I have a french rifle for sale. Never fired, dropped once.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom hebben alle Franse tanks een achteruitkijkspiegel?
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom hebben alle Franse tanks een achteruitkijkspiegel?
De kunnen ze het front in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen zien wat er achter hun zit.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik heb een zusje!
edit: vergeten dat ik op FOK! zit.![]()
Goed topic wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DEF / Waarom hebben Franse tanks achteruitkijkspiegels?
Ik was gvd te laat met een screenshot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijk Mani, Rúben Pérez met een record aan bidons onder z'n shirt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
I have a french rifle for sale. Never fired, dropped once.
quote:AP
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Fides het volgende:
"the local authorities have doused the road at the top of the col de Manse with a lot of water hours in advance of the peloton's arrival."
Zo ging beloki op zijn bek door het smeltend asfaltquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Fides het volgende:
"the local authorities have doused the road at the top of the col de Manse with a lot of water hours in advance of the peloton's arrival."
Ja, op die manier willen ze voorkomen dat het asfalt smelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Fides het volgende:
En dan flikkert er straks iemand omdat ie op een natte witte streep remtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, op die manier willen ze voorkomen dat het asfalt smelt.
Het droogt wel weer op he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
En dan flikkert er straks iemand omdat ie op een natte witte streep remt
Zou wel grappig zijn als het ineens bevriestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, op die manier willen ze voorkomen dat het asfalt smelt.
Als het plotseling -5 wordt, hebben ze idd een probleem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als het ineens bevriest
Juist dat verdampen werkt koelend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:42 schreef Fides het volgende:
Lijkt me sterk dat dat zin heeft als je dat uren van de voren op asfalt doet:') Dat is binnen een paar minuten verdampt en weer terug op de oude temperatuur als het zonnetje er op staat.....
Red bull crashed icequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het plotseling -5 wordt, hebben ze idd een probleem.
Dan hebben ze wel andere problemen dan dat het asfalt bevriestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als het plotseling -5 wordt, hebben ze idd een probleem.
Ja, ik ken het verhaal dat verdampen energie (dus warmte) onttrekt aan de omgeving etc., maar het lijkt me een beetje vechten tegen de bierkaai als het daarna weer uren vol in de zon ligt....quote:
Vreemd eigenlijk dat ze niet gewoon fatsoenlijk asfalt neer leggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef Fides het volgende:
Ja, ik ken het verhaal dat verdampen energie (dus warmte) onttrekt aan de omgeving etc., maar het lijkt me een beetje vechten tegen de bierkaai als het daarna weer uren vol in de zon ligt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |