Rooks, volgens mij toen nog met Smeets en Jean. Dat was echt het WK slap lullen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:34 schreef Kingstown het volgende: [..] Hopelijk heb je Rooks dan helemaal uit je systeem gewist....die was nóg erger dan Breukink.
Bron?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Rooks, volgens mij toen nog met Smeets en Jean. Dat was echt het WK slap lullen.
Net als Bernard Kohlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij moest aan het zuurstof jongens.
Oepsquote:
Niet haten op Martquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:38 schreef Ericr het volgende:
Zo slecht was Breukink niet qua commentaar en in de avond even de etappe bespreken was beter dan dat gewauwel aan tafel bij Mart wat we al jarenlang zien.
Herbert weet niet dat dat van Mercx theater was?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij moest aan het zuurstof jongens.
quote:
Voorganger van Ducrot. Smeets was nog de hoofdcommentator, maar Nelissen kon eigenlijk al niet meer door zijn aftakelende gestel en toen werden een paar (ex-)renners als co-commentator geprobeerd waaronder dus Breukink en Rooks. Bij Rooks viel je echt in slaap.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer deed die commentaar? Ik weet Smeets/Nelissen nog, en Ducrot/Dijkstra, maar thats it
Geef jij tante yvonne even een update?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens de 1 minuut per 10 km zal de kopgroep het halen, ja ja mensen.
quote:
At your service.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef jij tante yvonne even een update?
Dankje poepescheetjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rode lijntje is waar we nu rijden.
Kopgroepje met o.a TiTi, Dumoulin, Hoogerland, Gilbert. Voorsprong zoals je ziet 8'12.
http://cycling.alimage.tv/main.php?lang=US
Kijk ik eigenlijk nooit. Ik wist wel dat het gebeurde hoor, maar had het zelf nog nooit gezien dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix een paar jaar geleden?
Je bent er zo één die alleen de TDF kijkt zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Kijk ik eigenlijk nooit. Ik wist wel dat het gebeurde hoor, maar had het zelf nog nooit gezien dus.
Ik wilde net zeggen, meer in beeld dan ooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bauke is in beeld, dat betekent dat Mollema serieus wordt genomen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent er zo één die alleen de TDF kijkt zeker?
En het is nog veel ouder dan dat ook. Vroeger had je Shimano Biopace, dat werd al eind jaren 80 geintroduceerd. Heb er begin jaren 90 mee gereden. Op zich niks verkeerd aan overigens, je went er vrij snel aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:40 schreef Sautor het volgende:
Alsof Sky nu weer pioniers met dat ovalen blad zijnGarmin en Cervelo hebben dat al lang zat uitgeprobeerd, en blijkbaar help het geen reet als het nog niet overal in het peloton is ingevoerd
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent er zo één die alleen de TDF kijkt zeker?
Wat ben jij scherp zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart Smeets: ''de Tour wacht op niemand''.
Ik zag toch de Tour wachten op de trein?
Daar zat niemand in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Smeets is senielquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet de hele tour.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Eckte Hesjedalstreekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou wel een kenkster streek zijn.
Ajacied wordt de nieuwe Martquote:
Laten we hopen van niet! Iedereen behalve die clownquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat Voeckler de etappe wint
Gautierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:47 schreef Klavertjevijf het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet! Iedereen behalve die clown
Met een wiel in de handen kun je beter duwen denkt die man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
waarom dat wiel niet laten liggen en gelijk duwen?
Just did.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag jij niet zeggen.
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:52:32Slotklim is behoorlijk lastig, zeker het eerste deel. In afdaling kun je veel tijd winnen als je risico's kunt en wilt nemen. reageer retweet
Bij mij doet ie het nu wel, eerder op de dag was het niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Sloggi het volgende:
Is bij jullie het liveblog van de Tour ook kapot?
http://www.letour.com/le-tour/2013/us/live/aso/
Deze werkt uitstekend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Sloggi het volgende:
Even een poll maakt wie een botje breekt in die afdalingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenner Thijs heeft het laatste stukkie gefietst..twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:52:32Slotklim is behoorlijk lastig, zeker het eerste deel. In afdaling kun je veel tijd winnen als je risico's kunt en wilt nemen. reageer retweet
doet het bij mij, wel je scriptblocker uitzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Sloggi het volgende:
Froome.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even een poll maakt wie een botje breekt in die afdaling
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Kenner Thijs heeft het laatste stukkie gefietst..twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:52:32Slotklim is behoorlijk lastig, zeker het eerste deel. In afdaling kun je veel tijd winnen als je risico's kunt en wilt nemen. reageer retweet
Met de trein. Die kwam voor hem langs.quote:
Hakuna.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is toch onze eigen FusionFreak?
Ik kom even niet op zijn nieuwe nick, sorry
Belkin rijders aan het dalen is altijd gevaarlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef Fides het volgende:
Ik zit echt enorm te hopen op spektakel van Belkin/Saxo in de laatste 20 km..... Kopgroep kan me eigenlijk aan mijn reet roesten:o
Ik ook! Ze kunnen de gele trui niet krijgen met afwachten, maar wel hun goede positie verliezen met aanvallen natuurlijk. Benieuwd waar ze voor kiezen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef Fides het volgende:
Ik zit echt enorm te hopen op spektakel van Belkin/Saxo in de laatste 20 km..... Kopgroep kan me eigenlijk aan mijn reet roesten:o
LtD heeft op dat vlak idd niet zo'n beste reputatie, maar Mollema kan aardig goed dalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Belkin rijders aan het dalen is altijd gevaarlijk.
Hoogst geklasseerde renner staat alsnog ruim twintig minuten achter, dus is niet erg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef draadstalig het volgende:
9 minuten.. Dit gaat het peloton toch niet meer goed maken, of is dat ook niet erg?
oh wat zag hij er gehavend uit toenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
LtD heeft op dat vlak idd niet zo'n beste reputatie, maar Mollema kan aardig goed dalen.
In euro's of Zwitserse Franken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef Rudieh het volgende:
wisten jullie al dat je een geleverde inspanning later altijd moet terugbetalen?
wattagesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:05 schreef Wespensteek het volgende:
Die skyrenners op kop van het peleton gaan deze etappe voelen met dat grote stuk vals plat omhoog.
ik ben bang dat we weinig spektakel te zien krijgen. Ze zijn waarschijnlijk te bang iets verliezen in de echte bergritten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook! Ze kunnen de gele trui niet krijgen met afwachten, maar wel hun goede positie verliezen met aanvallen natuurlijk. Benieuwd waar ze voor kiezen..
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef kilon het volgende:
Zal De Gendt de sprint winnen, met Hoogerland als tweede?
Ik sluit me aan bij deze zienswijze.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik ben bang dat we weinig spektakel te zien krijgen. Ze zijn waarschijnlijk te bang iets verliezen in de echte bergritten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef DeLuna het volgende:
Verwachte aankomst?
Letour.fr wil niet laden hier.
Edit: OP lezen doos.![]()
Ja dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef kilon het volgende:
Zal De Gendt de sprint winnen, met Hoogerland als tweede?
2500 euroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vacansoleil raapt weer wat geld bij elkaar
Hebben al tienduizenden euro's binnengehaald met telkens minimale inspanningen van 200 meter, het is de rest die het steeds laat liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel een slimme zet inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hebben al tienduizenden euro's binnengehaald met telkens minimale inspanningen van 200 meter, het is de rest die het steeds laat liggen.
Behalve als je daardoor de etappe niet wint.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel een slimme zet inderdaad
Haha, ja en die paar duizend euro vallen uiteindelijk in het niets bij de tonnen die te verdienen vallen door gewoon goede klassementen en uitslagen te rijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hebben al tienduizenden euro's binnengehaald met telkens minimale inspanningen van 200 meter, het is de rest die het steeds laat liggen.
Dit was wel een vlammende demarrage inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Behalve als je daardoor de etappe niet wint.
Zo'n 200m sprint herstel je wel van in 40kmquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Behalve als je daardoor de etappe niet wint.
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Contador al 3 minuten gepakt?
Fixed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, ja en die paar duizend euro vallen uiteindelijk in het niets bij de tonnen die te verdienen vallen door gewoon goede klassementen en uitslagen te rijdenIn dit geval kan het weinig kwaad uiteraard.
Volgens de kenners hier zou het vandaag gebeuren. En de zaterdag ook alquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen..
Alleen top-3 in het algemene klassement krijgen inderdaad tonnen de rest moet het doen met tienduizenden, zo niet slechts enkele duizenden.. Die je ook nog moet delen met je ploegmaatsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, ja en die paar duizend euro vallen uiteindelijk in het niets bij de tonnen die te verdienen vallen door gewoon goede klassementen en uitslagen te rijdenIn dit geval kan het weinig kwaad uiteraard.
Toch kan in een eindsprint de hoeveelheid verspilde energie wel funest blijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zo'n 200m sprint herstel je wel van in 40km
Allemaal voor Hilairequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
En met de verzorgers en mecaniciens...uiteindelijk houdt iedereen er een paar 100 euro aan over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen top-3 in het algemene klassement krijgen inderdaad tonnen de rest moet het doen met tienduizenden, zo niet slechts enkele duizenden.. Die je ook nog moet delen met je ploegmaats
Klopt, maar die 1500 euro voor een eerste plek bij een tussensprintje zetten natuurlijk ook geen zoden aan de dijk.... Was dan gewoon met een duidelijker plan naar de Tour toe gegaan. Dit is een beetje krabbelen in de marge.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen top-3 in het algemene klassement krijgen inderdaad tonnen de rest moet het doen met tienduizenden, zo niet slechts enkele duizenden.. Die je ook nog moet delen met je ploegmaats
Daarom doen ze het ook, al die verzorgers en mecaniciens hebben straks geen baan meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En met de verzorgers en mecaniciens...uiteindelijk houdt iedereen er een paar 100 euro aan over.
Aandoenlijk vooral maar als het meezit is die ploeg binnenkort pleite.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Al dat gehaat weer op Vacansoleil. Is toch gewoon slim om met minimale inspanning zoveel geld binnen te rapen.
Dat is heel sociaal hoor, maar ook met die paar 100 euro is hun toekomst niet verzekerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Daarom doen ze het ook, al die verzorgers en mecaniciens hebben straks geen baan meer.
Het is maar 2.500 euro, een etappe zege is eeuwige roem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Al dat gehaat weer op Vacansoleil. Is toch gewoon slim om met minimale inspanning zoveel geld binnen te rapen.
TTT. Kwam op de letour.fr livetracker voorbij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Navardauskas heeft een etappe gewonnen? In de Tour, zei ie dat?
Klopt ook, maar met al dat gesprokkel staan ze wel gewoon 5e in het geldklassement zonder etappezege of goed klassement. Dus totaal levert het zeker wat op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is maar 2.500 euro, een etappe zege is eeuwige roem.
Dat is alweer een tijd geleden zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Saysem het volgende:
[..]
TTT. Kwam op de letour.fr livetracker voorbij.
Maar dat geldklassement slaat nog nergens op. Pas in Parijs worden de echte centen verdeeld. Ik durf te wedden dat ze uiteindelijk niet in de top 10 komen omdat ze geen etappes zullen winnen en waarschijnlijk in geen enkel klassement een goeie klassering rijden....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Klopt ook, maar met al dat gesprokkel staan ze wel gewoon 5e in het geldklassement zonder etappezege of goed klassement. Dus totaal levert het zeker wat op.
Ja wij zijn zoveel mooier als we samen zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Met zijn 3en is dat wel makkelijker
Neger watquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef Leonos het volgende:
Denken die 2 nog de kopgroep te kunnen halen?
Dus? Daar hebben ze de renners niet voor, dus proberen ze er toch iets van te maken door aan te vallen en tijdens die aanvallen ook nog wat te sprokkelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:27 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar dat geldklassement slaat nog nergens op. Pas in Parijs worden de echte centen verdeeld. Ik durf te wedden dat ze uiteindelijk niet in de top 10 komen omdat ze geen etappes zullen winnen en waarschijnlijk in geen enkel klassement een goeie klassering rijden....
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Afrika tot in Amerika van op de Himalaya tot in de woestijn
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef Leonos het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef Leonos het volgende:
Daar ben ik 100% van overtuigdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef Leonos het volgende:
Hallo Herbert.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:29 schreef Leonos het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, ja hoor Maarten, jij volgt de ronde van Picardië. Lul.
Op de col de manse gaat hij aanvallenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel minuten voorsprong heeft Contador inmiddels?
Virtueel in het geel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
bijna 4quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hahaha, ja ik dacht net hetzelfdequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef ZoDiep het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat in ongeveer een derde van de kastelen die we zien, misschien zelfs wel de helft van de kastelen die bewoonbaar zijn, Franse verzetslui zich verstopten in de oorlog?
Die Duitsers hoefden enkel de kastelen af te lopen en dan kwamen ze er wel een paar tegen
Duitsers waren niet geïnteresseerd in Fransen verzetslui, naast zichzelf verstoppen deden die niet veel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef ZoDiep het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat in ongeveer een derde van de kastelen die we zien, misschien zelfs wel de helft van de kastelen die bewoonbaar zijn, Franse verzetslui zich verstopten in de oorlog?
Die Duitsers hoefden enkel de kastelen af te lopen en dan kwamen ze er wel een paar tegen
Waarom hebben alle Franse tanks een achteruitkijkspiegel?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Duitsers waren niet geïnteresseerd in Fransen verzetslui, naast zichzelf verstoppen deden die niet veel.
Zodat ze kunnen zien wat er achter hun zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom hebben alle Franse tanks een achteruitkijkspiegel?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
I have a french rifle for sale. Never fired, dropped once.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De kunnen ze het front in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen zien wat er achter hun zit.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb een zusje!
edit: vergeten dat ik op FOK! zit.![]()
Goed topic wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?
Ik was gvd te laat met een screenshot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijk Mani, Rúben Pérez met een record aan bidons onder z'n shirt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
I have a french rifle for sale. Never fired, dropped once.
quote:AP
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Fides het volgende:
"the local authorities have doused the road at the top of the col de Manse with a lot of water hours in advance of the peloton's arrival."
Zo ging beloki op zijn bek door het smeltend asfaltquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Fides het volgende:
"the local authorities have doused the road at the top of the col de Manse with a lot of water hours in advance of the peloton's arrival."
Ja, op die manier willen ze voorkomen dat het asfalt smelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Fides het volgende:
En dan flikkert er straks iemand omdat ie op een natte witte streep remtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, op die manier willen ze voorkomen dat het asfalt smelt.
Het droogt wel weer op he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
En dan flikkert er straks iemand omdat ie op een natte witte streep remt
Zou wel grappig zijn als het ineens bevriestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, op die manier willen ze voorkomen dat het asfalt smelt.
Als het plotseling -5 wordt, hebben ze idd een probleem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als het ineens bevriest
Juist dat verdampen werkt koelend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:42 schreef Fides het volgende:
Lijkt me sterk dat dat zin heeft als je dat uren van de voren op asfalt doet:') Dat is binnen een paar minuten verdampt en weer terug op de oude temperatuur als het zonnetje er op staat.....
Red bull crashed icequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het plotseling -5 wordt, hebben ze idd een probleem.
Dan hebben ze wel andere problemen dan dat het asfalt bevriestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het plotseling -5 wordt, hebben ze idd een probleem.
Ja, ik ken het verhaal dat verdampen energie (dus warmte) onttrekt aan de omgeving etc., maar het lijkt me een beetje vechten tegen de bierkaai als het daarna weer uren vol in de zon ligt....quote:
Vreemd eigenlijk dat ze niet gewoon fatsoenlijk asfalt neer leggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef Fides het volgende:
Ja, ik ken het verhaal dat verdampen energie (dus warmte) onttrekt aan de omgeving etc., maar het lijkt me een beetje vechten tegen de bierkaai als het daarna weer uren vol in de zon ligt....
Ja, dat is een hele stabiele renner die altijd zijn niveau houdt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
De gendt is voor de rest van de week dus ook kansloos.
Toch wel slim om dan op zijn minst de tussensprint te winnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef Fides het volgende:
Geniaal aangepakt weer van Vacansoleil weer:')
Heeft deze hele tour bergop niks laten zien. Is gewoon niet in vorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat is een hele stabiele renner die altijd zijn niveau houdt.
Met Hoogerland moet je dat gewoon accepteren. Die man smijt de hele ronde dom met zijn krachten en als hij dan eens in een goede positie komt is hij leegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef kilon het volgende:
Toch altijd weer een anti-climax. Nederlanders voorin, maar ze redden het nooit.
Dus dat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Met Hoogerland moet je dat gewoon accepteren. Die man smijt de hele ronde dom met zijn krachten en als hij dan eens in een goede positie komt is hij leeg
't Is vooral te hopen dat hij dat zelf eens doorheeftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Met Hoogerland moet je dat gewoon accepteren. Die man smijt de hele ronde dom met zijn krachten en als hij dan eens in een goede positie komt is hij leeg
Die enge Neel zal wel winnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voeckler rijdt nog net naar die groep.
Nu maakt het in dit geval weinig uit. Costa is gewoon 2 klassen beter dan Hoogerland (en bijna iedereen in deze kopgroep)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |