SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Ik vind het wel tof, maar het is wel puur co-opquote:Op maandag 15 juli 2013 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
Is Killing Floor leuk?
Het thema spreekt me wel aan
Dus je speelt alleen met mensen via internet?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof, maar het is wel puur co-op
Ja alleen kom je niet erg ver op de hogere moeilijkhedenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus je speelt alleen met mensen via internet?
Kwestie van beter samenwerken dan? Maar dat gaat lastig met mensen die je niet jentquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja alleen kom je niet erg ver op de hogere moeilijkheden
Naja vaak zitten er wel mensen bij die de held willen spelen en solo rond lopen, vaak gaat dat niet goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kwestie van beter samenwerken dan? Maar dat gaat lastig met mensen die je niet jent
Da's waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Moro het volgende:
[..]
Naja vaak zitten er wel mensen bij die de held willen spelen en solo rond lopen, vaak gaat dat niet goed.
Nog 4 en ik heb lvl 3.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef DeeCruise het volgende:
Nog 3 kaarten en de eerste summer sale badge is er
Jup, iedereen lijkt ver op me voor te liggen, maar ik heb dan ook nog geen euro uitgegeven (ook niet in de sale)quote:
Topgame, idd kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/24010/
met alle dlc
Zo goed dat ik mijn hond er naar vernoemd heb.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
Koopje! Slechts 262,- euro!quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
Tjah....quote:
Jah, en ik zie net dat ik een deel niet eens uitgeklapt had, dus de prijs is daadwerkelijk nog veel hoger.. (over de fucking 1000 euro, wtf!)quote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah....Je moet er wat voor over hebben. T komt overigens vast nog wel met hoger percentage
.
Na de tutorial doorgelopen te hebben kan ik het volgende zeggen: de game is best wel tof, steekt goed in elkaar, maar is nogal traag. Daardoor een beetje saai.quote:
Aah oke thx.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Na de tutorial doorgelopen te hebben kan ik het volgende zeggen: de game is best wel tof, steekt goed in elkaar, maar is nogal traag. Daardoor een beetje saai.
Net gekocht, en wargame is wel lastig ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
wie o wie heeft dust: an Elysian tail en kan er wat over vertellen?
hij lijkt mij wel leuk.. maar twijfel wel..
Wargame lijkt ook wel geinig, maar ik vermoed addertjes dat het enorm lastig is ofzo
Lastig om door te krijgen, maar als je door die fase heen bent wordt het steeds leukerquote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net gekocht, en wargame is wel lastig ja.
Ik zelf vind het niet heel lastig, gezien ik veel RTS speel, maar het is niet mijn ding.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Lastig om door te krijgen, maar als je door die fase heen bent wordt het steeds leuker. (heb dr 75 uur inzitten ofzo).
vorig jaar was ie in de sale met 90% korting. Wel een aanrader dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
met alle dlc
gewoon kopen manquote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb Dishonored nog maar niet gekocht. Misschien dat ik iemand kan vinden in Engeland die het voor me wil kopen. Vind het prijsverschil namelijk wel heel erg groot... in de UK is hij gewoon een kwart goedkoper
dit.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon kopen manDishonored is oprecht een hele toffe game.
Over Dishonored hoef je niet te twijfelen. Insta-buy.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke thx.
Nu twijfel ik alleen nog over Dishonered
Ik zit ongeveer op het zesvoudige.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mijn game aankopen tot nu toe deze sale (afgerond):
- The Swapper: 7 euro
- System Shock: 2,50 euro
- BioShock Infinite - Columbia's Finest Package: 2,25 euro
- Super Hexagon: 1 euro
- Time Gentlemen, Please!: 0,40
- Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack: 0,65
- Space Pirates and Zombies(SPAZ): 1,80
Totaal uitgegeven: 15,60 euro
Sodemieter toch op... een tientje, gek!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:35 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb Dishonored nog maar niet gekocht. Misschien dat ik iemand kan vinden in Engeland die het voor me wil kopen. Vind het prijsverschil namelijk wel heel erg groot... in de UK is hij gewoon een kwart goedkoper
en 20 cent...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sodemieter toch op... een tientje, gek!
V.
Dat ik hem ga kopen staat vast hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sodemieter toch op... een tientje, gek!
V.
hmm ik zit alweer op 40 euroquote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
netjes! Mijne zijn tot nu toe;quote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
Al iemand gevonden? Ik doe graag mee mocht je nog een vierde man nodig hebben!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog iemand die wil mee doen met 4-pack Monaco zodra ie op 50% discount komt?
We zijn nu met z'n 3'en tot dusver.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:48 schreef Eenskijken het volgende:
pff wat een teamgenoten met L4D2 net.. ik word gepakt door een hunter, lopen ze letterlijk LANGS me heen, zonder ook maar een blik op mij te wenden, richting safehouse. Daar kan ik best wel pissig om worden, ik laat namelijk nooit iemand achter.
mja, merk het wel bij bijna elke game die in de sale is, dat er veel nieuwe spelers bijkomen die er geen kont van kunnen. Maarja toen ik de game voor het eerst speelde was ik ook een naab natuurlijk. Maarja dat is nu toch al een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
L4D2 is al jaren zo, zelfs L4D1 was zo
Leukste bij L4D2 is al sta je 10 punten voor op je tegenstander quit gelijk het hele team
er zijn nog wel 1 of 2 games op m'n wishlist die nu goedkoop genoeg zijn om nog mee te nemen, maar ik wacht nog op een eventuele hogere kortingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit zelf denk ik rond de 60 euro. Nieuwprijs van een game, dus ik vind 't wel mooi geweest. Ben wel gelijk klaar voor een jaar qua spellen die ik nog moet spelen.
Zit wel een degelijk verschil tussen newbie zijn en willen leren. En een noob zijn en denken dat je alles meteen weet en weigeren enige vorm van advies op te volgen. Die laatste kick ik er vrijwel altijd uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja, merk het wel bij bijna elke game die in de sale is, dat er veel nieuwe spelers bijkomen die er geen kont van kunnen. Maarja toen ik de game voor het eerst speelde was ik ook een naab natuurlijk. Maarja dat is nu toch al een paar jaar geleden
Trouwens, holy shit jij hebt veel games en holy shit veel badges. Hoe kom je aan al die kaarten manquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:56 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn nog wel 1 of 2 games op m'n wishlist die nu goedkoop genoeg zijn om nog mee te nemen, maar ik wacht nog op een eventuele hogere korting
ruilen /(ver)kopen, met een kleine eigen bijdrage.., dan kom je een heel eind...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Trouwens, holy shit jij hebt veel games en holy shit veel badges. Hoe kom je aan al die kaarten man
Dat is inderdaad wel flink, dunno of het meeste alleen cosmetisch isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 05:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wilde Crusader Kings kopen maar zag toen de lijst met DLC.Dikke lul drie bier.
Deel wel, deel niet. Zoals die portretten. Ik vind het alleen zo'n trieste manier om een spel goedkoop neer te pleuren en dan met die extra DLC alsnog volle pond te moeten betalen. Dat soort spellen koop ik principieel niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:04 schreef Moro het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel flink, dunno of het meeste alleen cosmetisch is
Ik heb er eigenlijk nog niet zo'n problemen mee zolang de content het waard is, helaas ligt daar vaak het probleem ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deel wel, deel niet. Zoals die portretten. Ik vind het alleen zo'n trieste manier om een spel goedkoop neer te pleuren en dan met die extra DLC alsnog volle pond te moeten betalen. Dat soort spellen koop ik principieel niet.
Ja, Rupsjenooitgenoeg, maar dat is dus het geval met Dishonored voor een tientje en wat kleingeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Dat ik hem ga kopen staat vast hoor!Met de DLC's wordt het wel iets meer, maar het valt nog steeds mee. Maar het doel(van kopers) tijdens steamsales is toch juist om leuke games voor een goedkoop bedrag te krijgen?
Precies, dat laatste. Als 't goede DLC is vind ik 't geen probleem. De GOTY-versie van Fall-out 3, prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:11 schreef Moro het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nog niet zo'n problemen mee zolang de content het waard is, helaas ligt daar vaak het probleem ook.
Dr gaat echt nog een hele steamwereld voor me open merk ik alleen al aan deze postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ruilen /(ver)kopen, met een kleine eigen bijdrage.., dan kom je een heel eind...
Ik heb op dit moment 3 foil kaarten op de markt staan, hopen dat die snel verkopen, kan ik weer wat badges craften :p
Ik ook. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef mschol het volgende:
welke hebben jullie gevote?
ik heb RCT3 maar gedaan, geen van alle 3 heb ik intresse in
RCT3, die wil ik nog wel. Denk alleen niet dat ie gaat winnen...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef mschol het volgende:
welke hebben jullie gevote?
ik heb RCT3 maar gedaan, geen van alle 3 heb ik intresse in
hij heeft gewonnen met 57% vd stemmenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:26 schreef rubbels het volgende:
[..]
RCT3, die wil ik nog wel. Denk alleen niet dat ie gaat winnen...
makkelijker beschikbaar.. ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:38 schreef Fe2O3 het volgende:
RTC3 heb ik wel als euhm backup ergens .... zie niet in wat steam daaraan toevoegt?
Is een gevoel, deel 3 probeert een beetje de diepte in te gaan maar faalt daarin eigenlijk behoorlijk naar mijn mening. 1-2 zijn 'challenging yet satisfying'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Meest dikke overwinning tot nu toe, ik had er ook op gestemd.
MS waarom heb je niets met deel 3 maar wel met 1 en 2?
Deel 2 is de absolute winnaar, helaas nogal wat gezeik om die op een x64 systeem aan het lopen te krijgen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is een gevoel, deel 3 probeert een beetje de diepte in te gaan maar faalt daarin eigenlijk behoorlijk naar mijn mening. 1-2 zijn 'challenging yet satisfying'
Die wil ik best kopen, maar eigenlijk heb ik gewoon te weinig tijd om hem te spelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:40 schreef Joeriii het volgende:
Commandos collection gekocht voor maar 3 euro![]()
http://store.steampowered.com/sub/4156/
Oude tijden gaan herleven
het hele 3D aspect in het spel vind ik de gameplay ruïneren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Meest dikke overwinning tot nu toe, ik had er ook op gestemd.
MS waarom heb je niets met deel 3 maar wel met 1 en 2?
ik heb er maar op gevotequote:
Store credit teruggekregen!quote:Op zondag 14 juli 2013 10:41 schreef Spinifex het volgende:
Net per ongeluk Borderlands 2 aangeschaft toen ik Rollercoaster Tycoon 3 kocht, hij zat nog in mijn winkelmandje![]()
quote:In the future that Steam purchases, per the Steam Subscriber Agreement, are not refundable - this store credit was issued as a one-time customer service gesture.
Doen ze al jaren maar 1x.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:03 schreef Spinifex het volgende:
[..]
Store credit teruggekregen!Steam
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:21 schreef mschol het volgende:
iets zegt mij dat skyrim wint en geen ¤0,- gaat kosten..
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik denk dat de steamserver over 7 uur ook overbelast is
Das toevalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Als je mobiel stemt krijg je dan geen kaarten? Of is dat puur toeval?
Je krijgt maar eens per drie keer stemmen een kaartquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:34 schreef Frutsel het volgende:
Als je mobiel stemt krijg je dan geen kaarten? Of is dat puur toeval?
ahhhh....duidelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je krijgt maar eens per drie keer stemmen een kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |