SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Ik vind het wel tof, maar het is wel puur co-opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is Killing Floor leuk?
Het thema spreekt me wel aan
Dus je speelt alleen met mensen via internet?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar het is wel puur co-op
Ja alleen kom je niet erg ver op de hogere moeilijkhedenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je speelt alleen met mensen via internet?
Kwestie van beter samenwerken dan? Maar dat gaat lastig met mensen die je niet jentquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja alleen kom je niet erg ver op de hogere moeilijkheden
Naja vaak zitten er wel mensen bij die de held willen spelen en solo rond lopen, vaak gaat dat niet goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kwestie van beter samenwerken dan? Maar dat gaat lastig met mensen die je niet jent
Da's waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Moro het volgende:
[..]
Naja vaak zitten er wel mensen bij die de held willen spelen en solo rond lopen, vaak gaat dat niet goed.
Nog 4 en ik heb lvl 3.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef DeeCruise het volgende:
Nog 3 kaarten en de eerste summer sale badge is er
Jup, iedereen lijkt ver op me voor te liggen, maar ik heb dan ook nog geen euro uitgegeven (ook niet in de sale)quote:
Topgame, idd kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/24010/
met alle dlc
Zo goed dat ik mijn hond er naar vernoemd heb.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
Koopje! Slechts 262,- euro!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
Tjah....quote:
Jah, en ik zie net dat ik een deel niet eens uitgeklapt had, dus de prijs is daadwerkelijk nog veel hoger.. (over de fucking 1000 euro, wtf!)quote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah....Je moet er wat voor over hebben. T komt overigens vast nog wel met hoger percentage
.
Na de tutorial doorgelopen te hebben kan ik het volgende zeggen: de game is best wel tof, steekt goed in elkaar, maar is nogal traag. Daardoor een beetje saai.quote:
Aah oke thx.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Na de tutorial doorgelopen te hebben kan ik het volgende zeggen: de game is best wel tof, steekt goed in elkaar, maar is nogal traag. Daardoor een beetje saai.
Net gekocht, en wargame is wel lastig ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
wie o wie heeft dust: an Elysian tail en kan er wat over vertellen?
hij lijkt mij wel leuk.. maar twijfel wel..
Wargame lijkt ook wel geinig, maar ik vermoed addertjes dat het enorm lastig is ofzo
Lastig om door te krijgen, maar als je door die fase heen bent wordt het steeds leukerquote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net gekocht, en wargame is wel lastig ja.
Ik zelf vind het niet heel lastig, gezien ik veel RTS speel, maar het is niet mijn ding.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Lastig om door te krijgen, maar als je door die fase heen bent wordt het steeds leuker. (heb dr 75 uur inzitten ofzo).
vorig jaar was ie in de sale met 90% korting. Wel een aanrader dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
gewoon kopen manquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb Dishonored nog maar niet gekocht. Misschien dat ik iemand kan vinden in Engeland die het voor me wil kopen. Vind het prijsverschil namelijk wel heel erg groot... in de UK is hij gewoon een kwart goedkoper
dit.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon kopen manDishonored is oprecht een hele toffe game.
Over Dishonored hoef je niet te twijfelen. Insta-buy.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke thx.
Nu twijfel ik alleen nog over Dishonered
Ik zit ongeveer op het zesvoudige.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn game aankopen tot nu toe deze sale (afgerond):
- The Swapper: 7 euro
- System Shock: 2,50 euro
- BioShock Infinite - Columbia's Finest Package: 2,25 euro
- Super Hexagon: 1 euro
- Time Gentlemen, Please!: 0,40
- Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack: 0,65
- Space Pirates and Zombies(SPAZ): 1,80
Totaal uitgegeven: 15,60 euro
Sodemieter toch op... een tientje, gek!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb Dishonored nog maar niet gekocht. Misschien dat ik iemand kan vinden in Engeland die het voor me wil kopen. Vind het prijsverschil namelijk wel heel erg groot... in de UK is hij gewoon een kwart goedkoper
en 20 cent...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sodemieter toch op... een tientje, gek!
V.
Dat ik hem ga kopen staat vast hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sodemieter toch op... een tientje, gek!
V.
hmm ik zit alweer op 40 euroquote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
netjes! Mijne zijn tot nu toe;quote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Al iemand gevonden? Ik doe graag mee mocht je nog een vierde man nodig hebben!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog iemand die wil mee doen met 4-pack Monaco zodra ie op 50% discount komt?
We zijn nu met z'n 3'en tot dusver.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:48 schreef Eenskijken het volgende:
pff wat een teamgenoten met L4D2 net.. ik word gepakt door een hunter, lopen ze letterlijk LANGS me heen, zonder ook maar een blik op mij te wenden, richting safehouse. Daar kan ik best wel pissig om worden, ik laat namelijk nooit iemand achter.
mja, merk het wel bij bijna elke game die in de sale is, dat er veel nieuwe spelers bijkomen die er geen kont van kunnen. Maarja toen ik de game voor het eerst speelde was ik ook een naab natuurlijk. Maarja dat is nu toch al een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
L4D2 is al jaren zo, zelfs L4D1 was zo
Leukste bij L4D2 is al sta je 10 punten voor op je tegenstander quit gelijk het hele team
er zijn nog wel 1 of 2 games op m'n wishlist die nu goedkoop genoeg zijn om nog mee te nemen, maar ik wacht nog op een eventuele hogere kortingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit zelf denk ik rond de 60 euro. Nieuwprijs van een game, dus ik vind 't wel mooi geweest. Ben wel gelijk klaar voor een jaar qua spellen die ik nog moet spelen.
Zit wel een degelijk verschil tussen newbie zijn en willen leren. En een noob zijn en denken dat je alles meteen weet en weigeren enige vorm van advies op te volgen. Die laatste kick ik er vrijwel altijd uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja, merk het wel bij bijna elke game die in de sale is, dat er veel nieuwe spelers bijkomen die er geen kont van kunnen. Maarja toen ik de game voor het eerst speelde was ik ook een naab natuurlijk. Maarja dat is nu toch al een paar jaar geleden
Trouwens, holy shit jij hebt veel games en holy shit veel badges. Hoe kom je aan al die kaarten manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:56 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn nog wel 1 of 2 games op m'n wishlist die nu goedkoop genoeg zijn om nog mee te nemen, maar ik wacht nog op een eventuele hogere korting
ruilen /(ver)kopen, met een kleine eigen bijdrage.., dan kom je een heel eind...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Trouwens, holy shit jij hebt veel games en holy shit veel badges. Hoe kom je aan al die kaarten man
Dat is inderdaad wel flink, dunno of het meeste alleen cosmetisch isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 05:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde Crusader Kings kopen maar zag toen de lijst met DLC.Dikke lul drie bier.
Deel wel, deel niet. Zoals die portretten. Ik vind het alleen zo'n trieste manier om een spel goedkoop neer te pleuren en dan met die extra DLC alsnog volle pond te moeten betalen. Dat soort spellen koop ik principieel niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:04 schreef Moro het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel flink, dunno of het meeste alleen cosmetisch is
Ik heb er eigenlijk nog niet zo'n problemen mee zolang de content het waard is, helaas ligt daar vaak het probleem ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deel wel, deel niet. Zoals die portretten. Ik vind het alleen zo'n trieste manier om een spel goedkoop neer te pleuren en dan met die extra DLC alsnog volle pond te moeten betalen. Dat soort spellen koop ik principieel niet.
Ja, Rupsjenooitgenoeg, maar dat is dus het geval met Dishonored voor een tientje en wat kleingeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dat ik hem ga kopen staat vast hoor!Met de DLC's wordt het wel iets meer, maar het valt nog steeds mee. Maar het doel(van kopers) tijdens steamsales is toch juist om leuke games voor een goedkoop bedrag te krijgen?
Precies, dat laatste. Als 't goede DLC is vind ik 't geen probleem. De GOTY-versie van Fall-out 3, prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:11 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet zo'n problemen mee zolang de content het waard is, helaas ligt daar vaak het probleem ook.
Dr gaat echt nog een hele steamwereld voor me open merk ik alleen al aan deze postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ruilen /(ver)kopen, met een kleine eigen bijdrage.., dan kom je een heel eind...
Ik heb op dit moment 3 foil kaarten op de markt staan, hopen dat die snel verkopen, kan ik weer wat badges craften :p
Ik ook. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef mschol het volgende:
welke hebben jullie gevote?
ik heb RCT3 maar gedaan, geen van alle 3 heb ik intresse in
RCT3, die wil ik nog wel. Denk alleen niet dat ie gaat winnen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef mschol het volgende:
welke hebben jullie gevote?
ik heb RCT3 maar gedaan, geen van alle 3 heb ik intresse in
hij heeft gewonnen met 57% vd stemmenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
RCT3, die wil ik nog wel. Denk alleen niet dat ie gaat winnen...
makkelijker beschikbaar.. ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:38 schreef Fe2O3 het volgende:
RTC3 heb ik wel als euhm backup ergens .... zie niet in wat steam daaraan toevoegt?
Is een gevoel, deel 3 probeert een beetje de diepte in te gaan maar faalt daarin eigenlijk behoorlijk naar mijn mening. 1-2 zijn 'challenging yet satisfying'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Meest dikke overwinning tot nu toe, ik had er ook op gestemd.
MS waarom heb je niets met deel 3 maar wel met 1 en 2?
Deel 2 is de absolute winnaar, helaas nogal wat gezeik om die op een x64 systeem aan het lopen te krijgen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is een gevoel, deel 3 probeert een beetje de diepte in te gaan maar faalt daarin eigenlijk behoorlijk naar mijn mening. 1-2 zijn 'challenging yet satisfying'
Die wil ik best kopen, maar eigenlijk heb ik gewoon te weinig tijd om hem te spelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:40 schreef Joeriii het volgende:
Commandos collection gekocht voor maar 3 euro![]()
http://store.steampowered.com/sub/4156/
Oude tijden gaan herleven
het hele 3D aspect in het spel vind ik de gameplay ruïneren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Meest dikke overwinning tot nu toe, ik had er ook op gestemd.
MS waarom heb je niets met deel 3 maar wel met 1 en 2?
ik heb er maar op gevotequote:
Store credit teruggekregen!quote:Op zondag 14 juli 2013 10:41 schreef Spinifex het volgende:
Net per ongeluk Borderlands 2 aangeschaft toen ik Rollercoaster Tycoon 3 kocht, hij zat nog in mijn winkelmandje![]()
quote:In the future that Steam purchases, per the Steam Subscriber Agreement, are not refundable - this store credit was issued as a one-time customer service gesture.
Doen ze al jaren maar 1x.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:03 schreef Spinifex het volgende:
[..]
Store credit teruggekregen!Steam
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:21 schreef mschol het volgende:
iets zegt mij dat skyrim wint en geen ¤0,- gaat kosten..
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik denk dat de steamserver over 7 uur ook overbelast is
Das toevalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Als je mobiel stemt krijg je dan geen kaarten? Of is dat puur toeval?
Je krijgt maar eens per drie keer stemmen een kaartquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Als je mobiel stemt krijg je dan geen kaarten? Of is dat puur toeval?
ahhhh....duidelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je krijgt maar eens per drie keer stemmen een kaart
Kan je gewoon ruilenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef Reintji het volgende:
Toch even een noob vraag over de kaarten. Leek mij leuk om de kerbal set compleet te hebben. Heb er drie van Borderlands 2 en Civ5 respectievelijk. Kun je die direct 1 op 1 ruilen, of moet je die kaarten eerst verkopen zodat je de ontbrekende van Kerbal kunt kopen?
Ah ok. thx. Even proberen dan. Of iemand hiet die toevallig Kerbal kaartjes 3,5,6 en 8 over heeft?quote:
Flash deal was ie ook -40%, zal dus niet hoger gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:25 schreef Timm-E het volgende:
Bij mij staat skyrim tussen de votes voor 40%. Is dit percentage al hoger geweest, of is dit de maximale korting voor skyrim?
Je kan waarschijnlijk mee doen, 100% zeker weet ik het nog niet, ligt aan een real life mate van mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Al iemand gevonden? Ik doe graag mee mocht je nog een vierde man nodig hebben!
Gunpoint is echt geweldigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef Verbal het volgende:
Gunpoint en The Swapper leken mij niet echt wat, maar dan ga je je na de flash sales een beetje verdiepen, en wil je ze toch ineens heel erg graag...
V.
dat moet je ook doen tijdens de flashsalesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef Verbal het volgende:
Gunpoint en The Swapper leken mij niet echt wat, maar dan ga je je na de flash sales een beetje verdiepen, en wil je ze toch ineens heel erg graag...
V.
No shit, Sherlockquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je ook doen tijdens de flashsales
Heb ook om die reden Skyrim gestemd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb Skyrim gestemd. Niet dat ik 'm ga halen maar zag dat er hier op 't forum paar 'm wilden hebben.
Verder is de sale vandaag niet zo interessant.
Reusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb Skyrim gestemd. Niet dat ik 'm ga halen maar zag dat er hier op 't forum paar 'm wilden hebben.
Verder is de sale vandaag niet zo interessant.
Dust & Dishonoredquote:
Weet je wel zeker dat je dan alle files binnenhaalt? Volgens mij is GTA IV groter dan dat, namelijk...quote:
Och, ik ben zo stom om ze weg te geven...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Zo, ff wat pieken gescoord met het verkopen van wat stomme kaarten, mooi dat er mensen zo gek zijn om daarvoor te betalen!
tradingcards?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb met die trading cards Football Manager en Reus dubbel. Iemand interesse? Ik moet nog Bioshock Infinite, Chivalry en Skyrim. Eén van die cards wil ik er dan wel voor terug
Persactly...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje net als pokémon kaarten, maar dan nog nuttelozer.
Dat had ik ook, maar die 19 cent kon ik me nog wel overheen zetten...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dust & Dishonored(al koop ik zelf Dishonored pas als ie onder de 10 euro is, dus ik wacht nog even, iets met budget enzo
)
Mja ik heb wel met meer games gezegd, komt wel volgende salequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar die 19 cent kon ik me nog wel overheen zetten...
GTA 8 bitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je dan alle files binnenhaalt? Volgens mij is GTA IV groter dan dat, namelijk...
V.
Haha lkkr voor je moet je maar gen ubisoft games kopen flkkrrtjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom krijg ik UPLAY voor Farcry 3 Blood Dragon? Ik wil die gore troep heul niet.
Ok.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha lkkr voor je moet je maar gen ubisoft games kopen flkkrrtje
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
huahuahauah lkkr uplay aids op je peecee
omdat ubi (en EA ook) hun eigen clients hebben en deze dus gebruiken..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom krijg ik UPLAY voor Farcry 3 Blood Dragon? Ik wil die gore troep heul niet.
Het is een daily deal, je gaat hem dus niet goedkoper krijgen en hij is nooit -75% geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het verstandig om Dishonored te kopen nu? Hij staat nu voor -66% maar ik zag 'm op dag 1 of 2 bij community's choice staan voor -75%, alleen toen werd Dishonored niet gekozen. Weet dus niet of hij nog een keer voorbij gaat komen daar...
Dishonored is awesome. Zeker die 10 euro waard.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het verstandig om Dishonored te kopen nu? Hij staat nu voor -66% maar ik zag 'm op dag 1 of 2 bij community's choice staan voor -75%, alleen toen werd Dishonored niet gekozen. Weet dus niet of hij nog een keer voorbij gaat komen daar...
Hmm vreemd ik zou toch zweren dat ik 'm toen voor -75% zag staan bij community's choice. Maar lager als een daily deal kan niet dus? Thanks, dan koop ik 'm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het is een daily deal, je gaat hem dus niet goedkoper krijgen en hij is nooit -75% geweest.
Nee, in die daily's was die ook 66% off.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Weer een client erbij, waarom ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat ubi (en EA ook) hun eigen clients hebben en deze dus gebruiken..
uplay is niet goor, hell achievements halen = bonussen krijgen waar je bij steam voor zou moeten betalen
daar heb ik mij 10 jaar terug al bij neergelegd, 1 platform betekent dat een derde partij met een deel van de winst er vandoor gaat.. en anders krijgen ze niet maximale profit door een verdeelsleutel..quote:
ik had het vorige sale gekocht, maar het loopt voor geen meter, terwijl mijn pc nieuwer is dan het spelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met GTA IV ook. Allemaal extra shit installeren weer. Games for Windows Live, ja, wtf. En dan werkt GTA nog steeds niet.Het is dat 't maar een tientje was maar anders.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met GTA IV ook. Allemaal extra shit installeren weer. Games for Windows Live, ja, wtf. En dan werkt GTA nog steeds niet.Het is dat 't maar een tientje was maar anders.
Zat toevallig net even GTA IV te spelen en idd man. Al die shit om überhaupt even te gaan spelen, en daarbij loopt het spel echt niet lekker. Heb alles op z'n laagst en nog speelt het niet lekker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:52 schreef byah het volgende:
[..]
ik had het vorige sale gekocht, maar het loopt voor geen meter, terwijl mijn pc nieuwer is dan het spel
Kan natuurlijk ook de reviews lezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Zat toevallig net even GTA IV te spelen en idd man. Al die shit om überhaupt even te gaan spelen, en daarbij loopt het spel echt niet lekker. Heb alles op z'n laagst en nog speelt het niet lekker.
Nee de volgende GTA haal ik echt puur voor de consoles. Komt er ooit een next-gen en een pc release, dan haal ik hem voor de next-gen.
Fallout blijft geweldigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje teleurstelling ja, maar goed, heb Fallout nog liggen.
De gecrackde versie van GTA IV loopt beter dan de legale versie, ik had een boost van 10-20 fpsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Zat toevallig net even GTA IV te spelen en idd man. Al die shit om überhaupt even te gaan spelen, en daarbij loopt het spel echt niet lekker. Heb alles op z'n laagst en nog speelt het niet lekker.
Nee de volgende GTA haal ik echt puur voor de consoles. Komt er ooit een next-gen en een pc release, dan haal ik hem voor de next-gen.
Oh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:53 schreef Ramkraker het volgende:
Problemen met GTA IV? Dat spel loopt als een zonnetje op mijn pc
Koop mijn trading card! 2¤.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef Ramkraker het volgende:
Nu ga ik iets kopen! Anders word het dadelijk nog een sale waar ik helemaal niks koop
RL gaat ook niet in de deal komen hoor, je kan hopen, maar die blijft gewoon op -20% staanquote:
Dan win ik um van iemand hier, heb een weddenschap lopen namelijk, moet alleen nog effe kijken met wie ook alweer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]
RL gaat ook niet in de deal komen hoor, je kan hopen, maar die blijft gewoon op -20% staan
Misschien koop ik hem idd ook nog wel. 2,79 euro is niks neequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Luukiemaster het volgende:
Voor wie Alan Wake niet heeft ... echt een must buy!
Dacht dat het een xbox exclusive wasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Luukiemaster het volgende:
Voor wie Alan Wake niet heeft ... echt een must buy!
Thx broquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:07 schreef Moro het volgende:
alan wake 5CYPP-WHPRR-YXLRK
Als het goed is doet ie het
Wat? Lijkt op the last of us? Dat zou ik absoluut niet zeggen, maar het is op zich een best aardige gamequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:07 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dacht dat het een xbox exclusive wasWel een leuke game. Het lijkt een beetje op de The Last of Us maar dan minder goed
Dat was het ook maar ze hadden de kosten van de port al binnen 1 dag terug verdient.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:07 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dacht dat het een xbox exclusive wasWel een leuke game. Het lijkt een beetje op de The Last of Us maar dan minder goed
Geen probleemquote:
Meteen ff binnenhalen en proberenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:10 schreef Moro het volgende:
[..]
Dat was het ook maar ze hadden de kosten van de port al binnen 1 dag terug verdient.
[..]
Geen probleem
3rd person, survivor/horror gengre en het is duister.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:08 schreef meowingtons het volgende:
t? Lijkt op the last of us? Dat zou ik absoluut niet zeggen, maar het is op zich een best aardige
Stealth platformer, ik vond hem wel aardig en ik hou helemaal niet van platformersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat voor game is mark of the ninja eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat voor game is mark of the ninja eigenlijk?
ja. het is wat eentoniger en eigenlijk speel je een kort verhaal 3x opnieuw, maar de gedachte erachter is wel tof.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef Vault-Boy het volgende:
is american nightmare wat van alan wake?
Ok thanks man. Zo dan even het complete pakketje kopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja. het is wat eentoniger en eigenlijk speel je een kort verhaal 3x opnieuw, maar de gedachte erachter is wel tof.
Als je Alan Wake leuk vond, is dit meer Alan Wake
waarom vraag je er naar als je het al gekocht hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Metro last light goed? Net aan begonnen.
Vond het maar bagger.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Metro last light goed? Net aan begonnen.
Yupquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Alan Wake een beetje een goed spel? Met 90% korting is het lastig hem te laten liggen
Heb het even gespeeld, na 1 uur spelen had ik 8 van de 10 skills alweer unlockedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Twijfel ineens over Sleeping Dogs. Toch lijkt het me wel een leuk spel, maar aan de ene kant denk ik dat het toch enorm kan tegenvallen.
Ik heb het maar een uurtje gespeeld lang geleden. Maar ik was toen niet bijster onder de indruk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Twijfel ineens over Sleeping Dogs. Toch lijkt het me wel een leuk spel, maar aan de ene kant denk ik dat het toch enorm kan tegenvallen.
http://www.allkeyshop.com(...)d-assassins-creed-3/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:04 schreef GlenSpey het volgende:
AC3 voor 18 piek een goeie deal? Lijkt mij namelijk dat ie nog wel wat goedkoper kan...
Instabuy, epic sfeertje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Alan Wake een beetje een goed spel? Met 90% korting is het lastig hem te laten liggen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef fyah het volgende:
Iemand heeft mijn card gekocht voor 20 centWanne homo joh
Ik vind het een heerlijk spel, voor dit geld kan je echt geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef TigerXtrm het volgende:
kan ook wel solo maar ligt inderdaad wel een dikke nadruk op co-op aangezien het level designquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Orcs Must Die is trouwens wel erg te pruimen. Deel 2 moet je echter wel met iemand spelen.
HIB?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef JimmyJames het volgende:
Waarom kopen jullie niet gewoon altijd de HIB-aanbiedingen? Dan had je TWD en AW voor nog minder gehad.
Ik speel Bioshock ook niet om de gameplay. Ik speel dat echt puur voor de sfeer en het verhaal. Dat is wel echt altijd goed geweest bij die spellen. Daarom vond ik het echt jammer dat Infinite veel meer actiegericht was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Bioshock vind ik zelf niets, goed verhaal maar de gameplay is behoorlijk beneden maats, campaign van 8 uur zonder replayability.
Duurt dat spel maar 8 uur?? Da's ook kort..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Bioshock vind ik zelf niets, goed verhaal maar de gameplay is behoorlijk beneden maats, campaign van 8 uur zonder replayability.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Duurt dat spel maar 8 uur?? Da's ook kort..
goed om te lezen, scheelt weer geld, vandaag is wel de eerste dag met (flinke) herhalingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb het maar een uurtje gespeeld lang geleden. Maar ik was toen niet bijster onder de indruk.
Ik kan daar ook wel plezier uit halen maar dat vind ik geen 25 / 50 euro waard. Als je het verhaal vervangt met dat van een middle of the road dan is het spel echt niet meer dan een 6/10.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik speel Bioshock ook niet om de gameplay. Ik speel dat echt puur voor de sfeer en het verhaal. Dat is wel echt altijd goed geweest bij die spellen. Daarom vond ik het echt jammer dat Infinite veel meer actiegericht was.
Steam kan het niet leuk vinden als je buitenlandse keys koopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat is dat met Russian VPN trouwens? Werkt dta wel op een Steam uit NL? http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
En dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel plezier uit halen maar dat vind ik geen 25 / 50 euro waard. Als je het verhaal vervangt met dat van een middle of the road dan is het spel echt niet meer dan een 6/10.
[..]
Steam kan het niet leuk vinden als je buitenlandse keys koopt.
algemeen wordt volgens mij geadviseerd om die russische keys links te laten liggen, gewoon voor de zekerheidquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat is dat met Russian VPN trouwens? Werkt dta wel op een Steam uit NL? http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
Nemen ze het spel weer terug in heb ik gehoord, je krijgt geen perm ban daarvoor iig.quote:
Ja dat werktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb Bioshock 2 nog liggen trouwens, is dat wat?
Biatch!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:27 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik ga eens sneller zijn dan Velito en post de salebox:
Lekker handig..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nemen ze het spel weer terug in heb ik gehoord, je krijgt geen perm ban daarvoor iig.
Scheelt een halve euro of zo, waarom niet.quote:
quote:
De meerprijs is laag ja, maar heeft die toevoeging uberhaupt nut? American Nightmare heeft een lagere score, misschien is het wel prut vergeleken het eerste spelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Scheelt een halve euro of zo, waarom niet.
Is toch leuker als je het compleet heb. Wtf is nou 80 cent man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
De meerprijs is laag ja, maar heeft die toevoeging uberhaupt nut? American Nightmare heeft een lagere score, misschien is het wel prut vergeleken het eerste spel
Voor die 80 cent doe ik het wel ;p Maar ik vroeg het me gewoon af. Had zo kunnen zijn dat het origineel heel goed is maar de sequel rotzooiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Is toch leuker als je het compleet heb. Wtf is nou 80 cent man.
Ga ik halenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:40 schreef Joeriii het volgende:
Commandos collection gekocht voor maar 3 euro![]()
http://store.steampowered.com/sub/4156/
Oude tijden gaan herleven
Dat weet ik niet. Heb het ook nog nooit gespeeld. Heb alleen het origineel op de Xbox 360 gespeeld, maar voor deze prijs koop ik gewoon het complete pakketje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Voor die 80 cent doe ik het wel ;p Maar ik vroeg het me gewoon af. Had zo kunnen zijn dat het origineel heel goed is maar de sequel rotzooi
Ik heb de gewone game volgens mij toen in 1 ruk uitgespeeld, maar bij AN ben ik vrij snel afgehaakt. Maar misschien was ik de game tegen die tijd ook wel gewoon een beetje zat...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
De meerprijs is laag ja, maar heeft die toevoeging uberhaupt nut? American Nightmare heeft een lagere score, misschien is het wel prut vergeleken het eerste spel
Dat is echt irritant soms. Ik wil eigenlijk weer aan de Mass Effect serie beginnen, maar ik heb nog zat andere games die nog gespeeld moeten worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik heb de gewone game volgens mij toen in 1 ruk uitgespeeld, maar bij AN ben ik vrij snel afgehaakt. Maar misschien was ik de game tegen die tijd ook wel gewoon een beetje zat...
Alleen zou ik zoiets voor zo'n kleine meerprijs idd ook niet laten liggen maar gewoon mee pakken, zoals je ook gedaan hebt![]()
Hier ondertussen wel een paar dingen opgepikt:
Bioshock infinite
Dishonored
Doom 3
Niet zoveel meer maar ik heb ondertussen nog een hele lijst met games die ik nooit gespeeld heben dan ondertussen wel andere games voor de zoveelste keer opnieuw spelen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef tuut-chips het volgende:
Mirrors Edge vanochtend gekocht en net uitgespeeld
erg goed wel
Ik weet hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:37 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Daar kijk ik dan wel weer echt naar uiten dan kan ik ws weer niet wachten op sale
Haha inderdaad.quote:
Moeilijk te zeggen aangezien het meeste van die season pass nog niet uit isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:45 schreef mschol het volgende:
MG30-LY2G6-UKDYY 30% kortingscode bij greenmangaming
http://blog.playfire.com/(...)jU_154394_144198_252
bioshock season pass voor 14,- das toch geen slechte deal?
Is nog helemaal niks van uit toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen aangezien het meeste van die season pass nog niet uit is
Geen idee, ben voorlopig nog niet van plan het aan te schaffen.quote:
Jup. Alleen jammer dat ik mijn 1500 points was vergeten uit te geven en nu ben ik ze kwijt -_-quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
secret world is trouwens ook een vette game.
Iewl! Een EA game. Die download ik welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef tuut-chips het volgende:
Mirrors Edge vanochtend gekocht en net uitgespeeld
erg goed wel
mirrors edgequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Iewl! Een EA game. Die download ik wel
watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mirrors edgeheb ik 3x : CD, Origin & Steam
Heb je geld te veel ofzo? Er zijn betere manieren om er vanaf te komen dan het maar aan EA te geven namelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
cd was oorspronkelijke aankoop, daarna op steam gekocht en met de key die ik daar kreeg op origin geregistreeerdquote:
werkt ie goed bij jou dan? Op mijn pc loopt ie voor geen meter. kutgame.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer sinds TSW geen sub meer heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:49 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand nog een trial key voor TSW? Kan ik hem eerst proberen. Hoopte dat ie 75% werd maar dat gaat niet gebeuren denk ik.
De normale kaarten krijg je door games te spelen. De Summer Sale kaarten krijg je door te voten en door geld uit te geven tijdens de sale.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef maurisioo het volgende:
Hoe kom je aan die kaarten dan? Door games te spelen of te kopen?
Dat voten heeft me nog niks opgeleverd anders. En heb nog niks gekocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De normale kaarten krijg je door games te spelen. De Summer Sale kaarten krijg je door te voten en door geld uit te geven tijdens de sale.
Elke 3 votes krijg je dr 1.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:55 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat voten heeft me nog niks opgeleverd anders. En heb nog niks gekocht.
Als het goed is heeft iemand me geinvitequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:51 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer sinds TSW geen sub meer heeft.
Je steam lvl moet toch echt 5 zijn he.quote:
bekijk een videoreview.. metascore geeft het iig best een lage rating (72/100) meeste 'leuke/goede' games krijgen wel 80-90quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef maurisioo het volgende:
Maar is dat spel Serious Sam 3 leuk voor een avondje co-op met vrienden?
Hoe kan ik mijn level zien?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je steam lvl moet toch echt 5 zijn he.
Profiel.quote:
Ja maar gaat alleen om de co-op. Ik ga hem daarna waarschijnlijk toch niet spelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bekijk een videoreview.. metascore geeft het iig best een lage rating (72/100) meeste 'leuke/goede' games krijgen wel 80-90
Kaarten worden met de dag minder waard, dus als je van plan bent over een dag of 5 allemaal te verkopen is dat een faal strategie..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb nog helemaal niets met mijn kaarten gedaan, maar verkopen ze makkelijk? Want dan heb ik aan het einde van de sale waarschijnlijk een gratis spelIs het trouwens ook mogelijk om je wallet op te maken en dan de rest te betalen met iDeal? Edit: oh, waarschijnlijk lukt een game kopen niet eens. De prijzen zakken echt enorm :/
Okee, dan ga ik alles maar verkopen ;pquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Kaarten worden met de dag minder waard, dus als je van plan bent over een dag of 5 allemaal te verkopen is dat een faal strategie..
Doen ze, was vorige keer dattie in de aanbieding was (waardoor iedereen the BNW had gepre-ordered genaaid werd en maar als compensatie gratis civ4 kreeg).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
CIV 5 gestemd voor de volgende flash. Hopen dat ze een leuk prijsje op BNW erbij knallen...
Doen ze niet. Aangezien het de vorige keer een fout was. Doen ze niet nog eensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef GlenSpey het volgende:
CIV 5 gestemd voor de volgende flash. Hopen dat ze een leuk prijsje op BNW erbij knallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |