The broscience is very strong here.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Koopzondag het volgende:
Een documentaire maken is natuurlijk niet makkelijk. Waarom denk je dat ik een studie zoek. Om bepaalde dingen grondig te leren en te begrijpen. Maar het is wel iets waar ik al een tijdje mee rond loop, ik weet al mijn eerste land dat ik zou bezoeken. Zwitserland, ik heb er vorig jaar een oude man ontmoet die in zijn jeugd een UFO langzaam voorbij zag gaan over de Alpen tijdens een zware mist.
Dat is weer te geörienteerd op filmacademie. Ik hoef niet te leren hoe ik films moet maken maar simpelweg een documentaire. Ik heb zelf al een aantal persoonlijke interviews gedaan met getuigen met een simpel cameraatje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ga dan iets studeren waar je ook films mee kan maken!
Nee, maar je leert daar wel hoe je special effects moet gebruiken en hoe je video's edit(dus hoe je die neppe aliens in films kan zetten). Zo kan je zelf ook een documentaire maken met valse dingen erin en wie weet overtuig jij genoeg mensen om er $ uit te halen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:17 schreef Koopzondag het volgende:
[..]
Dat is weer te geörienteerd op filmacademie. Ik hoef niet te leren hoe ik films moet maken maar simpelweg een documentaire. Ik heb zelf al een aantal persoonlijke interviews gedaan met getuigen met een simpel cameraatje.
Maar daar gaat het ook allemaal niet om. Het gaat erom dat mijn hart bij UFO's ligt en dus graag van alles wil leren op dit gebied en een studie als filmacademie niet mijn ding is.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:17 schreef Koopzondag het volgende:
[..]
Dat is weer te geörienteerd op filmacademie. Ik hoef niet te leren hoe ik films moet maken maar simpelweg een documentaire. Ik heb zelf al een aantal persoonlijke interviews gedaan met getuigen met een simpel cameraatje.
Maar daar gaat het ook allemaal niet om. Het gaat erom dat mijn hart bij UFO's ligt en dus graag van alles wil leren op dit gebied en een studie als filmacademie niet mijn ding is.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar je zegt net nog dat het makkelijk is! Dan moet je naar de filmacademie of zoiets. Wat heeft Jamie Fox dan gestudeerd dat ie er zo veel over weet? Ik snap wel dat je het niet voor het geld doet, maar uit interesse. Maar je moet het idee van een studie die zich volledig richt op een per definitie onverklaard verschijnsel uit je hoofd zetten. Ga lekker in je vrije tijd zoveel mogelijk boeken over het fenomeen lezen en met mensen praten die er kennis van hebben. Dan kan je over een paar jaar met je camera de wijde wereld intrekken en je eigen "onderzoek" gaan doen.
Zoals ik al zei, theologie bestudeert religies en het geloof. Een theoloog probeert niet het bestaan van god aan te tonen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef Travel. het volgende:
Ergens heeft TS wel een punt. Waarom zou je wel theologie kunnen studeren maar dit niet?
Jij begrijpt mij. Het is idd vreemd en al helemaal wnr je nagaat dat er veel meer mensen meer geďnteresseerd zijn en daarnaast ook meer geloven in UFO's dan griekse goden etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef Travel. het volgende:
Ergens heeft TS wel een punt. Waarom zou je wel theologie kunnen studeren maar dit niet?
Ach de regering zal er wel achter zitten. Ik bedoel, ze houden het Roswell incident van 1947 al ruim 66 jaar geheim. Daarnaast hadden ze in Amerika bijv. eerst een dienst waarin getuigen naar een bureau konden komen om hun belevingen vertellen. Echter is dit bureau weer afgelast ( ik weet niet meer precies het jaar).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef Travel. het volgende:
Zo'n studie is er niet, maar kijk gewoon naar wat voor studies bepaalde mensen hebben gedaan binnen de UFO gemeenschap, zoals Stanton Friedman die je al noemde, of Jacques Vallee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:45 schreef Koopzondag het volgende:
Dag mede fok leden.
Ik heb zojuist mijn VWO 6 afgerond en mijn diploma behaald. Ik ben 19 jaar en ik zou eigenlijk al een studie moeten hebben gevonden maar ik kom er maar niet uit.
Al sinds mijn tienerjaren toon ik grote interesse in UFO's en het universum in het algemeen. Ik kijk dagelijks documentaires omrent UFO's, zoals natuurlijk het Roswell incident terug in 1947 maar ook meerdere alledagelijkse incidenten met 'normale' mensen.
Daarnaast ben ik erg geďnteresseerd in andere planeten en andere levensvormen. Dit is altijd al een grote fascinatie van mij geweest.
Ik ben nog nooit eerder op deze forum geweest, ik kreeg vanmiddag van een vriend van mij een tip om hier mijn ''oproep'' te doen.
Ik heb het bovenstaande verhaal maar kort gehouden, maar waar het op neer komt is dat ik zeer geďnteresseerd ben in een baan als ufoloog, in het engels ufologist.
Een baan, waarin je rapporten onderzoekt van UFO sightings en andere vreemde zaken, een soort X Files achtige baan.
Kortom, weten jullie een studie in Nederland die zich richt op deze functie? Ik kom wel studies tegen die zich bezig houden met de ruimte etc. maar ik wil toch in de UFO's duiken.
Veel dank,
Koopzondag
Ik heb zojuist je website bekeken. Leuk gedaan, interessant. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je in graancircels gelooft, kom op zeg. Toen ik die er tussen zag staan, kwam de site al 5 keer minder geloofwaardig uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Zo'n studie is er niet, maar kijk gewoon naar wat voor studies bepaalde mensen hebben gedaan binnen de UFO gemeenschap, zoals Stanton Friedman die je al noemde, of Jacques Vallee.
Als ik het goed heb, zijn er veel mensen met verschillende achtergronden actief. Detective zijn, is ook een goed startpunt om te beginnen met UFO onderzoek bijv.
En ik maak ook nog even gebruik van de mogelijkheid om mijn site te spammen
Aliens en UFO's - hoe skeptisch moeten we zijn?
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Nou nou, je hebt je onderzoek wel heel grondig gedaan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef starla het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en jij waarschijnlijk 5, toen was dat ook heel 'in' en had je elke avond op discovery channel docu's, dus doe niet alsof het van deze tijd is. Dat noem ik nu ignorant. Ik heb in de afgelopen 14 jaar een mening gevormd, en die mening is dat intelligent buitenaards leven dat ons komt opzoeken nonsens is. Hoef je het ook helemaal niet mee eens te zijn, maar ik ben de fase van leren en begrijpen voorbij.
En je bedoelt hier aliens die de aarde bezoeken dat weet ik. Nou dat 99% van de mensen daar niet in gelooft is klinkklare onzinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef starla het volgende:
[..]
Gast, je hebt teveel X-files gekeken. Wordt wakker en welkom tot de wereld van grote mensen;
waar 99% niet gelooft in Aliens en al helemaal dit soort taferelen niet wil financieren dmv studies.
Misschien moet je eerst eens doorlezen wat er staat op de site, want ik zeg nergens dat graancirkels door aliens gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:38 schreef Koopzondag het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je website bekeken. Leuk gedaan, interessant. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je in graancircels gelooft, kom op zeg. Toen ik die er tussen zag staan, kwam de site al 5 keer minder geloofwaardig uit.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Plantagehouder het volgende:
Afgekraakt worden door Koopzondag, dan moet je je echt schamen
Ahh UFO Tv Studios, ik vind hun materiaal zeker de afgelopen paar maanden bagger. Maar ik zal deze video bekijken, lijkt me wel de moeite waard.quote:
Dat is mss. een beetje een vooroordeel. Ik wil best aannemen dat er mensen zijn die prima toerekeningvatbaar zijn en serieus onderzoek doen naar de herkomst van onbekende verschijnselen in de lucht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:56 schreef starla het volgende:
[..]
Wil niet je ballon lek prikken, maar zoiets bestaat niet.
Ufologen zijn paranoide mensen die op een zolderkamertje zitten. De gemiddelde Fokker zeg maar. Dus bij dezen ben je ufoloog! Proficiat!
Ga nu een baan zoeken aub of een echte studie doen.
Ik zeg niet dat hij 't kán, maar als je wat space-credit op wilt bouwen moet je natuurlijk wel je sterren en telescopen kennen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:20 schreef Plantagehouder het volgende:
Deze kerel verpeste boekhouding 101 op het hbo, dan ga je hem toch geen sterrenkunde aanraden?
Ik denk idd. dat als je een expert op het gebied van ufo's wil worden, je idd je moet bekwanen in sterrenkunde, meteorologie, natuurkunde, en veel moet weten van de psychologie van getuigenverklaringen en mss nog meer vakken en vervolgens alle zaken bestudeerd zijn lezen en zelf onderzoek gaan doen.. Een hele kluif.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij 't kán, maar als je wat space-credit op wilt bouwen moet je natuurlijk wel je sterren en telescopen kennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |