SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
eerste paar uur kreeg ik ruim een euro per summersale kaart nu mag je blij zijn bij 15 centquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik alles maar verkopen ;p
Mijn eerste kaart is net verkocht voor 13 cent... En ik moet er nog 8 verkopen. Maarja, misschien dat ik bij een game een leuke DLC zie voor een euro of zo, dan kan ik die mooi kopen van het geld in m'n wallet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Moro het volgende:
[..]
eerste paar uur kreeg ik ruim een euro per summersale kaart nu mag je blij zijn bij 15 cent
http://steamcommunity.com/market/quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:04 schreef s0ul1991 het volgende:
Waar koop je die kaarten eingelijk? Ik moet er nog een paar voor Civ 5.
wat zijn je specsquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Ramkraker het volgende:
30 FPS op alan wake met drops naar de 10FPSHoe dan?
Core I7 3770quote:
Alan Wake is best wel zwaar op max. Zelfs m'n GTX680 doet soms moeilijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Ramkraker het volgende:
30 FPS op alan wake met drops naar de 10FPSHoe dan?
Snap ik wel met zulke specs dat ie het niet trektquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Core I7 3770
16GB DDR3
GTX670
Windows 7 HP 64BIT
Daarom ook hoe dan?
En ik speelde net even op Costum met meeste op medium paar dingen high en 2x AA enzovoort en nog loopt het voor geen meterquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alan Wake is best wel zwaar op max. Zelfs m'n GTX680 doet soms moeilijk
Mja zoals ik al zei, mijn GTX680 doet nog moeilijk met Alan Wake, het is op de een of andere manier een best zware game.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
En ik speelde net even op Costum met meeste op medium paar dingen high en 2x AA enzovoort en nog loopt het voor geen meter
wat is er mis met deze setupquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Snap ik wel met zulke specs dat ie het niet trekt
Geen octacore op 6ghz, geen 64gb ddr4 en geen gtx 990 in sliquote:
dat klinkt niet heel legit eerlijk gezegd, ik zou mijn wachtwoord nog maar eens veranderen via blizzard.com oidquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Mailtje van blizzard, ja uw account is gehacked.
Dan wil ik wel eens weten wie dit wachtwoord voor de lol geraden heeft.
PelOzzKAOIK5r5MQ
Het was al een crime om in te typen soms
Had tevens ook authenticator geactiveerd dus die helpt ook niet
Heb dit ook es gehad. Terwijl ik normaal supervoorzichtig ben met passwords die ook nog eens niet aan mij te herleiden zijn etc. en die spammailtjes trap ik al helemaal niet in. Hoe ze het doen blijft een raadsel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Mailtje van blizzard, ja uw account is gehacked.
Dan wil ik wel eens weten wie dit wachtwoord voor de lol geraden heeft.
PelOzzKAOIK5r5MQ
Het was al een crime om in te typen soms
Had tevens ook authenticator geactiveerd dus die helpt ook niet
Heb nu een hele reeks verkocht, waaronder een foil, die leverde iets meer op (tegen de euro aan), en heb daarvan System Shock 2 gekocht! Toch mooi!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Mijn eerste kaart is net verkocht voor 13 cent... En ik moet er nog 8 verkopen. Maarja, misschien dat ik bij een game een leuke DLC zie voor een euro of zo, dan kan ik die mooi kopen van het geld in m'n wallet.
Was me ook opgevallen maar ik heb niks kunnen vinden over een nieuw deel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alan Wake zijn ze laatste tijd echt voor bodemprijzen aan 't weggeven. Eerst al die humble bundle sale en nu weer 90% off. Komt er een nieuw deel aan ofzo?
De publisher van Alan Wake is Microsoft. Door de game slecht te optimaliseren zul je gigantisch goede hardware nodig moeten hebben om de game te spelen op de PC. Dit zorgt er dus voor dat er heel veel gefrustreerde gamers zullen zijn wat slecht is voor het PC platform want die zullen meer neigen naar consoles(!)quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was me ook opgevallen maar ik heb niks kunnen vinden over een nieuw deel.
Civ V manquote:Op woensdag 17 juli 2013 03:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pauperdeals op dit moment. Aliens Colonial Marines.
Ik heb niks met CIV V en volgens mij is die al twee keer als deal geweest. De nieuwe vote opties zijn ook bleh.quote:
volgens mij krijg je hem pas vanaf 5$ hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:14 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Als primordia de community's choice wint (ik betwijfel het) en je wil het hebben koop het dan hier:
http://groupees.com/bm8
Krijg je hem voor 1$ en ook nog eens 7 extra spellen en wat muziek albums. Vooral paranautical activity is een vet spel, eigenlijk is het the binding of isaac in 3d.
Jammer dat die sale over is blades of time is opzich wel geinig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij krijg je hem pas vanaf 5$ hoor
wel veel games, maar veel onbekende spellen
overigens: Sale is over
Hij was eerst 33% off. En daarnaast is hij een week uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:39 schreef GlenSpey het volgende:
Geen korting op Brave New World dus, wat een aanfluiting deze sale...
Zijn een hoop sites waar je m standaard voor minder dan -33% haaltquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was eerst 33% off. En daarnaast is hij een week uit
Haal je m daar, heb ik ook gedaan. Steam kost altijd net zoveel als retail bij release dus ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:45 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zijn een hoop sites waar je m standaard voor minder dan -33% haalt
Het is toch nog geen 22 juliquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens ctrl+F5?
wellicht haalt hij wat dingen uit z'n cache..
Aaaah... ik begon al te panikeren...quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
http://groupees.com/bm8 daar hadden we het over
wel bijblijven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |