. Na de sale kun je volgens mij nog tot in de oneindigheid traden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je alles bijelkaar hebt want tegen die tijd is de sale voorbij
och, tis gelukkig mijn 2de account, maar irritant is dat wel zeg..quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je alles bijelkaar hebt want tegen die tijd is de sale voorbij
Iets met I en deal?quote:
raymen origins lijkt me wel watquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef GlenSpey het volgende:
Welke games hopen jullie nog in de laatste dagen van de sale te zien?
Eeeh, Monaco is niet in de Daily/Flash/Community.... Hoezo nu kopen dan...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef LinQ het volgende:
Zojuist Monaco & Mark of the ninja gekocht, ben benieuwd of ik het wat vindHeb namelijk nooit echt dit soort "eenvoudige" games gespeeld maar voornamelijk AAA titels. Vorige summersale The walking dead gekocht, wat ik 1 van de beste, zo niet de beste game van het jaar vond. Dus nu ook maar voorzichtig andere games proberen
ik heb willekeurig maar wat aangeklikt en het is toevallig Expeditions: Conquistadorquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Als je niet op Expeditions: Conquistador stemt verdien je je pc niet
Same herequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
ik heb willekeurig maar wat aangeklikt en het is toevallig Expeditions: Conquistador
Expeditions: Conquistador verdient mijn pc niet dus niet op gestemd..quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Als je niet op Expeditions: Conquistador stemt verdien je je pc niet
casual plebquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Expeditions: Conquistador verdient mijn pc niet dus niet op gestemd..
Add me maar hoor klik. Ik heb een hoop plaatjes te ruilquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:42 schreef Young_David het volgende:
Heb meer steam-vrienden nodig. Moet plaatjes ruilen
ik twijfel nog, ik wil 1 eigenlijk eerst completen... (en je zal altijd zien dat als ik em nu niet haal het minimaal een jaar duurt voordat hij weer in de sale gaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Cities in Motion 2 gekocht. Heb me erg vermaakt met de vorige. Tot nu toe al dik 86 euro uitgegeven in die sale. Zo lief ook van Steam dat ze dat nu tot de cent nauwkeurig bijhouden voor je
![]()
Als ik games pas haal als ik de vorige helemaal heb uitgespeeld dan speel ik de volgende Assassin's Creed pas als ik 80 benquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik twijfel nog, ik wil 1 eigenlijk eerst completen... (en je zal altijd zien dat als ik em nu niet haal het minimaal een jaar duurt voordat hij weer in de sale gaat)
Heb 3 cards verkocht, en 2 gekocht. Ook een leuke manierquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef bigbass het volgende:
[..]
Add me maar hoor klik. Ik heb een hoop plaatjes te ruil
check m'n steamlijst..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ik games pas haal als ik de vorige helemaal heb uitgespeeld dan speel ik de volgende Assassin's Creed pas als ik 80 ben
kaarten over 2 jaar verkopen als ze 10 euro per stuk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/864973123744353206/
of nu foil kaarten opkopen en na de sale voor 3/4x de prijs verkopen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
kaarten over 2 jaar verkopen als ze 10 euro per stuk zijn
Zorgen dat je zoveel mogelijk SS kaarten in je inventory hebt de 22e, even wachten, verkopen op de market en met de opbrengst games of andere kaarten kopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
kaarten over 2 jaar verkopen als ze 10 euro per stuk zijn
Ik heb het bij Minecraft gedaan en vind het een goed idee, maar ik zie de laatste tijd wel veel Early Access games die ik in de Early Access al duur vind.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef beelz het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die, net als ik, erg graag Early Access games kopen? Ik vind het een tof idee, je koopt een game die nog in alpha is voor minder dan de uiteindelijke verkoopprijs en je helpt een dev om de game af te maken.
veel early access games die ik zie gaan juist met de release omlaag in prijs, de devvers hebben geen zin in zeikende users... maar willen wel al geld zien..quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef beelz het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die, net als ik, erg graag Early Access games kopen? Ik vind het een tof idee, je koopt een game die nog in alpha is voor minder dan de uiteindelijke verkoopprijs en je helpt een dev om de game af te maken.
Oh? Ik had juist begrepen dat je in de early access minder betaalt (StarForge geeft het al aan op de store page).quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
veel early access games die ik zie gaan juist met de release omlaag in prijs, de devvers hebben geen zin in zeikende users... maar willen wel al geld zien..
dat is wel de bedoeling van steam volgens mij, maar volgens mij willen veel (vast niet alle) devs juist meer geld vragen om zeurende mensen eruit te houdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Oh? Ik had juist begrepen dat je in de early access minder betaalt (StarForge geeft het al aan op de store page).
Ik heb net even de faq doorgelezen, Steam zegt zelf ook dat het mogelijk is dat je een hoger bedrag betaalt omdat je juist veel eerder kunt spelen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling van steam volgens mij, maar volgens mij willen veel (vast niet alle) devs juist meer geld vragen om zeurende mensen eruit te houden
Godmiljaar! Iemand heeft net een PC gekocht en wil heel de wereld tegelijk spelen!quote:
en ook allerlei badges tot lvl 5 geupgradequote:
http://www.enhancedsteam.com/quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en ook allerlei badges tot lvl 5 geupgrade
hoe kan je dat overzicht opvragen trouwems?
never mind
quote:
ga naar je badges en klik op je summer badge (of je die nou hebt of niet)quote:
gewoon 1 keer die trein simulator en al zn dlc kopenquote:
zelf een trein kopen is bijna goedkoper. Is dat spel echt zo goed?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon 1 keer die trein simulator en al zn dlc kopen
Het is best realistisch jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zelf een trein kopen is bijna goedkoper. Is dat spel echt zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |