abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129016585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:02 schreef starla het volgende:

[..]

Gast, je hebt teveel X-files gekeken. Wordt wakker en welkom tot de wereld van grote mensen;

waar 99% niet gelooft in Aliens en al helemaal dit soort taferelen niet wil financieren dmv studies.

Geloof me, je bent beter af achter de kassa van de lokale super met je VWO-diploma dan als ufoloog.
Ik heb in mijn leven slechts twee afleveringen van X-files gekeken. Ik noemde het puur om jullie een indicatie te geven over wat ik ongeveer bedoelde.

99% is inaccuraat. Althans in Amerika gelooft 78% van de mensen in UFO's. En dit was twee jaar terug.

Beter af achter de kassa? Nou niet bepaald. Ik kan makkelijk een documentaire starten in Europa in verband met UFO's en tegelijkertijd een onderzoek voor mijzelf starten. James Fox (bekende ufoloog) heeft met zijn documentaire ( I know what I saw ) naar vermoeden ruim $2 miljoen verdiend. Er zijn erg veel mensen geïnteresseerd.

En neem nou jezelf, zou het ontdekken van buitenaards leven niet de grootste ontdekking zijn van de mensheid? Mensen als Leonardo Da Vinci geloofden er heilig in.

Zelfs leonardo schilderde deze UFO's op zijn schilderijen.

http://4.bp.blogspot.com/(...)1600/madonna-big.jpg

Het vak ufologie begint toch meer geluid te ontvangen. We naderen nu een tijdperk waarin dit ook een must is.
Boventitel
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:25:56 #32
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_129016627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:58 schreef starla het volgende:

[..]

Wie is 'wij'? De zelfbenoemde ufologen? _O-
Alleen de gediplomeerden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_129016716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:24 schreef Koopzondag het volgende:
99% is inaccuraat. Althans in Amerika gelooft 78% van de mensen in UFO's. En dit was terug twee jaar geleden.
Ik geloof ook in UFO's in engere zin. Ik had het over aliens, en dan bedoelde ik intelligente buitenaardse wezens die ons ontvoeren en vol planten met nanochips.

quote:
Beter af achter de kassa? Nou niet bepaald. Ik kan makkelijk een documentaire starten in Europe in verband met UFO's en tegelijkertijd onderzoek voor mijzelf beginnen. James Fox (bekende ufoloog) heeft met zijn documentaire ( I know what I saw ) naar vermoeden ruim $2 miljoen verdiend. Er zijn erg veel mensen geïnteresseerd.
Nou, dan maak je toch een documentaire. Ik zie het resultaat graag. Wanneer verwacht je klaar te zijn?
I feel kinda Locrian today
pi_129016746
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hij is 19. :')
pi_129016812
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb zwemdiploma A, mag ik iedereen nu ignorant noemen? Pleeeease.
pi_129016834
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:23 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Je gebruikte het woord 'wetenschappelijk' impliciet toen je het woord Studie zei. En in het dikgedrukte hierboven doe je het weer. Ergens heel erg van overtuigd zijn betekent nog niet dat het zo is. Christenen zijn ook overtuigd van het bestaan van god, maar een theoloog doet geen onderzoek naar het bestaan ervan.

Wat ik van Rosswell denk? Geen zin om daar nu diep op in te gaan, maar ik geloof (let op, ik zeg hier niet, ik weet zeker) dat er veel is wat wij niet weten en ik geloof ook dat er belangen spelen die niet willen dat er meer bekend over wordt. Maar nu komen we dus bij de complottheorieën en daarvoor is dit niet het juiste forum.
Waarom denk je dat ik ufoloog wil worden? Niet om te praten over UFO's. Maar juist onderzoek doen naar UFO's. Bestaan ze, zo ja waar zijn ze vaak gespot? En waarom hier? Is het misschien een geheime operatie van het leger? Zo niet, wat zijn de redenen dat het ook echt buitenaardse wezens zijn? Waarom zijn ze hier? Zijn ze verantwoordelijk voor de tempels en piramides?

etc etc.

Ik wil UFO's onderzoeken. Ik ben zelf ook een zeer grote ''skeptic'' geweest nog geen drie jaar terug. Maar na de documentaires en andere rapporteringen ben ik me er toch in gaan interesseren.
Boventitel
pi_129016883
quote:

[..]

Ik heb in mijn leven slechts twee afleveringen van X-files gekeken. Ik noemde het puur om jullie een indicatie te geven over wat ik ongeveer bedoelde.

99% is inaccuraat. Althans in Amerika gelooft 78% van de mensen in UFO's. En dit was twee jaar terug.

Beter af achter de kassa? Nou niet bepaald. Ik kan makkelijk een documentaire starten in Europa in verband met UFO's en tegelijkertijd een onderzoek voor mijzelf starten. James Fox (bekende ufoloog) heeft met zijn documentaire ( I know what I saw ) naar vermoeden ruim $2 miljoen verdiend. Er zijn erg veel mensen geïnteresseerd.

Dus je doet het voor het geld? En wat bedoel je, "makkelijk" een documentaire en een onderzoek starten? Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Ga gewoon een leuke studie doen met je vwo diploma en in je vrije tijd lekker documentaires kijken of met een verrekijker en een camera de hemel afturen.
pi_129016903
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:30 schreef starla het volgende:

[..]

Ik heb zwemdiploma A, mag ik iedereen nu ignorant noemen? Pleeeease.
Je bent ignorant omdat je grappen maakt over het fenomeen en niet de moeite doet om erover te leren en te begrijpen.
Boventitel
pi_129016910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dus je doet het voor het geld? En wat bedoel je, "makkelijk" een documentaire en een onderzoek starten? Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Ga gewoon een leuke studie doen met je vwo diploma en in je vrije tijd lekker documentaires kijken of met een verrekijker en een camera de hemel afturen.
Hij ontkende het voor het geld te doen, maar het is al 2 keer aan bod gekomen :')
pi_129016999
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Je bent ignorant omdat je grappen maakt over het fenomeen en niet de moeite doet om erover te leren en te begrijpen.
Toen ik 16 was en jij waarschijnlijk 5, toen was dat ook heel 'in' en had je elke avond op discovery channel docu's, dus doe niet alsof het van deze tijd is. Dat noem ik nu ignorant. Ik heb in de afgelopen 14 jaar een mening gevormd, en die mening is dat intelligent buitenaards leven dat ons komt opzoeken nonsens is. Hoef je het ook helemaal niet mee eens te zijn, maar ik ben de fase van leren en begrijpen voorbij.
pi_129017088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik doe het absoluut niet voor geld. Maar ik kreeg het gevoel dat de community hier niet gelooft in ufologie en daarom ook denkt dat niemand geïnteresseerd in je is. Oftewel je een baan aanbiedt wanneer je ''ufoloog'' op je CV hebt staan. Wat weer leidt tot geen inkomen en geen toekomst. Juist met het voorbeeld van de documentaire bewijs ik het tegendeel.

Een documentaire maken is natuurlijk niet makkelijk. Waarom denk je dat ik een studie zoek. Om bepaalde dingen grondig te leren en te begrijpen. Maar het is wel iets waar ik al een tijdje mee rond loop, ik weet al mijn eerste land dat ik zou bezoeken. Zwitserland, ik heb er vorig jaar een oude man ontmoet die in zijn jeugd een UFO langzaam voorbij zag gaan over de Alpen tijdens een zware mist.
Boventitel
pi_129017197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Koopzondag het volgende:
ik heb er vorig jaar een oude man ontmoet die in zijn jeugd een UFO langzaam voorbij zag gaan over de Alpen tijdens een zware mist.
_O-

1) Herinneringen vervormen door de jaren heen.
2) Knap om een UFO te zien in zware mist.
3) n=1
pi_129017223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef starla het volgende:

[..]

Toen ik 16 was en jij waarschijnlijk 5, toen was dat ook heel 'in' en had je elke avond op discovery channel docu's, dus doe niet alsof het van deze tijd is. Dat noem ik nu ignorant. Ik heb in de afgelopen 14 jaar een mening gevormd, en die mening is dat intelligent buitenaards leven dat ons komt opzoeken nonsens is. Hoef je het ook helemaal niet mee eens te zijn, maar ik ben de fase van leren en begrijpen voorbij.
Toen jij 16 was, had jij een droom over wie je later wilt zijn. Let op, niet wat je wilt worden maar wie je wilt zijn. Je hebt ook een tijd geloofd in die droom en achteraf heb je het opgegeven.
En nu 14 jaar later loop je op je dertigste op fok forum te rondneuzen. Je hebt het niet ver geschopt.
Boventitel
pi_129017276
haha heerlijke backfire.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129017278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Toen jij 16 was, had jij een droom over wie je later wilt zijn. Let op, niet wat je wilt worden maar wie je wilt zijn. Je hebt ook een tijd geloofd in die droom en achteraf heb je het opgegeven.
En nu 14 jaar later loop je op je dertigste op fok forum te rondneuzen. Je hebt het niet ver geschopt.
Je hebt gelijk, ik ben een complete faler.

Ik ben arts, ga volgende maand trouwen en ben in verwachting van m'n eerste kind.
pi_129017309
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:42 schreef starla het volgende:
Ik ben arts, ga volgende maand trouwen en ben in verwachting van m'n eerste kind.
*O*
pi_129017316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

Ik doe het absoluut niet voor geld. Maar ik kreeg het gevoel dat de community hier niet gelooft in ufologie en daarom ook denkt dat niemand geïnteresseerd in je is. Oftewel je een baan aanbiedt wanneer je ''ufoloog'' op je CV hebt staan. Wat weer leidt tot geen inkomen en geen toekomst. Juist met het voorbeeld van de documentaire bewijs ik het tegendeel.

Een documentaire maken is natuurlijk niet makkelijk. Waarom denk je dat ik een studie zoek. Om bepaalde dingen grondig te leren en te begrijpen. Maar het is wel iets waar ik al een tijdje mee rond loop, ik weet al mijn eerste land dat ik zou bezoeken. Zwitserland, ik heb er vorig jaar een oude man ontmoet die in zijn jeugd een UFO langzaam voorbij zag gaan over de Alpen tijdens een zware mist.
Maar je zegt net nog dat het makkelijk is! Dan moet je naar de filmacademie of zoiets. Wat heeft Jamie Fox dan gestudeerd dat ie er zo veel over weet? Ik snap wel dat je het niet voor het geld doet, maar uit interesse. Maar je moet het idee van een studie die zich volledig richt op een per definitie onverklaard verschijnsel uit je hoofd zetten. Ga lekker in je vrije tijd zoveel mogelijk boeken over het fenomeen lezen en met mensen praten die er kennis van hebben. Dan kan je over een paar jaar met je camera de wijde wereld intrekken en je eigen "onderzoek" gaan doen.
pi_129017329
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef dotKoen het volgende:

[..]

*O*
:P
pi_129017332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef starla het volgende:

[..]

_O-

1) Herinneringen vervormen door de jaren heen.
2) Knap om een UFO te zien in zware mist.
3) n=1
''''''Nou dat gebeurde. Vrienden van nabij en nauwe familieleden van Neil Armstrong en van Buzz Aldrin hebben me beiden verteld dat er inderdaad talloze UFO’s waren rond de krater toen de Lunar Module er landde en dat die door Armstrong en Aldrin werden gezien. Ik heb ook met militaire officiers gesproken die de stukken film gezien hebben van dit gebeuren – maar dit is nooit openbaar gemaakt. Een familielid van Buzz Aldrin vertelde me: “Het is niet mijn plaats om Buzz hiertoe te brengen – maar op een dag als hij er over kan spreken, dan zal hij dat doen….”''''

Neil Armstrong is een oude man. Zijn herinneringen vervagen toch? Dus hem hoeven we in ieder geval niet serieus te nemen toen hij in 2007 vertelde dat hij een aantal UFO's zag tijdens zijn eerste reis op weg naar de Maan.
Boventitel
pi_129017372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:42 schreef starla het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ^O^
pi_129017374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Koopzondag het volgende:

[..]

''''''Nou dat gebeurde. Vrienden van nabij en nauwe familieleden van Neil Armstrong en van Buzz Aldrin hebben me beiden verteld dat er inderdaad talloze UFO’s waren rond de krater toen de Lunar Module er landde en dat die door Armstrong en Aldrin werden gezien. Ik heb ook met militaire officiers gesproken die de stukken film gezien hebben van dit gebeuren – maar dit is nooit openbaar gemaakt. Een familielid van Buzz Aldrin vertelde me: “Het is niet mijn plaats om Buzz hiertoe te brengen – maar op een dag als hij er over kan spreken, dan zal hij dat doen….”''''

Neil Armstrong is een oude man. Zijn herinneringen vervagen natuurlijk? Dus hem hoeven we in ieder geval niet serieus te nemen toen hij in 2007 vertelde dat hij een aantal UFO's zag tijdens zijn eerste reis op weg naar de Maan.
Dát geloof ik dan weer wél, dat we niet op de maan zijn geweest _O-
pi_129017389
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ^O^
thx O+
pi_129017564
Gefeliciteerd Starla *O*
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129017590
dm lambiekje eens
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:53:45 #55
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_129017672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:44 schreef Koopzondag het volgende:
Neil Armstrong is een oude man.
Is al dood man.

Lekker bij met je info.

Misschien moet je gewoon binnenrollen bij urologie en ze vertellen dat je dyslectisch bent, misschien kunnen ze wat voor je regelen.
Ik ga naar huis.
pi_129017689
Laat je niet van de wijs brengen door de ignoranten, vertel eens wat meer over die aanvaring in de ardennen
pi_129017712
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef nietzman het volgende:

[..]

Is al dood man.

Lekker bij met je info.

Misschien moet je gewoon binnenrollen bij urologie en ze vertellen dat je dyslectisch bent, misschien kunnen ze wat voor je regelen.
:D _O- :D
pi_129017822
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:53 schreef nietzman het volgende:

[..]

Is al dood man.

Lekker bij met je info.

Leer begrijpend lezen.
Ik heb het toch duidelijk over de periode van 2007 waar hij vertelde over UFO's in zijn oude jaren. Wat overigens de reden geweest zou zijn volgens ''karla'' geloof ik dat herrineringen dan ''vervagen''.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koopzondag op 16-07-2013 20:03:36 ]
Boventitel
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:08:02 #59
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_129018126
:')
pi_129018319
quote:

Ga dan iets studeren waar je ook films mee kan maken! :D
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')